hei elikkä etsin soittajia bändiin.Soittajien iällä ei ole väliä mutta mieluiten 12-15vuotias
ilmoitan jos ns.joku paikka on mennyt itse soitan synaa :P
Ja joku video oliskiva niin tietäs et osaak soittaa yhtää ??
Hei! täällä etsitään soittajia bändiin
12
423
Vastaukset
- aatuonruma
osaatko itse soittaa yhtään?
- juzza
oon 14v ja asun mäntsälässä. olen soittanu kitaraa neljä ja puol vuotta ja soitan semmosta rockii ja hevii pääasiassa mutta muutkin tyylilajit kelpaa. minkälaista musiikkia soitatte ja missä päin suomea?
- Venla
Olen lähes 11.v ja harrastan laulamista sekä soittamista jopa bassolla ja rummuilla etenkin pianolla.Olen Rovaniemeltä ettiskelen tässä paikkaa pändiisi.
- Little Troublemaker
Tässä 13.v kitaristi etsii soittajia bändiin tai bändiä pääkaupunkiseudulta. Soitan semmosta perus rockia. Periaatteessa mikä vaan kitaramusiikki kelpaa
- Guitaristi
Mitä mielt oot Slayer/Cannibal Corpse/Deicide/Death tyylisest musast(jälkimmäine o paras). Ite oo 14 ja soittanu kitaraa sillei vakavasti noi vuode.Oon vantaalt eli e kovi kaukan ja soittaakki osaan sillei ookoosti.Esimerkki soittotaidoistani ja siitä mitä pystyn soittamaa:Death-Crystal mountain.Oon itekki ettimäs bändii jote ilmota jos kiinnostaa
Guitaristi kirjoitti:
Mitä mielt oot Slayer/Cannibal Corpse/Deicide/Death tyylisest musast(jälkimmäine o paras). Ite oo 14 ja soittanu kitaraa sillei vakavasti noi vuode.Oon vantaalt eli e kovi kaukan ja soittaakki osaan sillei ookoosti.Esimerkki soittotaidoistani ja siitä mitä pystyn soittamaa:Death-Crystal mountain.Oon itekki ettimäs bändii jote ilmota jos kiinnostaa
Jos yrität koota bändiä niin kelpaako sulle rumpali? Olen harrastanut soittoa jo vuoden mutta en osaa vielä kunnolla johtuen siitä että vanhemmat eivät ole vielä hankkineet rumpuja kotiin... mutta saan sellaiset ja ne helpottavat oppimista (opin soittamaan nopeasti)! Jos kiinnostaa ni ota hyteyttä. ps. mul on suunnilleen sama musamaku ku sulla
- meytal
annusd kirjoitti:
Jos yrität koota bändiä niin kelpaako sulle rumpali? Olen harrastanut soittoa jo vuoden mutta en osaa vielä kunnolla johtuen siitä että vanhemmat eivät ole vielä hankkineet rumpuja kotiin... mutta saan sellaiset ja ne helpottavat oppimista (opin soittamaan nopeasti)! Jos kiinnostaa ni ota hyteyttä. ps. mul on suunnilleen sama musamaku ku sulla
no,perkele.mikäs siinä.mist päi oot?ongelmana o tosin se et ei oo basistii tai laulajaa mut sen voi jotenkin ratkaista myöhemmi.soitan myös bassoo ja rumpui kylläkin.et lähetä viestii facebook käyttikselle Kalle Kansanaho jos kiinnostaa
- minä
mistä päin oot kotosin ja millasta musaa soitat
- nimi00
ni sä veit mun nimen !!
- antimymmeli
Olis ihan jees ilmottaa vaikka musiikkityylistä ku hakee bändiinsä jäseniä.
- Joigu
Karigasniemeltä olen, jänkhällä joikhaan ja osaan myös seisoa yhdellä jalalla.
- Bassman
.Moi mä oon 11v poika pirkanmaalta ja valkeakoskelt soitan bassoo ei kai se paikka oo jo menny? minkälaist musaa haluisit soittaa ja mitä bändin jäsenii sulla on jo? omaa bassoo ei viel oo mut ilmotan kun sellasen saanmikä ois laulukieli? ps.tarkottaaks syna syntiikkasoitinta?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik123620MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar701915Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5421588Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin811204Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja641027Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s33978Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt214888Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o60843- 171834
Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill3768