Moi! Se murtui käsi viime syksynä. Vedin lipat ja taju meni. Aivotärähdys ja kämmenluu nro 5 poikki! Ohikulkija soitti ambulanssin, kiitos!
Onko tiedossa käsisuojia sauvarullailuun?
Käsi/rannesuojat
2
287
Vastaukset 2
- calvini
Missä päin suomea? Kerro vähän tilanteesta?
Kohta on taas 'se aika vuodesta'- Rainhold2
Hyvinkää-Riihimäki välille vedettiin uusi asfaltti syksyllä -12. Bueno vähän aikaa!
Mutta Ely-keskus päätti laittaa hienon sorasomisteen molemmin puolin asfalttia (5 cm korkeuseroa tasaamaan?) Sorasta oli irronnut baanalle sormenpään kokoisia kivenmurikoita lähes koko 9 km matkalle. Olin lähellä lippoja monta kertaa mutta "kokeneena" rullailijana (n.1200 km/v) ajattelin että ei hätää.
No se oli helvetinmoinen rutiinimoka, jalat lähti alta ja poski asfalttiin. Onneks oli kypärä. Silti taju lähti. Sairaalassa todettiin murtuma kädessä ja aivotärähdys.
Ely-keskukseen olen laittanut korvaus vaateen mutta ei ole mitään kuulunut!
Niin että jos on tietoa käsisuojista sauvarullailuun, otan ilolla tietoa vastaan!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1791366
- 851263
- 1021003
- 48849
Suhde sinuun on ollut yhtä draamaa
ilman draamaa ja suhdetta. 😅 Oikeasti ei naurata. Nainen, olet pitänyt minut pihdeissäsi. Tunne on välillä vahva ja su40743Haluatko, että kierrän sinut kauempaa
Kun näyttää, ettet minusta innostu. Voisit edes täällä kertoa selvät sävelet.83609Leski ja Volvomies
Mitä se Volvomies kulkee sen nuoren lesken luona.. joko leski surunsa surrut ja uusi jo katottu..7546Yritit nainen sammuttaa kiinnostukseni
mutta se tehtävä epäonnistui. Se oli sitä bitch -mode vaihetta silloin. Lopputulos on nyt se, että rakastan sinua tällä30538Mikä on vahvuutesi palstalla?
Oletko kuullut asian joltain toiselta vai oletko itse sitä mieltä? Itse luen avarakatseisuuden omaksi vahvuudekseni. Yr111520Kyllä mä tiedän et me kuulutaan yhteen ja se on tähtiin kirjoitettu!!
En vain halua satuttaa sua. Olen aivan perseestä epävakaan ja ADHD oireiluin vuoksi. Ja kun olisi aika "vapauttaa" ne su44512