Oletko koskaan ehdottanut naiselle seksiä. Jos nimittäin et, on ihan turha ruikuttaa sitä, kun ei saa. Eivät ne naiset puumättä ana. Pitää olla aktiivinen itse.
Kysymys ns. AT-miehille
44
413
Vastaukset
- Eikö.
Naiset halua seksiä?
- khgkgklhg
Haluavat, mutta eivät kehtaa ehdotella. Tai nykyisin alkavat olemaan jo aika rohkeita, mikä on tietysti kivaa miesnäkökulmasta.
- No ei ne kyllä
khgkgklhg kirjoitti:
Haluavat, mutta eivät kehtaa ehdotella. Tai nykyisin alkavat olemaan jo aika rohkeita, mikä on tietysti kivaa miesnäkökulmasta.
ehdottele kuin kaikkein komeimmille YT-miehille. Tavismiehen pitää olla itse aktiivinen jos naisen petiin haaveilee pääsevänsä.
- Jos naiset
No ei ne kyllä kirjoitti:
ehdottele kuin kaikkein komeimmille YT-miehille. Tavismiehen pitää olla itse aktiivinen jos naisen petiin haaveilee pääsevänsä.
Oikeasti haluaisivat seksiä niin he ehdottelisivat myös muillekin kuin vain YT-miehille. Se on vain heikon itsetunnon kohotusta jos miehistä kelpaavat vain YT-miehet. Ei se ole oikeaa seksinhalua vaan halua saada huomiota.
- toimii näinkin päin
Jos naiset kirjoitti:
Oikeasti haluaisivat seksiä niin he ehdottelisivat myös muillekin kuin vain YT-miehille. Se on vain heikon itsetunnon kohotusta jos miehistä kelpaavat vain YT-miehet. Ei se ole oikeaa seksinhalua vaan halua saada huomiota.
Eli sekin on vain heikon itsetunnon kohotusta jos perus-Perallekin kelpaa vain YTN? Ei se ole oikeaa seksinhalua, koska Perahan ei sitä hoikkaa, nuorta kaunotarta ikinä saa, vaan halua saada huomiota kaunottarelta - edes sen suoraa seksiehdotusta halveksuvan mulkaisun verran.
- Ei ne halua
Ei naisilla ole oikeita seksihaluja kuten miehillä. Näkeehän sen jo siitä ettei nainen koskaan vonkaa munaa tai vapaaehtoisesti tule tarjoamaan pilluaan pantavaksi. Se on mies jonka pitää paskaa puhumalla, huijaamalla, lahjomalla, kiristämällä tai uhkailemalla kikkailla se nainen pillua antavaan tilaan. Ja nussiessakin se on mies joka rynkyttää, ähkii, mölisee ja ruikkii. Nainen ei tee muuta kuin makaa haarat levällään (jotkut jopa yli 90° kulmassa).
Nainen antaa pillua vain jonkin epämääräisen statuksen nousun toivossa (esim. rahaa tai tyttökavereiden kateutta) ja silloinkin vastentahtoisesti vasta jumalattoman sirkuksen jälkeen. Ammattihuorat antavat helposti, mutta silloin korvaus onkin välitön ja konkreettinen, eikä miehen tarvitse millään typerällä temppuilulla saada itseään vaikuttamaan naisen mielestä uskottavalta statustanostavalta nussijamieheltä jolle sopii antaa. - Totta joka sana
Ei ne halua kirjoitti:
Ei naisilla ole oikeita seksihaluja kuten miehillä. Näkeehän sen jo siitä ettei nainen koskaan vonkaa munaa tai vapaaehtoisesti tule tarjoamaan pilluaan pantavaksi. Se on mies jonka pitää paskaa puhumalla, huijaamalla, lahjomalla, kiristämällä tai uhkailemalla kikkailla se nainen pillua antavaan tilaan. Ja nussiessakin se on mies joka rynkyttää, ähkii, mölisee ja ruikkii. Nainen ei tee muuta kuin makaa haarat levällään (jotkut jopa yli 90° kulmassa).
