Hyvinkää-Riihimäki välille vedettiin uusi asfaltti syksyllä -12. Bueno vähän aikaa!
Mutta Ely-keskus päätti laittaa hienon sorasomisteen molemmin puolin asfalttia (5 cm korkeuseroa tasaamaan?) Sorasta oli irronnut baanalle sormenpään kokoisia kivenmurikoita lähes koko 9 km matkalle. Olin lähellä lippoja monta kertaa mutta "kokeneena" rullailijana (n.1200 km/v) ajattelin että ei hätää. No se oli helvetinmoinen rutiinimoka, jalat lähti alta ja poski asfalttiin. Onneks oli kypärä. Silti taju lähti. Sairaalassa todettiin murtuma kädessä ja aivotärähdys. Ely-keskukseen olen laittanut korvaus vaateen mutta ei ole mitään kuulunut!
Niin että jos on tietoa käsisuojista sauvarullailuun, otan ilolla tietoa vastaan!
Vastaukset 2
Vanhimmat
Missä päin suomea? Kerro vähän tilanteesta?
Kohta on taas 'se aika vuodesta'
Hyvinkää-Riihimäki välille vedettiin uusi asfaltti syksyllä -12. Bueno vähän aikaa!
Mutta Ely-keskus päätti laittaa hienon sorasomisteen molemmin puolin asfalttia (5 cm korkeuseroa tasaamaan?) Sorasta oli irronnut baanalle sormenpään kokoisia kivenmurikoita lähes koko 9 km matkalle. Olin lähellä lippoja monta kertaa mutta "kokeneena" rullailijana (n.1200 km/v) ajattelin että ei hätää.
No se oli helvetinmoinen rutiinimoka, jalat lähti alta ja poski asfalttiin. Onneks oli kypärä. Silti taju lähti. Sairaalassa todettiin murtuma kädessä ja aivotärähdys.
Ely-keskukseen olen laittanut korvaus vaateen mutta ei ole mitään kuulunut!
Niin että jos on tietoa käsisuojista sauvarullailuun, otan ilolla tietoa vastaan!