Imitoi jotain palstalaista.

Mutta hyvässä hengessä, mä aloitan. Niin ja pitää arvata ketä esitetään:D

Pölölö pölplöl., kalala alkllalalk äkläkäkälä älläkk mölö mölö, vauva. :D

73

285

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • araus

      voopotin

      • Nasdaq

        (reps)


        Vähäks siistii.


      • Substantiivi, ei kuulu joukkoon. Nyt haettiin ihmistä, jolla on tietyt psykologiset kyvyt ja jolla on yleisesti muun muassa kyky ajatella, itsetietoisuus ja että on henkilökohtainen identiteetti. Ai että tää on aina joillekin vaikeaa.


    • Jotakuta

      Imitoin:" kiisseli, pillu, join just kossuu, daipadaipadaipa, naisten cameltoe, hihihihih...Olen beachillä, vähäks siistii, nyt sammun, taksi odottaa.. Pistaasia ja siisseeli ai lav juu, pataan Kyöstiä, haistakaa viddu!
      Musiikkilinkkiä: (monotonista discojumputusta)"

    • Olet Puuteri-Pirkko joka imitoi modellia, aika hyvä:D

    • Kyöstix

      Kalikalikali (modellin tekarien ääntä)

      • Pää kiinni tai tulee hokka pokka ja muna keikka.


    • arvaa kuka?

      Leivoin juuri piparkakkutalon, siivosin ison talon ja ruokin kanat.. Hohhoijaa, tekee siideriä mieli, joten kohta saunaan! :P

      Olenko maininnut lapseni tänään? Taidanpa mennä taas elokuviin ,jossa tapaan opiskelukavereitani (olenko kertonut, että minulla on ollut taideopintoja ja olen esiintynyt elokuvassa?) Kyselkää vaan ihmisuhdevinkkejä, täältä pesee.Mut hei, nyt Turkuun, "menox", tsau..

      • Olet (yrmiö)


      • Odottelen tälle itse itsestäni tekemälleni imitaatiolle paljon plussia, koska mun logiikaan mukaan niitä pitäis riittää, käänteisesti, kun mun kaikkiin kommentteihin tulee niin paljon nykyään miinuksia ;)


      • yksinkertainen.blondi kirjoitti:

        Odottelen tälle itse itsestäni tekemälleni imitaatiolle paljon plussia, koska mun logiikaan mukaan niitä pitäis riittää, käänteisesti, kun mun kaikkiin kommentteihin tulee niin paljon nykyään miinuksia ;)

        Hahah! Ai se olit sinä, oisit sanoo et osaat lentää melalla nii'ko noita-akka luudalla, niin varmasti oisin teinny:D


      • modelli kirjoitti:

        Hahah! Ai se olit sinä, oisit sanoo et osaat lentää melalla nii'ko noita-akka luudalla, niin varmasti oisin teinny:D

        Jokin meni pieleen, koska luulit että imitoin yrmiötä :(


      • yksinkertainen.blondi kirjoitti:

        Jokin meni pieleen, koska luulit että imitoin yrmiötä :(

        Arvaa mitä?


      • modelli kirjoitti:

        Arvaa mitä?

        En?


      • modelli kirjoitti:

        Arvaa mitä?

        Noh? Et halunnu sanoo. No mun pitää oikeestipoikeesti lähteä kohta Turkuun..Joten.


      • yksinkertainen.blondi kirjoitti:

        Noh? Et halunnu sanoo. No mun pitää oikeestipoikeesti lähteä kohta Turkuun..Joten.

        Noh, musta tuntuu ihan siltä kuin me oltais ihan kaksistaan nyt täällä palstalla. Niin jos sä voisit jättää sen Turku reissun väliin niin voitais ihan vaan jutella:D


      • meni pois.
        modelli kirjoitti:

        Noh, musta tuntuu ihan siltä kuin me oltais ihan kaksistaan nyt täällä palstalla. Niin jos sä voisit jättää sen Turku reissun väliin niin voitais ihan vaan jutella:D

        Sori, ei voi..


      • peukkuu

        Saat ybis itseironiasta plussan, vaikka minusta et ole tuollainen. Mutta varmaan joku sinut tuollaisena näkee.


      • woodooodin.,.

        Voopotin


      • peukkuu kirjoitti:

        Saat ybis itseironiasta plussan, vaikka minusta et ole tuollainen. Mutta varmaan joku sinut tuollaisena näkee.

