Mistä saan ostettu häävalkoista marsipaania kakkujen koristelun varten? En tykkää marsipaanista, jotta saadaan Confettilta, se on liian kuiva ja aina täytyy leikata pois kuivia kulmia... Kallis on myös. Löytyykö vaihtoehtoja paitsi ulkomaailta??
Valkoinen marsipaani..??
5
374
Vastaukset
- Leipuri Hiiva
Dr.Oetkerin sokerimassa on hyvää.Saa Prismoista.Oletko kokeillut vaahtokarkkimassaa?
- leivosmimmi
Olen kyllä kokeillut vaahtokarkkimassaa, ja se on periaatteessa ok, mutta ei kaikki tykkää sitä, jotta täytyy olla vaihtoehto. Dr. Oetkerin sokerimassa on myös ok, ja hyvä käsitellä, mutta aika kallis tulee kun kyse on hääkakusta...:)
- Leipuri Hiiva
Ullanunelma sivuilla on valkoista marsipaania myynnissä 250gr 3,90e,tällä hetkellä tilapäisesti loppu.Myynnissä myös Wiltonin valkoista väriä 60ml 7,90e.
- Kakkujen tekijä
Sokerimassa parempi hääkakussa kuin marsipaani.
- leipurityttönen
Ihan ruokakaupoista löytyy luonnonvalkoista marsipaania, jonka voi sitten värjätä valkoisella pastavärillä :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1908647
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264808- 504268
- 623837
- 513236
- 503030
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262696- 432501
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.482479Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382243