huonekaluliikkeestä kotiisi. Onnistuuko kokoaminen? Kokemuksia huonekalujen kokoamisista.
Kirjahylly tulee osina paketissa
21
191
Vastaukset
Täällä eräs toinen tekee mielellään tuollaisia palapeli ja nikkarointi hommia. En ole itse koskaan kokeillut kokoamista, enkä ole sellaisesta mitenkään innostunut.
Antaa niiden tehdä, jotka viihtyy ja tykkää räpeltämisestä.- laskin..
S Etämies :DDD
- ookko tosissas
Onhan niissä kokoamisohjeet jos ei järki sano mitkä palikat kuuluu yhteen.
- S Martti
Very smart
- rumamies
Kyllä onnistuu. Olen puuseppä ja olen ollut huonekaluliikkeessä töissäkin joskus. Mummelit kävi ostaas hyllyjä ja sänkyjä ja sit mun piti mennä kokomaan ne kun mummelit ei osannut. Mut siitä tienas hyvin rahaa ja silleen.
- Oasis
Toki onnistuu, normaalisti ohjeita seuraamalla sujuu ongelmitta. Tosin kiukkuisena ei kannata alkaa kasailemaan... Siinä voi ruuvit lennellä.
- määmy
Kännykäl onnaa kaikki, ennen kilautin isobroidille, nykyään puoliso kasaa. Mä ojentelen työkalui.
Lundia-hyllystön kasaus onnaa - ostit hyllyn
Eikö kellään ole jäänyt kun hylly koossa ylimääräisiä osia tai koskaan puuttunut asennustarvikkeita? Täällä taitaa olla vain mestarikokoajia paikalla.
- Oasis
Kerran oli ruuvin paikka väärin (siis jo tehtaalla porattu sivuun) mutta päätin että pysyy kasassa ilman ko. Ruuviakin. Eikä ole vielä pettänyt :)
Yllättävän vähän mitään ongelmia ollut, olen tässä viime aikoina kasannut sohvan, lipaston, tuoleja ja vaikka mitä ja kaiken on saanut koottua hienosti. Isoimmat ongelmat on liittyneet vaikean muotoisiin paketteihin, joiden kantaminen ainakin yksin voi olla hiukan koomista puuhaa...
Jos ikinä mitään osaan, niin tuossa olen luonnonlahjakkuus. Mikä tuossa ohjeiden lukemisessa ja kädentaidossa on niin vaikeaa? Jopa Ikean kilut kasaantuu käden käänteessä, vaikka laatu on syvvältä ja poikikkain...
Päreet palaa välittömästi jonkun palapelihyllyn kanssa. Ostan mieluiten tavaraa jonka saa yhtenä kappaleena.
Onnistuu, 6 lipastoa olen kasannut. Lisäksi rakentanut huoneeseen sopivan kirjahyllyn. Mikäli kyseinen syvennys olisi 10 cm pidempi, mahtuisi siihen 2 metrinen sänky
- jhkhjjhjhkhjk
Tein itse kirjahyllyn. Höyläsin laudat ja tein liimalevyn, josta tein hyllyt. Tapitin koko hyllykön ja liimasin. Pähkinä osmocolour päälle ja muutama kerros lakkaa. Hieno tuli.
http://api.ning.com/files/YptWUG-pLviSE74bBpLurYBxVf2JkOvRj*k3fQfZR6MP9n3jV7RTjFpviZUbPwG6pyfRKC2HWm-om*vVd53JGg__/IMG2011042000004.jpg jos kotiinkuljetus niin pyydä kokoaan sun kanssas. eilen tilasin katon korkuisen kissan kiipeily-/raapimispuun ja siinä on kotiinkuljetus joten saa sillä rahalla myös auttaa kokoamaan. en kyllä usko että ois niin vammainen etteikö itsekkään osais koota, eri asia kestääkö kärsivällisyys...
Helsingin alueella huonekaluliikkeillä on sopimus miehen kanssa, joka tilatessa tulee kasaamaan huonekalut.
Tuli mieleen- lal laa
No onnistuu, vaikka kirjahyllyn tekeminen.
- kwjfoiwejigwejgioer
Piti reklamoida kerran yhdestä tv-tasosta kun viimeinen palikka oli sahattu liian lyhyeksi jolloin koko komeudella ei ollut mitään mahdollisuuskia pysyä kasassa. Ei muuta kuin oli purettava kaikki mitä olin kasannut ja vietävä takaisin liikkeeseen ja uusi tilalle. Silloin hieman harmitti...
Tässä kuva miksi autot myydään kokonaisina tehtaan kasaamina osina :D
http://imgdex.com/i/4f4fa71ec4ad0.jpg
Autoissa on varmaan miljoona nippeliä jotka olohuoneen lattialle levitettynä eivät saattaisi mahtua :D Onnistuu. :)
Paljon kokemusta. :D Ei ehkä niin paljon mitä huonekaluliikkeiden työntekijöillä saattaa olla, mutta muutaman asunnon verran ainakin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1262688
Juniorivalmennus Jokereissa..
Mitä hittoa siellä seurassa oikein tapahtuu?? Tämän kauden U14 ikäluokkaan on mahdutettu kaksi päävalmentajaa. Tälle kau562167Ammuskelua taas
Keskipohjanmaa tietää kertoa että Yläpubin hujakoilla ammuskeltu lauantain vastaisena yönä.241737- 1291538
Introverttinä osastolla
Yhdellä lääkäritapaamisella hoitaja valitti lääkärille etten tee mitään muuta kuin makaan ja ulkoilen. Kävin kuitenkin s3641298- 681293
Seksikkäin asu mikä päällä olet nähnyt kaivattusi ?
Seksikkäin asu mikä yllä olet nähnyt kaivattusi ?711220- 891065
- 90989
- 128931