On selvää, että useat naiset ovat kiinnostuneita itseään vanhemmista miehistä. Kukapa 25-vuotias nainen nyt vaikkapa 19-vuotiaasta pojasta haaveilisi, jos on 35-vuotiasta miestä tarjolla.
Mutta miksi vanhempi mies kiinnostaa?
1. Vakaus
Vanhemmat miehet ovat mukautuvaisempia, sopeutuvampia, aikuisempia ja vakaampia parisuhteen hoidossa. Me kaikki tiedämme, että nuori "mies" on kuin tuuliviiri. Tällä viikolla ihana rakastaja, mutta ensi viikolla jo hävinnyt kuvioista kun löysi uuden naisen...
2. Taloudellinen turvallisuus
Jos nainen valitsee aviopuolisokseen oman ikäisensä, hän samalla valitsee keskimäärin alahisemman tulotason. 10 vuotta venhempi mies puolestaan tienaa keskimäärin enemmän, joten vanhempi mies on samalla valinta taloudellisen varmuuden ja vakauden puolesta. Ei tyhmä valinta näinä aikoina!
3. Koskustelutaidot
Vanhempi mies on tyypillisesti kokeneempi ja omaa laajemman elämänkatsomuksen kuin vaikkapa esimerkkimme parikymppinen "poika". Mistä 20-vuotias "poika" pystyy juttelemaan? Varmaan jääkiekosta tai TV-sarjoista. Mistä 40-vuotias mies pystyy juttelemaan? Keskimäärin vähän suuremmista asioista, elämää luotaavista asioista syvällisemmin.
4. Naisen huomioiminen
Nuori mies huomioi vain itsensä, vanhempi mies huomio ja suojelee keskimäärin enemmän kumppaniaan. On helppo huomata, miksi fiksu nainen haluaa itseään vanhemman miehen.
5. Pettämisen todennäköisyys
Nuoret miehet pettävät keskimäärin helpommin kuin suhteissaan vakaammat nuoruutensa juoksut jo juosseet miehet. Vanhemmat miehet ovat rehellisempiä ja pettävät pienemmällä todennäköisyydellä.
Parisuhdemarkkinoilla keski-ikää lähestyvät miehet ovat nyt huudossa. 20-30 -vuotiaat naiset ovat lähes kaikki 30-40-vuotiaiden miesten kimpussa, samoin kuin melkein kaikki 30-40-vuotiaat naiset, jotka hakevat ikäistään seuraa 30-40 -vuotiaista miehistä. Jos olet 30-40 -vuotias mies tällä hetkellä, on kysyntä aika mahtavaa!
Miksi naiset haluavat vanhemman miehen?
72
5781
Vastaukset
- 30-40 -vuotias mies
Tosi mahtavaa on joo kysyntä...
- nöösi_poika
Haistan sarkasmin käryä tässä kommentissa.
- Merbau.
No, mitäpä tuohon voi sanoa paitsi allekirjoittaa, olen 38v ja kihlattuni on 25v. Minulla on pari lasta ja vaikka en taloudellisesti tule niin kovin hyvin toimeen, niin ehkä tuo henkinen vakaus sitten tasapainottaa. Kihlattu nuorikkoni on lapseton ja sanoisin että aika tavallinen sinkkutapaus joka haluaa myöhemmin lapsia ja perheen.
Emme tututuneet klassisen seuranhaun merkeissä, vaan ihan aloimme vaan jutella ja tutustua muuten vaan ja huomasimme että olemme täysin samalla aallonpituudella, ja siitä sitten suhde eteni jokseenkin normaaleissa merkeissä kaikkine iloineen.
Hänellä on ollut muiden miesten - tai paremminkin poikien - kanssa huonoja kokemuksia suhteista. Äärimustasukkaisia ahdistavia urpoja ja muuta sellasita, tai sitten vaan pettäjiä ja kaikenlaista sekopäätä. Olen mitä ilmeisimmin ensimmäinen ns. normaali mies johon hän on tutustunut, ja pari päivää sitten hän totesi että ihmettelee kuinka helppoa kanssani on olla, kun edellisiä suhteita on saanut olla säätämässä joka toinen päivä.
