Aloitan ihan alusta jotta ymmärrätte paremmin mistä puhun. Yritän pitää mahdollisimman lyhyenä stoorin.
Tutustun mieheeni ollessani ulkomailla. Skypetimme ja juttelimme facebookissa. Kun tulin suomeen, meiheni tuli käymään luonani. Homma riistäytyi heti käsistä, eli kipinöitä lenteli samantein, mutta emme harrastaneet seksiä, koska serkkutyttö 5v oli mulla hoidossa. Mieheni lähdettyä, samana iltana oli naapurissa bileet ja menin sinne. Juotuani itseni humalaan, harrastin naapurin miehen kanssa seksiä, koska halut oli kovat. Ja tähän väliin haluan sanoa, että olin silloin vielä kaveria mieheni kanssa. Aloimme seurustelemaan vasta 4kk tapahtuneen jälkeen.
Nyt kaksi vuotta myöhemmin mieheni tivaa taas että - jäikö se yhteen kertaan ja että kumpi teki aloitteen. Kerroin totuuden: jäi vain yhteen kertaan, enkä muista et kumpi teki aloitteen. Siltikään hän ei luota muhun vaan syytelee valehtelusta. En tämän rehellisempi voi olla ja sen takia olen neuvoton. Hän kiukuttelee jo neljättä päivää ja kaksi edellistä yötä olen joutunut viettämään toisessa huoneessa. Mitä mä teen? Ihan sama mitä sanon, nii hän ei usko. Hän on saanut päähänsä et mä valehtelen, eikä muuta kantaansa....
Olen neuvoton mieheni suhteen.
106
4630
Vastaukset
- qwerty.
Selvästi hän on loukkaantunut siitä ja kyllä mäkin tavallaan sen ymmärrän. Ette kuitenkaan seurustelleet, vaan se oli jonkinlaista tapailua. Ilmeisesti hän kärsii luottopulasta sua kohtaan, kun menit helposti toisen miehen kanssa sänkyyn, kun hänellä jo oli tunteita / odotuksia sua kohtaan. Se voi myös kieliä hänelle sun heikosta kontrollista.
Teidän kannattaa käydä se tapaus lävitse huolella tai sitten jatkatte omiin suuntiin.- neuvoton
Ymmärsin sen et loukkasin häntä sillä, mutta kerroin siitä heti hänelle ja kärsin seuraukset. Tietenkin jouduin osoittamaan hänelle, että hän voisi luottaa muhun ja ymmärrän myös sen.
Eikä tuo luottamuksen puute johdu minusta, vaan hänen eksästään. Hänen eksänsä petti häntä usein ja aina valehteli hänelle, ettei muka ole pettänyt. Vaikka miehet oli myöntänyt jo miehelleni harrastaneensa seksiä hänen eksänsä kanssa. Lopulta mieheni erosi eksästään ja oli menettänyt uskon rehellisyyteen.
Kun alettiin seurustelemaan mieheni kanssa, niin hän kertoi tuon kaiken minulle. Ja silloin jo päätin etten ikinä valehtele hänelle. Koska tiedän kuinka paljon hänen eksänsä oli satuttanut miestäni valehtelullaan. Rakastan miestäni niin paljon, etten ikinä tekis niin tyhmää virhettä, kuin että valehtelisin hänelle. - Skeidasontaa aloitus
neuvoton kirjoitti:
Ymmärsin sen et loukkasin häntä sillä, mutta kerroin siitä heti hänelle ja kärsin seuraukset. Tietenkin jouduin osoittamaan hänelle, että hän voisi luottaa muhun ja ymmärrän myös sen.
Eikä tuo luottamuksen puute johdu minusta, vaan hänen eksästään. Hänen eksänsä petti häntä usein ja aina valehteli hänelle, ettei muka ole pettänyt. Vaikka miehet oli myöntänyt jo miehelleni harrastaneensa seksiä hänen eksänsä kanssa. Lopulta mieheni erosi eksästään ja oli menettänyt uskon rehellisyyteen.
Kun alettiin seurustelemaan mieheni kanssa, niin hän kertoi tuon kaiken minulle. Ja silloin jo päätin etten ikinä valehtele hänelle. Koska tiedän kuinka paljon hänen eksänsä oli satuttanut miestäni valehtelullaan. Rakastan miestäni niin paljon, etten ikinä tekis niin tyhmää virhettä, kuin että valehtelisin hänelle......koska serkkutyttö 5v oli mulla hoidossa. Mieheni lähdettyä, samana iltana oli naapurissa bileet ja menin sinne.....
Joku ei täsmää alkuunkaan. Ensin et antanut koska oli pikkutyttö hoidossa, sitten menit bilettämään naapuriin. Jätit lapsen heitteille koska kiima oli kovempi kuin huolehtiminen avuttomasta lapsesta, niinkö??? - toinenkinvaihtoehto
Skeidasontaa aloitus kirjoitti:
.....koska serkkutyttö 5v oli mulla hoidossa. Mieheni lähdettyä, samana iltana oli naapurissa bileet ja menin sinne.....
Joku ei täsmää alkuunkaan. Ensin et antanut koska oli pikkutyttö hoidossa, sitten menit bilettämään naapuriin. Jätit lapsen heitteille koska kiima oli kovempi kuin huolehtiminen avuttomasta lapsesta, niinkö???no hohhoh, vai haettiinko tenava iltasella pois ennen bileitä (jotka jatkuvat yli puolen yön)???
- mieli pide
toinenkinvaihtoehto kirjoitti:
no hohhoh, vai haettiinko tenava iltasella pois ennen bileitä (jotka jatkuvat yli puolen yön)???
niin mitä olete mieltä vieläk ö miehellä seisoo?
- Ei mitään enää
Mitä sinä nyt ymmärrät, qwerty?
Minä ainakin ymmärrän, että ikinä ei pidä mennä kertomaan tuollaista kenellekään, ei parhaimmallekaan kaverille.
Olen sitä mieltä, että joka vanhoja muistaa, sitä tikulla silmään.
