Olen ollut sinkku koko elämäni ja minulla on vain yhhden sormen käsillä laskettavissa ystävät eikä minulla ole laajaa sosiaalista verkostoa,koska olen työtön ollut sellaiset 650päivää ja en ole päivääkään ollut töissä jossa olisin voinut tutustua uusiin ihmisiin. Käyn noin kerran vuodessa baarissa koska en tykkää humalaisista ihmisistä enkä viihdy muutenkaan yöelämässä.
Ammattikoulussa ollessani minua kiusattiin luokallani enkä ystävystynyt kenenkään luokkalaiseni kanssa koska olin luokkamme vihatuin oppilas.
Olen kuitenkin internetin ihmeelisessä maailmassa yrittänyt tutustua ihmisiin ja lisänyt osan jopa facebookkiin kaveriksi,kun olemme tarpeeksi jutelleet.
Itselläni on kyseisellä sivustolla alle 100 kaveria tämä 5 kaveria sukulaiset.
sen takia en viitsi pitää kaverilistaa julkisena koska häpeän sitä niin paljon,etä minulla on vähän ystäviä.
tämä henkilöt keihin olen tutustunut internetin ihmeellisessä maailmassa heillä on facebookissa sellaiset 400-900 kaveria.
Jotenkin olen ruvennut tuntemaan itseni jotenkin huonoksi ihmiseksi,koska minulla ei ole laajaa sosiaalista verkostoa ja niin vähän kavereita.
Itsekkin haluaisin,että itsellä olisi paljon kavereita ja voisin löytää paremmin parisuhteen sitä kautta,kun tutustuisin ihmisiin muuta kautta ,kuin vain internetin välityksellä..
Olenkohan toivoton tapaus..
onko laaja sosiaalinen verkosto edellytys parisuhteelle?
10
248
Vastaukset
- tipu
Voi muru. Ei fb-kavereiden määrällä ole mitään väliä, jotenkin nolottaakin sellaiset tyypit, jotka haalii fb-kavereita vain määrän kasvattamisen vuoksi.
Saattaisit olla kultakimpale jollekin kiltille, ujolle, tavalliselle tytölle. Oisko se baari niin hankala paikka mennä? Entäs karaokebaari? Siellä on helppo hengailla yksinkin. Kuntosali? Saisit myös itseluottamusta treenatessa. Joku opiston kurssi? Tai tuntisiko joku viidestä kaveristasi jonkun sinulle sopivan? Kirjasto?
Voisitko alkaa vielä opiskella jotain muuta? Amk, yo?- tiputiputiputi?
WOW, ensimmäinen empaattinen vastaus tällä sivustolla, ettei vain olis (mies)?
- Reipas Mies
"Oisko se baari niin hankala paikka mennä?"
Voi sinne mennä. Vaikka kieletön mieskin.
Ongelman tuottaa se naisten asiakaspalvelu romanttisessa mielessä, ja sitä ennen naisen mieleen naamapakki-levelin ylitys. Nämä ujot ja kiltit tytötkin tietävät miten säkenöivä ytm baarissa käyttäytyy ja lälly tavismies ei vakuuta hyvänä poikaystävä kanditaattina.
Ap, jos käytöksessäsi ei ole mitään poikkeavaa, olet vain kulttuurin uhri. Vain ne kovaääniset mölyturvat ja lauman kellokkaat ottavat sosiaalisen hyväksynnän ja heidän ympärille muodostuu kaveripiiri.
Voit olla sivussa hiljaisena mutta pian sinuun kohdistuu kesto-ignooraus sosiaalisesti. Tämä on vaikea tilanne- jos sosiaalinen piiri ei ole tarpeeksi avarakatseinen hyväksymään ei-aktiivista jäsentä.
Mitä tekisit ilman naamakirjaa, tai jos kavereita olisikin siinä vain vanhemmat ja sisarukset? Se vasta noloa onkin.
Jos haluat "varman" niin lähde opiskelemaan jotain missä on varmasti naisia. Sote-ala, kaupan ala vaikkapa.
