Kuinka paljon olet valmis laittamaan rahaa naiseen?

kaikki $ meni naisee

Naiset useimmiten olettavat, että mies vähintään ensimmäisillä treffeillä tarjoaa naiselle.

Tästä eteenpäin naisten mielipiteet asiaan lähtevät haarautumaan moniin eri suuntiin, monilla eri tavoin. Jollekkin naiselle se on kauhistus, jos mies maksaisi jatkossakin hänen puolestaan. Toinen pää on kullankaivajat, jotka haluavat miehen maksavan kaiken, aina ja iankaikkisesti. Näiden väliin mahtuu monia eri suuntauksia, joissa miehen oletetaan maksavan vähintään joitain asioita, mutta pitävän turpansa kiinni asiasta, ettei nainen loukkaannu.

Miten paljon olet valmis kustantamaan naiselle? Miten pitkään suhteen alusta? Miten paljon? Millaisia asioita? Miten kokisit, jos ekoilta treffeiltä tuttu kuvio laajentuisi koskemaan kaikkea, ja jatkuisi vielä siinäkin vaiheessa, kun olette avioliitossa ja vaimolla sattuu olemaan parempi palkka?

Pitäisikö näistä asioista mielestäsi puhua suhteessa? Miten se tapahtuisi?

Onko se mielestäsi oikein, että nainen ei enää "suorita naisellisia velvollisuuksia miestään kohtaan", mutta miehen pitäisi silti enemmän tai vähemmän kustantaa naisen elämää?

39

617

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • surunveri

      Minä huolehdin omista raha-asioistani vaikka olenkin työtön, näin ollen ei ole varaa "laittaa rahaa naiseen" kuten sä sen ilmaisit, ja lähtökohtaisesti aattelen muutenkin että kumpikin hoitaa omat raha-asiansa. Se voi olla kivaa tarjota jotain tms, mutta jos tällaista odotetaan automaattisesti, niin siitä en pidä, minusta se ei ole mikään velvollisuus. Vaikka onhan joillakin naisilla varaa odottaa sellaista, koska ylipäätään pääsevät seuranhaeskelussa vähän helpommalla.

      • kaikki $ meni naisee

        Useimmat naiset odottavat sitä. Ihan suomalaisetkin, vaikka täällä niin paljon puhutaan tasa-arvosta. Naiset haluavat ansaita omat rahansa, ja sen jälkeen tuhlata miehen rahat.


      • ei minuun
        kaikki $ meni naisee kirjoitti:

        Useimmat naiset odottavat sitä. Ihan suomalaisetkin, vaikka täällä niin paljon puhutaan tasa-arvosta. Naiset haluavat ansaita omat rahansa, ja sen jälkeen tuhlata miehen rahat.

        Siksi en edes ota miestä ettei rahat mene vahingossakaan sekaisin. En odota mieheltä mitään.
        Jos sattuu tilanne että olen miehen kanssa kahvilla niin molemmat maksaa aivan varmasti omansa.


      • kaikki $ meni naisee kirjoitti:

        Useimmat naiset odottavat sitä. Ihan suomalaisetkin, vaikka täällä niin paljon puhutaan tasa-arvosta. Naiset haluavat ansaita omat rahansa, ja sen jälkeen tuhlata miehen rahat.

        Ja höpöhöpö. Kun kävin sinkkuna useilla treffeillä suomi24:n kautta, niin kukaan mies ei tarjonnut mulle edes sen kahvikupin vertaa vaan maksettiin aina molemmat osapuolet ne omat kahvimmekin. Vasta sitten kun tapasin samaa kautta nykyisen eksäni, niin hän tarjosi mulle ekoilla treffeillä ruuan ja viinit siihen päälle. Kyse ei ole siitä ettenkö olisi ollut halukas näkemään heitäkin, jotka eivät mitään tarjonneet, uudelleen ja ettäkö mua olisi haitannut se että kulut pistettiin heti alussa puoliksi, mutta kun he eivät itse halunneet. Eli ainoastaan tuo, joka halusi tarjota mulle aterian halusi nähdä myös uudelleen. Ehkä kyse onkin siitä, että jos mies ei tarjoa treffeillä mitään, niin mies ei ole kiinnostunut?