Sanoisin, että mies on jankuttaja ja pitää omia tekojaan aina oikeutettuina. Hän on virheetön. Nytkin hän katsoo, että hänellä on oikeus jäkättää,koska olit rehellinen ja avoin ja kerroit asian. Muista, että muuta et ikinä kerro, mistään.
Tästä opit, että kaikki negatiivinen suhteessanne on sinun vikasi. - niinjanäin
Eli tuo mies jo luuli, että teillä oli tunteita, mutta menitkin naapurin ukon kanssa sänkyyn. Hän varmaan kokee et olit tehnyt valintas, ja yhtäkkii menit hänen kanssa yhteen. Mitäköhän miesparka nyt ajattelee. Tottakai on ymmärrettävää, että hän suuttuu.
- iem
Seksi on terveellistä ja kivaa. Jos ukko mököttää, niin anna siiheen aihe, niin se helpottaa omaa oloa, eipähän ruikuta turhaa.
- hurghuhg
Skeidasontaa aloitus kirjoitti:
.....koska serkkutyttö 5v oli mulla hoidossa. Mieheni lähdettyä, samana iltana oli naapurissa bileet ja menin sinne.....
Joku ei täsmää alkuunkaan. Ensin et antanut koska oli pikkutyttö hoidossa, sitten menit bilettämään naapuriin. Jätit lapsen heitteille koska kiima oli kovempi kuin huolehtiminen avuttomasta lapsesta, niinkö???".....koska serkkutyttö 5v oli mulla hoidossa. Mieheni lähdettyä, samana iltana oli naapurissa bileet ja menin sinne....."
Tuohon kun lisää sen, että aloittajan ja hänen nykyisen(?) miesystävänsä välillä "homma riistäytyi heti käsistä" ja "kipinöitä lenteli samantein" (ensitapaamisella). Siitä huolimatta aloittaja lähti heti ensimmäisen tilaisuuden tullen niin sanotusti toisen matkaan (joo joo, ette seurustelleet vielä silloin).
Ymmärrän täysin jos mies tuntee itsensä petetyksi. Aloittaja käyttää nyt järkeä ja ajattelee tilannetta omalle kohdalleen.
- yli ongelmsita
Aika korjaa.. Ole ymmärtäväinen ja koittakaa keksiä yhdessä jotain kivaa tekemistä.
Tuskin tuon takia teidän juttu kaatuu tai jos kaatuu, niin olisi kaatunut muutenkin. Hänen päänsä sisällä sinun täydelliseen kuvaasi tuli nyt parin vuoden jälkeen kolhu. Sinänsä kolhu tuli ikävään saumaan, että parin vuoden jälkeen ihastuminen alkaa hiipua yleensä.- Valehtelee!!!
Mikä hiton pakko oli mennä tunnustamaan???
- ne ajat ovat ohi
kun vielä neitsyenä mentiin avioliittoon
- Mitä opimme tästä
tarinasta? Että oisko parempi vähän palata entiseen? Itse kunkin...
- 14+15
En ymmärrä, mistä hän oikein sai tietää asiasta? Et kai mennyt kertomaan? Entisistä ei koskaan pidä puhua, se on rahvaanomaista ja epähienotunteistakin, onhan siinä kolmaskin osapuoli mukana.
- c uhykd
Vaikea tilanne. Itse lähtisin jo meneen...
- sen olen oppinut
Tässä nyt hyvä esimerkki siitä, ettei pikkuhairahduksista kannata kertoa! Vain tyhmä kertoo! Pelkkää itkua ja hammastenkiristystä siitä vain seuraa. Aina parempi pitää mölyt mahassaan.
- Oppia.
Paras olis kun ei alunperinkään menis koheltamaan sellaisia juttuja joita tarvii sitten myöhemmin katua...
Muttta toivottavasti aloittaja saa asiat puhuttua ja sovittua miehen kanssa. :) - buah hah hah haaaaaa
Oppia. kirjoitti:
Paras olis kun ei alunperinkään menis koheltamaan sellaisia juttuja joita tarvii sitten myöhemmin katua...
Muttta toivottavasti aloittaja saa asiat puhuttua ja sovittua miehen kanssa. :)Jos aloitus on totta, ei saa. Ukkoa kaihertaa ja tulee kaihertamaan lopun elämää. Siksi ero on vain ajan kysymys ja ihan oikein tuolle lumpahtavalle nartulle.
- Pikkuhairahdus?
Ei jonkun kanssa häslääminen ole mikään pikkuhairahdus,seurauksena voi nimittäin olla vaikka loppuelämän kestävä äitiys.
- 15+14
Pikkuhairahdus? kirjoitti:
Ei jonkun kanssa häslääminen ole mikään pikkuhairahdus,seurauksena voi nimittäin olla vaikka loppuelämän kestävä äitiys.
Eiköhän siihen ole lääkkeet keksitty. Äitiyteen siis.
- Taidat hoidella
15+14 kirjoitti:
Eiköhän siihen ole lääkkeet keksitty. Äitiyteen siis.
muutenkin elämäsi lääkkeillä? Ratkaisu joka vaivaan, pastilli huuleen. Silleen,,,,,,
- Tässä ja nyt
Meillä kaikilla on on entinen elämä, mennyt on mennyttä. Keskittykää molemmat tähän päivään, ja tulevaisuuteen.
- törttöillyt
kyllä tollaisissa tilanteissa on vaikeaa, missä lähipiiri tietää seikkailuista. Itsellä vastaavanlainen tilanne oli hurjassa nuoruudessani. Työpaikka romanssi tuli silloisen mieheni tietoon. Hän piti siitä huolen että koko kylä tiesi tempustani. Eipä siinä auttanut kuin vaihtaa maisemaa. Life is change!
- inhorealisti200
hyvä neuvoton, olen nyt täysin rehellinen sinulle ja valistan hieman mistä tuossa ongelmassasi on pohjimiltaan kysymys ja miksi suhteenne on valitettavasti tuhoon tuomittu 100% varmuudella... olen pahoillani.
1) mies koki skypetyksenne ja fb chattailun romanttisena etäsuhteena
(lähes poikkeuksetta tilanne jossa nainen kokee olevansa miehen ystävä, on miehen näkemyksen mukaan edennyt romattiselle tasolle)
tämä kohta yksi on koko ongelman ydin.
