Vietin lapsuudessa kesiä Rollossa ja kaipaan lapsuuden kavereita. Naapurirapussa asui sisarukset Kati ja Esa. Sukunimeä en enää muista. Osaako joku vihjata mistä nämä sisarukset löytyisi? Hyviä muistoja on kyllä Poromiehentiestä :)
Poromiehentie 80-luvulla
14
501
Vastaukset
- -melkein-
Missähän talossa olet kesäisin ollut..? Taloja ei ole montaa, mutta vähän tarkempi kuvaus saattaisi auttaa.. :)
- etelän tyttö
No siinä missä asui vr:n väkeä, talossa joka on aukion laidalla, jossa oli Pingviinikioski :)
- -melkein-
No sitten me puhumme ihan samasta talosta :)
Ja siinä tapauksessa tiedän keitä tarkoitat.. :) Ja saatanpa arvata sinutkin.. =D - -melkein-
Meitä sisaruksia on kolme, mutta muuten täsmää kyllä.. ;)
Olikos sulla velikin joskus mukana Roissa..? - etelän tyttö
Oli veli mukana :) Mä en muista kun Katin ja Esan, oliko sitten kolmas sisarus pienempi ettei ollut leikeissä mukana? Meillä on myös pikkuveli, mutta syntyi niin paljon meitä myöhemmin, että mummo ehti muuttaa siitä jo toisaalle ennen kuin pienin ehti pihaleikkeihin mukaan :)
Mä en muista talosta muita kuin Katin ja Esan ja talkkari Pikkaraisen :D - nosto
Nostanpa tätä ylemmäs :)
- -melkein-
Vieläköhän luet tätä ketjua? Talkkaria ei voi kyllä unohtaa! :) Eipä ole enää talkkareita taloissa.
Ihan varmuuden vuoksi kysyn, että etunimesi alkaa S-kirjamella ja asuit Parolassa..?
- Papparainen7689
Talnmies Pikkarainen oli oikealta nimeltään Armas Jokio.
Ks. http://fi.wikipedia.org/wiki/Armas_Jokio - etelän tyttö
Kyllä, sama S henkilö täällä :) Tulin juur linkittämään äitille tätä palstaa, jos entisen kotikylän asiat kiinnostaa.. Jos muistat mun tyttönimen, niin löydät mut sillä facebookista vaikka naimisissa jo olenkin :)
- -melkein-
:) Kävin etsimässä facesta, mutta "teitä" samannimisiä oli liian monta. Pieni vinkki auttaisi löytämään sinut :)
- etelän tyttö
Kuvassa olen vasemmassa reunassa ja valkoiset vaatteet päällä ;) Laita vaikka ensin inboksiin tiedusteluviesti :)
- -melkein-
Uusi yritys, mutta eipä uskallus riitä vieläkään, kun en bongannut sinua satavarmasti.. :) Evijärvi..?
- etelän tyttö
Ei oo Evijärvi, mutta kyseinen Evijärvi on kyllä kavereissani, koska siinä oli hauska sattumus, nimi on sama, ammatti on sama/lähes sama ja hän asuu samalla paikkakunnalla kun isäni vanhemmat ;) Näätkö "evijärven" kaverit?
- -melkein-
Sinne lähti viesti! Toivottavasti sattui kohdalleen... :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nyt tajusin mitä haet takaa
En epäile etteikö meillä olisi kivaa missä vaan. Se on iso hyppy henkisellä tasolla sinne syvempään päätyyn, kuten tiedä413123- 823064
- 1962549
Kukapa se Ämmän Kievarissa yöllä riehui?
En ole utelias, mutta haluaisin tietää, kuka riehui Ämmän Kievarissa viime yönä?362225- 301551
Salilla oli toissapäivänä söpö tumma
Nuori nainen, joka katseli mua. Hymyili kun nähtiin kaupan ovella sen jälkeen411426Naiselle mieheltä
Huomasin tuossa, että jääkaapissani on eräs sinun ostamasi tuote edelleen avaamattomana. Arvaatko mikä?231413- 101284
- 131279
- 221251