hei elikkä etsin soittajia bändiin.Soittajien iällä ei ole väliä mutta mieluiten 12-15vuotias
ilmoitan jos ns.joku paikka on mennyt itse soitan synaa :P
Ja joku video oliskiva niin tietäs et osaak soittaa yhtää ??
Hei! täällä etsitään soittajia bändiin
12
440
Vastaukset
- aatuonruma
osaatko itse soittaa yhtään?
- juzza
oon 14v ja asun mäntsälässä. olen soittanu kitaraa neljä ja puol vuotta ja soitan semmosta rockii ja hevii pääasiassa mutta muutkin tyylilajit kelpaa. minkälaista musiikkia soitatte ja missä päin suomea?
- Venla
Olen lähes 11.v ja harrastan laulamista sekä soittamista jopa bassolla ja rummuilla etenkin pianolla.Olen Rovaniemeltä ettiskelen tässä paikkaa pändiisi.
- Little Troublemaker
Tässä 13.v kitaristi etsii soittajia bändiin tai bändiä pääkaupunkiseudulta. Soitan semmosta perus rockia. Periaatteessa mikä vaan kitaramusiikki kelpaa
- Guitaristi
Mitä mielt oot Slayer/Cannibal Corpse/Deicide/Death tyylisest musast(jälkimmäine o paras). Ite oo 14 ja soittanu kitaraa sillei vakavasti noi vuode.Oon vantaalt eli e kovi kaukan ja soittaakki osaan sillei ookoosti.Esimerkki soittotaidoistani ja siitä mitä pystyn soittamaa:Death-Crystal mountain.Oon itekki ettimäs bändii jote ilmota jos kiinnostaa
Guitaristi kirjoitti:
Mitä mielt oot Slayer/Cannibal Corpse/Deicide/Death tyylisest musast(jälkimmäine o paras). Ite oo 14 ja soittanu kitaraa sillei vakavasti noi vuode.Oon vantaalt eli e kovi kaukan ja soittaakki osaan sillei ookoosti.Esimerkki soittotaidoistani ja siitä mitä pystyn soittamaa:Death-Crystal mountain.Oon itekki ettimäs bändii jote ilmota jos kiinnostaa
Jos yrität koota bändiä niin kelpaako sulle rumpali? Olen harrastanut soittoa jo vuoden mutta en osaa vielä kunnolla johtuen siitä että vanhemmat eivät ole vielä hankkineet rumpuja kotiin... mutta saan sellaiset ja ne helpottavat oppimista (opin soittamaan nopeasti)! Jos kiinnostaa ni ota hyteyttä. ps. mul on suunnilleen sama musamaku ku sulla
- meytal
annusd kirjoitti:
Jos yrität koota bändiä niin kelpaako sulle rumpali? Olen harrastanut soittoa jo vuoden mutta en osaa vielä kunnolla johtuen siitä että vanhemmat eivät ole vielä hankkineet rumpuja kotiin... mutta saan sellaiset ja ne helpottavat oppimista (opin soittamaan nopeasti)! Jos kiinnostaa ni ota hyteyttä. ps. mul on suunnilleen sama musamaku ku sulla
no,perkele.mikäs siinä.mist päi oot?ongelmana o tosin se et ei oo basistii tai laulajaa mut sen voi jotenkin ratkaista myöhemmi.soitan myös bassoo ja rumpui kylläkin.et lähetä viestii facebook käyttikselle Kalle Kansanaho jos kiinnostaa
- minä
mistä päin oot kotosin ja millasta musaa soitat
- nimi00
ni sä veit mun nimen !!
- antimymmeli
Olis ihan jees ilmottaa vaikka musiikkityylistä ku hakee bändiinsä jäseniä.
- Joigu
Karigasniemeltä olen, jänkhällä joikhaan ja osaan myös seisoa yhdellä jalalla.
- Bassman
.Moi mä oon 11v poika pirkanmaalta ja valkeakoskelt soitan bassoo ei kai se paikka oo jo menny? minkälaist musaa haluisit soittaa ja mitä bändin jäsenii sulla on jo? omaa bassoo ei viel oo mut ilmotan kun sellasen saanmikä ois laulukieli? ps.tarkottaaks syna syntiikkasoitinta?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sä et pääse yli, mä en pääse yli
Jäädäänkö kuinka pitkäksi aikaa kärvistelemään omissa kuplissa näihin tunteisiin vai aletaanko puskemaan jo tätä läpi. V1341708- 401638
Hei sinä nainen
Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa631390- 681305
Kelan perkeleellinen käytäntö
Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei2091134Mitäs te venäjän puolustajat tekisitte, jos venäjä todella hyökkäisi tänne?
Tää on se mielenkiintoinen kysymys. Tehän olette lähinnä vasemmistolaisia, eikä armeijaa ole käyty, eikä rintamalle mi2761091- 701083
- 74955
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask napauttavat - Tällaisten ihmisten ei kannata muuttaa Italiaan: "Ei..."
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask toteuttivat oman unelmansa Italiassa. He ostivat kakkoskodin Italian Pugliasta. Lue lisää19948Miksi kaikki jauhaa KAJ:sta
Se bastulauluhan on todella huono, vanhanaikainen ja oikea junttilaulu. Oikein ällöttää, kun idiootit hehkuttaa sitä ps106888