Molemmat on onnellisia ja tyytyväisiä toisiinsa, suhde soljuu helposti eteenpäin ja meillä ei ole ollut suuria riitoja tai erimielisyyksiä, molemmille on omaa tilaa ja yllinkyllin vapautta - ja sitä tasapainottaa luottamus ja aito halu olla toisen kanssa.
Tälläsitä on elämä tervemielisen neljääkymppiä lähentyvän miehen ja viehättävän kaksviitosen naisen välillä.- nöösi_poika
Kihlattusi teki viisaan valinnan.
Eläkää yhdessä onnellinen elämä! - 7+18
"Olen mitä ilmeisimmin ensimmäinen ns. normaali mies johon hän on tutustunut"
Tässähän tämä tuli, iälläsi ei ollut merkitystä, olit vain ensimmäinen normaali mies kun aiemmin hän oli hengaillut vain hulttioiden kanssa. Kaikki nuoret miehet eivät ole hulttioita, vaan ihan normaaleita, tavallisia kunnollisia miehiä.
Naiset eivät yleisesti halua noin suurta ikäeroa.
Pidä naistasi hyvänä ja onnea.
- Mies kuin viini
Unohdit paremman ulkonäön.
- nöösi_poika
Sekin vielä siis.
- ilykgtrg
vittu mitä paskaa... ei mulla muuta
- simppeliä.
Fiksu mies on jo nuorena hyvä kumppani, ei-niin-fiksu mies ei ole vanhempanakaan hyvä kumppani.
Iällä ei ole tässä asiassa mitään merkitystä.
Jääkiekkohullu kaljankittaaja juntti on juntti vanhempanakin ja petturi pettää vanhempanakin ja itsekeskeinen kusipää on itsekeskeinen kusipää vanhempanakin.
Väestöliiton tutkimuksen mukaan yli 90% pareista ikäerolla /- 5 vuotta. Yleisin ikäero pareilla on 3vuotta(mies vanhempi).
Eli ihan turhaa avata viikoittain näitä ketjuja joissa annetaan ymmärtää naisten yleisesti haluavan paljon vanhempia mieskumppaneita. Se ei pidä paikkaansa. Omanikäinen paras tai 5 vuotta nuorempi tai vanhempi. Samaa ikäluokkaa, samat jutut, samat harrasteet, sama elämänkatsomus jne.- ed,
oho tähdiksi muuttui "pissipää" onko kusi kirosana mutta pissi ei ilmeisesti sitä ole?
- näin o!
Itse haluan vanhemman miehen elämänkokemuksen ja viisauden takia, keskustelutaidot, huomioonottaminen ja sänkytaidot vielä plussaa ;)
- Aito mies
Minkälaista miestä etsiskelet?
- nöösi_poika
Tämä oli ketjun tarkoitus. Tuoda esiin se tosiasia, että moni nainen haluaa itseään vanhemman miehen. Eivät tietysti kaikki, mutta moni. Vähän itseään vanhempi mies on fiksu valinta.
- alle kolkyt
Kyllä parhaat kokemukset olen saanut yli viisikymppisiltä.
Yksikin sekstaili kanssani koko päivän ja nukuimme välillä ja hän jatkoi taas, mutta osasi ihan eri tavalla, kuin pojat teki minulle todella hyvää ja hellästi, vielä kun hänenlaisensa saisin niin antaisin mitä vain, etten häntä menettäisi.
Siitä lähtien en ole edes katsonut nuoria miehiä ei kiinnosta normaali runkkaus. - nöösi_poika
alle kolkyt kirjoitti:
Yksikin sekstaili kanssani koko päivän ja nukuimme välillä ja hän jatkoi taas, mutta osasi ihan eri tavalla, kuin pojat teki minulle todella hyvää ja hellästi, vielä kun hänenlaisensa saisin niin antaisin mitä vain, etten häntä menettäisi.
Siitä lähtien en ole edes katsonut nuoria miehiä ei kiinnosta normaali runkkaus.Tämä on ketju, jonka jokaisen 20-30 -vuotiaan naisen tulisi lukea.
Moni on niin naiivi, että tosissaan kuvittelee, että 35-vuotias mies alkaa olla jo suurin piirteni seniili ja impotentti.