Vertaamalla itseäs huippu-suosittuihin tapauksiin häviät aina. - Kaveriton nussimaton
Ilman niitä vitunvitunvitun kavereita ei päästetä nussimaan. Se on nähty.
- naiseton luuserimies
"Jos haluat "varman" niin lähde opiskelemaan jotain missä on varmasti naisia. Sote-ala, kaupan ala vaikkapa."
Ei tuokaan välttämättä auta naisensaantiin. Itse olen kaksi ammattia hankkinut ja kumpikin naisvaltaisilta aloilta. Tästäkin huolimatta en ole koskaan seurustellut tai ollut mitenkään fyysisessä kontaktissa naisten kanssa. Siksi en oikein jaksa enää edes uskoa, että löytäisin joskus jonkun. Olen vain harvinaisen onneton naisten suhteen...- oikeassaolet!
Samat kokemukset. Olen opiskellut niin naisvaltaisella alalla kuin ikinä mahdollista ja täysin tuloksetta. Naisten kaavamainen ajattelu ulottuu tähänkin siten että samaan tapaan kuin tyttöjä ei kiinnosta naapurissa asuva poika eikä suomalaisia naisia suomalainen mies, ei heitä houkuttele myöskään samaa alaa opiskeleva mies. Ei ole tarpeeksi jännittävä eikä myöskään riittävän miehekäs kun on lähtenyt naisten alalle.
- ---
Tuskinpa. PIkemminkin uskon, että rajoitettu sosiaalinen verkosto voi olla sinulle eduksi, sillä se auttaa valmiiksi eliminoimaan pois listalta ne potentiaaliset kumppanit jotka eivät kuitenkaan ole sinusta kiinnostuneita ihmisenä.
- ................
Suurimmalle osalle naisista riittänee, että kuuntelet aidosti, olet mukava ja hauska, saat aiheutettua naiselle tunteen, että seurassasi on turvallista ja saat hänet tuntemaan itsensä seksikkääksi ja mielellään näytät hyvältä. Jos olet tuollainen mies, niin voit olla vaikka työtön erakko, sillä kuvailemani kombinaatio ei ole järin yleinen.
- turha häpeä
Mulla on fb kavereina 42 henkilöä. Juuri ne, ketkä oikeasti tunnen tai tunsin joskus nuorempana kuin omat taskuni. On mukava pitää vanhoihin kavereihin yhteyttä sitä kautta, vaikka eri puolella Suomea nykyään asustammekin ja kasvotusten tuskin koskaan enää näemme.
FB kaverien määrän voi piilottaa toisilta, jos ei tahdo muiden näkevän muita kavereita. Silloin näkyy vain käyttäjien yhteiset kaverit, eli jos ei kaverillasi ole kanssasi yhteisiä ystäviä, kaverikenttä näkyy täysin tyhjänä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävöin sinua kokoyön!
En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun302816Kova karman laki
Karman lain kautta pahantekijä tehdessään pahaa toteuttaa koston ja rangaistuksen sille jolle pahaa on tehty. Tämä tarko5081827Päivieni piristys, missä olet?
Toit iloa ja valoa mun elämään ☀️ Nyt mennyt kohta viikko ettei ole nähty. Kaipaan nähdä sua silti ja pelkään vaikka tei171800- 171414
Näen jatkuvasti Sompasaunalla alastomia miehiä ja naisia
jotka menevät siihen viereiseen rantaan myös uimaan alasti. Sompasaunat on siis Mustikkamaalla Helsingissä, ja kuljen si731320- 241245
Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin
Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo431228Millainen kaivattusi luonne on?
Millaisia luonteenpiirteitä arvostat kaivatussa? Oletteko samanlaisia luonteeltanne?771169- 311018
UPM suunnittelee paperintuotannon lopettamista LPR:ssa
Ilta-Sanomissa oli uutinen. Metsäyhtiö UPM suunnittelee paperintuotannon lopettamista Kaukaan-tehtaalla Lappeenrannassa97997