2) kun hän tuli luoksesi hän oli hakemassa varmistusta suhteen muutumisesta face to face suhteeksi
3)mies olisi halunnut naida aivosi pihalle ko. iltana
4) serkkutytön olemassaolo oli jo ensimmäinen henkinen litsari ja hän poistui jo pelkästään sen takia ahdistuneena ja pahoillaan
5) menit sitten panemaan naapuria ohimennen, kun olit ensin passittanut sinulta kuukausitolkilla vonganneen sällin himaan
6) kerroit siitä hänelle
heppu kokee tilanteen emotionaalisella tasolla siten että tyttöystävä joka ei antanut hänelle pudotti pöksyt ja antoi satunnaiselle naapurille.. kun vaan sattui panettamaan.
eikä hänellä ole mitään keinoa käsitellä sitä, ei nyt eikä tulevaisuudessa
sillä se edellyttäisi että hän tunnustaisi ääneen sen että oli kokenut (virheellisesti) teidän seurustelleen jo hyvän tovin ennen kuin sinä olit tuntenut samoin jonka taas tekisi hänestä täyden narrin ( ainakin hänen itsensä mielestä)- realismia
Tämä pitää täysin paikkaansa, mies on ihan varmasti pitänyt tilannetta jo periaatteessa seurustelusuhteena koska muuta yhteydenpitoa on kestänyt kauan. Kaveri on poistunut paikalta puoliksi vittuuntuneena ja puoliksi hyvillä mielin, sitten jälkeenpäin kuulee että tunteja tapaamisesta joku randomi jätkä on työstänyt omaa muijaa. Itse katkoisin välit heti, lopullisesti. Tuskin on tulevaisuutta.
- Koettu ja nähty
Jep, tämä on sellainen ns. kunnon mies ja ollut tositarkoituksella liikenteessä. Inhorealisti200 on täysin oikeassa. Meidän miesten logiikka toimii juuri noin. Eli se pikkupano pikkuhiprakassa, kun on kovat halut on pettämistä yhtä kaikki.
- vbhytnytnjy
Koettu ja nähty kirjoitti:
Jep, tämä on sellainen ns. kunnon mies ja ollut tositarkoituksella liikenteessä. Inhorealisti200 on täysin oikeassa. Meidän miesten logiikka toimii juuri noin. Eli se pikkupano pikkuhiprakassa, kun on kovat halut on pettämistä yhtä kaikki.
Hei mä olen nyt hämmentynyt. Muissa ketjuissa miehet korostavat joka viestissä, että "ellei ole seksiä, ei ole kyse seurustelusuhteesta". Eli että rakastuneiden naisten pitäisi tajuta, etteivät miehet seurustele heidän kanssaan, jos ei ole menty sänkyyn, vaikka olisi tapailtu monta kuukautta treffien muodossa. Ja kuulemma silloin ei pidä naisten pillastua, jos mies tapailee muitakin tai hässii muiden naisten kanssa, koska "ei ole virallista suhdetta".
Tässä ketjussa on kyse nettituttavuudesta naisen ja ulkomailla asuneen miehen kanssa! Nettituttavuudesta! Miten ihmeessä tilanne onkin yhtäkkiä kääntynyt päälaelleen? Oletteko miehet aidosti sitä mieltä, että jos teillä miehinä on nettituttavuus eri maassa asuvan naisen k anssa, ettekä ole edes teoriassa puhuneet mitään seurustelusta, vaan tosiaan chattailette vain, niin sillä naisella on oikeus odottaa teiltä selibaattia, kunnes kohtaatte mahdollisesti ensi vuonna elävässä elämässä?
(Kysymykseni on aito, toivon asiallisia vastauksia! Minulla on nettituttavuus ulkomailla asuvaan mieheen ja olen ihastunut, mutta en ole hurjimmissa unelmissanikaan uskaltanut odottaa, että hän ei kävisi siellä baareissa ja panisi välillä joitain paikallisia naisia, sinkku kun on, ja unelmoisi vain minusta yksin kotona.)
- 19+17
Kuka käskee mennä kehumaan kaadoillaan ja toisekseen eipä sinuun luottamusta voi rakentaa jos haarat on heti levällään kun humalatila jyllää. "En voi sille mitään mä olin kännissä" selitykset ei mene itselleni enään koskaan läpi vaikka sitäkin on joskus pidetty muka hyväksyttävänä syynä pettämiseen. Jos itse olen umpi tunnelissa ja kauheessa kaasussa niin ei siltikään edes pieneen mieleeni tulis eikä ole tullut pettää kumppania. Et ehkä silloin pettäny mutta tuo sun kännilogiikkas tuntuu olevan se että haet hyväksyntää laittamalla asian kännin piikkiin.
- Lorttoo
No mitäs menit huoraamaan.
- ette seurusteleet ed
Miksi sä kerroit ?? miksi miksi miksi ?????
- Jätä se
Sika !
- lehmäelikko
Ei, kyllä se menee nyt niin päin, että se mies jättää tuon naudan, jota kutsutaan aloittajaksi.
- plurb
Ei voi sanoa että olisit pettänytkään koska ette seurustelleet vielä tuolloin, mutta ymmärrän kyllä jos miehestä tuntuu tympeältä että tapailuaikananne menit panemaan toisen kanssa.. kas kun miestä vielä halutti alkaa suhteeseen kanssasi, eikai halunnut sen keissin antaa vaikuttaa koska kuitenkin halusi olla kanssasi.. mene ja tiedä. puhukaa ja puhukaa vielä kerran :)
- liuyf
jätä se sika !!
kuiteski joku moccacicceli.. - Saara H.
Mies on liian hyvä sinulle. Etsi kaltaistasi seuraa.
- asdfghjklöö
Ensteks, mä en alkuunkaan usko näihin juttuihin. Ylläpito aamupalaverissaan keksii päivän tarinan ja sitten ne hohottaa noille tyhmille vastauksille.
