tässä oma listaus ihannemiehen ominaisuuksista ja ulkoisista seikoista:
- luotettava, eli pitää aikatauluista ja sopimuksista kiinni
- sopivasti huumorintajuinen
- avoin puhumaan naisen kanssa lähes tulkoon mistä tahansa
- tunteellinen, osoittaa tunteitaan naista/ miespuolista kumppaniaan kohtaan
- osaa kommunikoida selkeästi, ei mumise
- tekee suht selkeitä aloitteita seksin osalta
- yli 174 cm. pituiset miehet iskee paremmin kuin tätä lyhyemmät, ellei oo sit joku pätkä-nainen jolle käy alle ton pituisetkin miehet suhteeseen tai kaveriksi
- normaalivartaloinen, ei siis liian laiha tai ylipainoinen
- kykenee ajattelemaan itse asioita eikä kysy neuvoa liikaa tai jatkuvasti muilta, esim omilta vanhemmilta, sisaruksilta tms..
Kuvailkaa minkälainen on ihannemiehennne.
18
617
Vastaukset
hyvin sanotu
- r6ll
Ihan järkevältä vaikuttaa siihen asti kun tullaan tuohon pituus kohtaan.
Sitten selviää että provo asialla.
Onhan se toki nätisti sanottu aikuiselta naiselta että alle 174 cm mies kelpaa jopa ehkä kaveriksikin jollekin naiselle, mutta naisen täytyy silloin olla pätkä :D
Pitkät miehet ne jaksaa provota.- en ymmärrä
Joo, ei mikään ihme, että yhä useampi ihminen on nykyään yksinäinen ja ilman ystäviä, jos kerran ystävänkin ulkonäöllä on väliä. Mitä väliä sillä ystävän ulkonäöllä on, jos ei kerran aio koskaan seurustella sen kanssa? Vai pitääkö sitä olla jonkin potentiaalinen varamies tai varanainen valmiina, jos sattuu kumppanin kanssa menemään sukset ristiin?
- Mistä sen ihanteen ?
Helppo vastata sillä se on sellanen mies jonka kanssa tunnen itseni rakastetuksi ja oloni turvalliseksi. Siis sellainen mies jonka seurassa saan ja voin olla oma epätäydellinen itseni ja kelpaan just sellaisena ! Pinitissisenä ja vähän hajamielisenä pälpättäjänä.
Se onkin vaikeampi sanoa millainen se mies sitten on? Voihan se polttaa ketjussa tupakkaa ja olla just joku punatulkkainen nippa nappa 160 cm hyyppäri tai 120 kg kalju korsto joka kiroilee kuin merirosvo ja tykkää kaljan lipottelusta..mistä mä tiedän ennenkuin kohtaan sen ?? Voihan se olla tuo vetävän näköinen naapurikin joka ainakin miellyttää mun silmää mutta tiedä sitä sitten miellyttääkö muuten? - 170cm nainen
Miksi juuri 174cm? Kyllä mulle ainakin kelpaa oman pituisetkin miehet tai vaikka pari senttiä lyhyemmätkin.
- 54r4reee
Niin, kun et muita saa.............
- aloittaja6
siksi 174cm tai siitä yli pituiset miehet iskee paremmin koska mies voi tarvittaessa puolustaa naista vaikka sitten ihan nyrkein jos joku tulee uhittelee..ei nainen tee miehellä mitään jos se on joku alle 170 cm pitkä pätkä äijä :D
- 178cm riskimies
Just, joku 190cm kukkakeppi ei ketään puolusta.
- Gallup tehty
Tekemieni kyselyiden perusteella vain yksi mies yli 20:sta edes yrittäisi puolustaa naista. Ja tämän ainoan kyllä vastauksen antoi kaikkein lyhyin heistä, noin 166cm pitkä mies.
- lifemocker
saa se nainenkin tehdä suht selkeitä aloitteita seksin suhteen.
siihen kun kyllästyy jos itse tuntuu että on se ainut joka niitä aloitteita tekee! kyllä mieskin tarvitsee sitä tunnetta, että on haluttu- Hehkuva
Pitkän rumiluksen tekemä provo.
