LAPIN TANGOKARNEVAALIT

jos minut jätät

Olipas taas valittu köyhänlaiset tangot kilpailukappaleiksi,pitäisi olla laajempi valikoima.

29

1444

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • köyhä-laulaja

Niipäs näkyy olevan,olis kyllä saanut olla enempi kappaleita,toivottavasti karaokevehkeet ovat paremmat kuin viimevuonna.

• Tässäpä hänelle

Lyrics of Ruusunoksa ja kyyhkynen

Raapaise mun sydän liekkeihin
      Puhalla se roihuun suudelmin
      Palavat tunteet
      Säkenin räiskyy
      Silmistäs rakkahin

Raapaise coins Sydan liekkeihin
      Puhalla se roihuun suudelmin
      Palavat tunteet
      Säkenin räiskyy
      Silmistäs rakkahin

Viettele mua sadoin lupauksin
      Kosketa kuin tuuli lämpöisin
      Kaipaan seinällein varjon
      Sinusta iltaisin

Viettele mua Sadoine lupauksin
      Kosketa Kuin Tuuli lämpöisin
      Sinusta iltaisin

refrain:
      Ruusunoksa ja kyyhkynen
      Olet ollut mun sieluni laulu
      Soihtuna sydämen
      Niin kuin rakkauden palava taulu
      Ruusunoksa ja kyyhkynen
      Samaan aikaan mun kyynel ja nauru
      Hiilenä tunteiden
      Niin ja hehkuna huomisen

chorus:
      Ruusunoksa yes kyyhkynen
      Olet ollut mun sieluni laulu
      Soihtuna sydämen
      Niin Kuin rakkauden Palava taulu
      Ruusunoksa yes kyyhkynen
      Saman alkanes kyynel ja mun Nauru
      Hiilenä tunteiden
      Niin ja hehkuna huomisen

Poltat niin kuin hiekka erämaan
      Sytyn sinuun aina uudestaan
      Katseesi kohtaan
      Vereni kiehuu
      Ihosi poltteen jaan

Poltat niin Kuin Hiekka erämaan
      Sytyn sinuun aina uudestaan
      Katseesi kohtaan
      Association kiehuu
      Ihosi poltteen jaan

Viettele mua sadoin lupauksin
      Kosketa kuin tuuli lämpöisin
      Sinusta iltaisin

Viettele mua Sadoine lupauksin
      Kosketa Kuin Tuuli lämpöisin
      Sinusta iltaisin

• Iki-ihana tango

No niin, tuli vähän ylimääräisiä sanojakin mukaan, mutta ajatuksen ymmärrätte. Tuon kun joku esittää tunteella niin...

• eemeli10000

onko isä samaa mieltä tyttö ajoi menetti kortin ja elämän 4v aikaaa ja tän pojan isä ja poika leuhkii viellä

• mie laulan kaikki...

Kyllä se hyvä laulaja laulaa kaikki tangot....

• Paikan päällä ollut

Hyvin alkoivat karsinnat Aavasaksalla ja paras ehdottomasti voitti naisissa. Hänellä oli tunnetta, tulkintaa ja karismaa. Menee pitkälle tänä vuonna ja mikä kehitys viime vuodesta!

• näkyy läpi

kukas sen kissanhännän nostaa,kuin kissa itse!

• Kateellisia(ko)
        näkyy läpi kirjoitti:

kukas sen kissanhännän nostaa,kuin kissa itse!

Ei varmaan tarvi itse nostaa. Oli paras ja sillä selvä.

• jgdddds
        Kateellisia(ko) kirjoitti:

Ei varmaan tarvi itse nostaa. Oli paras ja sillä selvä.

surkeaa tiedotustoimintaa pelle touhua

• tangon taika

Tasohan se on tämäkin, mutta enpäs menisi kehumaan. Samat laulajat mittelöivät paremmuudesta.

• sisäpiiri karaoke

Olisipa mukava nähdä jossain tuloksia ja mahdollista kisoissa olevat laulajat...mielenkiintoista kun vastausta ei löydy mistään ja tuomaristossa näyttää olevan omankylän väkeä???Onkohan pokaaliin kaiverrettu jo nimetkin valmiina ja hieno virkattu kruunu tehty voittajalle sopivan kokoiseksi??

• tunko

vain tampio ei löydä tuloksia eli sie

• tampio

v**ttu, pankaa ne tulokset tähän, että ei tarvi tyhjää surffailla.... ei kai se teile ole ylivoimaista...

• lapin lääni

voisitteko laittaa kaikki kilpailuun osallistuvat laulajat aavasaksan tangokarnevaaleista 2013.

• mie vaan

ehdotan samaa että kilpailijat esille,niin pystys katselemaan ketkä siellä ihan oikeasti pärjää....Lisäksi ihmettelen niiden sivuilla olevia ihmeelisiä asioita tiedottamisesta ja kahdenlaista tietoa!!!

Kumpi orkesteri siellä sitten on Tuomas Lampelan johtama orkesteri vai Sauli Kreivin orkesteri,sillä molemmat ovat mainittu kyseisillä sivuilla...

Perus asiat kuntoon...

• valitse parhaat

Tuomareiden pitäis valita finaaliin parhaat laulajat,eikä omia kavereitaan!!!.