Toiseks, jäin miettimään, oisko se mies kiltisti tahollaan ollut selibaatissa sen 4kk? Tuskinpa vaan.- 5+2
Keksii ja keksii mene ja tiedä mutta se on huomattu että ylläpito ei juuri muualta hae aiheita tänne kun lähes ainoastaan suhteet ja tunteet palstalta.
- Neuvoton
Mikset usko? ONhan avauksassani kuvakin mihestäni
- kohta 30
No hei, oonhan mäkin ollu selibaatissa syntymästäni lähtien!
- xxxxxxz
Luultavasti miehen mustasukkaisuus pahenee iän myötä, jos jo tuommoisesta mököttää, vaikkette vielä seurustelleet. Jos jäät suhteeseen, saat selitellä lopun ikäsi tekemisiäsi, vaikket mitään väärää tekisikään. Pahimmassa tapauksessa voi alkaa jopa väkivaltaiseksi ajan kuluessa.
- ...
Sillon kun nyyyssitään ni sillon nyyssitään
- Hyh hyh
Hyh sentään. Toivottavasti mies löytäisi jonkun kunnollisen naisen eikä jokaisen höyläämää kiertopalkintoa.
- Mörkö
Nimim. Hyh hyh. Miehetkö sitten saavat ja voivat jyystää vaikka kuinka monta naista ennen vakisuhdetta? Ja sekö on vain sankaruutta, sellaisia miehiä sanottiin muinoin huoripukeiksi.
Nimim. Neuvottoman tilanne muistuttaa Uusi päivä -tv-sarjan Haavistojen tilannetta, siinä aviomies Asko käyttäytyy samalla tavalla kuin Neuvottoman ukko. Eli typerästi. Ota Neuvoton ero siitä miehestäsi, ei se asiaa unohda vuosien mittaan. Teit tyhmyyden siinä että menit kertomaan. - miehillä on eri sään
Mörkö kirjoitti:
Nimim. Hyh hyh. Miehetkö sitten saavat ja voivat jyystää vaikka kuinka monta naista ennen vakisuhdetta? Ja sekö on vain sankaruutta, sellaisia miehiä sanottiin muinoin huoripukeiksi.
Nimim. Neuvottoman tilanne muistuttaa Uusi päivä -tv-sarjan Haavistojen tilannetta, siinä aviomies Asko käyttäytyy samalla tavalla kuin Neuvottoman ukko. Eli typerästi. Ota Neuvoton ero siitä miehestäsi, ei se asiaa unohda vuosien mittaan. Teit tyhmyyden siinä että menit kertomaan.Vain hullu kieltäytyy p*llusta. Miehen biologinen tehtävä on käästä käyttämään mahdollisimman montaa p*llua. Naisen tehtävä on olla kotona ja hoitaa lapsia.
- Neuvoton
Avauksen kuvassa mieheni, löytyy myös facebookista sama kuva. Salakuvasin riitelyn .)
t. avaajaNeuvoton- ei mee läpi
Aijaa, miksi kuvien copyright on sitten Thinkstockilla?
- Neuvoton
ei mee läpi kirjoitti:
Aijaa, miksi kuvien copyright on sitten Thinkstockilla?
Myin kuvan oikeudet heille.
t. avaajaNeuvoton
- voihan nokkasiili
Hankalaa olla tyypin kanssa joka kuvittelee aina, että toinen ei puhu totta. Varmaan epäluuloinen liiaksi asti. Pitäisi pystyä antamaan anteeksi. Onko hän kiinnostunut riittävästi, kun nipsottaa. Mies ei tule saamaan neitsyttä... ja hänen pitäisi ymmärtää tuo yksi vahinko elämässäsi. Tuskin menet pedistä petiin normaalisti, älä juo liikaa ainakaan.
"Aloimme seurustelemaan vasta 4kk tapahtuneen jälkeen."
Eli ei pitäisi olla ongelmaa. - etsi parempi
En missään nimessä haaskaisi enää aikaa vaan jättäisin tuon miehesi, ei hänesta ole muuhun kuin ruikuttamaan jos jo toista vuotta ja neljättä päivää pitää samaa kitinää.
- BondageStyle
Viettäkää kunnon bondage style ilta. Pistä nahkaruoska laulamaan ja miehesi anelemaan.
- nonsteviamies
Mies ei ole mies vaan iso lapsi. Aikuinen mies ei poraa minkään naisensa muista sänkykumppaneista ennen yhteisen suhteen alkamista. Näin sanon minä tavallinen kolmekymppinen mies. Kyllä lähes aina molemmilla on ollut seksielämä ennen yhteistä parisuhdetta ja se on ihan normaalia.
- Ihmettelen vaan
Ei voi harrastaa seksiä,kun lapsi hoidossa,mutta voi vetää kännit ja mennä naapuriin naimaan??? Jäikö lapsi yksin kotiin? Omituista juttua taas..
- Häshäs
Mites sä menet nussimahan välillä toisen kaa ? Oliko makoisaakin ?
- Ääliö olet.
Ja miksi päästät netissä tapaamasi silloin vielä ilmeisesti vieraan miehen luoksesi kun on pieni lapsi hoidossa?! Oletpa todella vastuullinen! Mitä jos olisi ollut ties millainen sekopää? Ja sitten juomaan ja naimaan naapuriin, mihin muksun silloin pistit? Hakiko siskosi ja kerroit että nettituttavan kanssa täällä vehdattiin kun lapsesi tuossa leikki, mutta ei naitu?!
Ja miksi ja miten kerroit tämän loppuiltasi vieton tälle miehelle??? "Tiedätkö muru naapurissa oli bileet kun lähdit silloin ja eikai haittaa kun nussin naapurin Penan kanssa kun eihän me vielä edes seukattu!"
- Toisessa huoneessa ?
Mä voin tulla bylsimään, ku ukkos nukkuu. Se tykkää, kun saa lämmintä, punaposkista ja notkeaa rouvaa vierelleen aamulla !
- naapuri on pahin
Miehes oikeessa, olet epäluotettava. Ois vaan tajunnut jättää sinut aiemmin
- einoin,
Oot ollu tyly tätä herrasmiestä kohtaan. kyllä sen verran pitäisi olla selkärankaa, että tyytyy esimerkiksi omaan käteen. Ota nyt edes opiksesi.
