Nuori nainen ja vanha mies

kijijojojo

Moi, eli olen 18-vuotias tyttö ja todella ihastunut erääseen 50 v mieheen. Olen yrittänyt sammuttaa tätä ihastusta jo neljä vuotta ja melkein onnistuinkin, mutta sitten näin sattumalta tämän miehen uudestaan..

Mitä minun pitäisi tehdä? Haluaisin kyllä viettää tämän miehen kanssa aikaa jne mutta hän on naimisissa ja hänellä taitaa olla lapsiakin.En vain pysty olemaan ajattelematta häntä ja haaveilemasta seksistä hänen kanssaan.

21

1702

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • lifemocker

      "Mitä minun pitäisi tehdä?"

      siirtyä eteenpäin elämässäsi

    • kijijojojo

      Sitä olenkin yrittänyt, mutta en vain pysty olemaan ajattelematta häntä.

      Ja surullisinta on, että musta tuntuu etten ikinä löydä noin hienoa ihmistä --> sielunkumppania.

      • lifemocker

        et voi oikein sanoa häntä sielunkumppaniksi kun tuskinpa edes tunnet häntä


      • lIMAAJAIHRAA

        Missä sun isä tai äiti on?
        Jos niitä ei ole, menisin sinuna terapiaan.
        Sun ikäisenä musta tollaset ukot tuntuivat vain pervoilta.Hae apua!


    • Älä tee mitään?

      Ehkä haluat rakastaa jotakuta kaukaista ja mahdotonta, koska et oikeasti halua suhdetta tai pelkäät läheisyyttä? Et oikein luota ikäisiisi ainakaan? Mieti sitä asiaa, on sinun ikäisissäsi mukaviakin. Toki seksistä saa fantasioida kenen kanssa haluaa, muttei teille koskaan oikeaa suhdetta voi tulla. Olet ihastunut kaukorakkauteen, ihmiseen, joka on riittävän saatavissa, että sen näkee ja siitä voi haaveilla, eli on olemassa, mutta riittävän kaukana, ettei tarvitse todellisuudessa ajatella suhdetta. Se on ihan ok, ja hei, normal. Ei sille mitään tarvitse tehdä.

      Älä toisaalta ota liikaa stressiä, olet vasta 18-vuotias, ehdit elää, tapailla ihmisiä ja katsella ympärillesi ilman suhteitakin. Jos seksiä pelkäät, noin muuten kun fantasiana, niin ei sinua mikään mahti maailmassa pakota sitä valitsemaan ennen kuin oikeasti löydät jonkun oikean tyypin. Ja toki voit vanhempia katsella, mutta älä nyt noin vanhaa, ennenkuin olet vähintään... 35-vuotias :)
      Minun mielestäni sinun kannattaa pitää tuo mies haaveena, ja ihastuksena ja puhtaasti vain seksifantasiana. Ei edes yrittää kuvitella mitään oikeaa: ei siitä mitään tule. Eikä kannata tullakaan. Tuon ikäisessä miehessä on jotain pahasti vialla, jos se vikittelee jotain 18-vuotiaita, et kai sä mitään pervoa halua? Etkä sä halua sen olevan mies, joka jahtaa 30 vuotta nuorempia, jättää perheensä, eli pettää, on egoistinen, ei välitä perheestään jne.

      Fantasiassasi se mies lienee mukava? No, se ei ole sitä, jos se olisi sellainen! Joten hyvä vaan että se elää omaa elämäänsä!
      Joskus elämässä on vain yksipuolisia ihastuksia, joskus ihastuksia, minkä on syytäkin jäädä haaveeksi. Kaikkea ei saa mitä haluaa, - ja muista, että kaikkea ei halua mitä luulee haluavansa!
      Hyväksy siis tuo tunne vain tunteena, ja ihastuminen katkeransuloisena haaveena.

