Moi !
Olen siis 13-vuotias tyttö ja olen miettinyt tässä jonkin aikaan minkä harrastuksen alottaisin niin ajattelin kysä teidän mieli pidettä että onko ratsatus kiva harrastus ja että kannattaako alottaa=?
Kiitos vastauksistanne jo etukäteen!(:
Onko ratsastus kiva harrastus ?
3
66
Vastaukset
- ratsastaja5
Joo onse kyllä tosi mukava kokeile et varmana kadu;) siinä kyllä ihan on hiessä jo kun oikein ravailee että lihavia ratsastajia ei ole tullut vastaan..
- Jepise
http://www2.hevostalli.net/tallit
Tuolta löytyy kivasti talleja ympäri Suomea :) - katherine__
Onhan se hyvä harrastus :)
Kannattaa mennä alkeiskurssille ja kokeilla ihan itse. Alkeiskurssi kestää yleensä 10 viikkoa (10 ratsastustuntia) ja siinä näkee pitääkö touhusta. Jos ei pidä, ei ole mikään pakko jatkaa alkeiuskurssin jälkeen.
Kesällä on myös jonkin verran alkeisleirejä, jotka kestää jonkun 5-10 päivää ja leirin aikana harjoitellaan samat asiat mitä alkeiskurssilla. Leiri voi olla päiväleiri, jolloin tullaan yöksi kotiin tai sitten ihan kunnon leiri, eli leiripaikalla ollaan yötä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874148Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella283087No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452330- 351338
- 10919
- 133901
- 6894
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12832Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124776- 11760