kiinnostaisi hirveesti tepsiikö tuo tv-shopin Firm. Vähän sieltä sun täältä olen kysellyt mut kukaan ei tunnu tietävän. Vai ajatteleeko ihmiset et kaikki ostos tv on hömppää =) voi olla mut kokemuksenne kiinnostaa! ! Iselläni ei ole Firmiä vastaavaa kuntoilumuotoa tiedossa täällä päin joten siksi kiinnostaa kovastikkin.
eikö kukaan ole kokeillut Firmiä??
6
535
Vastaukset
- tyttö
asia kiinnostaa myös mua... että olisko joku kokeillu tuota juttua???
Itse ajattelen yleensä et kaikki tv-shop ym on hömppää, mut toi Firm vois näin äkkiä ajateltuna ehkä toimiakin?
Siinähän on kolmen videon verran jumppa ohjeita, harmi vaan et englanniks, mut kai nyt kuvastakin ymmärtäis mitä kuuluu tehä...
MITÄ MIELTÄ OOTTE ASIASTA? - niin..
Ihan fiksulta toi Firm vaikuttaa sinänsä, perus jumppaliikkeitä siinä tehdään. Ainoa miinus on hinta. Eihän toi ole mitään muutan kun jumppavideo ja steppilauta. Halvemmalla pääsee kun ostaa kasan jumppavideoita (tai vielä parempi: lainaa ne kirjastosta) ja saa saman hyödyn. Ei toi sen mullistavampaa ole kuin mikään muukaan jumppavideo.
Jos on niin paljon rahaa että viitsii maksaa jumppavideosta ton verran niin mikä ettei.Onhan siinä kaikenlaista yhdessä paketissa. Pitää tosin muistaa että tuohonkin kyllästyy jossain vaiheessa.- Aida
yleensäkin (jumppa)videot maksa noin 20e kappale? joten 3x20=60? Ja siihen hintaan tulee viel ne korokejutut ja postimaksu! Ainut miinus on siin paketis on, ettei siinä ole suomenkielist tekstii...
(niin ja kirjastos on aika vanhoja/huonoja videoita..)
Mitä mieltä?
Kaipaisin myös kommentteja Firmiä kokeilleilta! - mammaliini
Aida kirjoitti:
yleensäkin (jumppa)videot maksa noin 20e kappale? joten 3x20=60? Ja siihen hintaan tulee viel ne korokejutut ja postimaksu! Ainut miinus on siin paketis on, ettei siinä ole suomenkielist tekstii...
(niin ja kirjastos on aika vanhoja/huonoja videoita..)
Mitä mieltä?
Kaipaisin myös kommentteja Firmiä kokeilleilta!varmaan loppuviikosta pitäisi tulla..ilmoittelen sitten kokemuksia =) tvshopin kautta ei tullut hintaa kuin 57e, eli aika halpa kun ajattelee kuinka paljon saisi pulittaa joka viikkoisista aerobic tunneista...
- anu
mammaliini kirjoitti:
varmaan loppuviikosta pitäisi tulla..ilmoittelen sitten kokemuksia =) tvshopin kautta ei tullut hintaa kuin 57e, eli aika halpa kun ajattelee kuinka paljon saisi pulittaa joka viikkoisista aerobic tunneista...
tulikos se jo? =) Onko hyviä jumppaohjeita? Ymmärtääkö huonolla englannin taidollakin? =)
- mimmi84
anu kirjoitti:
tulikos se jo? =) Onko hyviä jumppaohjeita? Ymmärtääkö huonolla englannin taidollakin? =)
mä käyn omalla paikkakunnallani firmissä kerran viikossa on oon tykänny tosi paljon..tehokasta jós syö lisäksi ees jollain tapaa terveellisesti..:)alussa varsinki tuntui ettei pääse liikkumaan seur.päivänä mut paikat on jo tottunu enkä halua luopua tästä harrastuksesta!!siinä on erilaisia askelsarjoja,sykkeennostoa,vatsoja yms...ja lisäksi tilasin tv-shopista sen firm-jutun ja odotan innolla et pääsen sitä kokeilemaan..pitäs tulla ens viikolla..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille
Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.2802621Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."772453SDP pelastaa uppoavan Suomen
2027 kun SDP voittaa ylivoimaisesti vaalit alkaa Suomen uusi raju syöksy kohti täystyöllisyyttä ja turvallisempaa yhteis552195Kauppalehti - Törkeä skandaali paljastui: Espanja käytti EU-rahoja ihan muuhun kuin piti
Espanja on käyttänyt miljardeja euroja EU:n elpymisavustuksia eläkkeisiin ja sosiaalimenoihin – ja pyytää lisää. Espanj761877- 1201628
Jopa Espanjassa talous kasvaa, Purra vain irvistelee
Huomaa kuinka Purra on Suomen historian huonoin miniseteri, joka ei ole saanut aikaiseksi kuin tuhoa, Siis jopa vasemmis591554- 1341406
En kerro nimeäsi nainen
Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin731308Auta mua mies
Ota vielä yhteyttä, keksi oikeat sanat että vuosien ajan kasvanut muuri murtuu meidän väliltä vaikka aluksi vain vähän.881130Olet kiva ihminen
En kiellä sitä yhtään. Sinussa on hyvin paljon erinomaisia puolia, enemmän varmasti kun meissä muissa. Sitten on puoli761099