Eipä löydy helsingistä tekijää...

joro11

Terve kaikille. Olen etsinyt jo kohta kuukauden työntekijää mutta kummallista kyllä en ole onnistunut löytämään. olen tarjonnut kohtalaista palkkaa ja ainoastaan kerran vkossa tapahtuvaa helppoa työtä. Miksei Helsinkiläisiä kiinnosta tämänlainen? Sitten vielä ihmetellään kun ei ole töitä... Ainoa hakukriteeri minulla on ollut että auto pitää olla. Tehtävään koulutetaan eli aiempaa kokemustakaan ei tarvita.. Kummaa on

9

233

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 13 + 3

      Miten tämä liittyy siihen että työ on ihanaa? Olet väärällä palstalla.

    • 7+10

      Helsingissä asuessa ei autoa pahemmin tarvitse, niitä löytyy lähinnä varakkailta. Ehkei monellakaan työttömällä ole omaa autoa?

    • menen koska haluun

      heh... jotta auto vain varakkailla... enpä hullumpaa ole kuullu...eihän sitä mihinkään pääse jos pois siitä omasta pikku kehästään haluaa jollei oo autoa...oli työtön tai varakas nii se auto tuo liikkumisen vapauden ilman mitään aikataulujen kyttäilyä..

    • puolet lähtee pois

      Mikä on kohtalainen palkka? Kerran viikossa tapahtuva työ joten kukapa sillä eläisi..

    • Vastauksia odotellen

      Aloittaja, kerropa meille nyt suoraan:

      - Mistä työstä on kyse? Mikä on tehtävänkuva? (älä jaarittele kautta rantain vaan kerro suoraan, mitä tämä tarjoamasi työ on?)
      - Mikä on käsityksesi mukaan kohtalainen palkka? Onko kyseessä pelkkä provikkapalkka? (mikäli on, niin ymmärrätkö, miksi ihmisiä ei kiinnosta lähteä työhön pelkällä provisiopalkalla?)
      - Miksi työtä on vain kerran viikossa?
      - Oletko tietoinen, mitä osa-aika- ja keikkatyön tekeminen käytännössä tarkoittaa työttömyysetuuden kannalta? (edelleen älä jaarittele, vaan kerro, oletko tietoinen, mitä pulmia osa-aika- tai keikkatyötä tekevä henkilö käytännössä kohtaa Kelassa soviteltua päivärahaa hakiessaan?)

      Mikäli et vastaa näihin kysymyksiin niin ymmärrämme, että tarjoamasi työ ei kestä joko työnkuvaltaan tai palkkaukseltaan päivänvaloa. Asialliseen palkkatyöhön löytyy kyllä Helsingistä tekijöitä.

    • 4**99//

      olen ulkopuolelta hesan, itseasiassa 130km on matkaa, mutta jos toimitat tänne tavarat joista on jotain tehtävä niin teen mitä vain metalli-puu ym. suunnittelusta toteuttamiseen, palkka sovitaan hautalatyyliin... winwin periaate.Korjaan rakennan mitä vain.Ei ole koskaan moitittu vaan puskaradio tuo lisää hommia.Mutta sinne en tule ainakaan myymään mitään, käsillä teen mitä vain .

    • Tällainen tapaus...

      Aloittaja: Sinulla ei siis ollut munaskuita tulla vastaamaan huutoosi. Sinuna olisin jättänyt aloituksen kirjoittamatta, kun ei bisneksesi kerran kestä päivänvaloa. Lähinnä mietityttää, että mitäköhän tahoa tämä tarjoamasi salaperäinen "TYÖ", jonka luonnetta et huuteluistasi huolimatta uskalla paljastaa, kiinnostaisi laillisuudeltaan eniten, poliisia, verottajaa vai Suomi24:n ylläpitoa.

      • Pekkulikekkuli

        Mainosten jakajaa se etsii. Kukaan jonka mielestä työ on ihanaa, ei taatusti ainakaan jaa mainoksia.


    • 456+63

      se on pikkupentujen taskurahojen tienaamista, se mainosjako

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 176
      5369
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      128
      4785
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      30
      3036
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      30
      1961
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      23
      1804
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1767
    7. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      110
      1744
    8. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1740
    9. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1653
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1581
    Aihe