        Minä en näe Ybistä tuollaisena :) Tekstinä hän on tasapainoinen. Nuo ajatukset on poukoilevia ja pinnallisia. Ybis ei ole ollenkaan itsekehu, niin kuin imitaatiosta voisi päätellä :)


      • yksinkertainen.blondi kirjoitti:

        Jokin meni pieleen, koska luulit että imitoin yrmiötä :(

        Just, miinuksia.No en luullu, että hän luuli mun imitoivan yrmiötä, kukaan ei tajuu täällä mun hyymörii ;(


    • huutopöllö

      Ei tule yhtään mitään, pieleen kuitenkin menee, en yritä tulee kuitenkin pakit, maailma on surkea ja katala paikka

    • SÖIN P'ASKAA:.!1#%++

      .

      "SÖIN juuri kilon p'Askaa"

      .

      • lal laa

        Imitoit persuhörhö har-miestä.


      • ITse asiassa:.!1%#++
        lal laa kirjoitti:

        Imitoit persuhörhö har-miestä.

        .

        Itse asiassa se oli imitaatio *KENESTÄ TAHANSA* palstalla

        Har!

        .


      • Lisäksi tärkeä huomi
        ITse asiassa:.!1%#++ kirjoitti:

        .

        Itse asiassa se oli imitaatio *KENESTÄ TAHANSA* palstalla

        Har!

        .

        .

        Tärkeä huomio että tupsahdin tänne keskelle palstaa vain mölyämään kuinka hyvin asiat mulla on *MUTKU* kaikil ei oo!!!!!!!1!11!!!!

        .


    • Oukei. Yritän:

      ****
      kaukaa ikävöivä (draakisen tunnelman viritystä)

      (vuodatus alkaa... ja kasvaa lopuksi mittoihinsa)
      Jo toista vuorokautta ilman päivityksiä palstalle? Mitä on tapahtunut? Menikö hän elokuviin? Saiko hän odottamansa sähköpostin? Imaisiko Helsinki hänet kiihkeään sykkeeseensä?

      (onnellinen ja osottava fiilis)

      ***

      • sekava..

        moraalin vartija?


      • no jaa..

        buddy?


      • Tota noin......(naputtaa kynsillä pöytään ja on hieman että mitähän sanoisi) toi on niin kuin hieman kiellettyä imitoida kyseistä kirjoittajaa, koska hän on kielletty aihe palstalla.


      • sekava.. kirjoitti:

        moraalin vartija?

        minusta hän on moraalin vartijan moraalin vartija.


      • no jaa.. kirjoitti:

        buddy?

        En epäile häntä.


      • modelli kirjoitti:

        Tota noin......(naputtaa kynsillä pöytään ja on hieman että mitähän sanoisi) toi on niin kuin hieman kiellettyä imitoida kyseistä kirjoittajaa, koska hän on kielletty aihe palstalla.

        Juuri hän! Toisaalta ihmettelen, miten voimme olla enää täällä.


      • do dii
        sxthsens kirjoitti:

        minusta hän on moraalin vartijan moraalin vartija.

        puskalisko siis?


      • sekava.. kirjoitti:

        moraalin vartija?

        Ei ole.


      • do dii kirjoitti:

        puskalisko siis?

        Ei ole.


      • sxthsens kirjoitti:

        En epäile häntä.

        Joo, en ole minä.


      • no kuka?

        ai mää vai?


    • hauva vauva

      zisel?

    • Oukei uusi :)

      >>>
      Heräsin aamulla kamalaan kilinää ja kalinaan, ja huutoon "et onko tätä punaista täysinä jossain lisää". Heitin viinikellarin avaimet ja sen verran ehdin silmiäni raottaessa tajuta, et sitä on saatava lisää.

      Arvatkaa kuka pitää tänään vapaapäivän?

      http://www.olivialehti.fi/nelliinan-vaatehuone/files/2011/08/o4.jpg
      >>>>


      • modelli kirjoitti:

        Mitä kuvassa.....mitä kuvassa? http://tinyurl.com/d88p2rk Viinikellari odottaa:D

        Ehhehee. Salaisuutesi paljastuvat :´D


      • sxthsens kirjoitti:

        Ehhehee. Salaisuutesi paljastuvat :´D

        Eikö tuo ole joku viinitila.


      • modelli kirjoitti:

        Eikö tuo ole joku viinitila.

        Hyvinkin :)


    • zisel zisel zisel ja aina vaan zisel. Eikö täällä ketään muita ole, sitä yritetään aina tarjota joka paikkaan. Mikä ihmeen pakkomielle-zisel-oireyhtymä teitä vaivaa?