• en laula

Olet oikeassa,kyllä taitaa olla sisäpiirihommaa nämä karsinnat ,olen omin korvin kuullut,että eivät osaa laulaa ja silti pääsevät jatkoon.Ja sitte joku tosi hyvä ja selvästi taitava ja osaava ei,niin ei kaikki ole kyllä oikein.Taitavat nämä karsinnat olla lopun eelä,voittehan te pitää pitää keskenänne näitä kilpailuja,turha lähteä maakuntaa kiertämään.Mutta tulipa nähtyä tämäkin homma,itse en ole osallistunut,mutta kuunnellut taitavalla korvalla.Luulin näistä kilpailuista muunlaista.

• haiskahtaa

onko ne voittajat jo valittu ja finaaliin valitaan huomattavasti huonompia laulajia ja tosi osaaja jätetään ulkopuolelle ettei vaan sekota pakkaa

• bgvf

Äänestämme jaloilla voittajan

• auringon kuningas

Jokos tämä Ylitornion karsinnan voittaja on alkanut harjoitteleen orkesterin kanssa...taitaapi säestää sama orkesteri finaalissa....näin ainakin huhut kertoo

• laulun ope

Mahtavaa kun järjestetään tämmöinen kilpailu,mutta tuomarit ovat pilanneet kisan,hyviä laulajia on karsittu pois tieltä että tutut kaverit ovat päässeet finaaliin.Oikeutta ensivuoden kilpailuun.

• rainer manfrii

ei taija tulla ensivuotta merkit sinnepäin

• Antakaa palautetta!

Olin paikan päällä Aavasaksalla. Mielestäni lopputulos oli todella epäoikeudenmukainen :( Tuomaristo pitäisi koostua eri paikkakunnilta olevista jäsenistä. Rakentava palaute on nyt paikallaan ja vahvasti.

• sivullinen...

Kyllä systeemit paranee, alkukankeutta on, totta kai, älkää nyt kauheasti hermostuko, hyvä tästä vielä tulee.
        Jäitä hattuun meille kaikille.

• viulistitar

enpä ole vielä tietoinen miten kisa vedetään ja juice puikoissa epäkuntoisillä laitteilla...nähtiin viime vuonnakin homma,ei toiminut sen hyppysissä!!!Muutamissa karsinta paikoissa oli talon omat laitteet illan loputtua paremmat....Onko tulossa muutosta,kun katselee kisan sivuja,tieto on aika puutteelista ja kaksinaamaista.Finaalissa kaksi orkesteriakin Wau taidan tulla katseleen,mihin lavalle net mahtuu...jopa jousiorkesteri..

• mie ite

kyllä Valdemarin karaokevehkeet olivat kauttaaikain surkeimmat tuhunut.

• zzzzzzzz

Eikö me lappalaiset olla rehellistä sakkia? Vai syyäänkö me omiammeki? Fair Play kunniaan!

• alamslm

Juu kyllä tämä haiskahtaa..Tulipa käytyä melkoisia läpilaulajia kaikki oli ja jatkoon silti. Tuomarit puhdistakaa korvanne! Ylävireistä laulua ja suorastaan karjumista sekö sitä tangon tulkitsemista teidän mielestä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Perussuomalaiset kirjoittaa vain positiivisista uutisista

Ei tarvitse palstaa paljon seurata, kun sen huomaa. Joka ainoa positiivinen uutinen Suomen taloudesta tai ylipäätään, ni
      Maailman menoa
      109
      6676
    2. Kuka on UMK-suosikkisi? UMK26 paljastuksia lauantai 28.2.

UMK26 tänä lauantaina! UMK26 tulee suorana Tampereelta ja nyt selviää, kuka pääsee edustamaan Suomea Euroviisuihin. M
      Euroviisut
      88
      4311
    3. L/over ja Jani Volanen! Minkä arvosanan 4-10 annat roolityöstä?

Psykologinen trilleri L/over - ikuisesti minun on koukuttanut tv-katsojat ruudun ääreen. Kun Roosa (Krista Kosonen) tapa
      Tv-sarjat
      45
      3629
    4. TTK:n jättänyt Vappu Pimiä rehellisenä MasterChef-kuvauksista: "Höh..."

Vappu Pimiä on uusi MasterChef Suomi -tuomari. Viime vuonna Tanssii Tähtien Kanssa jäi taakse, ja nyt vuorossa on uusi a
      Suomalaiset julkkikset
      13
      3030
    5. Natomaa hyökkäsi Iraniin

Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu
      NATO
      626
      1630
    6. Miksi et nainen halua

minua, kuten minä sinua?
      Ikävä
      66
      1048
    7. Rakas tiedät, että toivoisin

Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja
      Ikävä
      55
      1023
    8. Trump aloitti III maailmansodan tänään.

Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?
      Maailman menoa
      199
      1004
    9. teemu samuli

käykäähän lukemassa uusin alibi lehti 3/26 mitä tämä ihmissaasta satuilee..
      Suomussalmi
      9
      999
    10. Osaako kukaan sanoa?

Mikä on syy siihen, että apulaisidiootti yrittää kaikin keinoin haitata kaikkea yrittämistä Ähtärissä? Nyttkin pilkkaa j
      Ähtäri
      47
      969
    Aihe