Tarviin vinkkejä.Tutustuin keväällä ihanaan mieheen,aluksi kaikki oli ihanaa.odoteltiin seksinkin kanssa.
Heti kun sait seksiä en kuullut susta vähään aikaan mitään.ilmoitit ettet halua vakavaa,ilmoitit haluavasi olla yksin.hyväksyin ja annettiin olla.Tavattiin heti seuraavana viikonlopul,ja sitä kiimaa,oltiin kui luotui toisia varten.ja Ollaan nähty nyt säännöllisesti ,olen tottunutki ajatukseen ettei suhteemme ole mitään vakavaa.
Ja nyt sitten tapasin viikko sitten ihanan miehen.ja ilmoitin että parempi ettei nähdä nyt vähään aikaan.no kimpaannuit siitä,olit tod tulla hulluksi.mielistelit,kerroit kui niin haluat jne.
kertokaa miehet mitä mietitte,miksi aluksi ette halua naisesta vakavaa,heti kun nainen löytää toisen sitten roikutaan ja ollaan epätoivoisia?mitä pitäisi aatella nyt?auttakaa
Aluksi ette halua naisesta vakavaa,heti kun
miia
3
823
Vastaukset
- m 29w
ei aluksi vakavaa suhdetta haluaisikaan ni kyllä se pitäisi sitä suhdetta yrittää pitää sellaisena että kummankin on siinä hyvä olla.
jos ei ukko halunnu sinusta aluksi pitää kiinni ni anna palaa vaan ja keskity tähän uuteen tuttavuuteen.
eiköhän seuraavaksi kaveri ota heti kiinni ja jättää leikkimiset sikseen. - Mies
Voisi opetella vaikka kielioppia.
- m31
sekopään
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.2812926Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka522313Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3481997- 1151733
Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois1081675Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2121375- 661317
- 681253
- 581232
Rakas nainen ymmärsin
Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl771181