      Mutta sinun kannattaa tehdä muutakin: nauti vapaasta nuoruudestasi, älä pakota itseäsi asioihin mitä et halua, ole onnellinen ja ylpeä itsestäsi juuri sellaisena kun olet. Eli, harrasta ja opiskele kunnianhimoisesti: sillä saat hyvän tulevaisuuden. Mieti mistä ammatista haaveilet ja tähtää siihen. Tee jotain hauskaa. Siis elä, OMAA elämääsi, ota haasteita, tee jotain!
      Tanssi, tanssi ja tanssi, et tule koskaan tanssimaan kuten nuorena!
      Tutustu erilaisiin ihmisiin huvikseen. Kannattaa lähteä muutamille treffeillekin jos pääset :) Mutta ilman sen kummempaa, tavoitetta tai mitään. Voit aina valita, AINA. Voit tavata ihmisiä, ja antaa heille mahdollisuus. Opettele tuntemaan itseäsi paremmin.

      Jos nyt ikäisissäsi ei ole ihastuksia, niin anna olla, kyllä säkin vanhenet 100% varmuudella ja ehdit tapailla aikuisempia kun itse olet aikuinen.

      Ja seksiä? Niin, sooloseksissä on monta hyvää puolta: sillä oppii tuntemaan kehonsa ja saamaan orgasmin. Siinä ei sukupuolitaudit tartu eikä ole riskiä raskaudesta. Ja silti saa seksiä. Sitä voi harrastaa omassa rauhassaan miten haluaa ja silloin kun haluaa. Ja sitten keittää kahvit. Ei tarvitse miellyttää kuin itseään ja fantasioissa... Se toinen on aina täydellinen ja itse osaa kaiken. Joten haaveilu seksistä on erittäin jees. Kehitä mielikuvitustasi siis.

    • kijijojojo

      Totta, kun tarkemmin mietin niin olen juuri joutunut pettymään pahasti ikäisiini poikiin/miehiin. Ehkä alintajuntaisesti haluaisin jonkun kypsemmän...

      Harmittaa vain, että vain hänen näkemisensä toi nuo tunteet pintaan, mitkä sain pitkän ajan kanssa jotenkin sammutettua, enkä ole tuntenut kehenkään niin vahvaa ihastumista tai pitkää ihastumista...no mutta ei kai muu auta kuin yrittää unohtaa hänet :/

      • 092750

        Taitaa olla totta että e-pilsut vääristää parivalintaa.Päivän parhaat naurut tälle.Sääliä varmaan pitäisi, mutta vanhan ukon tekemä provohan tää on.


    • sama täällä

      Ymmär sua, mä oon kans ihastunu itteeni 10v vanhempaan jätkään ja se on niin perseestä ku ei siitä voi ikinä tulla mitää. vituttavaa olla ihastunu

    • ghfg

      itse pelkään paraikaa että saatan ihastua mua 20v vanhempaan kundiin..

    • tmtmtmtmtm

      Kuinka yleistä sitten on että vanhempi mies ihastuu teiniin? Lasken vielä edellä olevan teini-ihastukseksi, jokaisella on niitä ja kyllä se ajan kanssa helpottaa.

      • lifemocker

        tuskin parisuhde-mielessä ihastuvat


      • naimisissa13vuotta
        lifemocker kirjoitti:

        tuskin parisuhde-mielessä ihastuvat

        Sinullahan on niin valtavasti kokemusta parisuhteista?


    • scferfasdcsd

      Voin kyllä sanoa, että jokainen keski-ikäinen kuolaa nuorten naisten perään

    • terapeuttimies

      Eivät normaalit viisikymppiset kuolaa nuorten naisten tai tuollaisten teinityttöjen perään. Taantuneet ja lapselliset ukot sitä kyllä tekevät ja niitä on valitettavan paljon. Oma tyttöni on tätä aloittajaa 10 vuotta vanhempi ja minä olen tasan 50 vuotias. Aloittajalla on joku ongelma tai useampikin jos on 14-vuotiaasta saakka haaveillut tuhdisti keski-ikäisestä äijästä. Romanttisia, ei-todellisuuspohjaisia haaveita, tyypillisiä teinitytölle jolla ei ole elettyä aikuisuutta takana muuta kuin haaveissa. Huolissani olen tuon tytön ajatusmaailmasta, sillä se altistaa hyväksikäytön mahdollisuudelle. Olisi hyvä jos tyttö puhuisi vaikka äidilleen ihastuksestaan.

