Olen lukenut Heh! tekstejä ja vaikuttavat melko lapsellisilta kirjoituksilta, joten aikuinen ihminen niitä ei ole kirjoittanut. Jos nimimerkki olisi Hih !, niin silloin kirjoittaja voisi olla pitkästä nimestä kotoisin.
Pitää ymmärtää Heh! sellainen seikka, jos ei ole viisas, niin itsestään ei saa viisasta kirjoittamalla toiseten juttuna. Et ole kirjoittanut vielä yhtään omaa, joten älysi ei taida ihan riittää näille palstoille. Voit toki lukea muitten kirjoituksia, mutta älä ihmeessä itse tänne kirjoita mitään, koska kaikki vain nauravat sinulle Heh!
Heh ! on luultavasti 8 vuotias poika
7
55
Vastaukset
- Heh !
Olen kylläkin jo 12 vuotias pojan nassikka ja meillä oli just fyssää, joten tiedän jo kaikenlaista. Opettaja kertoi juuri, että maapallo on pyöreä, eikä pannukakku, joksi tätä luultiin vielä viime vuonna. Kuu on noin 10 kilometrin päästä maasta ja aurinko on vajaan 50 kilometrin päästä maasta. Joten turha mulle on aukoo päätä, tiedän fyssästä ihan kaiken.!
- Yritä edes...
Mikä on fyssä?
Olet edelleen säälittävä! - Astrodamus
Juttusi eivät todellakaan kuulu tälle palstalle, eikä tuolla tasolla kai oikein mihinkään muuallekaan. Se lapsellisuus taitaa sinun kohdallasi löytyä helpoiten peiliin katsomalla eikä palstan kommentteja lukemalla.
Eihän tuo ole edes satiiria minkään mittapuun mukaan.
- Yritä edes...
Olet säälittävä!
- Astrodamus
Minä en ole Heh!, mutta näen juttusi katkeraksi ja kaiken lisäksi typeräski vuodatukseksi. Nimimerkin Heh! tietämys fysiikasta on melkoisen hyvä ja tuolaista tietämystä ei lapsilla voi olla. Myös hänen muu ulosantinsa on kaikessa provokatiivisuudessaankin selvää ja täsmällistä.
Jos sinä kirjoitat fysiikasta "ihka omia" juttujasi, niin kirjoittelusi ei varmasti kuulu näille palstoille. Täällä on kuitenkin tarkoitus kirjoitella fysiikasta eikä omista mielikuvitushöpiinöistä. Sinä se tässä itsestäsi naurettavan teet, uskoessasi kai kykeneväsi luomaan ihan omaa fysikkaasi. - samainen ap
Meil oli myös ussaa ja meirän ope sano mulle, että mää oon ihan uskomaton kaveri ku en usko mitään. Fyssää meillä oli tänään ja tiedän nyt, että tähdet on vain sellasii pelkki tuikkuja taviaan kannella, eikä mitään oikeita tähtösiä.
Huono provo ja olkiukko näkyy tänne asti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.
Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse924706Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"
Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky1133892Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä2023758Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.882169Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575751951Mitä on tullut
Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.791318- 1301202
Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle
Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.1591173- 531075
Mikä homma?
https://share.google/NvruSS4P4EzjTWPov Poliisilla oli keskiviikkona 4. maaliskuuta yksityisasunnossa Saarijärvellä tehtä30924