Moi! Se murtui käsi viime syksynä. Vedin lipat ja taju meni. Aivotärähdys ja kämmenluu nro 5 poikki! Ohikulkija soitti ambulanssin, kiitos!
Onko tiedossa käsisuojia sauvarullailuun?
Käsi/rannesuojat
2
276
Vastaukset
- calvini
Missä päin suomea? Kerro vähän tilanteesta?
Kohta on taas 'se aika vuodesta'- Rainhold2
Hyvinkää-Riihimäki välille vedettiin uusi asfaltti syksyllä -12. Bueno vähän aikaa!
Mutta Ely-keskus päätti laittaa hienon sorasomisteen molemmin puolin asfalttia (5 cm korkeuseroa tasaamaan?) Sorasta oli irronnut baanalle sormenpään kokoisia kivenmurikoita lähes koko 9 km matkalle. Olin lähellä lippoja monta kertaa mutta "kokeneena" rullailijana (n.1200 km/v) ajattelin että ei hätää.
No se oli helvetinmoinen rutiinimoka, jalat lähti alta ja poski asfalttiin. Onneks oli kypärä. Silti taju lähti. Sairaalassa todettiin murtuma kädessä ja aivotärähdys.
Ely-keskukseen olen laittanut korvaus vaateen mutta ei ole mitään kuulunut!
Niin että jos on tietoa käsisuojista sauvarullailuun, otan ilolla tietoa vastaan!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874108Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242911No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452320- 341321
- 10909
- 131885
- 6874
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12822Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124766- 11760