- tee se nyt heti
JÄTÄ SE RÄTTIPÄÄ
- nose1
Ole onnellinen huoraamisesi kanssa. Kyllä on tosiaan Suomella tulevaisuus, jos tuommosten ääliöitten varassa homma lepää. Ei ole ihme, että marjanpoimijatkin pitää tuoda ulkomailta, kun tuommosten vässyköitten varassa on tulevaisuus. Pillunjakaminen on maailman tärkein asia.
- vitun perkeleet!
Eihän Suomella ole tulevaisuutta , ihmiset ovat läpeensä aivopestyjä tähän petolliseen kulttuuriin, jopa niin etteivät ymmärrä kuinka kaikkea ohjataan muualta. Jakakaa horot pilluanne ja tehkää niitä vammaisia kakaroitanne, kun joudutte vetämään psyykelääkkeitä kestääksenne itseänne.
- kokemusta on
Sinä olet oikeassa.
Historiaa ei voi muuttaa. Hänen tytyy päästä yli, muuten sinun kannattaa miettiä muita vaihtoehtoja varsinkin, jos teillä ei vielä ole lapsia. Myöhemmin joudut elämään helvetissä.
Mustasukkaisuusmenneisyydestä on sairaus, josta on vaikea päästä yli. Siitä ei helposti toivu ilman ulkopuolista apua tai järjen kanssa asioita punnitsemalla ja opettelemalla olemaan enpaattinen ja katsomalla peiliin.
Olen itse joutunut käymään saman lävitse. vain peili auttaa ja elämästä tulee ihan hyvä. Sinun kannattaa ehkä välttää vähän aikaa tilanteita, joissa hän saattaa epäillä. Muuta et voi tehdä. - Pesänselvittäjä
Jaa vaan pesääs, eise panemisesta kulu, muuttuu vaan entistä liukkaammakas mitä useempi oris sinne spermansa laskee.
Mutta älä haaveile mistään pysyvästä miessuhteesta, perheestä puhumattakaan..
Kyllä sen näkee naisen päältä ja käytöksestä kuka on pesänjakaja ja kuka on kykenevä uskolliseen parisuhteeseen..
Vain reppanat peräkammarinpoijjaat lankee kaltaisillesi jakorasioille, nauti niistä ennenkuin rupsahdat ja kukaan ei susta enää ole kiinnosunut. Silloin on enää vaihtoehtona nukkua pois yliannostus unilääkkeitä saattajana. - HerätysLesta**
"" Miten saada mies uskomaan "" otsikko.??
Vie miehesi Lestaadiolaisten herätys kokoukseen niin kyllä se siitä.. - Maalaislehti mutta
Meilläkin paikallislehdessä oli joka viikko kauhean kova kiire keksiä jotain provosoivaa lukijoille.
Tämä on nyt tätä 24 potaskaa. Kirjoittaa kenellä näppejä syyhää :)
Ei sen kummempaa tähän tänäänkään. - urpo6
samaa vois sanoo naisista..Miten saada nainen uskomaan? tai edes ymmärtämään?
- Wanha Starba
Jos mies reagoi useamman päivän tuolla tavalla, on varmaa, ettei hän unohda ko. tapausta koskaan. Suhteeseenne on tullut särö, joka ei kokonaan katoa. Eikä suhde enää koskaan ole sama kuin ennenkuin kerroit vehtailustasi naapurin kanssa.
Teit virheen kertomalla ja joistain virheistä maksaa kovan hinnan. Totuus, kun on noinkn karu, voi vain satuttaa toista osapuolta. Niin se yleensä elämässä menee. Jotkut puhuvat terapiasta ja voittehan sitä kokeilla, mutta epäilen kyllä, ettei tuosta miehestä tule lastesi isää.
Mutta, olet ilmeisesti nuori vielä. Ota opiksesi, äläkä kuitenkaan muutu kyyniseksi. Elämästäsi voi tulla vielä vaikka kuinka hyvää. - suomilehmän
neuvo: "älä missään nimessä kerro blaablaa...."
Kyllä ne teot ennemmin tai myöhemmin ilmi tulee.
Silloin ämmää viedään ja lujaa. - jjop
Vai niin
- hutsake
siis ihan kaiken varaltako tässä pitäis ruveta selibaattiin aina kun tutustuu johonkin uuteen ihmiseen, saattaahan tän tyypin kanssa olla joskus suhteessa? mitä vittua nyt oikeesti. jos ei ole sovittu että ollaan yhdessä niin ei pidä olettaa yhtään mitään. Normaalit aikuiset ihmiset osaa puhua missä mennään ja näyttää tunteensa ilman tyhjänpäiväistä venkoilua.
Toki on näitä naisia jotka esittää jotain viatonta impeä ja pihtaa treffikumppanilta kuukausitolkulla ja kuitenkin kännissä sitten panee ketä vaan. Sellaiset jutut johtuu just näistä asenteista mitä tänkin keskustelun kommenteissa näkee, että nainen on hutsu jos se harrastaa seksiä jotenkin muutenkin kuin lauantaisaunan jälkeen pimeässä peiton alla, ja silloinkin vain jos haluaa raskautua. Olen seksuaalisesti aktiivinen nainen ja jos se jotain miehenketaletta häiritsee niin voi suksia takaisin peräkammariinsa.- qöäqöäqöäqöäqöä
Olet nimimerkkisi veroinen, ja se ei ole imartelevaa.
