oli todella tyytyväinen uinteihinsa. Siinä meillä vuoden urheilija. Niin paska kuin vai voi olla, eikä sitä itsekään tajua.
Hanna-Maria Seppälä
6
719
Vastaukset
- karhu
Hanna-Maria on luonnostaan vaatimaton. Viime kesänä hän lähti Barcelonan MM-kisoihin koko maailman kärkiajalla ja tavoitteena oli vain uida niin hyvin kun pystyy. Hanna-Maria pääsi välieriin nopeimpana, mutta ei vielä silloinkaan uhonnut, että kyllä pääsen finaaliin jne. No pääsi sitten finaaliinkin nopeimpana ja silloinkin kommentti oli "uin niin hyvin kun voin". Finaalissa Hanna-Maria sitten voitti ja oli taas aika vaatimattoman oloinen. Ei ihmisen luonnetta voi vaihtaa. Hanna-Maria on vaatimaton (siis sanoissaan) ja tekee aina parhaansa, parempi sekin kuin, että alkaisi vaan haukkumaan koko ajan uintejaan. Nyt tänä kesänä Hanna-Maria on sairastellut ja sen takia viime kesän menestystä ei tullut. Ennen olympialaisia jo tiedettiin, että Hanna-Marian tämän kesän kunto on sairastelun vuoksi huonompi kuin viime vuonna ja finaalipaikka 100 m. vapaauinnissa olisi ollut tänä vuonna sensaatio. Hanna-Maria ui kuitenkin ihan olympiapaikkansa arvoisesti. Eli ei mielestäni ollut turha urheilija kisoissa.
- Hanna-fani
Hanna-Maria on loistava tyyppi, niin loistava
ettei itsekään tajua ;)
Noiden sairastelujen jälkeen on ihme, että
yleensä kisoihin valittiin.
Niin että paisti ottaa ensin taustoista selvää - ..vamma
Jos uimari ui niin lyhyellä matkalla kuin 100 metriä, noin 2,5 sekuntia huonomman ajan kuin oma ennätys ja on siihen tyytyväinen, niin olisikohan silloin asenteessa vikaa!!! Eihän se ole Hanna-Marian vika, että valittiin kisoihin, mutta jos ei ole kunnossa, niin pitäisi pystyä sanomaan se ja jäädä kotiin. Mutta kun lomalle tekee mieli...
- Asenne...
Jos kaiken sairastelun jälkeenkin on maailman 12. paras 100 metrin uimari, on täysi syy olla tyytyväinen suoritukseensa. Urheilija tuntee kuntonsa ja Hanna-Maria tietää kuuluvansa maailman huippujen joukkoon.
Kuinkahan moni tälläkin palstalla kitisijä on koskaan ollut 12 parhaan joukossa. Yhtään missään. - jjjj
"urheilija" jää kauden parhaastaan valovuoden päähän: "Olen tosi tyytyvväinen." Ruotsalaiset eivät ole moiseen menestykseen omalla kohdallaan tyytyväisiä, heiltä löytyy kunnianhimoa. Mitä joku manninen tekee noissa kisoissa? Lomamatka. MM-kisoihin vain M. Ingberg.
- pete
Opettelehan sinä paisti ensin kirjoittamaan asiallisempia viestejä. Eihän tuommoista moukkamaista sepostusta kukaan voi lukea. Siistimpää kieltä kiitos.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä611725- 1231344
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1271270- 1401064
- 101907
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten339849Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82734Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap55664Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50653Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j65625