Fakta on se, että 35- ja 40-vuotias, tai vaikka yli 50-vuotias mies, pystyy vielä sängyssä temppuihin, joihin nuoret kollit eivät pysty, kun heillä ei ole vielä sitä parin vuosikymmenen kokemuspohjaa! - plus20
alle kolkyt kirjoitti:
Siitä lähtien en ole edes katsonut nuoria miehiä ei kiinnosta normaali runkkaus.Samoin minun molemmat miehet ovat olleet parikymmentä (19 ja 20) vuotta meikää vanhempia.
5 vuoden ikäiset kokemani olivat liian epävakaita, tupakoivat, olivat epärehellisiä alkoholista, ei yhtä hyvin yhteisiä harrastuksia, seksissä vauhti tärkeämpi kuin nautinto jne. nöösi_poika kirjoitti:
Tämä on ketju, jonka jokaisen 20-30 -vuotiaan naisen tulisi lukea.
Moni on niin naiivi, että tosissaan kuvittelee, että 35-vuotias mies alkaa olla jo suurin piirteni seniili ja impotentti.
Fakta on se, että 35- ja 40-vuotias, tai vaikka yli 50-vuotias mies, pystyy vielä sängyssä temppuihin, joihin nuoret kollit eivät pysty, kun heillä ei ole vielä sitä parin vuosikymmenen kokemuspohjaa!Tämä ketju ja tarkoitus on markkinapuhe, propaganda ja oman agendan eteen vieminen. 😃
- Anonyymi
nöösi_poika kirjoitti:
Tämä on ketju, jonka jokaisen 20-30 -vuotiaan naisen tulisi lukea.
Fakta on se, että 35- ja 40-vuotias, tai vaikka yli 50-vuotias mies, pystyy vielä sängyssä temppuihin, joihin nuoret kollit eivät pysty, kun heillä ei ole vielä sitä parin vuosikymmenen kokemuspohjaa!Ei kaikilla lähes 50 vuotiailla ole edes kokemusta naisen kanssa olemisesta varsinkaan sänkyhommista, kuten meikäläisellä.
t. koskaan ole naista ollut
- nainen 44 v fdbffgb
Minua on aina kiinnostanut n 5-6 v vanhempi mies. Silloin on vielä kohtuullisen lähellä omaa ikäluokkaa, mutta kuitenkin myös:
-kokeneempi sekä elämässä että seksissä
-itsevarmempi
-osaa johdatella tilanteet etenemään miehekkäästi
-kypsempi ja kehittyneempi ajattelultaan ja luonteeltaan
Rahaa minulla on itse asiassa enemmän kuin miehelläni, samoin ns hienompi asema ja koulutus, mutta koen silti, että olen kohdannut vähintään vertaiseni, koska miehellä on enemmän kokemusta noilla muilla elämänaloilla.- nöösi_poika
Upeaa kuulla, että olet löytänyt mieleisesi kumppanin!
- justiceknight
mä olen nuori mies ja haluan vanhemman naisen
- nöösi_poika
Yhtä todennäköisesti moni nuori nainen haluaa vanhemman miehen.
Molemmat ovat ihan normaali tilanne.
- pendium
Tämä sai minut todella miettimään. Siis mistä ihmeestä tämä ikäero asia johtuu. Jo lapsena aina ajatteli, että pitää olla yksi tai kaksi vuotta eroa, lapsi nyt tuskin ymmärtää mitään miksi niin. Oman mieheni löysin 27 vuotiaana, viisi vuotta vanhempi, aikaisemmin olen löytänyt yhteistä vain lähes samanikäisten poikein kanssa ja kokenut suurempi ikäero on taakka, mutta me ollaan yhä erottamattomia ja aika kauan jo yhdessä (9v.) Kyseessä on huippulahjakas ja älykäs mies niin olihan hänellä alussa paljon hienoja juttuja jakaa ja tuon viisi vuotta koen hyväksi, ei minua haittaa ikäerot tosin vain viitisen vuotta nuorempi mies saisi olla tai muuten aika naiveja ovat.