- hutsake
qöäqöäqöäqöäqöä kirjoitti:
Olet nimimerkkisi veroinen, ja se ei ole imartelevaa.
ai jos nainen on seksuaalisesti aktiivinen niin se on hutsu? Ahahahaha :D Mitäs peräkammarinpoikia täällä oikein on... Nimimerkkini oli ironiaa, en ole ketään pettänyt koskaan eikä mulla ole ensimmäistäkään yhdenyönjuttua. Mutta kellään miehellä ei ole mitään asiaa suivaantua mun seksielämästäni, jos en sen kanssa seurustele. Vähän realiteetteja kehiin o.O Mistä tuon aloittajan olis pitäny tietää että tää mies haluaa omia sen itelleen jonkun nettikeskustelun perusteella? Seurustellaanko mekin nyt vai?
no voi jumaleisson, josse jonne paineli 4 kk ajaksi jonnekkin niin mitä vtä se kyselee, ei se selibaatissa silloin ittekään ollut
DUMPPAA se idiootti- jkoppp
mniijkkö
- Suhteilla pelataan
Ensin kaksi ihmistä tapaa, ja parin viikon ajan he pitävät yhteyttä ja tutustuvat toisiinsa. Yhdessä on hauskaa ja yhteydenpito jatkuu.
Molemmat epäröivät, koska eivät tiedä onko tämä keskinäinen suhde menossa syvemmälle tasolle vai jäämässä platoniseksi. Toiselta ei kehtaa kysyä koska pelkää näyttävänsä idiootilta tai pilaavansa kaikki mahdollisuutensa.
Jompikumpi tai molemmat tekevät virheen, joka sitten halutaan avoimesti ja rehellisesti toiselle kertoa. Hankalaksi asian tekee se, ettei kumpikaan ole edelleenkään varma siitä, millä tasolla keskinäinen suhde on. Virhettä peitellään aluksi, edelleen siksi että pelkää näyttävänsä idiootilta tai pilaavansa kaikki mahdollisuutensa.
Tämän jälkeen pyritään siihen, ettei virheitä tule ja katsotaan mitä suhde tuo tullessaan. Kun romantiikka lisääntyy ja kaksi ihmistä lähestyy toisiaan, syvästi ihastuen tai jopa rakastuen, rehellisyys koetaan entistä tärkeämmäksi. Virhe tai mahdolliset virheet joko kerrotaan vakavalla hetkellä sydän murtuen tai hassulla hetkellä verbaalisesti oksentaen. Kummastakin seuraa, noh, hämmennystä ja epäröintiä.
Ideaalitilanteessa molemmat olisivat tehneet virheen ja voisivat kohauttaa olkiaan toistensa virheille ja jatkaa elämäänsä. Usein käy päinvastoin. Toinen loukkaantuu ensin virheestä itsestään ja seuraavaksi sen kertomatta jättämisestä. Tämän jälkeen loukkaannutaan sen kertomisesta ja siitä, kuinka se kerrottiin. Jos virheestä on kerrottu vakavalla hetkellä, toinen loukkaantuu enemmän siitä, että sitä on ylipäätään pidetty salassa. Hassuna juttuna kerrottuna toinen osapuoli saattaa kyseenalaistaa virheen tekijän moraalin ja loukkaantua kevytmielisyydestä. Lopulta ei enää oikein osata päättääkään, mikä tässä nyt oli väärin ja mikä ei, mutta katkeruus on syvä.
Jos asia selvitetään yhdessä ja yhteistuumin myös päätetään jatkaa suhdetta, kummallakaan ei pitäisi olla syytä palata selvitettyyn ongelmaan enää myöhemmin. Ongelmat ovat tehty ratkottaviksi, ja ratkotut ongelmat kuopattaviksi. Jos asiaan palataan aina uudestaan ja uudestaan, jommankumman tai molempien ymmärryksessä on jonkinlainen ongelma, joka täytynee selvittää.
Kun toinen ihminen ei luota toiseen, syynä on pohjimmiltaan ymmärryksen puute. Miksi toinen on tehnyt niin kuin on tehnyt? Voisiko se tehdä niin uudestaan? Miksi voisi? Miksei voisi? Ymmärryksen puute ulottuu usein niinkin lähelle kuin omaan itseensä. Miksen voi antaa anteeksi? Mitä minun pitäisi antaa anteeksi? Mikä minä olen antamaan anteeksi?
Keskinäinen luottamus rakennetaan liudasta järjettömiä olettamuksia ja sanattomia lupauksia. Kuvitellaan, että toisen ihmisen moraali ja eettiset aatteet kohtaavat omansa kanssa. Rakastutaan siihen mielikuvaan ihmisestä, jonka omat aivot ovat koonneet omista aistinvaraisista tulkinnoista. Tätä mielikuvaa ei saa todenmukaiseksi muuten kuin puhumalla toisen ihmisen kanssa. Keskustelemalla ja ottamalla selvää, minkälainen ajatusmaailma tällä rakkauden kohteella onkaan.
Usein alussa vähän kaunistellaan totuutta ja haparoinnilla yritetään saada se mahdoillisimman samankaltaiseksi kuin mitä itse olettaa toisen haluavan kuulla. Kaikki nämä omituiset käyttäytymissuhdekiemurat tekevät viime kädessä vaikeaksi ymmärtää oikeata ja väärää. Ensin rakastutaan, tutustutaan ja vähän kaunistellaan totuutta, tutustutaan lisää ja puhutaan vähemmän kaunistellen, totutaan olemaan toisen kanssa ja sen ajatuksiin kunnes PAM! -sieltä paljastuu jotain mitä ei osattu odottaa. Se horjuttaa jo valmiiksi sekavaa tilannetta.
Vika on meissä kaikissa. Olemme tuhoon tuomittuja. Elämässä on tärkeintä oppia antamaan anteeksi ja ymmärtää -itseään ensin, sitten vasta muita. - helvetin kulttuuri!
Epärehellisyys varsinkin itselle tuntuu olevan läntisen kapitalistisen aivopesun saaneissa hyvin tavallista.
- jummi ja jammi
Niinpä, mutta kyllähän se loukkaa, mutta et ole ainut sexin nälkäinen kuitenkaan, ja se on aivan normaalia, myös haluta muitakin edelleen..
- 6kokemuksella9
Miehesi on pettänyt sinua. Sitä hänen käytös johtuu.
- horo mikä horo
En yhtään ihmettele et sun äijäs on epäileväinen :D http://www.vauva.fi/keskustelu/1608032/ketju/koska_viimeksi_sait_vierasta_miesta
- jewwood tekee
lampaiden päähän tehtävänsä.