    • lifemocker

      en ole valmis laittamaan rahaa naiseen

    • Olenko sovinisti?

      "Kuinka paljon olet valmis laittamaan rahaa naiseen?"

      Tasan nolla euroa. Haluan naisen joka on kiinnostunut minusta miehenä eikä lompakkona.

      Kannatan hyviä tapoja ja modernia tasa-arvoa ja minusta vanhanaikaiset "mies tarjoaa naiselle treffeillä" on vanhanaikaista hömpötystä eikä enää kuulu nykyaikaan.

    • Riippuu täysin siitä

      minkälaista vastinetta saa rahoilleni. Jotta uhraisin naiseen rahaa pitää naisen ulkonäön olla todella hyvännäköinen ja seksin tulee olla täydellistä ja sitä tulee olla usein.

      • sinkkunainenkin

        Sama toisinpäin. Jos uhraisin mieheen jne.....


    • Tohtiiko näistä asioista edes puhua... okei jonkun kerran olen naiselle tarjonnut treffi juotavat ja syömiset, useimmiten kylläkin molemmat maksaa omansa.

      Tietty sit jos on jo pidempään tuntenu niin ei se haittais vaikka joutuis maksumieheksikin, riippuen tulotilanteista onko kumpi töissä jne.

    • fggsgsgsdg

      Alkuun tykkään tarjota naiselle esim. leffalipun tai ruuan. Tuon myös pieniä lahjoja. Eli vähän vanhanaikainen olen siinä mielessä, mutta sitten kun jo seukataan (eikä enää vain tapailla), niin mielestäni tasa-arvoisessa yhteiskunnassa kulujen pitää mennä puoliksi. Jotain pieniä lahjoja tms voi toki aina joskus ostaa naiselle.

    • semmostasitten

      Ekoilla treffeillä tarjoan kahvit, ei ole iso panostus se pari euroa ja naiselle tulee hyvä mieli. Toki jos nainen kovasti vastustelee niin en väkisin tarjoa.

      Exän kanssa oli hyvä systeemi - asuin hänen luonaan enimmän osan ajasta, ja hän katsoi että sen vuoksi hänen "kuului" ostaa sapuskat himaan, sun muut kotijutut. Minä sain sitten miehekkäästi vaihtaa lamput ymv. etten tuntenut itseäni aivan hyödyttömäksi. Joskus harvoin toki kävin kaupan kautta hänen luokse mennessä. Ulkona syödessä minä maksoin. Kahvilla käynnit, baarireissut, leffat ja vastaavat meni suunnilleen niin että kumpikin vuorotellen makseli. Rahasta ei koskaan tullut edes puhetta, oltiin vaan niin samoilla linjoilla että näin se automaattisesti meni. Tiesin tienaavani enemmän, mutta ex oli tarkka siitä ettei koskaan elelisi toisten rahoilla, kun oli itse nuorempana elättänyt silloista miestään ja inhosi moisia loisia. Arvostin kovasti kyseistä piirrettä exässä.

      Seurustelusuhteessa olen valmis makselemaan n. 60% yhteisistä menoista. Ja mielelläni ostan rakkaalleni kukkia yms pientä osoittaakseni että hän on tärkeä ja mielessäni.

    • Neuvottelukysymys

      Naisen tulee olla hyvä sijoituskohde. Pitää arvioida sijoituksen kannattavuus pitkällä tähtäimellä. Nuoreen ja kauniiseen sijoitan enemmän. Olen valmis neuvottelemaan prosenttiosuuden tuloistani, jos nainen täyttää vaatimukseni ja pitää minut seksuaalisesti tyytyväisenä.

    • Naisten tasa-arvo on usein valikoivaa. Tosin minä olen sen verran rahoissani ja vanhanaikainen, etten anna asian häiritä itseäni.