Naureskelin vain tälle jutulle, kun kaverini joka on kiva tyyppi, mutta hän on pervo ja hänellä oli 20 vuotta nuorempi tyttöystävä (hän oli silloin 43 ja tyttö 23) he menivät laivalle ja oli jokin väärinymmärrys ja kaverini totesi myyjälle luukulla 'no, pitää sitten muistaa ensi kerralla, niin lipunmyyjä totesi hänelle 'setä muistaa sitten ensi kerralla", lol! Toi olis nolo paikka, mutta mun mielestä se seurustelu oli ihan positiivinen asia, ei mua haittaa...- nöösi_poika
Pakko myöntää, että 20 vuotta on jo aika iso ikäero.
10 vuotta on puolestaan "pieni" ikäero, kunhan nuorempi osapuoli on 25 vuotta täyttänyt.
- yx näkökulma
Vanhempi mies on aikuinen. Monet kolmikymppiset ja sitä nuoremmat miehet ovat vielä henkisesti täysiä lapsia. Elä sellaisen kanssa sitten parisuhteessa, kun toinen ei osaa ottaa minkäänlaista vastuuta mistään. Tämä korostuu varsinkin silloin, jos perheessä on lapsia. Usein käy niin, että kaikki raha-asiat ynnä muut jäävät naisen hoidettaviksi.
- Anonyymi
"Vanhempi mies on aikuinen. Monet kolmikymppiset ja sitä nuoremmat miehet ovat vielä henkisesti täysiä lapsia. Elä sellaisen kanssa sitten parisuhteessa, kun toinen ei osaa ottaa minkäänlaista vastuuta mistään.
"
Eipäs nyt pelkkää sontaa kirjoitella..
Olin erittäin kypsä jo nuorena, vakaa rauhallinen itsevarma vastuullinen, hoidin pikkuveljiä lapsena, halusin lapsia jo 18vuotiaana ja olisin hoitanut hyvin hyvä isä. Talous aina kunnossa.
Mutta siksi minua ei ole kukaan nainen huolinut lastensa isäksi, pitää olla kusipää hunsvotti komea jännämies että naisia kiinnostaa tippaakaan. Kiistattomasti todellisuus sen kertoo ja jokainen nainenkin tasan erittäin tarkkaan tietää, valehtelevat täällä koko ajan vaan että kiltti mukava mies kiinostaa, puhdasta täyttä valehtelua paskaa naisten jutut ja tietävät sen itsekin erittäin hyvin. Ällöttää tuollainen tahallinen valehtelu. - Anonyymi
Ei rc-lennokkien lennättäminen ole lapsellista.
Minä lennätin lennokkeja vielä 40 vuotiaana, mutta lopetin, kun tuli muita harrastuksia, kuten maastopyöräily ja netissä surffailen.
Mitään kokemusta ei ole naisista, en ole ollut koskaan samassa huoneessa vähissä vaatteissa olevan naisen kanssa, en edes pitänyt naista kädestä.
t. kokematon
- Darkkisfani
Eli darkkis oli sittenkin oikeassa, että kolmekymppisellä miehellä on nuoruusvuodet vasta edessäpäin.
- palanut päälaki
..mutta keski-ikä alkaa hiusten lähdöllä. Että tiedä se!
- vanhemman kokenut
Olin yksinkertaisesti vain utelias kokeilemaan, millaista olisi naida
ukkoikäisen kanssa. No, ei se nainti itessään ollut juuri mitään, mutta
sormetus ja suuseksi olivat ensiluokkaisia. Samoin läheisyys ja naisen
huomioon ottaminen.
Nuoret miehet kohtelevat naista kuin lumppua. - notonoto
Omalla kohdalla miehenu on minua 10v vanhempi (25->35) ja tutustuttiin aikanaan, kun olin 15, seurustelemaan alettiin kahta päivää ennen kuin täytin 19.
Olen kaveripiiristäni ainoa, jolla on näin iso ikäero, seuraava tulee 6 ikäerolla. Muuten en tutuista tiedä kuin yhden tapauksen, jolla on kanssa 10v vanhempi mies.
Että ei tuo yleistäminen taida ihan toimia.