- Omat tarpeet 1.
Helvetin esikartano missä heikompia sorretaan, koska alatte keittämään lapsianne kun riistettävät vanhukset loppuvat vai?? Varkaat käyvät röissä päästäkseen palkallisille tupakkatauoille paskaa jauhamaan. Moraali on löyhääkin löyhempää.
- pass is pass
Jos toista yrittää kontrolida saa aikaan vain päänsärkyä - oman ja sen toisen. Valitettavasti tämä särky ei yhtään jalosta teidän suhdetta. Jos miehelläsi on tuollaisia ajatuksia, niin kamoon hän on iso mies munat ja kaikki, mitä siinä auttaa vekuttaa, kun on jo valintansa tehnyt.
Kyllä hän varmaan ymmärtää että toisella osapuolella on ollut suhteita ja että toisellakin osapuolella on omia tarpeita nyt ja menneisyydessä. Mentyäni avioon vaimoni kysyi, että haluaisinko tietää hänen aiemmista suhteista. Totesin että en, koska ne eivät minulle kuulu. Toki minä hänen historiaa jotenkin tunnen, kun liikuttiin samoissa ympyröissä. Mennyt on mennyttä. Jos alkaisin maalaamaan jokaisen tietämäni / luulemani pirun seinälle ja ruokkimaan kaikkia pelkojani, niin saisinhan siitä ehtymättömän enegrialähteen. Miltein ikiliikkujaan verrattavissa. Mutta mitä minä sellaisella näivettävällä ja kurjistavalla energialla tekisin? Elämästäni surkeammanko? Siihenkö miehesi pyrkii...? - olet huora lutka
Aika ei korjaa! Olet jotenkin viallinen itse kun menit tekemään tuollaista. Etkö hallitse himoasi?
- jweoigriooirergo
Kerran pettäjä, aina pettäjä.
- moraalikasvatus vitu
Totuuden tietäminen on paljon parempi vaihtoehto kuin itsevalheessa eläminen, jos ei kykene olemaan sinut menneisyytensä kanssa ei voi olla läsnä hetkessä. Olen nähnyt suhteen jossa toinen osapuoli kykeni mitätöimään sen mitä toinen oli nähnyt, suhde päättyi petetyn sekoamiseen.
- Kult.7
Entiset elämänvaiheet ei kuulu kenellekkään on tyhmää mennä tunnustelemaan ennen suhteen alkaneista suhteista.Parempi on kun ei tiedä kun että toinen saa ainaisen kiukuttelun aiheen.Ulkolaiset muslimimiehet ottaa yleensä nuoren melkein lapsi vaimon sen takia juuri ettei sitä ole polkeneet kaikki miehet.Muslimimiehellähän saa olla esiavillisia suhteita vaihka kuinka paljon mutta naisenhan pitää olla neitsyt.Muslimimiehen kanssa et opi elämään koskaan se on varmaa.Olet huono nainen miehen silmissä lopun elämääsi.Erotkaa .
- Hyh hyh. . . .
Discusting!!! x)
- hjkhkhjkh
Mä olen niin täynnä näitä muiden ihmissuhdesekoiluja. Onneksi olen sinkku, ei tarvitse miettiä tollasta passkaa.
Pystyn jotenkin samaistumaan mieheesi. Eihän ennen suhdetta tapahtuneet asiat pitäisi vaikuttaa mutta..
Joskus itsellä on lopahtanut kokonaan kiinnostus ihmiseen, johon olen pitkään ollut ihastunut. Kun olen mielessäni kuvitellut, tietyistä merkeistä tulkinnut, olettanut, saanut muiltakin vahvistusta jne. että hänkin olisi ihastunut minuun. Sitten selviää, että hän onkin samaan aikaan omannut jonkun syvällisen henkisen suhteen toiseen, käynyt pitkiä keskusteluja, luonut toista suhdetta piilossa ja syventänyt sitä ja pitänyt mua vain vara-ihastuksena, jos tämä syvällisempi meneekin pieleen. Vaikka sitten olisikin tullut tilanne, että meille olisi voinut tulla jotain, olen hylännyt ajatuksen, koska olen tiennyt olleeni varalla, ei-mitään tosissaan otettavaa. Ehkä outoa mutta, joku fyysinen suhde/suhteet ennen suhteen alkamista, kun meillä on jotain kipinää ilmassa, ei minusta, naisesta, olisi niin vakava juttu mieheltä, kuin tällainen syvällinen henkinen taso jonkun toisen kanssa. Mutta miehillä, kuten sinunkin tapauksessasi on varmasti usein toisin päin. Fyysinen teko merkitse miehellesi sitä, että valitsit toisen, vaikka olisit voinut valita hänet. Siitä on vaikea päästä yli.- järki käteen
Hei neuvoton! Olisin minäkin miehesi sijassa loukkaantunut. En niinkään siitä nussimisesta vaan siitä, että kerroit ja vasta aikojen päästä. Mitä hyvää luulit saavasi aikaan? Leuhkitko? Hieman arvostelukykyä naiselta toivoisi, nuoreltakin. Jos se yhdyntä jokin töppäys oli, niin olisi kannattanut pitää omana tietonaan. Älkää pitäkö rakastettujanne minään likasankoina. Jos omatunto tai häpeä kolkuttaa, se on kärsittävä yksin! Virheistä pitää otaa opikseen muttei kiusata niillä viattomia.
Mikä miestäsi siinä eniten pännii? Ota selvää. Kannattaa ottaa aikalisää ja kasvaa aikuisemmaksi. Molemmat olette aika lapsellisia. Turha sitä töppäystä on enää jauhaa. Tärkeintä on sopia millä säännöillä jatketaan eteenpäin. Kompastuitteko jo ensimmäiseen risuun, joka polullenne putosi? Jos moista tapausta ei voi unohtaa, mitä sitten vakavammat vastoinkäymiset aiheuttaisivat? - jjkl
miijkö
- epätäydellinen
Juu, rehellisyys ei kannata näissä jutuissa, nähty on. Vaikka tekisit mitä ja vakuuttelet syyttömyyttäsi niin miehesi ei tule sinua uskomaan. Mitä uutta voisit muka asiasta sanoa sellaista että hänelle tulee varma olo sinusta. Kyse on miehesi omasta epävarmuudesta ja mustasukkaisuudesta. Ennenpitkään huomaat että alat rajoittaa pukeutumistasi, elämäpiiriäsi ja alat hyvitää virhettäsi pyrkimällä miellyttää toista kaikin mahdollisin tavoin. Siinä tappaa oman itsensä hitaasti mutta varmasti.