Nainen antaa pillua vain jonkin epämääräisen statuksen nousun toivossa (esim. rahaa tai tyttökavereiden kateutta) ja silloinkin vastentahtoisesti vasta jumalattoman sirkuksen jälkeen. Ammattihuorat antavat helposti, mutta silloin korvaus onkin välitön ja konkreettinen, eikä miehen tarvitse millään typerällä temppuilulla saada itseään vaikuttamaan naisen mielestä uskottavalta statustanostavalta nussijamieheltä jolle sopii antaa.Hyvin sanottu. Naiselle hänen pillunsa on kaupankäynnin väline.
- m35 -ATM
Ei ne halua kirjoitti:
Nainen antaa pillua vain jonkin epämääräisen statuksen nousun toivossa (esim. rahaa tai tyttökavereiden kateutta) ja silloinkin vastentahtoisesti vasta jumalattoman sirkuksen jälkeen. Ammattihuorat antavat helposti, mutta silloin korvaus onkin välitön ja konkreettinen, eikä miehen tarvitse millään typerällä temppuilulla saada itseään vaikuttamaan naisen mielestä uskottavalta statustanostavalta nussijamieheltä jolle sopii antaa.Totta joka sana. Naiset eivät vain yksinkertaisesti nauti seksistä miehen kanssa samalla tavalla, kuin mies nauttii seksistä naisen kanssa. Naisille seksi on vain kaupankäynnin väline ja tapa kohottaa omaa itsetuntoa. Useimmat naiset eivät pidä miehen vartaloa mitenkään kiihottavana ja miehen peniksen näkeminen jopa yököttää joitain naisia. Nainen nauttii seksissä lähinnä siitä, että saa miehen huomiota ja kokee olevansa haluttu. Useimmat naiset eivät saa varsinaisesti mitää fyysistä nautintoa seksistä orgasmin muodossa. Noin 30% naisista ei saa orgasmia koskaan.
Jos naiset nauttisivat samalla tavalla seksistä kuin miehet,niin naiset myös tekisivät aloitteita samalla tavalla kuin miehet tekevät tällä hetkellä.
- 5+15
Minua voi pitää "AT" miehenä silloin kun ei huvita olla "lämmittämässä" naisia.
Olen kai jotenkin poikkeuksellinen mies, kun baariin lähtiessä haluan enemmin rentoutua ja pitää kaverien kanssa hauskaa kuin yrittää "iskeä" ja "lämmittää" jotain tuntematonta naista kännipanon toivossa.
Selvinpäin ongelma on vähän sama, tasa-arvon kannattajana odotan, että nainen osallistuu aktiivisesti keskusteluun, tuo uusia aiheita mukaan, osaa kertoa vähintään yhtä paljon vitsejä / hauskoja juttuja kuin minäkin, jne.
Mutta taitaa olla turha toivo, suurin osa naisista taitaa olla tottunut siihen, että mies on vastuussa keskustelun etenemisestä ja naisen hauskuuttamisesta ja jos tuollainen "lämmitys" ei mieheltä onnistu tai miestä kiinnosta, niin nainen siirtyy seuraavaan, joka liehakoi innokkaammin.
Välillä jaksan illan tai pari näitä iskemisiä ja lämmityksiä ja ns "tulosta" kyllä tulee, mutta en kyllä osaa pätkääkään näitä naisia jotka eivät kykene edes tasaveroiseen keskusteluun arvostaa, joten hyvin harvoin jaksan vaivautua.- 4+12
Olisit mies minun makuuni näiden puheiden perusteella. Mäkin lähden baariin pääasiassa kaverien kanssa hauskaa pitämään, mutta se nyt ei naisten keskuudessa vielä ole mitenkään erikoista.