      Minä tarjosin treffeillä ihan mielelläni, jos seura oli sen arvoista. Ja yhdessä asuessa minusta molemmilla pitää olla sama elintaso. Eri juttu tietysti, jos kumppani päättäisi yhtäkkiä ryhtyä down-shiftaamaan minun kustannuksellani. Silloin minäkin alkaisin itsekkäästi laskeskelemaan, mitä saan vastineeksi rahoilleni.

    • Ikisinkku M

      Käytännössähän naiseen menee jokatapauksessa rahaa ihan huomaamatta, kyllä sen sinkkuna ollessa huomaa kuinka tilille jää enemmän hilloa säästöön kuin naisen kanssa vaikka suhteessa olisi kuinka tasapuolista menojen jakaminen. Naisen kera ruokakulut kasvaa kun pitää olla jos jonkinmoista terveysruokaa aina ruokakorissa, bensaa palaa erilaisissa kissanristiäisissä kulkiessa, ulkona käydessä mies ensinnä kaivaa lompakkoa kun se kuuluu asiaan jne. eipä siinä tosin mitään pahaa ole, pitää olla valmis vähän maksamaankin hyvästä seurasta. Minusta menisi aika vaikeaksi jos joka kerta kassalla/tarjoilijan tullen pitäisi alkaa arpomaan kuka maksaa ja toisaalta jos nainen vaikka edempää tulee kyläilemään viikonlopuksi niin en minä ainakaan ilkeäisi alkaa vaatimaan puolikkaita muista kuluista kun onhan naisellakin ne kulkemiskulut.

      Jos ihan pitkälle menevää suhdetta ajattelee, ei ihan avioliittoa kun sen varmaan laistan mutta vaikka yhteisasumista niin voisin ihan hyvin kustantaa vaikka asunnon koska en halua sitä kuitenkaan jakaa, nainen voisi maksaa sitten kuluja esim. vastikkeen niin kumpikin hyötyisi ja asuisi "halvalla", yhteiset kulut ruuat ym. suunnilleen puoliksi ja omat kulut eli ryysyt, omat autokulut, ym. kumpikin maksaisi omistaan.

    • Oikealle kaiken

      Riippuu täysin tarjolla olevan seksin laadusta ja määrästä, sekä kyseisen parisuhteen muiden ongelmien/rajoitusten määrästä.

    • Aito mies

      Ha haa, laskeskelin, että tulevassa erossa vaimo ottaa mukaansa n €300K. Ja tässä vuosien kuluessa on varmaan menny ainakin toinen mokoma. Että kallista on naisen pitäminen ;)

      Niin kuin kerran kuulin yhden kaverin sanovan saunassa, että onneksi hän on lakimies muuten ensimmäinen vaimo olisi vienyt puolet ja toinen loput ;) ;)

    • feefffffeffdffd

      Kyllä voin naiseen jonkun verran rahaa upottaa. Ensitreffeillä voin maksaa koko pask'an. Jatkossa mielestäni parempi että molemmat makselee ite omia menojaan, tietenki jos vaikka lähdetään ulos johonki ni voin kyllä syömisiä ja juomisia sillon tällön maksella mut en alkais mitää vaatteita/koruja/ muuta ostelee.

      Kyllä nainen vie rahaa. Sinkkuna vähenee turhat ostokset paljon. Johtuu kyllä osittain siitäkin ettei tarvi juosta koko ajan jossai illanistujaisissa yms. Huorissa oon käyny ulkomailla aika paljon ja vaikka se kertakorvaus onki aika iso (30 - 300 €) ni kyllä se pitemmän päälle tulee halvemmaks jos ei oo tarve saada naista joka viikko.

      Yhdessä asuminen tulee halvemmaks koska yksineläjien elämä tulee kalliiks. Esim yksiön vuokra voi olla 550 € ja kolmion voi saada vuokralle jo 700 €,

    • elämä ei ole..

