Mies soittelee kännissä ja vakuuttaa ihastumistaan

uskoa vai ei??

Mies soittaa kännissä baari-illan aikana/jälkeen ja kännissä avautuu siitä, kuinka hän todella tykkää minusta. Selittelee olevansa huono kertomaan tunteista selvänä. Pitäisikö uskoa vai ei? Voiko hän aidosti olla kiinnostunut, vai yrittää vaan saada minusta panon?

Kyseinen mies soittelee/tekstailee myös selvänä ja ehdottaa tapaamisia. Selvänä hän on kuitenkin kovin etäinen. Lisäksi joskus kun vaihdamme viestejä, hän osaa olla hyvinkin ilkeä ja viileä minua kohtaan. Kyselee kuulumisiani, kun vastaan ja kysyn häneltä jotain, vastaa takaisin hyvin ykskantaan ja tylysti.

En vain ymmärrä. Miksi soittaa ja avautua siitä että olen erilainen kuin muut ja hän olisi muka aidosti ihastunut minuun? Vaikka selvänä käytös on jotain ihan muuta.

Mitä mieltä? Onko vain onneton tapaus ja osaa kertoa tunteistaan vain humalassa? Vai onko kyseessä klassinen p...un perässä juoksija?

18

4399

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tiedät sen itsekin

ei ole ihastunut, oikeasti sinusta kumppania haluava ei käyttäydy noin että olet vain humalaisten puhelinsoittojen arvoinen. Olet vain helpon panon mahdollistaja hänelle, kun hän humalassa saa sen ajatuksen päähänsä, silloin luritellaan mitä mieleen tulee että pääsisi hommiin, selvinpäin et häntä kiinnosta, valitan. Lopeta hänelle vastaaminen ja hanki ihmisiä jotka sinusta välittävät, anteeksi suora kielenkäyttöni, mutta olen elämässäni käynyt vastaavan läpi toivottavasti sinun ei tarvitse.tsemppiä

• niin tiedän..

Olen itsekin miettinyt, että kunnollisena naisena vaadin myös mieheltä kunnollista käytöstä. Yhteydenotot aamuyöllä eivät ole kovin imartelevia, vaikka ne kuitenkin aiheuttavat sen, että alkaa elätellä hieman toiveita....

• mikä...

yhteinen historianne on ja minkä ikäisiä, helpottaa arviointia. Mutta jo nyt edellisenkanssa samaa mieltä, kunnollisempi mies ei noin käyttäydy! "Huono kertomaan tuntiesta selvänä.." selvää humalaisen liirumlaarumia. Ja miksi on töykeä selvänä. Antamillasi tiedoista päätellen homma ei tuu pelaamaan.

• aloittaja.....

Itse olen 22v ja mies 24v. Ollaan tunnettu parin vuoden ajan, ensin kavereita vain, sitten tää mies alkoi piirittää mua. Kyseli kahville, leffaan yms.

Olen heti alusta pitäen ollut varpaillani hänen kiinnostuksen suhteen. Vähitellen lämmennyt, suostuin kahville ja kaupungille. Sitten alkoi nämä känni soitot.

Tiedän, että mitä luultavimmin hänen (känni)tunteensa minua kohtaan eivät ole aitoa kiinnostusta, vaan yrittää vaan saada minusta yöseuraa.

Mutta silti sitä elättelee toiveita, että josko hän olisikin vain niin huono naisten kanssa, ettei saa selvänä puhutuksi kiinnostuksesta. Eräskin viesti jonka laittoi kaljoittelujen jälkeen, meni näin ''mä ihan oikeesti tykkään susta, vaikka varmaan vaikee uskoo kun oon tälläne tyhmä'' Kuulostaahan se kivalle, kun osoitetaan kiinnostusta, mutta jokin silti mättää...

• mies sinkkuna.

Jos ei selvin päin uskalla sanoa etttä on ihastunut niin ei kannata haaskata aikaa mieheen. Luultavasti suhteessa sitten haluaa läheisyyttä vain kännissä. Varmaan just pimpin perässä on. Ja jos on tyly niin tuskin on kovin mukava suhteessa. Ei siis kannata uskoa sitä eikä haaskata aikaa.

• näin teen

ja lopetan toiveiden elättelyn, että olisi vain juntti joka kertoo oikeat ajatukset vain kännissä. Jatkaa kavereina tästäkin eteenpäin

• ............

Saattaa olla hyvin ujo. Itsekin harrastin teininä tuollaista, että selvin päin kylmäkiskoinen ja vain kännissä uskalsin mitään tunteita näyttää. Eli siis jos mies on aikuinen, niin hänellä on teini-ikäisen tunteiden käsittelyn taidot.

Toinen vaihtoehto on tietysti se klassinen, että baarin jälkeen tekee mieli pillua ja alkaa soittelu.

• lifemocker

" vai yrittää vaan saada minusta panon?"

siis onko sun vai heti ensimmäisillä treffeillä PAKKO ANTAA ennenkuin olette toisiinne kunnolla ensin tutustuneet?!

• 6346363

Nainen ei voi eläimellisille himoilleen mitään. Yleensä naisilla seuraa muistikatkos ja hups, päädyttiin panemaan, en muista miten.

• En ole

missään vaiheessa sanonut, että kokisin olevani velvollinen antamaan miehelle. Joten en myöskään ymmättä kommenttisi pointtia?

• Tango & Cash
        6346363 kirjoitti:

Nainen ei voi eläimellisille himoilleen mitään. Yleensä naisilla seuraa muistikatkos ja hups, päädyttiin panemaan, en muista miten.

Yleensä naisia on pyrittävä panemaan hyvin varhaisessa vaiheessa, mikäli haluat naista nähdä vielä jatkossakin.