Haluaisin rupatella miesten kanssa tasa-arvoisesti eli just niin että molemmat tuo keskusteluun omia ehdotuksia ja aiheita jne., eikä jutun jatkuminen ole koko ajan vain toisen osapuolen harteilla. "Naistennaurattajat" ei kiinnosta, olisi kiva voida jutella kuten kaksi aikuista normaalisti eikä vaan molemminpuolisesti vetää jotain tyhmää roolia, kun "sitä nyt odotetaan".
Sun laisia saisi olla enemmänkin! :) - 13+18
mitä näitä sun juttuja ny on netistä lukenu ni sä olet kyllä ihan ikiomassa kategoriassas jopa at-miesten keskuudessa...
- Ja ilmeisesti
pillua on irronnut?
- 40 pillun AT-mies
En koskaan. Asiat ovat "ajautuneet" siihen.
Tosin olen aina joutunut tyytymään käytettyyn huoranpilluun. Joista tosin nuorin 15-vuotias. Enpä ole tainnut. Jos olenkin, minun on täytynyt olla niin humalassa, etten muista asiasta mitään. Luultavinta on, etten ole. Selityksenä on, etten voi tehdä sitä kovin uskottavasti, ellei nainen ole siinä mielentilassa että sana vain niin hän hyppää päälle ratsastamaan, eikä näin tapahdu koskaan, tai jos tapahtuukin niin on hyvät syyt olla viemättä tilannetta siihen suuntaan. Harvat seksikerrat ovat tapahtuneet pikemminkin niin, että ollaan vaan maattu samassa sängyssä ja ikään kuin yhteisymmärryksessä alettu koskettelemaan toisiamme ensin sormilla, sitten käsillä, sitten suilla.
- Mies24v
En ymmärrä sitä että miten monilla ihmisillä asiat vain muka ajautuu seksiin. Ei mulle ole koskaan käynyt niin. Enkä kehtaa mennä naisille ehdottelemaan seksiä kun kärsin sosiaalisten tilanteiden pelosta ja ahdistuneisuushäiriöstä. Pelkästään ihmisten ilmoilla oleminenkin ahdistaa. Eipä taida paljon pillun saamisesta olla toivoa.
- 40 pillun AT-mies
Hyvännäköinen mies laukaisee naisen kiimaa jolloin asiat ikäänkuin "tapahtuvat".
Mutta siitä huolimatta olen saanut vain käytettyä huoranpillua. Ei baarimaailmassa niin tapahdukaan, vaan kun on netistä löytänyt ensin ihmisen, jonka kanssa on tapailtu, ja sitten menty toisen luo kylään, sitten on mennyt myöhään ja todettu, että toinen voi jäädä yöksi. Todetaan, että "voidaan nukkua vierekkäin", jutellaan hetki, kädet alkavat hakeutumaan kuin huomaamatta toisen keholle. Tässä vaiheessa tuskin enää epäillään, etteikö toinen haluaisi toisen käyvän kiinni.
- Totaali ATM
lord.boredom kirjoitti:
Ei baarimaailmassa niin tapahdukaan, vaan kun on netistä löytänyt ensin ihmisen, jonka kanssa on tapailtu, ja sitten menty toisen luo kylään, sitten on mennyt myöhään ja todettu, että toinen voi jäädä yöksi. Todetaan, että "voidaan nukkua vierekkäin", jutellaan hetki, kädet alkavat hakeutumaan kuin huomaamatta toisen keholle. Tässä vaiheessa tuskin enää epäillään, etteikö toinen haluaisi toisen käyvän kiinni.
Kyllä mua nyt vituttaa ihan saatanasti, kun Lordi Boredomkin on pannu mutta minä en!
Totaali ATM kirjoitti:
Kyllä mua nyt vituttaa ihan saatanasti, kun Lordi Boredomkin on pannu mutta minä en!
Voin lohduttaa, että viime kerrasta alkaa pian olla se 5 vuotta, ellei sitten poskipusua, paria tanssikertaa ("tanssi") ja kahta kännisuudelmaa lasketa.