      Parisuhteessa ja nyt yksin eläneenä huomaa että miehen kanssa meni enemmän rahaa. Siis minun rahaa.
      MIEHEN PITO TULEE LIIAN KALLIIKSI joten parempi yksin. Rahaa jää säästöönkin kun ei tarvitse hankki "puoliksi" kallista tekniikkaa ja sen sellaista. Saa päättää täysin mihin rahansa pistää.
      Olisi edes seksi ollut tyydyttävää mutta mies vaan nylkytti itselleen pari minuuttia.
      Tuosta asiasta on turha kommentoida että naisessa oli vika. :D

      • realismus

        Onkin järkevämpää jakaa ostokset kohteittain eikä kukin kohde puoliksi. ikeudenmukaista, koska miehet yleenäs panostavat toisenlaisini asioihin kuin naiset. Eron tullessakin on selkeämpää, sinun sohvasi, minun pöytäni.


      • elämä ei ole..
        realismus kirjoitti:

        Onkin järkevämpää jakaa ostokset kohteittain eikä kukin kohde puoliksi. ikeudenmukaista, koska miehet yleenäs panostavat toisenlaisini asioihin kuin naiset. Eron tullessakin on selkeämpää, sinun sohvasi, minun pöytäni.

        Miehen rahat menee tekniikkaan ja nainen elättää koko huushollin omistaan niin kalliiksi tulee miehen pito. Miehet saa panostaa ihan rauhassa omassa huushollissaan.


      • realismus
        elämä ei ole.. kirjoitti:

        Miehen rahat menee tekniikkaan ja nainen elättää koko huushollin omistaan niin kalliiksi tulee miehen pito. Miehet saa panostaa ihan rauhassa omassa huushollissaan.

        Tarkoitinkin hankintoja. Luonnolllisesti juoksevat kulut ovat asia erikseen.


      • elämä ei ole..
        realismus kirjoitti:

        Tarkoitinkin hankintoja. Luonnolllisesti juoksevat kulut ovat asia erikseen.

        Miehellä ei ollut ollenkaan juoksevia kuluja vaan vain omat hankinnat joilla ei ollut mitään tekemistä peruselämän kanssa.


      • realismus
        elämä ei ole.. kirjoitti:

        Miehellä ei ollut ollenkaan juoksevia kuluja vaan vain omat hankinnat joilla ei ollut mitään tekemistä peruselämän kanssa.

        Sellaiset miehet kuuluvatkin ulkoruokintaan... Eivät ole oppineet äidin ja puolison eroa...


      • elämä ei ole..
        realismus kirjoitti:

        Sellaiset miehet kuuluvatkin ulkoruokintaan... Eivät ole oppineet äidin ja puolison eroa...

        Niinpä juuri ja siksi minulla on käsitys että miehen pitäminen on kallista. Täällähän yleensä yleistetään kaikki. Myös se että naisen pitäminen on kallista.


    • gloomp

      Rahaa tarjoan aina. Yleensä jätän muutaman kolikon yöpöydälle lähtiessäni kotiin.

    • diilitiili

      Minäkin olen kokenut, että miehen ylläpitäminen on niin kallista, että minulla ei ole siihen varaa. Rahani menee pitkälti esim. asuntolainan lyhentämiseen, joten ei ole kauheasti rahaa käydä esim. nettideittaamassa, jolloin joutuisi itse maksamaan kahvit, ruoat jne.

      Kymmenen vuotta sitten kun deittailin, niin normaali käytäntö oli se, että mies maksoi ekalla treffillä kahvit ihan ilman muuta ja tokalla treffillä sitten kumpikin maksoi omat kulunsa. Nykyisin mies olettaa ilman muuta, että nainen maksaa itse oman kahvikupillisensa. Johtuneekohan miesten köyhtymisestä, pihiydestä vai onko se kenties nykyinen tapa?

    • Aktiivinen nainen

      Minulle on kyllä aina tarjottu ekoilla ja monilla muillakin treffeillä. Ehkä johtuu iästäni (40v), että en näe tässä hyötymisnäkökulmaa vaan ihan kohteliaan tavan. Olen kyllä joka kerta tarjonnut osuuttani, mutta kokisin nolona esimerkiksi kassan kuullen riidelllä asiasta.

