Hei, olen 15 vuotias tyttö ja venyytelin tässä ehkä kaksi kuukautta sitten ja minulla tuli pakara aivan järkyttävän kipeäksi, enkä voinut enää venytellä, joten päätin , että se menee ohi ja jatkan sitten taas vähän rauhallisemmin. Kipu meni ohi ja odotin vielä ehkä viikon ja kokeilin varovasti venyttää, se ei sattunut , mutta sitten kun olin lopettelemassa niin siihen sattui vähäsen ,no lopetin siihen ja annoin olla. Aamulla kun heräsin se oli niin kipeä ,etten voinut kävellä ja meillä oli liikunnassa zumbaa, kerroin tästä vaivasta liikunnan opettajalle ja hän sanoi ,että kuulostaa revähdykseltä ja käy terkkarilla. Terkkari ei ottanut vastaan , koska hän meni syömään.
Olen nyt ollut venyttelemättä jotain kolmisen viikkoa eikä ole ollut kipeä. Kannattaako minun vielä alkaa venyttelemään vai antaa olla levossa? Ja onko se ollut revähtymä? Jos joku osaisi arvioida?
revähdys?
ninuh
0
1140
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tukalaa kuumuutta
Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh433007Ensi kesänä
Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta612961- 422367
- 311863
Okei, myönnetään,
Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘251719Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.
Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa721674- 481586
Mihin hävisi
Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä771275- 371247
- 791070