Omalla kohdalla tuo vain napsahti, oltiin samalla aaltopotuudella. Kaiketi mies oli sen verran paljon lapsellisempi ja minä sen verran "kypsempi", että tultiin ja tullaan edelleen toimeen. - Nainen30v.
Tytöt on kertoneet, että 40 miehillä on löysä erektio.
- Mies20v
Pojat ovat kertoneet, että 30 naisilla on väljähtänyt kurppavittu.
- nöösi_poika
40 miehellä on erektio kohdallaan siinä vaiheessa, kun sattuu oikea nainen kohdalle!
En ole koskaan kuullutkaan erektiohäiriöstä, kun kemiat kohtaa. Kyllä 40 mies on siinä vaiheessa salko pystyssä!
Nuo erektiohäiriöjutut on jotain baari-iltojen jälkeisiä "sähellyksiä", kun nainen on valinnut "väärän" miehen. - -OTK-
Haluatko todistaa väitteen perättömyyden? :)
- pikkunainen24v
Kyllä se näin valitettavasti on..
- leikkikää
36v miehellä on karismaa komeutta mutta nuoremmat leikkivät vielä hippaa ja neppailevat pikkuautoilla vaikka ikää on jo 29v miksi nainen valitsee vanhemman
- nöösi_poika
Nainen valitsee yli 30-vuotiaan miehen silloin, kun hän haluaa MIEHEN.
Jos naienn haluaa "pojan", hän valitsee alle 30-vuotiaan.
Tuossa yksi 27-vuotias nainen meni naimisiin 20-vuotiaan pojan kanssa. Kyllä se kertoo jotain naisen korvienvälin toiminnasta... Ilmeisesti naienn viihtyy "äiti-roolissa".
On selvää kuka on talouden pomo, kun poika vielä opiskelee ja haaveilee työpaikasta ja 27-vuotias nainen on se, joka käy töissä. En koskaan ymmärrä, miten tällainen juttu voi toimia. Mitä ko. nainen näkee siinä pojassa? nöösi_poika kirjoitti:
Nainen valitsee yli 30-vuotiaan miehen silloin, kun hän haluaa MIEHEN.
Jos naienn haluaa "pojan", hän valitsee alle 30-vuotiaan.
Tuossa yksi 27-vuotias nainen meni naimisiin 20-vuotiaan pojan kanssa. Kyllä se kertoo jotain naisen korvienvälin toiminnasta... Ilmeisesti naienn viihtyy "äiti-roolissa".
On selvää kuka on talouden pomo, kun poika vielä opiskelee ja haaveilee työpaikasta ja 27-vuotias nainen on se, joka käy töissä. En koskaan ymmärrä, miten tällainen juttu voi toimia. Mitä ko. nainen näkee siinä pojassa?Mjaa, kyllä mun mies teki töitä jo teininä. Palkkatyötä, opiskeli ohessa ja näin. 25 v.asti olllut vakituinen työpaikka ja säännölliset tulot ja menot. Vakaata elämää alusta asti, ei ole tarvinut mua äidikseen eikä pärjätäkseen missään.
Ei kaikki nuoret ole tuuliviirejä tai lapsellisia houhottajia. Jotkut on jo lapsena fiksumpia, elämänhallinta kunnossa jne. kun toisilla aikuisilla...
- naikkone
Nainen ei valitse vanhempaa eikä nuorempaa. Nainen valitsee sellaisen , joka muistuttaa mahdollisimman paljon häntä itseään. Poikkeuksiakin toki on.nainen
- viisvee
juuri näin, oman näköisen vähän kuin valmiiksi tuttuja ensi näkemältä, ulko puoliset maneerit riteerit ei kauvas kanna pitkän päälle,
- Anonyymi
viisvee kirjoitti:
juuri näin, oman näköisen vähän kuin valmiiksi tuttuja ensi näkemältä, ulko puoliset maneerit riteerit ei kauvas kanna pitkän päälle,
Nainen valitsee vanhemman miehen,kun kuvittelee miehen alkavan häntä passaamaan. Suhde toimii niinkauan kun mies jaksaa passata ja toimia naisen ehdoilla.