      En kuitenkaan odota, että minulle tarjotaan. Lähinnä olen ollut yllättynyt kuinka yleistä vielä on, että mies haluaa tarjota. Tämän palstan perusteella kun oletin sen olevan varsin harvinaista. ;)

      • hämmästynyt nainen

        Yllättää kyllä tuo. Oon 24 ja ollut sinkkuna ekan pitkän suhteen jälkeen nyt reilut 2v. Oon käynyt sekä kavereitten järkkäämillä treffeillä, netin kautta löytyneiden miesten kanssa treffeillä että baareissa ja salilla tapaamieni miesten kanssa treffeillä. Kaksi miestä on halunnut tarjota sen teekupillisen. Olin molemmilla kerroilla todella häkeltynyt ja yllättynyt, koska yleinen käytäntö on että molemmat maksavat omansa. Nämä miehet jäivät positiivisesti mieleen muutenkin kohteliaisuutensa vuoksi, toki muissakin oli monta oikein mukavaa tapausta. En ole todellakaan tottunut siihen että mies auttaa takin päälle, päästää ensin ovesta ja on muutenkin "perinteisen" huomaavainen, joten kyllähän sellaista miestä äimistelee kuin eksoottista eläintä. Aika vähemmistönä ovat kuitenkin. En olisi osannut edes kuvitella että joku mies tarjoisi treffeillä, joten ei me ihan kaikki naiset niin hirveän "high maintenance" olla :)


      • Aktiivinen nainen
        hämmästynyt nainen kirjoitti:

        Yllättää kyllä tuo. Oon 24 ja ollut sinkkuna ekan pitkän suhteen jälkeen nyt reilut 2v. Oon käynyt sekä kavereitten järkkäämillä treffeillä, netin kautta löytyneiden miesten kanssa treffeillä että baareissa ja salilla tapaamieni miesten kanssa treffeillä. Kaksi miestä on halunnut tarjota sen teekupillisen. Olin molemmilla kerroilla todella häkeltynyt ja yllättynyt, koska yleinen käytäntö on että molemmat maksavat omansa. Nämä miehet jäivät positiivisesti mieleen muutenkin kohteliaisuutensa vuoksi, toki muissakin oli monta oikein mukavaa tapausta. En ole todellakaan tottunut siihen että mies auttaa takin päälle, päästää ensin ovesta ja on muutenkin "perinteisen" huomaavainen, joten kyllähän sellaista miestä äimistelee kuin eksoottista eläintä. Aika vähemmistönä ovat kuitenkin. En olisi osannut edes kuvitella että joku mies tarjoisi treffeillä, joten ei me ihan kaikki naiset niin hirveän "high maintenance" olla :)

        Luulen, että kyse on nimenomaan tuosta sukupolviasiasta.

        Itse en halua kuitenkaan pitkässä parisuhteessa elää toisen varoilla, vaikka treffeillä annankin miehen maksaa. Mielestäni se on vain kohtelias ele.


      • Aito mies
        hämmästynyt nainen kirjoitti:

        Yllättää kyllä tuo. Oon 24 ja ollut sinkkuna ekan pitkän suhteen jälkeen nyt reilut 2v. Oon käynyt sekä kavereitten järkkäämillä treffeillä, netin kautta löytyneiden miesten kanssa treffeillä että baareissa ja salilla tapaamieni miesten kanssa treffeillä. Kaksi miestä on halunnut tarjota sen teekupillisen. Olin molemmilla kerroilla todella häkeltynyt ja yllättynyt, koska yleinen käytäntö on että molemmat maksavat omansa. Nämä miehet jäivät positiivisesti mieleen muutenkin kohteliaisuutensa vuoksi, toki muissakin oli monta oikein mukavaa tapausta. En ole todellakaan tottunut siihen että mies auttaa takin päälle, päästää ensin ovesta ja on muutenkin "perinteisen" huomaavainen, joten kyllähän sellaista miestä äimistelee kuin eksoottista eläintä. Aika vähemmistönä ovat kuitenkin. En olisi osannut edes kuvitella että joku mies tarjoisi treffeillä, joten ei me ihan kaikki naiset niin hirveän "high maintenance" olla :)

        Eikös tuollainen naisen huomioiminen oli ihan perusherrasmiesmäisyyttä? Täytyy myöntää, että olen kyllä todella surullinen, jos tasa-arvo on mennyt siihen suuntaan, että mies ja nainen ovat täsmälleen samanlaisia. Ei kai se sitä ole?