      • Mä kans olen pettyny, että kukaan ei mua imitoinu. Olen vissiin liian heleppo, tai sitten olen yksinkertaisesti vain ihan liian tylsä ja väritön.

        *niisk*


      • relaxed_eyes kirjoitti:

        Mä kans olen pettyny, että kukaan ei mua imitoinu. Olen vissiin liian heleppo, tai sitten olen yksinkertaisesti vain ihan liian tylsä ja väritön.

        *niisk*

        No ketä esitän-----> "Ehkä?"


      • -yritetty on-
        relaxed_eyes kirjoitti:

        Mä kans olen pettyny, että kukaan ei mua imitoinu. Olen vissiin liian heleppo, tai sitten olen yksinkertaisesti vain ihan liian tylsä ja väritön.

        *niisk*

        Taas hinasin yhden romun pihalleni koska autotalli alkaa olla jo täpötäysi. Kohta ei enää itse mahdu sinne ottamaan sitäkään piilopullo-huikkaa tai on piiloja niin paljon ettei muista mihin väliin olen pulloni piiloittanut.

        Emäntäkin jälleen paksuna. Toivottavasti tällä kertaa tulee lopultakin poika tänne tyttöporukan keskelle. Jos ei tule, niin ainahan on varaa yrittää uudelleen.

        Vanhin tyttäristäni alkaa olla jo siinä iässä että taitaa kohta tuoda vävyehdokkaita näytille. Taidan alkaa ovimikoksi että saan käännytettyä ei-mieluiset het ovelta.

        Voikkuleipiäkään ei emäntäni ole pystynyt tekemään moneen viikkoon vauva-pahoinvoinnin takia. Liekö peräti kaksoset tulossa tai peräti kolmoset.


      • totanoin...ööö
        -yritetty on- kirjoitti:

        Taas hinasin yhden romun pihalleni koska autotalli alkaa olla jo täpötäysi. Kohta ei enää itse mahdu sinne ottamaan sitäkään piilopullo-huikkaa tai on piiloja niin paljon ettei muista mihin väliin olen pulloni piiloittanut.

        Emäntäkin jälleen paksuna. Toivottavasti tällä kertaa tulee lopultakin poika tänne tyttöporukan keskelle. Jos ei tule, niin ainahan on varaa yrittää uudelleen.

        Vanhin tyttäristäni alkaa olla jo siinä iässä että taitaa kohta tuoda vävyehdokkaita näytille. Taidan alkaa ovimikoksi että saan käännytettyä ei-mieluiset het ovelta.

        Voikkuleipiäkään ei emäntäni ole pystynyt tekemään moneen viikkoon vauva-pahoinvoinnin takia. Liekö peräti kaksoset tulossa tai peräti kolmoset.

        Justhan ne pojan sai.


    • nikittä

      No tämä aloituksen henkilö sopisi myös Relaksi. Omaa höpinää ja vauva höpinää sieltäkin tulee, joten...

      • määmy

        RvaMMies?


      • hähää saatana

        OIKEA VASTAUS ON MODELLI!!


      • hähää saatana kirjoitti:

        OIKEA VASTAUS ON MODELLI!!

        Jep. Se se.


      • himatuikku kirjoitti:

        Jep. Se se.

        Kieltämättä kyseisellä videolla laulava poika muistutta ulkoisesti minua, mutta minulla ei ole noin kirjavaa paitaa.


      • modelli kirjoitti:

        Kieltämättä kyseisellä videolla laulava poika muistutta ulkoisesti minua, mutta minulla ei ole noin kirjavaa paitaa.

        Ai, mulle tuli laulun sanoista mieleen sun ulosanti palstalla. Siitä se ajatus sitten lähti.



    • Nasdaq

      Tässä on vähän ripaus sitä ja loraus tuota. Hiton kotoisa olo. En tosin tiedä, että ketä esittää.

      (performaavaa naurua)

      • Nasdaq

      • Nasdaq

      • Nasdaq

        Tuo on kyllä performoivaa, ei performaavaa. Performaaminen on sitä että formaa yhden per asiakas.

        (käkätystä)


      • Nasdaq
        Nasdaq kirjoitti:

        Tuo on kyllä performoivaa, ei performaavaa. Performaaminen on sitä että formaa yhden per asiakas.

        (käkätystä)

        Jos Hullu ukko alkaa nokittelemaan, niin mä lyön ässän kehiin.