Nuori mies voikin olla "vanhana syntynyt sielu" elikkäs en lähtis yleistämään taaskaan vanhenemisen tuovan noita ominaisuuksia. Kyllä noita ominaisuuksia on nuorissa miehissäkin.
Kun pysytellään henkisissä ja luonneominaisuuksissa.Elämänkokemus muovaa kaikkien meidän käsityksiä elämästä ja asioista, mutta paras oppi on ehkä minkä itse olen oppinut elämänkokemuksen myötä. Ei kannata yleistää kun yksilöitä ollaa... Ja yksilön kanssa ollaan tekemisissä.
Tasapäistäminen on ihmisten hommaa, jotka ei kykene kohtaamaan sitä mitä yksilöllisyys on.
Miehillä vaikuttais 30 vuotta olevan se kriittinen ikäraja, sillä 30-vuotiaina naiset alkavat pitää viehättävimpinä miehinä itseään jonkun verran nuorempia. Esim 46-vuotiaat naiset pitivät viehättävimpina 38 -vuotiasta miestä. Tai näin ainakin amerikkalaisen laajan deittisovellustutkimuksen mukaan. Hesarissa oli siitä taannoin juttua, kuten oli täälläkin.
- Anonyymi
Se on plussaa jos miehellä on rahaa ja on höveli. Saitoista miehistä kannattaa kuitenkin pysyä kaukana.
- Anonyymi
Totta kai haluan vanhemman miehen, taivas sentään pitäähän miehellä olla tolkku päässä kun itellä ei vielä ole. Vanhempi mies on vakaampi, ehkä tasaisempi, haluaa asettua eikä vouhota ympäriinsä, osaa ajatella jo kumppaniakin ja lisäksi osaa keskustella eri asioista eikä vaan ”p...lluu, bissee, röökii...”
- Anonyymi
Hah,hah,haa jos luullaan että vanhempi mies on tasaisempi, osaa ajatella kumppaniakin ja lisäksi osaa keskustella eri asioista niin metsässä ollaan. Ei ole muuten ikäsidonnainen juttu.Yksiköllinen tapaus.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hah,hah,haa jos luullaan että vanhempi mies on tasaisempi, osaa ajatella kumppaniakin ja lisäksi osaa keskustella eri asioista niin metsässä ollaan. Ei ole muuten ikäsidonnainen juttu.Yksiköllinen tapaus.
No h.lvetti.
- Anonyymi
Olen mies ja kaksi kertaa seurustellut itseäni huomattavasti nuoremman naisen kanssa. Olin molemmille tuki ja turva ja väitetäänkin, että nuori nainen hakee itseään vanhammasta miehestä isä hahmoa ja näillä molemmilla nuorikolla oli huonot välit oman isänsä kanssa. Tiedä sitten pitikö se paikkaansa, että molemmat näistä kertoivat rakastavansa minua. Ainakin molemmat olivat liimautuneita minuun. Mitä seksiin tulee niin onhan se ihan itsestäänkin selvää, että vanhemmat miehet ovat kokeneempia sänkypuuhissa eivätkä niin itsekeskeisiä. En halua millään tavalla nyt kehua itseäni mutta molemmat näistä nuorikoista kehuivat seksiämme taivaalliseksi ja kertoivat että heidän omanikäistensä kanssa seksi oli yksipuolista ja vain nuortenmiesten oma orgasmi oli tärkeä ja olipa heillä kokemuksia ja suhteita joita ylläpidettiin vain sen seksin takia eikä suhteessa sitten muuta ollutkaan.
Molemmat suhteet päättyivät siihen, etten halunnut lapsia enää tässä iässä!- Anonyymi
No näin se meni omalla kohdallakin, kunnes tuli se nuori nainen, joka ei edes voi saada omia lapsia, joten minun lisääntymishaluttomuus ei ollut ongelma.
Erona tuohon aloittajan tilanteeseen on, että tapaamishetkellä itse olin 44 ja nainen 29. Nyt jo siis kohta 6 vuotta yhdessä - Anonyymi
Taidat olla trolli.