        Nähdäkseni tasa-arvon pitäisi olla sitä, että molempien asiat ja päätösvalta on yhtäläinen. Ei sitä, että kaikki työt tms tehdään yksin eli, että nainen vaihtaa auton renkaat ja mies sisustaa kotia. (Totta kai tämä on kärjistystä ja jokainen tekee omat valintansa, mutta pointti tullee selväksi)

        Nähdäkseni on ihan peruskohteliaisuutta, että mies huomio naisen myös teoissa, vaikkapa maksalla tuon teekupposen. Ehkä se on sitten erilaista sarjadeittailijoilla, mene ja tiedä.

        Mutta ainakin Suomesta länteenpäin on ihan normaalia, että kun tullaan pöytään drinkille kavereiden kanssa, kukin ostaa vuorollaan kierroksen. Sekin on ihan normikäytösmalli, samoin kuin tuon teekupposen ja leivoksen tarjoaminen naiselle.

        Vai olenko asian suhteen ihan hakoteillä?


    • pera_

      9eur/kk

    • fhhkmn

      Tässäkin ketjussa kirjoittaa muka-maksumiehiä, jotka ehdottelevat tuntemattomille naisille treffikulujen maksamista irl. Kuinka monella naisella moiseen häpyä? En usko, että yhdelläkään. Jos naisella ei varaa mennä treffeille, joista kustannuksia, hän ehdottaa todennäköisesti treffejä, joista ei tule kustannuksia.

      Minusta on nykyaikaa, että jokainen maksaa omat kulunsa. Treffikumppanille omien kulujen maksamisen ehdottaminen on totaalisen moukkamaista.

    • en kelpaa

      Joskus ennen oon laittanut satasen kuussa ja joskus 500 kuussa naiseen ja nainen on siltin jättänyt ja pettänyt

    • Vastaus m

      No, Suomessa yleensä 200-250/ tunti. Hollannissa irtosi tunti 150€ Noissa hinnoissa ne pyörii.

    • Anonyymi

      Jos on ystävä nii sit kyl maksan samalla tavalla ku miespuolisen ystävän kanssa, et minä täl kertaa sinä seuraavana tai "jaa sul on paska tilanne mul on hyvin et maksan, älä huolehdi".

      Nuorena maksoin kyl vähäsen mut ylensä sai sitä alakerran tavaraa et vähäsen ku et maksoi siit palvelust.

      5 pitkän suhden jälkeen nii en kyl pistä penniäkään naiseen enä jos on meiän välis on muuta ku ystävyyttä. Nainen suhdessa on ku musta aukko eikä se anna ees sulle sitä palvelua mitä sait ennen nuorena random naiselt, et katkeraks muutut vaa ku se lähtee ite lomalle ja kertoo et on säästäny rahaa vaiks oli työtön(en sano ettei mies voi olla samanlainen mut mul ei oo kokemusta siitä et ois ollu miehen kaa suhdessa).

      Eli älä maksa nykynaiselle koska jäät vaa sit katkeraks nuolemaan näppejäs ku sil tulee ikävää entistä elämää ennen perheelämää. Et 50/50 heti vaa ku sitten jos se jää nii se oikeesti arvostaa sinua eikä sitä mitä sun kukkaro tuo sille. (voin sanoa kokemuksest et vaikka tuntuu hyvältä siin hetkes olla antelijas, nii ottaa nuppiin sinä hetkenä ku se lähtee 2 vkon lomalle sen siskon kaa vaiks just joutusit maksaa koko sohvast koska sil ei ollu varaa tai se et ite teet 200+ tuntii kuukaudes töitä ja saat tietää vuoden 2 vuoden jälkeen et se on opintotuel säästäny 14 tonnii ja sul on pari sata tilil)

      Muista vaa et naiset on lapsest asti oppinu miten miehiä manipuloidaan et usko pois vaa ettet oo mitään erikoist silla vaikka se kuinka hymyilee sulle. Sit jos se viel hymyilee sulle ku sun arvo on 0 euro nii sit voi olla jotain aitoa.

