Hei!
Onko mahdollista saada näkyviä muutoksi, esimerkiksi aloittaessa kuntosalilla käynnin vaikkapa muutamassa viikossa? (tietysti ilman mitään erityisiä hormooneja)
Kuten tuossa: http://www.youtube.com/watch?v=Sbotsoy6Go4
Minkälaisilla sarjoilla ja treeneillä saisi mahdollisimman nopeasti tuloksia yläkroppaan?
Kiitoksia vastauksista! Pidättehän ne asiallisina!
MT
Näkyviä muutoksia?
7
275
Vastaukset
- --..--
Ei muutamassa viikossa. Muutamassa kuukaudessa voit jo jotain pientä huomata itse, mutta kyllä siinä yleensä väh 6kk-12kk menee että jotain merkittävämpää muutosta tapahtuu.
- 69-v
Yritä ensin saada tuntuvia muutoksia! Sinä aikana saat tuntuman näkyvien muutosten vaatimaan työhön.
- poopoilija
Ei niin lyhyessä ajassa kyllä saa. 3kk p90x insanity workout tuo tuloksia, mutta rääkki on sen mukainen :) perustuu raakaan rasvanpolttoon ja lihaksen kasvatukseen käsittääkseni. Lihasmassaa sillä ei pitemmän päälle saa, mutta lyhyenä tehokuurina esim rantakelejä ajatellen se vois olla oikein hyvä.
- µrpo
Anaboliset steroidit käyttöön vaan, ne on kiireisen valinta. Paitsi ettei niilläkään taida ihmeempiä tuloksia tulla jos treeni/ruokavalio/lepo ei ole kunnossa.
Mikähän olisi sellainen liikuntalaji, jossa saa näkyviä tuloksia muutamassa viikossa? Ei tule itselle mieleen.- Niiiiina-91
Sulle suosittelisin lukutaidon opettelua :DDD
Että osaa jotkut olla typeriä :DD - µrpo
Niiiiina-91 kirjoitti:
Sulle suosittelisin lukutaidon opettelua :DDD
Että osaa jotkut olla typeriä :DDNo mikä se ei vastauksessa miellyttänyt? :DDDD
Kerro pois vaan. :DDD
:DD
- heheheheheheheee
Siis itse alotin viime 2012 keväällä kuntosalin ja tehtii saliohjaajan kanssa ohjelma ekaks koko kropalle ja sit tuli jalka/ylävartalo päivät ja myöhemmin 4 pv saliohjelma. (olin laiheliini kun alotin) Aluksi kävin 3 kertaa viikossa ja sit aloin käymää 4-6 kertaa (nälkä kasvaa syödessä) kun huomasin itse muutoksia 2kk jälkeen, ja talven alussa ja nykyään monet sanoo että musta huomaa että olen käynyt salilla, monet on yllättynyt kun olen riisunut hupparin pois ja ollut pelkällä t paidalla :D eli nyt oltu salilla 10kk ja hyvin muutosta tullut. Itse olen syönyt 4-5 purkkia maitorahkaa viikonajan iltapalaksi ja muutenkin terveelliseksi. Ja saliohjelmaa aina sillon tällöin päivitellyt saliohjaajan kanssa ja itsekkin aina pistänyt lisää vastusta kun siltä tuntuu. 1,5h menee reeniin alku/loppu verrytyksineen ja joskus kauemminkin jos riittää virtaa. Suosittelen kyllä jos on mahdollisuuksia niin saliohjaajan kanssa tehdä ohjelma, saa hyviä liikkeitä yms :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "974419Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293283No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452370- 351378
- 331058
- 321016
- 111014
- 158997
- 6924
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12862