- Tapahtuiko tämä
lord.boredom kirjoitti:
Voin lohduttaa, että viime kerrasta alkaa pian olla se 5 vuotta, ellei sitten poskipusua, paria tanssikertaa ("tanssi") ja kahta kännisuudelmaa lasketa.
silloin kun olit vielä pitkätukkainen bändipaitoihin pukeutuva hevi-hemmo, etkä nykyinen sovinnainen ja poroporvarillinen itsesi?
Tapahtuiko tämä kirjoitti:
silloin kun olit vielä pitkätukkainen bändipaitoihin pukeutuva hevi-hemmo, etkä nykyinen sovinnainen ja poroporvarillinen itsesi?
Kaikki on, yhtä kamunaissuudelmaa lukuunottamatta, tapahtunut vasta kun ryhdyin sovinnaiseksi poroporvariksi.
- Mähmää nokassa
Totaali ATM kirjoitti:
Ei Lordi mitään ole pannut. Yrittää vain luoda uudenlaista palstaimagoa. Kuvittelee ehkä, että kuivuneet mähmät kyrvännokassa houkuttelee kiinnostuneita naaraita paikalle.
- mies32
Mähmää nokassa kirjoitti:
Ei Lordi mitään ole pannut. Yrittää vain luoda uudenlaista palstaimagoa. Kuvittelee ehkä, että kuivuneet mähmät kyrvännokassa houkuttelee kiinnostuneita naaraita paikalle.
Tämä palsta taitaa kierouttaa huumorintajuni. Vaikka tuo teksti on aivan sairasta vainoharhailua, niin jotenkin se huvittaa minua. Kai juuri tuo överiksi vedetty negatiivisuus ja palstamaailmassa eläminen saa nauramaan. Joten annoin plussan vaikka sinänsä viestin sisältö onkin sairasta kuraa.
Tiedä sitten onko kirjoittaja huumorimiehiä vai sairas perverssi, mutta tekstin huumoriarvo on joka tapauksessa korkea.
- Mies24v
Ehkä en sitten ole tarpeeksi hyvännäköinen mies naisten mielestä. Ainakin olen ihan tavallisennäköinen omasta mielestäni mutta se ei taida yksistään riittää. Niitä tavallisennäköisiä miehiä kun taitaa olla suurin osa miehistä.
- jamppa.
Olen ehdottanut suoraan seksiä monta kertaa ja olen saanut seksiä kans. Yllättäen suoraan puhuminen tuottaa tulosta. Naiset pitää miestä itsevarmana jos sanoo suoraan et haluu seksiä. Joe ei uskalla niin tuskin saa seksiä.
- ätmi
Ei pidä täysin paikkaansa. Minäkin olen muutaman kerran ehdotellut suoraan seksiä, mutta ikinä se ei ole vienyt mihinkään. Koska olen ATM.
- Anna kun mä arvaan
ätmi kirjoitti:
Ei pidä täysin paikkaansa. Minäkin olen muutaman kerran ehdotellut suoraan seksiä, mutta ikinä se ei ole vienyt mihinkään. Koska olen ATM.
Sopersit kännissä "antakkee pillua , antakkee"
- ätmi
Anna kun mä arvaan kirjoitti:
Sopersit kännissä "antakkee pillua , antakkee"
No sekö ei sitten ole suora ehdotus vai häh! Mitä muuta sitä voisi tuntemattomille (tai korkeintaan baarituttavuuksille) sanoa muutenkaan?
- Mies24v
Siinäpä se onkin että miten uskaltais. Jos ei uskalla niin ei uskalla ja jää ilman.
Niille harvoille, joiden kanssa olen ollut, ei ole tarvinnut ehdotella mitään.