- Anonyymi
Minun mieheni on lähes poikkeuksetta olleet saman ikäisiä kuin minä, tai vuoden pari nuorempia. Yksi oli 9 vuotta vanhempi, ja hän olikin sitten "luotettava vakaa itsevarma turvallinen" jne. Pahoinpiteli minut niin että sai syytteen tapon yrityksestä. Siihen loppui se suhde. Linnassa kuului olleen sen jälkeen kun paloi pohjat.Oli kuulemma entisiäkin rötöksiä tilillään. Ja osasti kyllä niin esittää että vanhempianikin petkutti tullen mennen.
Tämä vanhempi mies oli niiiiiiiin hurmaava, huomioon ottava ja kaikkea, mutta kun sai ansaansa alkoi todellinen luonne näkyä. Yritti ieläpä esittää nuorempaa kuin oli, ja valehteli ihmisille ikänsä.
Nykyinen aviomieheni on minua vuoden nuorempi. Me olemme olleet 7 vuotta yhdessä, kuusi vuotta naimisissa ja meillä on kaksi lasta. Hän on paras mahdollinen isä lapsille ja aviomies minulle. - Anonyymi
Olipa outo... Kun mies on vanhempi, hänestä näkee jo pääpiirteittäin mihin suuntaan on elämässä pyrkimässä tai menossa. Mutta monet asiat riippuvat yksilöstä ja yllätyksiä voi tulla elämässä ja ihmisissä. Naisten ajatuksista en tiedä, mutta kyllä ne miehet usein ovat varakkaita? Ja jos muuten vielä kolahtaa?
Vanha aloitus ja vähän palstajankkausta...
Mutta luulisin, että kyse olisi jostain rauhoittumisesta.
Tähän sopii eräs vitsi esimerkiksi:
Oli 20-, 30- ja 40 vuotias mies mökillä. Nuorin katseli kiikareilla, että vastarannan mökissä oli naisia. -Tuolla on naisia, uidaan sinne! 30 vuotias sanoi, että: -Idiootti, sinne on ainakin kilometri, tehdään laiturista lautta ja melotaan sinne!
40 vuotias mies istui rannalle örthex-tuoliin, otti kaljan kylmälaukusta ja sanoi: -helkatin hätähousut, odotetaan, että ne tulee tänne. 😎- Anonyymi
Sitten pikalle pelmahti 50-vuotias mies ja sanoi, että olen p*nnut niitä kaikkia. Jospa etsittäisiin uutta seuraa.
Anonyymi kirjoitti:
Sitten pikalle pelmahti 50-vuotias mies ja sanoi, että olen p*nnut niitä kaikkia. Jospa etsittäisiin uutta seuraa.
Äääh... se oli palstasetuli, jota muutkin miehet katsoivat yli olan... mikä hiton juopporrnttu se tuohon pöllähti?
- Anonyymi
Tilastot eivät oikein tue tuota väitettä. Parisuhteissa ehdottomasti yleisin ikäero, on noin 1 vuosi, suuntaan tai toiseen. Valtaosa naisista haluaa siis suurinpiirtein saman ikäisen miehen. Yli 5 vuoden ikäerot alkavat jo harvinaisia väestötasolla. Yksittäisiä parismuntia toki on, joilla ikäero on useampi kymmenen vuotta, mutta yleistä se ei ole.
- Anonyymi
Mikähän on se ikä jossa tilanne kääntyy ja naiset alkavatkin haluta itseään nuoremman miehen? Veikkaisin että jos naisen iästä on kyse niin jossain 40 vuoden paikkeilla se käänne tapahtuu.
- Anonyymi
No ... miehissäkin se viehättävyys vähenee iän myötä. Että kyllä nainen pääosin viimeistään nelikymppisenä jo mielummin katselee niitä nuorempia, mutta kyllä se yleensä on käytännössä jo aikasemmin. Miestenkin ulkoisen viehättävimmyyden taakaraja on siinä keskimäärin kolmissakymmenissä. Se on sitten kuitenkin eri juttu, että halutaanko niitä kovin paljon nuorempia välttämättä parisuhteeseen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No ... miehissäkin se viehättävyys vähenee iän myötä. Että kyllä nainen pääosin viimeistään nelikymppisenä jo mielummin katselee niitä nuorempia, mutta kyllä se yleensä on käytännössä jo aikasemmin. Miestenkin ulkoisen viehättävimmyyden taakaraja on siinä keskimäärin kolmissakymmenissä. Se on sitten kuitenkin eri juttu, että halutaanko niitä kovin paljon nuorempia välttämättä parisuhteeseen.
