eli olen mitoiltani 160cm/51kg 20-vuotias nainen ja oon ihan normaali vartaloinen lähempänä hoikkaa mitä lihavaa, mutta kuinka pian saan näkyviä tuloksia kun haluan kesäksi päästä timmimpään kuntoon niin treenaan viikossa 6krt ja 50x vatsalihasta ja 100x jalkakyykkyä. ja myös (kävellen) lenkkeilen melko usein, koska ennen hölkkäsin ja se vain litisti mun takaliston kadoksiin :(
haluaisin siis muhkeamman takaliston ja timmin vatsan :D oon nyt tehny vasta viikon verran, mutta vuosi sitten reenasin vähän enemmän ja nyt jo ne kadonneet vatsalihakset rupeaa näkymään ylävatsassa, mutta milloin takalisto rupeaa muhkenemaan ja vatsa litistyyn kokonaisuudessaan? ja treeni ja ruokavalio vinkit on tervetulleita ! :)
ja olen ruokavaliossani jättänyt jo limsat ja mehut ja herkut pois ja syön paljon ananasta koska se poistaa nesteitä ja yritän juoda vettä maidon sijaan ja olen aina syönytkin hedelmiä ja mahdollisimman kuitupitoista leipää.
kuinka pian näkyviä tuloksia?
jelllona
1
193
Vastaukset 1
- jelllona
ja unohin tuossa mainita että teen 7kilon painolla ja teen siis erinnäisiä ärsykkeitä pakaralihaksille en pelkkää kyykkyä että vaihtelen niitä mm. lonkan ojentajia sekä lankkua (painoilla myös nämäkin) ja juon protsku juomaa aina reenin jälkeen :) ja siis tuosta juoksemisesta niin ei en yritä kiinteyttää persettäni joten se ei minun kohdalla muuta tee kuin litistää vaan haluan LIHASTA kasvattaa :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 44948
- 95933
Tiesitkö? Jorma Uotisen EX-rakas on Helena Lindgren - Nämä ovat välit nyt: "Me ollaan..."
Jorma Uotinen ja Helena Lindgren olivat avoliitossa v. 1982-1999. Pariskunta oli aikansa näyttävä julkkispari, missä i19785- 116731
Anteeksi J-mies
Anteeksi että myötävaikutin siihen että rakastuit minuun, jota et voi koskaan saada. Viimeksi kun näimme ja katselimme t80688Olet nainen ollut vaikein rasti
Eniten olet tunteitani myllännyt ja niitä kuluttanut, ja tuottanut. 🤔34624- 43621
Minä muistan
Minä muistan sinut nauravana. Sellaisena, joka sai tavallisenkin hetken tuntumaan vähän kevyemmältä, kuin huoneeseen ol45610- 19596
- 46568
Kenen viisautta on ollut laittaa tie väärällä murskeella pilalle
Kenen viisautta on ollut kun Siimeksen/Kylmänpurontie pantu pilalle kun on ajettu liian karkeaa mursketta. Rengasliikke20545- 33543
- 36522
Siinä kävi mies nyt niin että tämä ämmä muuttaa ulkomaille
Vuonojen maa kutsuu, joten ei hätää. Et kuule minusta enää. 😂 Lycka till! Ämmä riittää.66509- 25502
Ähtäri on taas TV: n ja radion ykkösuutinen
Uusi podcast on julkaistu ja on nyt kuunneltavissa. Mot on tehnyt hyvää työtä! Mikko Savola ja kepu ei ota mitään vast44486Mitä muuta on olemassa kuin lisääntyminen
Jos mies ei pääse lisääntymään niin mikä hänen osansa elämässä on? mitä jää jäljelle? Hän on vain muiden palvelija kok107483Koska Martina viettää aikaansa lapsiensa kanssa
Äiti vaan juoksee miehen perässä Tallinnassa, Lontoossa, Turussa. Kyllä oli kätilö oikeassa, kun sanoi, että ei olisi ka132470- 44464
Pahkalassa tapahtuu
Mitäs on tapahtunut yöllä pahkalan kerrostaloilla.oli poliisia ja ambulanssia taas vaihteeksi7437