- wannabe atm!!
no sitten et ole atm jos olet kerta saanu
- Niin mutta
wannabe atm!! kirjoitti:
no sitten et ole atm jos olet kerta saanu
jos on ssanut vain rumaa naista
- ihmeellinen at-mies
No sanotaan nyt jonkin sortin AT miehenä etteipä sitä ole kyllä suoraan tullut ehdoteltua. En osaa viedä asiaa seksiin tai romanttiseen suuntaan naisten kanssa ilman naisen avustusta. 9 naista on suoraan tullut ehdottelemaan baarissa tai kavereiden luona iltaa istuessa ja heiltä olen sitten onnistunut saamaan. En vaan tiedä miten se pitäisi naisille ehdottaa tarpeeksi selvästi mutta sillein ettei naiset suuttuisi ? Kännissä nyt tietenki joskus tulee ehdoteltua mutta naiset pitää sitä vaan säälittävänä, mitä tietysti onkin.
Nuorempana oma kyvyttömyys ehdotuksiin ei ollu niin ongelmallista, koska koulussa ja kavereiden kautta tapapsi niin paljo naisia että sillon tällön joku niistä kohtuu selvästi ilmaisi kiinnostuksen. Nyt olen kuitenkin jo 28, koulut käyty ja töissä niin hankala tässä on ketään sänkyyn saada. Edellisestä kerrasta on jo 3 vuotta. Toisaalta en voi täysin ATM olla koska kaikki naiset ovat olleet keskimääräistä kauniimpia, mutta toisaalta ehkä he vain ovat olleet sitten jonkin asteen seksihulluja.- .....
Yhdeksän naisen kokemuksella et kyllä ole enää mikään AT-mies, et vaikka viime kerrasta olisi 3 vuotta, tai vaikka ne olisivat olleet keskimääräistä rumempiakin.
ATM on sellainen, joka ei kertakaikkiaan naista saa - rumaakaan. - Mies24v
No et todellakaan ole mikään atm. Mulle ei yksikään nainen ole suoraan tullut ehdottamaan seksinharrastamista eikä taida tätä menoa tullakkaan. Tosin käyn baareissa todella harvoin ja yleensä aina kavereiden kanssa joten voisko siinä olla syy saamattomuuteen.
- .....
Mies24v kirjoitti:
No et todellakaan ole mikään atm. Mulle ei yksikään nainen ole suoraan tullut ehdottamaan seksinharrastamista eikä taida tätä menoa tullakkaan. Tosin käyn baareissa todella harvoin ja yleensä aina kavereiden kanssa joten voisko siinä olla syy saamattomuuteen.
Eikös jossain toisessa viestiketjussa sanottu, että se se epätoivosta vasta kertookin kun on yksinään liikenteessä - ei ole edes kaveria mukaan saanut!
- juu niin
Mies24v kirjoitti:
Eikös baareissa pidäkin käydä juuri kavereiden kanssa? Vai luuletko että naiset muka kiinnostuisi baarissa yksinäisistä nuorista miehistä? Tuossa toisessa keskustelussa väiteltiin nimenomaan juuri tästä aiheesta että voiko nuorempi mies käydä yksinään baarissa vai täytyykö olla kaverit aina mukana.
- mies32
juu niin kirjoitti:
Eikös baareissa pidäkin käydä juuri kavereiden kanssa? Vai luuletko että naiset muka kiinnostuisi baarissa yksinäisistä nuorista miehistä? Tuossa toisessa keskustelussa väiteltiin nimenomaan juuri tästä aiheesta että voiko nuorempi mies käydä yksinään baarissa vai täytyykö olla kaverit aina mukana.
Ei täydy mitään, mutta ei nainen miestä tule kaveripiirin keskeltä repimään itselleen. Tosin jos mies on liikkeellä taisteluparina ja molemmat miehet vaikuttavat mielenkiintoisilta olemukseltaan, voi seuraan lyöttäytyä kaksi naiskaverusta. Mutta aika harvinaista tämä verrattuna siihen, että nainen tekisi tuttavuutta yksinäiseen mieheen.
Kaverien kanssa liikkeellä ollessa on sekin pieni esto, että siitä ei ehkä kavereiden takiakaan noin vaan tule singahdettua houkuttelevan hameenhelman perään, vaan tulee jäätyä kuuntelemaan kavereiden vuodatukset loppuun samalla kun näkee hameenhelman vilahtavan viimeisen kerran ulko-ovesta.
