voidaanko luokitella huonoksi ratsastajaksi jos on kokematon kilpailuista?? tai on vain yhden/pari kertaa ollut jossain tallin omissa estekisoissa?? jos ei vaikka vaan hermot kestä kisoihin? muuten vaikka 8 vuotta ratsastanut:D anteeksi epäselvä selitys...
Huono ratsastaja?
4
365
Vastaukset
- katherine__
Ei se tee ratsastajasta huonoa tai kokematonta, jos ei ole ollut kisoissa. Ei kaikki tykkää kisaamisesta.
Toki jos et ole ollut kisoissa, on vaikeampi todistaa omaa tasoaan. Hyvin usein juuri nämä muutaman vuoden ratsastuskoulussa ratsastaneet yliarvioi oman tasonsa pahasti. Ei toki läheskään kaikki.
Miten "huono ratsastaja" määritellään on sekin mielipidekysymys. Minusta huono ratsastaja ei liity ratsastusvuosiin. Huono ratsastaja on sellainen, joka ei ymmärrä hevosen tarpeita, ei osaa "lukea" hevosta ja käyttää esim. liian kovia apuja. Tämmöisiä ratsastajia näkee ihan jopa kansallisissa kisoissa. - Kasiro
Olen samaa mieltä kuin Katherine, huono ratsastaja ei huomioi hevosta ja on kovakätinen ja jalkainen.
Kokematonkin ratsastaja voi olla hyvä.
Kisat on vain taitojen mittari verrattuna muihin kisaajiin. Samaa mieltä minäkin.
- Venkkuuuuuu
Olen samaa mieltä kuin Katherine mutta on mulla muutakin...
Olet sitä mitä ajattelet itsesi olevan.Eli jos ajattelet että olet huono ratsastaja olet huono ratsastaja...Mutta älä lähde tuolle asenteelle sano itsellesi OLEN HYVÄ RATSASTAJA JA MINÄ OSAAN RATSASTAA!
nin ongelmasi ratkeaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874078Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242901No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452310- 341321
- 10899
- 131875
- 6874
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12811Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124756- 11750