Olipas taas valittu köyhänlaiset tangot kilpailukappaleiksi,pitäisi olla laajempi valikoima.
LAPIN TANGOKARNEVAALIT
29
1444
Vastaukset
- köyhä-laulaja
Niipäs näkyy olevan,olis kyllä saanut olla enempi kappaleita,toivottavasti karaokevehkeet ovat paremmat kuin viimevuonna.
- Tässäpä hänelle
Lyrics of Ruusunoksa ja kyyhkynen
Raapaise mun sydän liekkeihin
Puhalla se roihuun suudelmin
Palavat tunteet
Säkenin räiskyy
Silmistäs rakkahin
Raapaise coins Sydan liekkeihin
Puhalla se roihuun suudelmin
Palavat tunteet
Säkenin räiskyy
Silmistäs rakkahin
Viettele mua sadoin lupauksin
Kosketa kuin tuuli lämpöisin
Kaipaan seinällein varjon
Sinusta iltaisin
Viettele mua Sadoine lupauksin
Kosketa Kuin Tuuli lämpöisin
Sinusta iltaisin
refrain:
Ruusunoksa ja kyyhkynen
Olet ollut mun sieluni laulu
Soihtuna sydämen
Niin kuin rakkauden palava taulu
Ruusunoksa ja kyyhkynen
Samaan aikaan mun kyynel ja nauru
Hiilenä tunteiden
Niin ja hehkuna huomisen
chorus:
Ruusunoksa yes kyyhkynen
Olet ollut mun sieluni laulu
Soihtuna sydämen
Niin Kuin rakkauden Palava taulu
Ruusunoksa yes kyyhkynen
Saman alkanes kyynel ja mun Nauru
Hiilenä tunteiden
Niin ja hehkuna huomisen
Poltat niin kuin hiekka erämaan
Sytyn sinuun aina uudestaan
Katseesi kohtaan
Vereni kiehuu
Ihosi poltteen jaan
Poltat niin Kuin Hiekka erämaan
Sytyn sinuun aina uudestaan
Katseesi kohtaan
Association kiehuu
Ihosi poltteen jaan
Viettele mua sadoin lupauksin
Kosketa kuin tuuli lämpöisin
Sinusta iltaisin
Viettele mua Sadoine lupauksin
Kosketa Kuin Tuuli lämpöisin
Sinusta iltaisin- Iki-ihana tango
No niin, tuli vähän ylimääräisiä sanojakin mukaan, mutta ajatuksen ymmärrätte. Tuon kun joku esittää tunteella niin...
- eemeli10000
onko isä samaa mieltä tyttö ajoi menetti kortin ja elämän 4v aikaaa ja tän pojan isä ja poika leuhkii viellä
- mie laulan kaikki...
Kyllä se hyvä laulaja laulaa kaikki tangot....
- Paikan päällä ollut
Hyvin alkoivat karsinnat Aavasaksalla ja paras ehdottomasti voitti naisissa. Hänellä oli tunnetta, tulkintaa ja karismaa. Menee pitkälle tänä vuonna ja mikä kehitys viime vuodesta!
- näkyy läpi
kukas sen kissanhännän nostaa,kuin kissa itse!
- Kateellisia(ko)
näkyy läpi kirjoitti:
kukas sen kissanhännän nostaa,kuin kissa itse!
Ei varmaan tarvi itse nostaa. Oli paras ja sillä selvä.
- jgdddds
Kateellisia(ko) kirjoitti:
Ei varmaan tarvi itse nostaa. Oli paras ja sillä selvä.
surkeaa tiedotustoimintaa pelle touhua
- tangon taika
Tasohan se on tämäkin, mutta enpäs menisi kehumaan. Samat laulajat mittelöivät paremmuudesta.
- sisäpiiri karaoke
Olisipa mukava nähdä jossain tuloksia ja mahdollista kisoissa olevat laulajat...mielenkiintoista kun vastausta ei löydy mistään ja tuomaristossa näyttää olevan omankylän väkeä???Onkohan pokaaliin kaiverrettu jo nimetkin valmiina ja hieno virkattu kruunu tehty voittajalle sopivan kokoiseksi??
- tunko
vain tampio ei löydä tuloksia eli sie
- tampio
v**ttu, pankaa ne tulokset tähän, että ei tarvi tyhjää surffailla.... ei kai se teile ole ylivoimaista...
- lapin lääni
voisitteko laittaa kaikki kilpailuun osallistuvat laulajat aavasaksan tangokarnevaaleista 2013.
- mie vaan
ehdotan samaa että kilpailijat esille,niin pystys katselemaan ketkä siellä ihan oikeasti pärjää....Lisäksi ihmettelen niiden sivuilla olevia ihmeelisiä asioita tiedottamisesta ja kahdenlaista tietoa!!!
Kumpi orkesteri siellä sitten on Tuomas Lampelan johtama orkesteri vai Sauli Kreivin orkesteri,sillä molemmat ovat mainittu kyseisillä sivuilla...
