Poromiehentie 80-luvulla

etelän tyttö

Vietin lapsuudessa kesiä Rollossa ja kaipaan lapsuuden kavereita. Naapurirapussa asui sisarukset Kati ja Esa. Sukunimeä en enää muista. Osaako joku vihjata mistä nämä sisarukset löytyisi? Hyviä muistoja on kyllä Poromiehentiestä :)

14

501

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • -melkein-

Missähän talossa olet kesäisin ollut..? Taloja ei ole montaa, mutta vähän tarkempi kuvaus saattaisi auttaa.. :)

• etelän tyttö

No siinä missä asui vr:n väkeä, talossa joka on aukion laidalla, jossa oli Pingviinikioski :)

• -melkein-

No sitten me puhumme ihan samasta talosta :)
      Ja siinä tapauksessa tiedän keitä tarkoitat.. :) Ja saatanpa arvata sinutkin.. =D

• -melkein-

Meitä sisaruksia on kolme, mutta muuten täsmää kyllä.. ;)
      Olikos sulla velikin joskus mukana Roissa..?

• etelän tyttö

Oli veli mukana :) Mä en muista kun Katin ja Esan, oliko sitten kolmas sisarus pienempi ettei ollut leikeissä mukana? Meillä on myös pikkuveli, mutta syntyi niin paljon meitä myöhemmin, että mummo ehti muuttaa siitä jo toisaalle ennen kuin pienin ehti pihaleikkeihin mukaan :)
      Mä en muista talosta muita kuin Katin ja Esan ja talkkari Pikkaraisen :D

• nosto

Nostanpa tätä ylemmäs :)

• -melkein-

Vieläköhän luet tätä ketjua? Talkkaria ei voi kyllä unohtaa! :) Eipä ole enää talkkareita taloissa.

Ihan varmuuden vuoksi kysyn, että etunimesi alkaa S-kirjamella ja asuit Parolassa..?

• Papparainen7689
    • etelän tyttö

Kyllä, sama S henkilö täällä :) Tulin juur linkittämään äitille tätä palstaa, jos entisen kotikylän asiat kiinnostaa.. Jos muistat mun tyttönimen, niin löydät mut sillä facebookista vaikka naimisissa jo olenkin :)

• -melkein-

:) Kävin etsimässä facesta, mutta "teitä" samannimisiä oli liian monta. Pieni vinkki auttaisi löytämään sinut :)

• etelän tyttö

Kuvassa olen vasemmassa reunassa ja valkoiset vaatteet päällä ;) Laita vaikka ensin inboksiin tiedusteluviesti :)

• -melkein-

Uusi yritys, mutta eipä uskallus riitä vieläkään, kun en bongannut sinua satavarmasti.. :) Evijärvi..?

• etelän tyttö

Ei oo Evijärvi, mutta kyseinen Evijärvi on kyllä kavereissani, koska siinä oli hauska sattumus, nimi on sama, ammatti on sama/lähes sama ja hän asuu samalla paikkakunnalla kun isäni vanhemmat ;) Näätkö "evijärven" kaverit?

• -melkein-

Sinne lähti viesti! Toivottavasti sattui kohdalleen... :)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nyt tajusin mitä haet takaa

En epäile etteikö meillä olisi kivaa missä vaan. Se on iso hyppy henkisellä tasolla sinne syvempään päätyyn, kuten tiedä
      Ikävä
      41
      3123
    2. Kaksi tyttöä putosi

Minkä takia ne tytöt katolle oli kiivenny?
      Helsinki
      82
      3064
    3. Mitä haluaisit tänään sanoa kaivatullesi?

Onko sydämelläsi jotain?
      Ikävä
      196
      2549
    4. Kukapa se Ämmän Kievarissa yöllä riehui?

En ole utelias, mutta haluaisin tietää, kuka riehui Ämmän Kievarissa viime yönä?
      Suomussalmi
      36
      2225
    5. Kiitos kun sanoit ikävästi minulle, herkälle

Sait kesälomani pilattua😔
      Ikävä
      30
      1551
    6. Salilla oli toissapäivänä söpö tumma

Nuori nainen, joka katseli mua. Hymyili kun nähtiin kaupan ovella sen jälkeen
      Ikävä
      41
      1426
    7. Naiselle mieheltä

Huomasin tuossa, että jääkaapissani on eräs sinun ostamasi tuote edelleen avaamattomana. Arvaatko mikä?
      Ikävä
      23
      1413
    8. Kaipaan niin....

Aaawww mikä kaipuun tunne iski ja lujaa🥺😭❤️
      Ikävä
      10
      1284
    9. Eiii...

Etkä! 😘
      Ikävä
      13