joo eli mikä näistä kannattais ostaa/on paras samsung galaxy s2, samsung galaxy s2 plus vai samsung galaxy s3mini?(:
käyttäisin puhelinta tekstailuun, soittoon, pelaamiseen ja netin selailuun :) ja tietty kuvien ottamiseen !
mikä näistä on paras ?(:
7
135
Vastaukset
Noista paras olisi tuo S2 plus. Se voittaa S3 minin
- Suorittimen nopeudessa
- Näytön koossa
- Keskusmuistin määrällä
- Suuremmalla akulla.
S2 malli olisi muuten hyvä mutta sen päivitystuki on loppumassa. Kyseessä kun on noin 2-vuotta vanha malli ja yleensä kännykän valmistajat päivittävät niitä 2-vuoden ajan.- gehegahea
Galaxy S2 puolesta pakko sanoa, että kyseiselle mallille custom rom tarjonta todella runsasta kapulan suosiosta johtuen. Jos sellaisen siis innostuu joskus laittamaan ja varsinkin, kun virallisista päivityksistä ei koskaan voi olla varma (customi voittaa orginaalin 100-0).
Näille "plus" malleille tarjonta on ollu huomattavasti heikompaa. - galaxy s2 omistaja
Galaxy s2 puhelimessa on enemmän sisäistä muistitilaa kuin s2 plus puhelimessa joten se on parempi, mutta s2 plussassa on nfc
Sinänsä S2 on parempi mutta sitä ei kannata enää ostaa jos ei asenna siihen esimerkiksi Cyanogenmod käyttistä. Jos ajatellaan että tulevan kännykän käyttöaika on noin 2-vuotta niin silloin S2 plus olisi parempi.
- Galaksi s
Jos sattuu löytämään bugittoman käyttiksen, päivittäminen on aika lailla turhaa.
Mutta tietoturvan takia se ei ole turhaa vaan välttämätöntä. Androidissahan on tavattua monia tietoturva ongelmia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1291333
- 100861
- 75683
- 50577
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa12493ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40464Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m153441Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..30407- 25381
Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;174372