Löytyykö ihmisiltä kokemusta ko. kaupungin suomalaisille auki olevista duuneista? millainen hintataso tuolla mitä tulee ruokaan, asumiseen ja julkiseen liikenteeseen? palkkahaitari näyttää liikkuvan 3500-4500 zlotyn tienoilla - riittääkö hyvin elämiseen?
Support-duunit @ Katowice, Puola
6
697
Vastaukset
- Just visiting
Puolan hintatasosta on keskusteltu osoitteessa:
http://www.pallontallaajat.net/pt3/keskustelu/index.php?topic=27592.0 - Kikbox
Katowicessa on kolmen eri yrityksen työpaikkoja Suomalaisille.
-CAP Gemini
-IBM
-Barona
Itse suosittelen näistä kahta ensimmäistä. - Siistäper
Katowice on kaupunkina ihan persiistä, koeta mielummin Krakova tai Wroclaw.
- HessuHopoKopo
No eihän se kyllä ole perseestä.
Oot salee joku tilastomage joka on käyny ihan maailmanmatkaajana kerran Tallinnassa 90-kuvulla.
- 5VUOTTATÖISSÄ
JUU PUOLAAN VAAN KAIKKI KUSETTAA VARASTAA JA MUUTENKIN ON KAIKKI PASKAA YKS MAILMAN PAHIN KANSA !! TODELLA PASKOJA KAIKKI POLAKIT JA PUOLALAISET EI IKINÄ KAIKKIALLA MAAILMASSA KAIHDETAAN PUOLALAISIA LIETTUA JA LATVIA KAIKKI SAMAA PASKAA SAIS RYSSÄ OTTAA TAKASI JA PISTÄÄ KURII KAIKKI NOI VALEHTELEVAT VARASTAVAT JA KAIKKIA KUSETTAVAT KANSAT .. KOKEMUKSIA PUOLA LATVIA LIETTUA
- edgaras medutis
JUU VAKUUTUS MIES EDGARAS MEDUTIS KANNNNAATTAA VÄLTELLÄ TODELLA ROTTA KUSETTAA KAIKKIA
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalle Palander kertoi fantasioivansa siitä, kuinka Kiira Korpi naisi häntä sträppärillä ahteriin
Sai potkut Yleltä. https://yle.fi/a/74-201400005348597Aamuseuraa/rehevää naista
uhkean rehevät m-xxxl naiset/rouvat/pari 18-80v kutsu luokses 31.1 aamusta päiväpanoille 32v hetero mies.oon innokas nuo5368824h Kirppis
Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?72203Suomessa eletään liian pitkään
"Ihmisten on kuoltava" Asiantuntija varoittaa: Suomi ei ole valmis siihen, että niin moni elää pitkään: ”Kaiken täytyy1611203Kerotakaa joensuun kontiolahden paiholan laitoksesta jotain
Mun kaveri joutuu paiholan laitokseen nyt lähi aikoina niin voisko ihmiset kertoa minkälaista siellä on tarinoita jne ja17846Sun ulkonäkö on
Kyllä viehättävä. Kauniit piirteet. Todella sievät. Ja olemus on ihana. Olet tehnyt vaikutuksen.40764Olen niin haaveillut
Sinusta. Ollut hullun rakastunut. Ajatellut kaikkea mitä yhdessä voisimme tehdä. Mutta ei ei yhtään mitään. Usko vaan lo57752Oletko koskaan
Tavannut/tuntenut ihmistä, jonka kanssa vuosisadan rakkaustarina olisi ollut mahdollinen, mutta joku este tuli väliin?68726- 46715
En voi ottaa
Jos ikinä aiot ottaa yhteyttä, niin tee se nyt. On aika, kun todella todella tarvitsisin sinua. Naiselle.36657