minulla on kehkeytynyt ongelmaksi liian paksut käsivarteni,jossa iho on löysää...millä harjoituksilla voisin saada niitä ohuemmiksi ja kiinteämmiksi? minua ihmetyttää asia koska olen ollut aina hoikka ja liikkunut kohtuullisen paljon.
miten kiinteät käsivarret?
8
2355
Vastaukset
- fda
Laihduttamalla ja varomalla tekemästä mitään harjoituksia missä ne saavat rasitusta(eli kuihduttamalla mahdolliset lihakset pois).
Mitään "kiinteyttäviä" harjoituksiahan ei ole olemassa.- Muuri
"Mitään "kiinteyttäviä" harjoituksiahan ei ole olemassa. "
Totta, lihas voi pienentyä tai kasvaa ja rasvanmäärä voi pienentyä tai kasvaa eikä paikallisesti voi polttaa rasvaa.
Mutta jos säännöllisesti alkaa painoharjoittelemaan ja kuntoilemaan sekä laittaa ruokailut kuntoon niin varmasti käsivarret alkavat näyttää kiinteämmiltä vaikka kiinteyttäminen itsessään on tosi hämärä termi. - meecow
Muuri kirjoitti:
Totta, lihas voi pienentyä tai kasvaa ja rasvanmäärä voi pienentyä tai kasvaa eikä paikallisesti voi polttaa rasvaa.
Mutta jos säännöllisesti alkaa painoharjoittelemaan ja kuntoilemaan sekä laittaa ruokailut kuntoon niin varmasti käsivarret alkavat näyttää kiinteämmiltä vaikka kiinteyttäminen itsessään on tosi hämärä termi.kiinteytyminen=ylimäräisen rasvan poltto lihasten päältä, jolloin rasvaprosentti on pienempi ja lihakset antavat kropalle muodon.
- Muhkura
Muuri kirjoitti:
Mutta jos säännöllisesti alkaa painoharjoittelemaan ja kuntoilemaan sekä laittaa ruokailut kuntoon niin varmasti käsivarret alkavat näyttää kiinteämmiltä vaikka kiinteyttäminen itsessään on tosi hämärä termi.No miten saisi selluliitit käsivarsista pois? Hauis-puoli on ok, mutta tuo toinen puoli (miksi sitä kutsutaankaan... en nyt muista). Mulla ei ole kuitenkaan niitä kuuluisia "alleja".
Tässä vuoden aikana on jostain ihmeestä ilmestynyt kauheat selluliittimuhkurat! Myös reisissä ja pehvassa on sama ongelma, että niihinkin voi antaa treenausohjeita. Muuten olen hoikka, mutta siis sellut vaivaa... En ole kauhean turhamainen, mutta kun ne pistää oikein silmään! Ja on alkanut vaivata. - minä
Muhkura kirjoitti:
No miten saisi selluliitit käsivarsista pois? Hauis-puoli on ok, mutta tuo toinen puoli (miksi sitä kutsutaankaan... en nyt muista). Mulla ei ole kuitenkaan niitä kuuluisia "alleja".
Tässä vuoden aikana on jostain ihmeestä ilmestynyt kauheat selluliittimuhkurat! Myös reisissä ja pehvassa on sama ongelma, että niihinkin voi antaa treenausohjeita. Muuten olen hoikka, mutta siis sellut vaivaa... En ole kauhean turhamainen, mutta kun ne pistää oikein silmään! Ja on alkanut vaivata.Kuntosali auttaa. Itse käyn kuntosalilla 3 kertaa viikossa (käynyt jo noin vuoden).
Olen saanut muotoiltua käsivarteni ja takareiteni todella timmiin kuntoon. Se vähäinen roikkuva on kiinteytynyt ja peilistä katsoessani on olkapäätkin todella kauniit.
Yllätyksekseni myös takareisistä on hävinnyt selluliitti.
Tosin olen myös kävellyt 5 kertaa viikossa tunnin reippaan lenkin, joten myös sillä on osuutta asiaan.