Perus asiat kuntoon... - valitse parhaat
Tuomareiden pitäis valita finaaliin parhaat laulajat,eikä omia kavereitaan!!!.
- en laula
Olet oikeassa,kyllä taitaa olla sisäpiirihommaa nämä karsinnat ,olen omin korvin kuullut,että eivät osaa laulaa ja silti pääsevät jatkoon.Ja sitte joku tosi hyvä ja selvästi taitava ja osaava ei,niin ei kaikki ole kyllä oikein.Taitavat nämä karsinnat olla lopun eelä,voittehan te pitää pitää keskenänne näitä kilpailuja,turha lähteä maakuntaa kiertämään.Mutta tulipa nähtyä tämäkin homma,itse en ole osallistunut,mutta kuunnellut taitavalla korvalla.Luulin näistä kilpailuista muunlaista.
- haiskahtaa
onko ne voittajat jo valittu ja finaaliin valitaan huomattavasti huonompia laulajia ja tosi osaaja jätetään ulkopuolelle ettei vaan sekota pakkaa
- bgvf
Äänestämme jaloilla voittajan
- auringon kuningas
Jokos tämä Ylitornion karsinnan voittaja on alkanut harjoitteleen orkesterin kanssa...taitaapi säestää sama orkesteri finaalissa....näin ainakin huhut kertoo
- laulun ope
Mahtavaa kun järjestetään tämmöinen kilpailu,mutta tuomarit ovat pilanneet kisan,hyviä laulajia on karsittu pois tieltä että tutut kaverit ovat päässeet finaaliin.Oikeutta ensivuoden kilpailuun.
- rainer manfrii
ei taija tulla ensivuotta merkit sinnepäin
- Antakaa palautetta!
Olin paikan päällä Aavasaksalla. Mielestäni lopputulos oli todella epäoikeudenmukainen :( Tuomaristo pitäisi koostua eri paikkakunnilta olevista jäsenistä. Rakentava palaute on nyt paikallaan ja vahvasti.
- sivullinen...
Kyllä systeemit paranee, alkukankeutta on, totta kai, älkää nyt kauheasti hermostuko, hyvä tästä vielä tulee.
Jäitä hattuun meille kaikille.
- viulistitar
enpä ole vielä tietoinen miten kisa vedetään ja juice puikoissa epäkuntoisillä laitteilla...nähtiin viime vuonnakin homma,ei toiminut sen hyppysissä!!!Muutamissa karsinta paikoissa oli talon omat laitteet illan loputtua paremmat....Onko tulossa muutosta,kun katselee kisan sivuja,tieto on aika puutteelista ja kaksinaamaista.Finaalissa kaksi orkesteriakin Wau taidan tulla katseleen,mihin lavalle net mahtuu...jopa jousiorkesteri..
- mie ite
kyllä Valdemarin karaokevehkeet olivat kauttaaikain surkeimmat tuhunut.
- zzzzzzzz
Eikö me lappalaiset olla rehellistä sakkia? Vai syyäänkö me omiammeki? Fair Play kunniaan!
- alamslm
Juu kyllä tämä haiskahtaa..Tulipa käytyä melkoisia läpilaulajia kaikki oli ja jatkoon silti. Tuomarit puhdistakaa korvanne! Ylävireistä laulua ja suorastaan karjumista sekö sitä tangon tulkitsemista teidän mielestä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Perussuomalaiset kirjoittaa vain positiivisista uutisista
Ei tarvitse palstaa paljon seurata, kun sen huomaa. Joka ainoa positiivinen uutinen Suomen taloudesta tai ylipäätään, ni1096676Kuka on UMK-suosikkisi? UMK26 paljastuksia lauantai 28.2.
UMK26 tänä lauantaina! UMK26 tulee suorana Tampereelta ja nyt selviää, kuka pääsee edustamaan Suomea Euroviisuihin. M884311L/over ja Jani Volanen! Minkä arvosanan 4-10 annat roolityöstä?
Psykologinen trilleri L/over - ikuisesti minun on koukuttanut tv-katsojat ruudun ääreen. Kun Roosa (Krista Kosonen) tapa453629TTK:n jättänyt Vappu Pimiä rehellisenä MasterChef-kuvauksista: "Höh..."
Vappu Pimiä on uusi MasterChef Suomi -tuomari. Viime vuonna Tanssii Tähtien Kanssa jäi taakse, ja nyt vuorossa on uusi a133030Natomaa hyökkäsi Iraniin
Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu6261630- 661048
Rakas tiedät, että toivoisin
Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja551023Trump aloitti III maailmansodan tänään.
Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?1991004- 9999
Osaako kukaan sanoa?
Mikä on syy siihen, että apulaisidiootti yrittää kaikin keinoin haitata kaikkea yrittämistä Ähtärissä? Nyttkin pilkkaa j47969