    • ihastuminen ok

      Mä en nyt käsitä mikä tässä mättää. Ittellänikin on ollut ihastuksia PALJON elämäni aikana ja jotkut niistä ei ole vieläkään ''sammuneet''. Ihastuksia saa olla ja pitää olla, mutta mieti tuo on perheellinen mies. Haluatko välttämättä mennä heidän väliinsä. Toisekseen vaikka tuo mies olisikin suostuvainen, niin ei siitä pidemmänpäälle mielestäni suhdetta pystyisi kehittämään

    • 193758

      Fakta elämästä: nuoret (naiset) ihastuvat vanhempiin miehiin, vanhat miehet ihastuvat nuoriin naisiin.

    • bhcdigcpy

      Naimisissa ja lapsia... Anna olla ja etsi itsellesi joku toinen. Ongelma ei ole vain iso ikäero, vaan se että hän on varattu.

    • Asta33

      Moi.olen itse22v tyttö ja ympäri rakastunut 59v.mieheen.Hän on eronnut,vapaa ja äärettömän hellä.Käydään elokuvissa.pelaamassa minigolfia....jn.Sängyssä ollaan noin2kertaa kuussa ja aina nautin täysin rinnoin.(lue orgasmi)En kuitenkaan ole kehdannut kertoa kenellekkään paitsi parhaalle kaverilleni joka ei ymmärrä mua yhtään.Oonkohan minä pipi?

      • s nainen

        hei Asta33 ei ole minä olen ihastunut 50v. mieheen hän on vapaa


    • Pikkke P.

      No, jos hän joskus eroaa, niin mene sitten ehdottamaan sitä seksiä.

    • Anonyymi

      anna palaa

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Metsäkoneen kuljettaja huuteli tutkijalle

      "voisit kyllä ottaa rintaliivit pois ennen kuin tulet minulle juttelemaan, hän sanoo." https://yle.fi/a/74-20106446 On
      Suomussalmi
      704
      9669
    2. Suomi on täysin sekaisin

      Jo ties monettako päivää hirveä itku ja poru jostain helvetin nilviäisistä. https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010
      Maailman menoa
      399
      4148
    3. Kaikki ei vieläkään usko luontokatoon.

      Suomussalmen Hukkajoella foliohattu metsäkoneen kuljettaja tuhosi tuhansia harvinaisia jokihelmisimpukoita eli raakkuja
      Kajaani
      88
      2872
    4. Sano vain suoraan, että nyt riittää

      ettei kiinnosta. Sano, että lopeta! En ihmettelisi, jos olet saanut tarpeeksesi ja toivot minun ymmärtävän lopettaa. Eh
      Ikävä
      43
      2825
    5. Ohhoh! Ex-pääministeri Sanna Marinin Joni-rakas paljasti ilouutisen: "Tässä kuussa..."

      Sanna Marin on ollut naimisissa Markus Räikkösen kanssa. Nyt hänen seurassaan on usein julkkishiusmuotoilija Joni Willb
      Kotimaiset julkkisjuorut
      55
      2604
    6. Mari Rantanen asettaa sairaan lapsen edun oman uransa edelle - (tekikö Marin samaa)

      Noin toimii kunnon vastuuntuntoinen äiti, mutta siitäkin nämä mt-ongelmaiset vasemmistolaiset häntä täällä haukkuvat. "
      Maailman menoa
      197
      2587
    7. Mitä ajattelet aina

      Kun hän tulee näköpiiriin?
      Ikävä
      152
      1813
    8. Luokatonta toimintaa

      Tyrmistyttävää toimintaa Stora Enson korjuu yrittäjältä Hukkajoella. Täyttä piittaamattomuutta laeista ja luontoarvoista
      Suomussalmi
      69
      1657
    9. Ensimmäisestä kohtaamisesta saakka

      minulla on ollut hämmentynyt olo. Miten voit tuntua siltä, että olisin tuntenut sinut aina? Sinun kanssasi on yhtä aikaa
      Ikävä
      14
      1600
    10. Maailmankuulu homopingviini on kuollut

      Minä niin toivoin että pariskunta olisi saatu kunniavieraiksi ensi kesän Prideen. 💔 "Maailmankuulu homopingviini on k
      Lapua
      6
      1413
    Aihe