Suosittelen säännöllistä liikuntaa. Se auttaa. - Muhkura
minä kirjoitti:
Kuntosali auttaa. Itse käyn kuntosalilla 3 kertaa viikossa (käynyt jo noin vuoden).
Olen saanut muotoiltua käsivarteni ja takareiteni todella timmiin kuntoon. Se vähäinen roikkuva on kiinteytynyt ja peilistä katsoessani on olkapäätkin todella kauniit.
Yllätyksekseni myös takareisistä on hävinnyt selluliitti.
Tosin olen myös kävellyt 5 kertaa viikossa tunnin reippaan lenkin, joten myös sillä on osuutta asiaan.
Suosittelen säännöllistä liikuntaa. Se auttaa.Käyn salilla, mutta ehkä en sitten tarpeeksi usein. Ennen kävin 3 kertaa nyt olen käynyt 2 kertaa. Välillä jää väliinkin joku kerta.
Tiedän toki, että liikunta auttaa. Mutta ehkä en osaa tehdä oikeita liikkeitä...
Mikään ei varsinaisesti roiku, mutta on muhkuroita. Ja esim. vatsani on ihan litteä. Ja olen aika hoikka. - Minä
Muhkura kirjoitti:
Käyn salilla, mutta ehkä en sitten tarpeeksi usein. Ennen kävin 3 kertaa nyt olen käynyt 2 kertaa. Välillä jää väliinkin joku kerta.
Tiedän toki, että liikunta auttaa. Mutta ehkä en osaa tehdä oikeita liikkeitä...
Mikään ei varsinaisesti roiku, mutta on muhkuroita. Ja esim. vatsani on ihan litteä. Ja olen aika hoikka.Kannattaisi teetättää ohjaajalla ohjelma, jossa kiinnitetään huomiota noihin sun ongelmakohtiin. Itselläni ainakin tuo auttoi omiin ongelmiini.
Tseppiä!
T: MInä
- Tyttö
hauiskääntöjä...pitkiä sarjoja...välillä hitaita liikkeitä ylösalas...välillä liike puoleen väliin ja alas..
Sitten tietty ojentajia..ranskalaisia punnerruksia.. Ja tavallisia ojentajapunnerruksia.
Esimerkiksi netistä löytyy ohjeita, jos esim tuo ranskalainen ei sano noin vaan mitään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työsuhdepyörän veroetu poistuu
Hallituksen veropoliittisen Riihen uutisia: Mitä ilmeisimmin 1.1.2026 alkaen työsuhdepyörän kuukausiveloitus maksetaan2236965Pakko tulla tänne
jälleen kertomaan kuinka mahtava ja ihmeellinen sekä parhaalla tavalla hämmentävä nainen olet. En ikinä tule kyllästymää421249Fuengirola.fi: Danny avautuu yllättäen ex-rakas Erika Vikmanista: "Sanoisin, että hän on..."
Danny matkasi Aurinkorannikolle Helmi Loukasmäen kanssa. Musiikkineuvoksella on silmää naiskauneudelle ja hänen ex-raka271042- 75891
Hävettää muuttaa Haapavedelle.
Joudun töiden vuoksi muuttamaan Haapavedelle, kun työpaikkani siirtyi sinne. Nyt olen joutunut pakkaamaan kamoja toisaal48845Katseestasi näin
Silmissäsi syttyi hiljainen tuli, Se ei polttanut, vaan muistutti, että olin ennenkin elänyt sinun rinnallasi, jossain a61837Työhuonevähennys poistuu etätyöntekijöiltä
Hyvä. Vituttaa muutenkin etätyöntekijät. Ei se tietokoneen naputtelu mitään työtä ole.93794Toinen kuva mikä susta on jäänyt on
tietynlainen saamattomuus ja laiskuus. Sellaineen narsistinen laiskanpuoleisuus. Palvelkaa ja tehkää.38791Tietenkin täällä
Kunnan kyseenalainen maine kasvaa taas , joku huijannut monen vuoden ajan peltotukia vilpillisin keinoin.14756- 43733