- Vitun pihtarihuorat!
Olen ehdottanut useinkin. Työpaikalla, kaupassa, kirjastossa, bussissa, uimarannalla. Olen tarjoutunut viemään teininaisilta heidän neitsyytensä, sehän olisi ollut heille uusi ja jännittävä kokemus kun vanhempi mies nussii. Olen myös tarjonnut kadulla vastaantuleville naisille rahaa, jos he suostuvat antamaan pillua, useita satoja euroja. Kaikkiin ehdotuksiini on aina suhtauduttu töykeän vihamielisesti, teininaiset kiroilevat ja haistattelevat ja naiset joille tarjosin kadulla rahaa eivät edes vastanneet mitään. Mikä vittu naisia oikein vaivaa? Miksei voi antaa? Jakavat ne sitä vittuaan muille miehille joka tapauksessa. Ymmärrän jos teinineitsyet haluavat säästää reikäänsä aviomiehelleen, mutta mitä järkeä on pihdata jotain monen miehen käyttämää tavaraa?
- qqqqwwwweeee
Minulle naiset ovat ainakin ehdotelleet niin suoraan kuin kiertäenkin, ilman että olen itse mitään sanonut. Enkä ole mikään pitkä, laiha tai rikas, vaan 180 cm, 110 kg ja työtön/sekatyöläinen.
- .....
Mitä helvettiä tänne tulee jotkut KTM:t tai YTM:t vastailemaan ketjuun, jonka otsikko on "Kysymys ns. AT-miehille"?
Tämän ketjun vastaajista useimmat jotka henkilökohtaisesti kertoivat tilanteestaan, eivät ole mitään ATM:iä: 5 15,40 pillun AT-mies, lord.boredom, jamppa, wlfwd ja ihmeellinen at-mies.
Kaikki ovat edes jollain tapaa saaneet seksiä yhden tai useamman kerran joltakulta naiselta. Sillä minkälaiselta naiselta tai millä tavalla ei ole MITÄÄN MERKITYSTÄ silloin kun vertailukohtana on minun tilanteeni, ettei ole IKINÄ saanut KENELTÄKÄÄN naiselta KOSKAAN.
Aloittajalle vastaukseksi, että en ole koskaan mielestäni päässyt sellaiseen tilanteeseen, jossa olisi ollut edes jossain määrin hyvä idea ehdottaa seksiä. Ja se johtuu tasan kahdesta asiasta: 1) en ole kertaakaan ollut edes sen vertaa intiimissä tilanteessa, että seksi olisi tullut kyseeseen ja 2) luulen omaavani edes sen verran psykologista silmää, että huomaan kyllä jos nainen ei ole lainkaan kiinnostunut minusta. Taatusti tulkitsisin pienenkin eleen vihreäksi valoksi, mutta kun sitä yhtä pientä elettäkään ei tule. - Mies24v
..... kirjoitti:
Mitä helvettiä tänne tulee jotkut KTM:t tai YTM:t vastailemaan ketjuun, jonka otsikko on "Kysymys ns. AT-miehille"?
Tämän ketjun vastaajista useimmat jotka henkilökohtaisesti kertoivat tilanteestaan, eivät ole mitään ATM:iä: 5 15,40 pillun AT-mies, lord.boredom, jamppa, wlfwd ja ihmeellinen at-mies.
Kaikki ovat edes jollain tapaa saaneet seksiä yhden tai useamman kerran joltakulta naiselta. Sillä minkälaiselta naiselta tai millä tavalla ei ole MITÄÄN MERKITYSTÄ silloin kun vertailukohtana on minun tilanteeni, ettei ole IKINÄ saanut KENELTÄKÄÄN naiselta KOSKAAN.