- epätäydelliselle
Mustasukkaisuus on parantumaton sairaus.
Itsekin menin tähän pikkuhiljaa mukaan; aloin hyvännäköisenä naisena pukeutua kuin mummo (etten herättäisi vieraiden miesten huomiota).
En uskaltanut tavata kavereitani tai käydä missään harrastuksissa (kun kumminkin kävisin vieraissa).
Työmatkat ja kauppareissut piti hoitaa nopeasti (olitko ylitöissä? oliko kaupassa pitkät jonot?) Mies tuli usein hakemaan minut töistä.
Hyvinä päivinä oli ihanan romanttista, mies helli ja lahjoi minua.
Onneksi tajusin (ensimmäisen mustan silmän jälkeen) erota.
Nyt on ihmeellistä huomata, että ihan normaaleita miehiäkin on olemassa...
- vitun liskoaivot
Vai saitte te totuuden kertomisen väännettyä huonoksi vaihtoehdoksi... Tyhmimmät vielä uskovat näihin selityksiin. Mistä tuo vääntely-malli tulee, onko teillä hasbaristeilla jokin oma käsikirja?
- suksivit...
taas yks neek.. maahantuoja, mitä jos itse lähtisit nostelemaan täältä?
- HHHHHHHHHHHHHHHHHH
Joku toinen mies voisi ajatella, että sama se kenen kanssa olet höystännyt ennen. Nyt saat sellaisen miehen että oksat pois. Miehen joka osaa todella rakastaa ja rakastella naista niin että tämä ei enää muunlaisesta haaveile ikinä. Mutta ehkei sellaista ole kovin realistista odottaa suomalaisilta miehiltä.
- Kiva liike
Tuolta pientä piristystä miehelle.
http://www.nettiauto.com/fiat/punto/5423691 - Opel omega mies
Jos se on saanut yliannostukse freddie mercurya ja muuttunut homoks?
- Syrjähyppy
Mistä olet löytanyt kundin joka on aivan kokematon ? Ehkäpä valintasi on väärä
- Herää tytsykkä
Lieneekö tuo isokaan yllätys jos sillä ns miesystävälläsi ei ole luottamus sinua kohtaan ihan tapissaan? Kuukausien nettiseurustelu ja facetoface-meetinki ihan hyvässä hengessä ja sitten sinä talliaine menet samana iltana panetuttamaan itseäsi hönöpäissäsi naapuriin. Saattaa sitä miestä arveluttaa putoaako sinulta housut jalasta heti kun kallistat mukia, eli loputtoman suon olet itsellesi tilannut.
Kyllä se on parempi kun katselet uusia naapureita, luottamus kun on ansaittava eikä se rikkouduttuaan palaa entiselleen. - harmillista
Ehkä miestäsi ei kalva pelkästään tuo tapaus. On hankala elää naisen kanssa, jonka kanssa olessa intiimisti jotu ajattelemaan sitä miten joku tyyppi on huhkinut siinä ennen sua naama punaisena ja on tehny ties mitä. Se vie itseluottamuksen ja se tuntuu kunniattomalta säälistä makaamiselta. Pahimmillaan sitä saattaa jopa masentua aika ajoittain pahasti ja eräs pääongelma on se, että mitä enemmän rakastaa sitä enemmän se sattuu.
- Gambinamies
Homma on kaputt.
Anna miehen lähteä, äläkä roiku.
Tuo mies haluaa naisen eikä viinapi*lun.
Minulla taas ei ole mitään viinapi*lluja vastaan, päinvastoin. Annahan osoitteesi niin tulen Gambina-pullon kanssa kylään. Suut makiaksi ja punkka pöllyämään. - eipelitä
Eli jätit 5 vuotiaan tytön ja lähdit naapuriin kännäämään.
Hienolta kuulostaa.
Jos serkku oli haettu jo aiemmin, miksei miehesi jäänyt luoksesi?
Joku nyt mättää ja kyllä miehenä miettisin jätänkö?
Ja miks ihmeessä sun pitäisi tehdä tiliä siitä, mitä on tapahtunut 4 kk ennen seurustelua? - hupsu!
Olitpa sinä hölmö! Siirtyisin miehesi puolelle. Ei ihme, ettei hän luota sinuun.
- Kaaleeppi
Ei pitäis jakaa sitä persettiään jokaisessa kadunkulmassa niin kuin kulkukoirat.!!!
- kjh3
Kahden vuoden kuluttua viel ottaa asian puheeksi..jotain hämärää tossa on.
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kotkalainen Demari Riku Pirinen vangittu Saksassa lapsipornosta
https://www.kymensanomat.fi/paikalliset/8081054 Kotkalainen Demari Riku Pirinen vangittu Saksassa lapsipornon hallussapi852277Olen tosi outo....
Päättelen palstajuttujen perusteella mitä mieltä minun kaipauksen kohde minusta on. Joskus kuvittelen tänne selkeitä tap172244Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen111658- 1041458
Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/1525663921396Hommaatko kinkkua jouluksi?
Itse tein pakastimeen n. 3Kg:n murekkeen sienillä ja juustokuorrutuksella. Voihan se olla, että jonkun pienen, valmiin k1551239Aatteleppa ite!
Jos ei oltaisikaan nyt NATOssa, olisimme puolueettomana sivustakatsojia ja elelisimme tyytyväisenä rauhassa maassamme.2561037- 63943
- 78909
Omalääkäri hallituksen utopia?
Suurissa kaupungeissa ja etelässä moinen onnistunee. Suuressa osassa Suomea on taas paljon keikkalääkäreitä. Mitenkäs ha174893