• lifemocker
        Tango & Cash kirjoitti:

Yleensä naisia on pyrittävä panemaan hyvin varhaisessa vaiheessa, mikäli haluat naista nähdä vielä jatkossakin.

yleensähhän sitä ei itse halua enää nähdä naisia jotka antavat liian helposti...

• lifemocker
        En ole kirjoitti:

missään vaiheessa sanonut, että kokisin olevani velvollinen antamaan miehelle. Joten en myöskään ymmättä kommenttisi pointtia?

että ei mieleesi ole pälkähtänyt tutustua siihen ihmiseen ensin ennenkuin teet noita olettamuksia....?!

• ap taas
        lifemocker kirjoitti:

että ei mieleesi ole pälkähtänyt tutustua siihen ihmiseen ensin ennenkuin teet noita olettamuksia....?!

No sitähän olen koko ajan tehnyt, tutustunut häneen rauhassa. Tutustuminen on vain vähän vaikeaa, kun antaa niin ristiriitaisia merkkejä tämä mies. Siksi täältä kyselin ihmisten kokemuksia vastaavista miehistä.

Miksi sun kommentit on niin negatiivissävyisiä?

• Reipas Mies

Nimenomaan säkenöivä naisia käsittelevä mies ja kova show saa naisen pikkarit lentämään nurkkaan.

Täten moni mieshän soittelee kännissä tehden charmaavia ehdotuksiaan. Tosin Ap:n on syytä huolestua. Huono supliikkisen miehen yrittelyt baari-illan jälkeen ei lupaa hyviä naisen käsittelytaitoja (kaappi-atm-uhka) on ilmassa.

Laadukas mieshän tulisi ruusukimppu suussa sun ovelle tupla voltilla Tom Cruise mukanaan kertomaan että "jee nyt kahville". Tomppa: En tiedä parempaa miestä, scientologit tykkää" (yli dramatisoin tilanteen).

Eli mitä teet ap?

Pistät miehes tulikokeeseen. Sovit casua-treffit, annat tilaa ja mahdollisuuden häiskälle. Mutta EI SEKSIÄ. EI EI. Tulikoe puhdistaa ilman, se ei ole "lounaalla sänkyyn" juttu. Jos tämän jälkeen mies on potentiaalinen BF sulle, jatka prosessia mutta tiukenna panoksia miehen toiminnan suhteen.

• katsoo nyt..

Tietysti voisin vielä lähteä treffeille ja vähän testata mikä on miehiään. Mutta kyllä musta nyt tuntuu et tää juttu on tällä selvä. Se että mies jaksaa leperrellä vain kännissä ei riitä, varsinkaan kun osaa olla välillä niin tyly selvänä.

Tyly käytös on sinänsä outoa, koska hän itse on ollut koko ajan aloitteita tekevä osapuoli. En ole itse laittanut hänelle yhtään viestiä/pyytänyt että nähtäisiin. Olen pitänyt pallon koko ajan hänellä. Eli tyly käytös ei voi johtua siitä, että olisin itse päälle käyvä ja hän sillä yrittäisi viestittää ettei ole kiinnostunut. Koko mies on outo....mutta tavallaan houkuttelevan haasteellinen.

• lifemocker

etpähän tuota itsekkään näitä kiinnittävän mieheen minkäänlaista huomiota niin miksi ihmeessä tämän pitäisi sinulle selvinpäin leperrellä?

• Tango & Cash

Hän haluaa vain seksiä. Huvittaa kyllä, kun naiset eivät näitä asioita millään tajua.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kristillinen kaste annetaa upotuskasteena

Kristillinen upotuskaste perustuu juutalaiseen mikve-kasteeseen, jossa upottaudutaan veden alle kokonaan. Paavali vertas
      Kaste
      162
      1117
    2. Koko kansan kaste Punaisen meren ylityksen aikana

Koko Israelin 2,5 milj.kansa sai kasteen ja Pyhän Hengen lahjan ylittäessän Punaisen meren. 1.Kor.10 1 Sillä minä en ta
      Kaste
      366
      1077
    3. Ehkä vähän

Rakastunut sinuun
      Ikävä
      48
      1031
    4. Sijaiskasteet kuolleitten puolesta

Paavali teki Korintossa sijaiskasteita kuolletten puolesta eli ns. Mormoninkasteita. 1. Kor. 15:29 Mitä muutoin ne, j
      Kaste
      373
      999
    5. Kristillinen kaste toimitetaan upottamalla veteen - pään valelukaste ei kelpaa

Kristillinen upotuskaste perustuu juutalaiseen puhdistautumiseen, jossa upottaudutaan veden alle kokonaan. Paavali verta
      Kaste
      153
      912
    6. Upotuskaste on raamatullisin kaste

Jokainen raamattua lukenut tietää sen. Päivänselvä asia. Vauvalle annettu kaste ei löydy raamatusta.
      Kaste
      717
      847
    7. Et taida paljoa

treffeillä käydä? 😆 mieheltä Naiselle
      Ikävä
      89
      827
    8. Martina ja jalkapalloilija2

Seiska: Martina iski nuoren jalkapalloilijan vuosia sitten. Könysikö milf teinin kanssa?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      182
      800
    9. Oikea kaste on syntisten kaste

Oikea kaste on syntisten kaste. Vain syntisiä tulee kastaa. Itsensä uskoviksi ja vanhurskaiksi julistaneita ei tule ka
      Kaste
      51
      703
    10. Nainen, nyt esitän muutaman skenaarion

Asumme yhdessä ja seurustelemme. 1. On ilta ja olet sohvalla makoilemassa ja räpläät kännykkääsi. Makuuhuoneesta kuulu
      Ikävä
      105
      699
    Aihe