Hei! täällä etsitään soittajia bändiin

bändi hullu

hei elikkä etsin soittajia bändiin.Soittajien iällä ei ole väliä mutta mieluiten 12-15vuotias
ilmoitan jos ns.joku paikka on mennyt itse soitan synaa :P
Ja joku video oliskiva niin tietäs et osaak soittaa yhtää ??

12

397

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • aatuonruma

      osaatko itse soittaa yhtään?

    • juzza

      oon 14v ja asun mäntsälässä. olen soittanu kitaraa neljä ja puol vuotta ja soitan semmosta rockii ja hevii pääasiassa mutta muutkin tyylilajit kelpaa. minkälaista musiikkia soitatte ja missä päin suomea?

    • Venla

      Olen lähes 11.v ja harrastan laulamista sekä soittamista jopa bassolla ja rummuilla etenkin pianolla.Olen Rovaniemeltä ettiskelen tässä paikkaa pändiisi.

    • Little Troublemaker

      Tässä 13.v kitaristi etsii soittajia bändiin tai bändiä pääkaupunkiseudulta. Soitan semmosta perus rockia. Periaatteessa mikä vaan kitaramusiikki kelpaa

      • Guitaristi

        Mitä mielt oot Slayer/Cannibal Corpse/Deicide/Death tyylisest musast(jälkimmäine o paras). Ite oo 14 ja soittanu kitaraa sillei vakavasti noi vuode.Oon vantaalt eli e kovi kaukan ja soittaakki osaan sillei ookoosti.Esimerkki soittotaidoistani ja siitä mitä pystyn soittamaa:Death-Crystal mountain.Oon itekki ettimäs bändii jote ilmota jos kiinnostaa


      • Guitaristi kirjoitti:

        Mitä mielt oot Slayer/Cannibal Corpse/Deicide/Death tyylisest musast(jälkimmäine o paras). Ite oo 14 ja soittanu kitaraa sillei vakavasti noi vuode.Oon vantaalt eli e kovi kaukan ja soittaakki osaan sillei ookoosti.Esimerkki soittotaidoistani ja siitä mitä pystyn soittamaa:Death-Crystal mountain.Oon itekki ettimäs bändii jote ilmota jos kiinnostaa

        Jos yrität koota bändiä niin kelpaako sulle rumpali? Olen harrastanut soittoa jo vuoden mutta en osaa vielä kunnolla johtuen siitä että vanhemmat eivät ole vielä hankkineet rumpuja kotiin... mutta saan sellaiset ja ne helpottavat oppimista (opin soittamaan nopeasti)! Jos kiinnostaa ni ota hyteyttä. ps. mul on suunnilleen sama musamaku ku sulla


      • meytal
        annusd kirjoitti:

        Jos yrität koota bändiä niin kelpaako sulle rumpali? Olen harrastanut soittoa jo vuoden mutta en osaa vielä kunnolla johtuen siitä että vanhemmat eivät ole vielä hankkineet rumpuja kotiin... mutta saan sellaiset ja ne helpottavat oppimista (opin soittamaan nopeasti)! Jos kiinnostaa ni ota hyteyttä. ps. mul on suunnilleen sama musamaku ku sulla

        no,perkele.mikäs siinä.mist päi oot?ongelmana o tosin se et ei oo basistii tai laulajaa mut sen voi jotenkin ratkaista myöhemmi.soitan myös bassoo ja rumpui kylläkin.et lähetä viestii facebook käyttikselle Kalle Kansanaho jos kiinnostaa


    • minä

      mistä päin oot kotosin ja millasta musaa soitat

      • nimi00

        ni sä veit mun nimen !!


    • antimymmeli

      Olis ihan jees ilmottaa vaikka musiikkityylistä ku hakee bändiinsä jäseniä.

    • Joigu

      Karigasniemeltä olen, jänkhällä joikhaan ja osaan myös seisoa yhdellä jalalla.

    • Bassman

      .Moi mä oon 11v poika pirkanmaalta ja valkeakoskelt soitan bassoo ei kai se paikka oo jo menny? minkälaist musaa haluisit soittaa ja mitä bändin jäsenii sulla on jo? omaa bassoo ei viel oo mut ilmotan kun sellasen saanmikä ois laulukieli? ps.tarkottaaks syna syntiikkasoitinta?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      99
      2860
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      104
      2420
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      91
      2200
    4. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      17
      2002
    5. 171
      1842
    6. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      42
      1836
    7. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      45
      1787
    8. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1736
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      133
      1529
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1314
    Aihe