Aloittajalle vastaukseksi, että en ole koskaan mielestäni päässyt sellaiseen tilanteeseen, jossa olisi ollut edes jossain määrin hyvä idea ehdottaa seksiä. Ja se johtuu tasan kahdesta asiasta: 1) en ole kertaakaan ollut edes sen vertaa intiimissä tilanteessa, että seksi olisi tullut kyseeseen ja 2) luulen omaavani edes sen verran psykologista silmää, että huomaan kyllä jos nainen ei ole lainkaan kiinnostunut minusta. Taatusti tulkitsisin pienenkin eleen vihreäksi valoksi, mutta kun sitä yhtä pientä elettäkään ei tule.Ymmärrän täysin että se alkaa vituttamaan kun joku kertoo että naiset on tullu suoraan ehdottamaan seksiä, joku on ollut jopa 10 eri naisen kanssa ja silti pitää itseään at-miehenä.
Ei mulle vaan ole tullu naiset ehdottelemaan seksiä vaikka en olekkaan mikään ruma mies vai enkö vain osaa lukea tilanteita oikein? Mulle kun pitäis sanoa aivan suoraan että mennään panemaan. Etenkin nuorempana tosin olin niin arka että olisin varmaan paennut paikalta jos joku nainen olis tullut ehdottelemaan.
Yhden naisen kanssa olen kuitenkin minäkin seksiä harrastanut mutta senkin eteen jouduin tekemään kohtuuttoman suuren työn että pääsin siihen asti. - .....
Mies24v kirjoitti:
Ymmärrän täysin että se alkaa vituttamaan kun joku kertoo että naiset on tullu suoraan ehdottamaan seksiä, joku on ollut jopa 10 eri naisen kanssa ja silti pitää itseään at-miehenä.
Ei mulle vaan ole tullu naiset ehdottelemaan seksiä vaikka en olekkaan mikään ruma mies vai enkö vain osaa lukea tilanteita oikein? Mulle kun pitäis sanoa aivan suoraan että mennään panemaan. Etenkin nuorempana tosin olin niin arka että olisin varmaan paennut paikalta jos joku nainen olis tullut ehdottelemaan.
Yhden naisen kanssa olen kuitenkin minäkin seksiä harrastanut mutta senkin eteen jouduin tekemään kohtuuttoman suuren työn että pääsin siihen asti.Ei mikään työmäärä ole kohtuuton jos sillä pääsee tavoitteeseen.
Jos sen sijaan upotat aina vain uutta aikaa ja vaivaa tavoitteeseen etkä siltikään ole yhtään lähempänä sen saavuttamista, niin silloin se vasta alkaa tuntumaan kohtuuttomalta.
Miten ihmeessä sinä sait edes sen yhden kerran?
- Mies24v
Ehkä sillä että olin tarpeeksi sinnikäs ja päätin lopulta vain uhmata pelkoani vaikka olin kyllä jo lähellä luovuttamista.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävöin sinua kokoyön!
En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun302826Kova karman laki
Karman lain kautta pahantekijä tehdessään pahaa toteuttaa koston ja rangaistuksen sille jolle pahaa on tehty. Tämä tarko5081827Päivieni piristys, missä olet?
Toit iloa ja valoa mun elämään ☀️ Nyt mennyt kohta viikko ettei ole nähty. Kaipaan nähdä sua silti ja pelkään vaikka tei171800- 171414
Näen jatkuvasti Sompasaunalla alastomia miehiä ja naisia
jotka menevät siihen viereiseen rantaan myös uimaan alasti. Sompasaunat on siis Mustikkamaalla Helsingissä, ja kuljen si731320- 241245
Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin
Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo431228Millainen kaivattusi luonne on?
Millaisia luonteenpiirteitä arvostat kaivatussa? Oletteko samanlaisia luonteeltanne?771169- 311018
UPM suunnittelee paperintuotannon lopettamista LPR:ssa
Ilta-Sanomissa oli uutinen. Metsäyhtiö UPM suunnittelee paperintuotannon lopettamista Kaukaan-tehtaalla Lappeenrannassa971007