Tulkitsen niin että ehkä arvaukseni ei ole kovin kaukana oikeasta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei sitä voi ihan yksinkertaistaa noin. Siinä on (ainakin naisilla) yleensä selvä ero, että mitä on kiva katsella (tai joidenkin mielestä myös kokeilla) ja millaisen kanssa voisi olla parisuhteessa. Parisuhteessa se pelkkä korea ulkonäkö ei kanna kovin pitkälle.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Itselläni ensimmäinen itseäni nuorempi miesystävä oli kolmekymppisenä. Hän oli silloin 27. Ensimmäinen poikaystäväni oli minua 3 vuotta vanhempi ja tuohon väliin mahtui vielä yksi vuoden vanhempi. Eli eivät nuo ikäerot nyt koskaan kovin isoja olleet.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Itselläni ensimmäinen itseäni nuorempi miesystävä oli kolmekymppisenä. Hän oli silloin 27. Ensimmäinen poikaystäväni oli minua 3 vuotta vanhempi ja tuohon väliin mahtui vielä yksi vuoden vanhempi. Eli eivät nuo ikäerot nyt koskaan kovin isoja olleet.
Kuitenkin tuohon suuntaan menossa eli aina vain nuorempia miehiä, omaan ikään suhteutettuna.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuitenkin tuohon suuntaan menossa eli aina vain nuorempia miehiä, omaan ikään suhteutettuna.
Ei tietoisesti kylläkään. En mä muista, että mulla olisi silloin nuorempana edes ollut kauheammin nuorempia edes tyrkyllä. Kyllähän mä koko peruskoulun ajan olin samanikäiseen ihastunut, mutta enpä kelvannut hänelle. 😃
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja nykyään on kyllä toisinpäin, että noita nuorempia on ollut enemmän tyrkyllä. Johtuu pitkälti siitä missä aikaani vietän. Lisäksi kylmä fakta on se, että mulle ei oikein ole mitään yhteistä asiaa itseäni vanhempien miesten kanssa. Omanikäisetkin ovat vähän siinä ja siinä, että onko mitään yhteistä puhuttavaa. Vikaalienee minussa. 😃
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja nykyään on kyllä toisinpäin, että noita nuorempia on ollut enemmän tyrkyllä. Johtuu pitkälti siitä missä aikaani vietän. Lisäksi kylmä fakta on se, että mulle ei oikein ole mitään yhteistä asiaa itseäni vanhempien miesten kanssa. Omanikäisetkin ovat vähän siinä ja siinä, että onko mitään yhteistä puhuttavaa. Vikaalienee minussa. 😃
Kyllähän tuollaisen epäsuhdan saa helposti luotua sillä että heittäytyy puheiltaan nuorekkaaksi. Vielä jos naiset yleisemmin päättävät toimia näin niin siitä saa isommankin ilmiön aikaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllähän tuollaisen epäsuhdan saa helposti luotua sillä että heittäytyy puheiltaan nuorekkaaksi. Vielä jos naiset yleisemmin päättävät toimia näin niin siitä saa isommankin ilmiön aikaan.
Heittäytyy? Mä olen kyllä tasan yhtä "nuorekas" kuin olen aina ollut. Kyse ei todellakaan ole mistään päätöksestä. 🤣
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mua nyt ei vaan edelleenkään jaskaakaan kiinnosta jotkus "aikuisten jutut".
- Anonyymi
Kyllä mä tuon ikäisenä olisin mieluummin ottanut 19 vuotiaan. Vanhalla miehellä aina painolastia elämässä. Itse halusin miehen joka suunnilleen saman ikäinen. Että pystyimme kasvamaan yhdessä. Kokemaan asiat yhdessä ensimmäisiä kertoja.
- Anonyymi
Noloja ovat yli 5 v. vanhempia ottavat naiset. Se kertoo aina jostain.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 427065
- 323968
- 473401
- 412968
- 172746
- 372238
- 162206
- 412173
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons472127- 402088