Ensimmäistä kertaa olisin valmistamassa kanaa, ohuita broilerin fileeleikkeitä siis. Olen nyt siis todellakin untuvikko tässä asiassa, enkä löytänyt netistä kunnon ohjetta. Eli kauanko fileitä pitää paistaa pannulla, kauan uunissa ja millä lämmöllä? Kiitoksia:)
kanafileiden kypsennys, apua?
junttiko
2
399
Vastaukset
- kokkailija3
vaikea se on sanoo, riippuu niiden paksuudesta. itse paistan pannulla kunnes ovat saaneet väriä sit vettä päälle, kanaliemikuutio ja noin 10 minuuttia. nesteen voi sit siilata, suurustaa ja saa hyvän kastikkeen. kokeile kypsyvyyttä hammastikulla, kun neste on vaalea on se kypsää.
- kanamies2
Kanaa paistaessa pitää ottaa huomioon, että se ei saa jäädä raa'aksi. Itse paistan pinnan kauniin väriseksi, vähän rapeaksi ja sitten leikkaan pienen viillon ja tarkistan, ettei jää vähänkään punaiseksi tai läpikuultavaksi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävöin sinua kokoyön!
En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun614348KALAJOEN UIMAVALVONTA
https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar1433087Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin
Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo472398Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?
Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?462323- 971961
- 241883
- 281596
- 221574
- 1491402
- 341233