        Tässä on mirri, joka virittää harppuunan käsivoimin.

        (harppunoivaa naurua silliparven takaa)



        http://dolan.naurunappula.com/screen/b0/40/b0407cb55ab8acba/0/609325.jpg


      • Nasdaq

    • Hullu ukko

      Mä laitan tää on helppo.

      Olen palstan isoin bodari ja kamppailulajien mestari ja mä olen aina oikeassa.

      Hajotkaa siimakädet siihen x) reps hehhee


      Ei varmaan vaikea arvata kenestä on kysymys.

      • Mä tiedän!!! zisel


      • ~reps~

        Mitä jos kasvaisit aikuiseksi :DD
        Hanki elämä :DD
        Hanki itsetunto :DD
        Miehet on kuule kaikki tämmösiä, joten parasta kestää :DD
        Mitähän jos menisit kotiin kasvamaan vielä :DD


    • Hullu ukko
    • kuka on?

      Häivy! :D

      • Hullu ukko

        Tuo on hyvä koska moni näkee kaksikin vastausvaihtoehtoa. Tarkkasilmäisempi vain näkee oikean vastauksen.

        Vili:D


      • kylä näi o
        Hullu ukko kirjoitti:

        Tuo on hyvä koska moni näkee kaksikin vastausvaihtoehtoa. Tarkkasilmäisempi vain näkee oikean vastauksen.

        Vili:D

        .

        viliä ei voi tulkita monitulkintaisesti

        Har!

        .


      • Hullu ukko
        kylä näi o kirjoitti:

        .

        viliä ei voi tulkita monitulkintaisesti

        Har!

        .

        Ei viliä itseään voikaan. Kuitenkin myös MMies käyttää tuota samaa HÄIVY maneeria.

        Ero on se, että MMies ei lisää hymiötä oman karjaisunsa perään kuten Vili ja siitä heidät erottaa toisistaan.


      • net cop
        kylä näi o kirjoitti:

        .

        viliä ei voi tulkita monitulkintaisesti

        Har!

        .

        Tampereen vili.rikoskumppaniensa kanssa on telkien takana nettihuijuksistansa


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kyllä tiedän

      Sinun oikean tilanteen nainen. Kerro miksi me tehdään tätä? Huviksemne ja mielenkiinnosta? Sä osaat tämän homman hyvin
      Ikävä
      103
      2036
    2. Sippolan kolari

      Hei, tietääkö kukaan mitään 8.6.24 sippolassa tapahtuneesta auto-onnetomuudesta jossa ilmeisesti auto ajoi taas sitä ala
      Kouvola
      19
      1621
    3. Kuule J....

      .... Minä haluan sut...
      Ikävä
      62
      1545
    4. Me tavattiin

      Toisissamme jotain samaa huomattiin.. Aistit heräsi ja varovasti toisiamme tunnusteltiin.. Normaalia yritettiin esittää,
      Ikävä
      77
      1412
    5. Kovat kokemukset

      Ja maailman kylmyys opetti vain pelaamaan. En siis nainen ole sinusta oikeasti kiinnostunut. Yhtä asiaa vain halusin.
      Ikävä
      85
      1133
    6. Riikka ei muka tajua, eikä suostu tajuamaan, että mikä meni vikaa..

      .. Jatkaakohan hän Persujen SY-Riistosiiven kuuntelemista ja uskomista siihen valheeseen, että tämä siipi on Persujen su
      Perussuomalaiset
      336
      1131
    7. Kukaan TV-tenttejä seurannut tuskin yllättyi Li Anderssonin saamasta äänimäärästä.

      Li on paneutunut asioihin juurta jaksain, hänen vastauksensa kysymyksiin perustuu tietoon, ei pelkkään poliittisen höpöh
      Maailman menoa
      112
      1058
    8. Näin hyryllä

      Olipa retee kaverilla kun asioin seon matkahuollon toimipisteellä , terassilla kaveri ois halunnu heti tapella, oli kui
      Hyrynsalmi
      12
      912
    9. Menneisyytesi

      on liiankin synkkä. Jossain se raja menee vaikka sydämeni veitkin.
      Ikävä
      104
      909
    10. I'm a bitch i'm a lover.......

      Näin sekin viikko saatiin loppuun. Uusi mielenkiintoinen viikko alkakoon.. Muutosten tuulet jatkuvat... Joitakin asi
      Ikävä
      203
      812
    Aihe