En ole aikoihin lidlissä käynyt mutta ennen ainakin lidlissä myytiin karhua ja olvia, myydäänkö vielä? Ja onko jollain hinta tiedossa? 12 tai 24 pack.
LIDL oluet
8
2308
Vastaukset
- puskabaarin_kyyppari
Valikoima riippuu kaupasta, mutta viimeksi ainakin näin karhua, olvia, ja kukkoa myytävän. Vähän alle euron/tölkki olivat perusolut-salkut, mutta kukko taisi olla euron kieppeillä.
Suosittelen tutustumaan Lidlin omiin olutmerkkeihin, se toisiksi halvin kultaisessa tölkissä on hinta-laatusuhteeltaan voittamaton. Lidlin 1-olut taisi olla jossain muinaisessa hesarin testissä voittaja alkoholimäärä/€ kamppailussa. Ja maultaankin parhaimpia I-oluita mitä myydään.- Ei ymmärrä
Miten alkoholimäärä kiinnostaa 1-Oluen kohdalla?
- blöö vähä pimee
Ei ymmärrä kirjoitti:
Miten alkoholimäärä kiinnostaa 1-Oluen kohdalla?
Et ole sitten kovin viisas...2,5 % saa jo sun kaltaisen pikkuteinin kikattamaan sekopäisenä tölkin juotuaan.
- juupajuu59
Mielestäni kaikissa Lidl myymälöissä on sama valikoima oluita, meikäläisen suosikki on sinisessä tölkissä nobelaner olut myös pilsnereistä se vihreä tölkki on todella hyvää.
Laskin viimeksi kaupassa olleen eri olut merkkejä 17, joten valikoimaa löytyy. - Holhousyhteiskunta
Muualla maailmassa Lidlejen hyllyissä on myös viinit - harmi ettei meillä.
- grimmers
No on niissä Lidleissä myös oikeat viinat, Lidlin omilla merkeillä. Siis sivistysmaissa, mutta ei tietenkään takapajulassa nimeltä Suomi.
- sikademari
Tiukka verotus ja sääntely on sinun ja minun etu.
Minä lihon ja sinä pysyt sen verran terveenä, että pystyt rahoittamaan järjestelmän. - grtt4556
Suomen laki estää myymästä väkeviä juomia vähittäistavarakaupoissa, jonka takia alkolla monopoli.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli
Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei763466Ajattelen sinua iltaisin, aamulla, päivittäin
Ehkä siinä jo pientä vinkkiä. Oot jäänyt pahasti mieleen. Sun katse on niin syvä ja oot niin lempeä. Hyvä olla sun kanss1071782- 1061092
- 991065
- 60923
Priden osallistujamäärä suuri pettymys!
Ei lähellekään sataatuhatta, vaikka mukaan on värvätty kaikki aktivistit jopa homot katolta heittelevä islamistinen aate164840- 42836
IS Viikonloppu 28.-29.6.2025
3- merkitty Kovis Erkki Vuokilalta. Oikean reunan (kuvituksellinen) pääkuva on hauska, mutta siitä johdetun sanan merkit57791Joku kysyy
Missä on syy? Jossainhan se syy täytyy olla persujen kannatuksen alenemiseen. Kannatuksen alneminen ei näy pelkästään g59769Kannan sinua mukanani
Aina sydämessäni ❤️ Niin kauan kun henki pihisee ja veri virtaa suonissani, niin olet osa minua tavalla, josta olen kii28735