eli olen mitoiltani 160cm/51kg 20-vuotias nainen ja oon ihan normaali vartaloinen lähempänä hoikkaa mitä lihavaa, mutta kuinka pian saan näkyviä tuloksia kun haluan kesäksi päästä timmimpään kuntoon niin treenaan viikossa 6krt ja 50x vatsalihasta ja 100x jalkakyykkyä. ja myös (kävellen) lenkkeilen melko usein, koska ennen hölkkäsin ja se vain litisti mun takaliston kadoksiin :(
haluaisin siis muhkeamman takaliston ja timmin vatsan :D oon nyt tehny vasta viikon verran, mutta vuosi sitten reenasin vähän enemmän ja nyt jo ne kadonneet vatsalihakset rupeaa näkymään ylävatsassa, mutta milloin takalisto rupeaa muhkenemaan ja vatsa litistyyn kokonaisuudessaan? ja treeni ja ruokavalio vinkit on tervetulleita ! :)
ja olen ruokavaliossani jättänyt jo limsat ja mehut ja herkut pois ja syön paljon ananasta koska se poistaa nesteitä ja yritän juoda vettä maidon sijaan ja olen aina syönytkin hedelmiä ja mahdollisimman kuitupitoista leipää.
kuinka pian näkyviä tuloksia?
jelllona
1
125
Vastaukset
- jelllona
ja unohin tuossa mainita että teen 7kilon painolla ja teen siis erinnäisiä ärsykkeitä pakaralihaksille en pelkkää kyykkyä että vaihtelen niitä mm. lonkan ojentajia sekä lankkua (painoilla myös nämäkin) ja juon protsku juomaa aina reenin jälkeen :) ja siis tuosta juoksemisesta niin ei en yritä kiinteyttää persettäni joten se ei minun kohdalla muuta tee kuin litistää vaan haluan LIHASTA kasvattaa :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua
Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä982023Euroopan lämpöennätys, 48,8, astetta, on mitattu Italian Sisiliassa
Joko hitaampikin ymmärtää. Se on aivan liikaa. Ilmastonmuutos on totta Euroopassakin.2861837Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava3211654Martina lähdössä Ibizalle
Eikä Eskokaan tiennyt matkasta. Nyt ollaan jännän äärellä.2011534- 301083
Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em931081- 511027
- 571004
Se nainen näyttää hyvältä vaikka painaisi 150kg
parempi vaan jos on vähän muhkeammassa kunnossa 🤤56998- 67964