Palailin työmatkaltani himaan päivää liian aikaisin ja tapasin eukkoni sängyltä ottamassa moloa poskeen ties miltä sekatyömieheltä. Olin tosi vihainen ja meinasin, että jätän muijani siltä seisomalta.
Vaan kun sitten mietin, mitä itse oli tullut matkalla touhuttua, ryhdyin epäröimään. Viikon reissulla hoitelin yhtä kotirouvaa, annoin eräälle naispapille ja pistin erään siivoojatätinkin posket punoittamaan. En siis ole aivan pyhimys itsekään!
Emäntäni on hyvä ruoanlaittaja ja pitää kodin järjestyksessä. Pikku simpsakka pylly vaan pyörii kun hän siivoilee nurkkia, mistä pidän kovasti. Pipariakin saan aina kun haluan.
Mitä siis tehdä? Ollako vihainen ja pistää muija pihalle, vai "antaa anteeksi" ja jatkaa vanhaa menoa? Eukko on kyllä katuvainen...tai ainakin esittää sellaista.
Muija oli vieraissa, erotako vai ei?
10
2432
Vastaukset
- Reiska
Sattuuhan noita, ehkä vaimosi antoi sekatyömiehelle siksi, että sekatyömies pyörisäisi laskut sopivasti alaspäin, ja näin taloutenne säästäisi rahaa. Eli ei tuosta kannata välittää.
Ja noista sun hoidoista sanoisin vaan että ainahan kotirouvia voi paneskella, ei siinä mitään, ja naispapinkin on hyvä tietää synnistä henk koht koska niistähän se joutuu saarnaamaan, eli hyvä juttu tuokin oli. Siivojilla posket punoittaa muutenkin ja lakanavarastossa patjat hyllyvät tuon tuostakin, joten ole huoleti.- H. Eppi
Sillä lailla, sinulla on oikea asenne.
No eukko tuskin anto rahan takia sekatyömiehelle, ja tuskin oli pyyteetönkään. Hävetköön, mokoma, ja ostakoon raskaammat kengät!
Mun hoidot oli ok, tiedän sen kyllä. Pappi oli paras, vaikka tuskin se ketään yllättää.
- sdjgöaslk
Muija oli vieraissa, mutta missä sä olit?
Idiootteja olette molemmat.- H. Eppi
Mä olin missä olin, mut en jääny kiinni. Jos tekee tuhmuuksia, ei saa narahtaa, sillä se vasta on idioottimaista.
Eukko jäi kiinni mut menköön ny tän kerran. Kuhan laittaa skruudikset pöytään ja hoitaa muutkin kotihommat kuten ennenkin.
- hah
kerro mitä ite teit ja pistäkää nollille ja aloittakaa alusta...
ai kun oisin törmänny suhun, matkallas;)- H. Eppi
Ehkä seuraavalla reissulla törmäämmekin. Ties miten hubaa meillä sitten on.
Nyt tilanne on sillä mallilla, että oon päättäny muijani saada jäädä, kunhan lopettaa touhunsa sen saamarin sekatyömiehen kanssa. Kostan tietysti kokemani vääryyden seuraavalla reissulla, mutta ei siitä sen enempää.
Tunnen kyllä itseni melkoiseksi ritariksi antamalla muijan jäädä kämppääni. Vähän inhottaa ajatella, että sen nahjuksen pikku pipa on heilunut naiseni "siellä", mutta mihinkäs se siitä loppujen lopuksi kuluu.
Toivottavasti kuitenkin otti opikseen! - M. Olo
H. Eppi kirjoitti:
Nyt tilanne on sillä mallilla, että oon päättäny muijani saada jäädä, kunhan lopettaa touhunsa sen saamarin sekatyömiehen kanssa. Kostan tietysti kokemani vääryyden seuraavalla reissulla, mutta ei siitä sen enempää.
Tunnen kyllä itseni melkoiseksi ritariksi antamalla muijan jäädä kämppääni. Vähän inhottaa ajatella, että sen nahjuksen pikku pipa on heilunut naiseni "siellä", mutta mihinkäs se siitä loppujen lopuksi kuluu.
Toivottavasti kuitenkin otti opikseen!kohdallaan... eihän se järvikään soutamisesta mihinkään kulu... ;=) kunhan vaan kukaan ei soutele meikäläisen järvellä!
- Hentai
H. Eppi kirjoitti:
Toivottavasti kuitenkin otti opikseen!Oletko mielestäsi paljon parempi ihminen kuin tämä "sekatyömies"?????
- P.Imppi
no kumpikin saanut vierasta- vaihtelu virkistää molempia hanipani panomies sksihullut
- jusa
rakastatko emäntääsi? Se on ainoa asia, millä on väliä. Yksi syrjähyppy nyt ei maailmaa kaada.
Jos toinen on erehtynyt kerran, niin kannattaako sun sitä syyllistää 100% ja vetää suhde puihin?
Toi on semmosta puritaanista jeesustelua, että jättää jos toinen pettää. Jos jätät, niin et oikeasti edes rakastanut.
Tietysti jos siitä tulee emännälle paha tapa, niin sitten kannattaa näyttää ovea.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka1223044EU komissio - EU-elpymisrahoja voidaan käyttää TILAPÄISESTI väärin!
Espanja ohjasi miljardeja euroja – Nyt EU-komissio teki yllättävän paljastuksen Skandaaliksi noussut Espanjan EU-rahoje351425- 1041289
Kristillinen kaste annetaa upotuskasteena
Kristillinen upotuskaste perustuu juutalaiseen mikve-kasteeseen, jossa upottaudutaan veden alle kokonaan. Paavali vertas1621037Koko kansan kaste Punaisen meren ylityksen aikana
Koko Israelin 2,5 milj.kansa sai kasteen ja Pyhän Hengen lahjan ylittäessän Punaisen meren. 1.Kor.10 1 Sillä minä en ta3661017Empaattisuus ja suoruus.
Tässä tullut noita pehmeitä asioita pohdittua, mutta toisaalta olen myös yksinkertainen mies. Pidän suoruudestakin. Mi1331008- 60947
- 41747
Sä saat mut tuntemaan
Jotain sellaista mitä ei saisi tuntea mutta må en mahda tälle mitään. Mulla on ikävä niitä meidän katseita ja sitä tunne22733Tunnettujen vanhempien lapset, tv-sarja
Tunnettujen vanhempien lapset saa tv-sarjan. Juurihan yksi heistä oli MTV:ssä 6.5.26 kertomassa ettei halua julkisuutta118712