Miten ne kusipäät jaksaa julkaista tälläsiä paskoja
- Ritarini <3
Luotettava ja ymmärtäväinen, eläin ja lapsi-rakas, haluaa vakaan parisuhteen ja tulevaisuudessa perustaa perheen. Työ mielellään jokin käytännönläheinen esim. puuseppä, metsuri, rakentaja, maanviljelijä. Ja tietysti äly ja huumori ovat tärkeitä.
Pitkä (yli 180cm) tosin pituuskaan ei välttämätön jos ihana luonne :) Symmetriset kasvonpiirteet ja herkästi esiin tuleva hymy. - mummieälestä
Mikään ei ole karmeempaa kuin pitkä, sirorakenteinen ja laiha mies.
- Ennen oli miehet...
Ei niin väliä pituudella eikä paksuudellakaan. Toki naiset ihailee pitkähköjä miehiä enemmän mutta persoona on tärkein.Miehen parhaat ominaisuudet on puhekyky ja hyvä kuulo. Listaan voi lisätä vielä kiltteys ihmisiä ja eläimiä kohtaan ja huumorin ymmärtäminen ja talonpoikaisjärki.
- dispo_
Miksi suututaan siitä, että joku kuvailee ihannemiehensä pitkäksi? Itse käsitän niin, että "ihannemiehellä" tarkoitetaan juuri sitä unelmien mielikuvaa täydellisestä miehestä, jonka saa kuvailla vaikka hiustenväristä ruokailutottumuksiin. Itse voisin kuvailla hyvinkin yksityiskohtaisesti ihannemieheni ulkonäön, luonteen ja työhönkin liittyvät asiat, mutta olen täysin tietoinen, että se on pelkkä ihanne, mielikuva, fantasia. Mitä vikaa sellaisessa on? En pidä realistisena, että jonakin päivänä törmäisin juuri tällaiseen mieheen, odotan vain, että kohtaisin jonkun, jonka kanssa haluaisimme olla yhdessä. Siihen ei kuulu muita kriteerejä. Voihan sitä tietysti spekuloida, että aiheuttaako ihannemiehestä haaveilu sen, etten ihastu niin helposti sellaisiin, jotka poikkeavat täysin tästä mielikuvasta. No, se on oma ongelmani.
- lyhyt ja paksu
Alle 170cm mies on aika turhaa kamaa.
- kattrii1
Ihanne mieheni on juuri semmoinen kun omamieheni on. Olen siis löytänyt sen mitä etsin. Mieheni on siis juuri tätä mitä hain:
* ei katso jääkiekkoa eikä fanaattisesti muutakaan urheilua
* sauna ei ole elämän ykkös asia
* pysyy aikataulussa
* Viettää kanssani aikaa ei siis mikään sohvaperuna
* ei mikään tyhmä joka tekee kaikkea typerää kännissä
* ei polta
* ei juo paljoa, jos juo juodaan yhdessä
* ei ole autojen rassaaja tai muutenkaan viihdy autotallissa
* ei kuuntele mitään hevi musiikkia
* sitten olen saanut kaupan päälle ihanan romanttisen, yllätyksiä täynnä olevan ja lutusen miehen joka aina ajattelee minua :) - ladyt-
minun ihanne mihellä ois mieluusti upeat suurehkot silmät mieluusti
tummat tai kirkkaan siniset. tumma paksu tukka vähän kihara bulisongit ois ja se ois huomaavainen ja sosiaalinen. pervo pitää olla ja semmoinen naisten mies. osaa
puolustaa itseäään ja pitää omasta kunnostaan huoli. luonteesta vielä hän kunnioittaisi vanhoja ihmisiä olis lapsirakas ja huolehtivainen myös rehellinen pittää olla ja huumorintajuinen
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.
Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse1084876Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"
Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky1143972Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä2133886Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.1202275Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575801987Mitä on tullut
Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.801386- 1371364
Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle
Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.1711361En ymmärrä ateisteja!
Raamattu on aitoa historiaa, jotka ovat kirjoittaneet aikalaiset! Mitä änkyröitte turhaa???5851269- 531145