    • Anonyymi

      100 euroa 30 minuuttia.

    • Anonyymi

      Hmm ... vanha aloitus, mutta pakko kommentoida. Aloittajalla on täysin päinvastainen ajattelutapa kuin esimerkiksi itselläni on. En odottaisi kenenkään pistävän minuun penniäkään ensitreffeillä, enkä tapaillessa tmv. Sen sijaan siinä kohtaa, kun ollaan oikeasti yhdessä ja tyyliin suunnitellaan elämää yhdessä, niin silloin odotan kuluja jaettavan yhdessä ja että molemmin puolin voidaan tarjota toiselle yms. Pitäisin tosi outona miestä, joka ensiksi suurinpiirtein vaatisi saada maksaa ja sitten ajan myötä kieltäytyisi maksamasta. Koska itse näen asian täysin eri tavalla, niin olettaisi automaattisesti, ettei mies ole tosissaan ja hänen mielenkiintonsa mihinkään aitoon jatkoon olisi loppunut.

    • Anonyymi

      Jos oikein pröystäilee rupeaa niin keitän termariin kahvia ja teen itse kotona makkara tai kinkkusämpylät molemmille ja ehkä nainen saa toisenkin mukillisen kahvia ja lorauksen maitoa mut ei treffeille maitoo tul juomaan ja toisille treffeille kysyn kumpaa haluaa termarikahvia vai kotona valmiiksi tehtyä mehukattimehua ja paketti poprilli grillimakkaraa puoliksi

    • Anonyymi

      EN MITÄÄN. Eräässä suhteessa tosin ostin lahjoja naiselle noin 200 eurolla usean vuoden aikana. Itse en saanut mitään naiselta.

      Pikkulahjoja voi ostella, joissa toisen ilahduttaminen on pääasia.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kenen kanssa haluaisit suhteeseen?

      Laita omasi ja hänen nimensä ensimmäinen kirjain 😊
      Ikävä
      91
      2096
    2. Mies, ei käytetä kortsua

      Olen terve ja ehkäisy löytyy.
      Ikävä
      47
      1972
    3. Eläkeläisiltä leikataan jo asumistukeakin, osalla loppuu kokonaan!

      https://yle.fi/a/74-20102928 Hallitus varmaan vihaa eläkeläisiä, nyt ollaan kajoamassa eläkeläisten asumistukeenkin, os
      Maailman menoa
      377
      1751
    4. Mies, riittääkö sulle näkemään vilauksen musta?

      Etkö halua ottaa minua kiinni?
      Ikävä
      70
      1384
    5. Palstasuden aamu

      Hyvää huomenta. Alkaa vähitellen tervehtymistä tapahtua. 😊🤗☕🐺
      Ikävä
      219
      1115
    6. Mikä kaivatussasi on

      parasta?
      Ikävä
      38
      1061
    7. Kaipaatko vielä häntä?

      Entistä kumppaniasi?
      Suhteet
      190
      990
    8. Ken leikkiin ryhtyy

      Se leikin kestäköön. Ei mulle tarvitse kiukutella jos en lähde leikkiin mukaan. Eiköhän se oo molemmille helpoin kun lop
      Ikävä
      88
      977
    9. Ollaan samanlaisia

      Samannäköisiäkin? Herkkiä, pohdiskelevia, syvästi tuntevia? Aistin kuvienkin perusteella paljon samankaltaisuutta. Siksi
      Ikävä
      71
      974
    10. Minulla on nyt niin hirveä ikävä,

      etten meinaa kestää. ;( Voi kun olisit lohduttamassa minua. Anteeksi.
      Ikävä
      71
      896
    Aihe