Olen päälle 4-kymppinen nainen, treenannut kuntosalilla nyt kolmisen vuotta. Sitä ennen olin sohvaperuna. Olen ihan tyytyväinen kuntosalin tuottamiin tuloksiin, mutta kuopat takapuolessa ihmetyttävät.
Yritän selittää, missä kuopat ovat: peppukaaren alaosassa takareiden ja pepun "taitekohtaa" hiukan ylempänä pepun puolella. Vaakasuunnassa lähempänä peppuvakoa kuin ulkoreunaa. Kun olin sohvaperuna, kuopat olivat vielä isommat, joten luulen, että treeni on niihin auttanut. Mutta onko siis kysymyksessä LÖYSÄÄ lihasta, ja miten juuri tuohon kohtaan voisi vaikuttaa?
Pepun kuopat?
8
3489
Vastaukset
Nojovaaaiiniiniiin....
Minulla on taas niin ihana pehmeä päärynä sellainen hymykuoppineen......viel` kuuskymppisenäkiiiii.......ilman sohvaperuna kauttakaan.- Oma pers€ ei lähinnä
Sishill... sinullapa ei olekkaan lapsia. Et ole työntänyt alapäästäsi ulos yli nelikiloisia ja isopäisiä vesseleitä, niin kuin me muut äidit, joten jotain on jäänyt puuttumaan.
Synnytys muokkaa naisen (äidin siis) vartaloa enemmän kuin mitkään reenit ja räänit elämän aikana. Jäljet on jääneet kaikista kolmesta, mutta nyt kun katselee noita aikuisia, itsellään pärjääviä ihmisiä, jotka olen saanut aikaiseksi, olen tyytyväisempi kuin että olisin käyttänyt senkin ajan itseni ihailuun kuntosalin peilistä! Oma pers€ ei lähinnä kirjoitti:
Sishill... sinullapa ei olekkaan lapsia. Et ole työntänyt alapäästäsi ulos yli nelikiloisia ja isopäisiä vesseleitä, niin kuin me muut äidit, joten jotain on jäänyt puuttumaan.
Synnytys muokkaa naisen (äidin siis) vartaloa enemmän kuin mitkään reenit ja räänit elämän aikana. Jäljet on jääneet kaikista kolmesta, mutta nyt kun katselee noita aikuisia, itsellään pärjääviä ihmisiä, jotka olen saanut aikaiseksi, olen tyytyväisempi kuin että olisin käyttänyt senkin ajan itseni ihailuun kuntosalin peilistä!Hei "omapers`ei lähinnä"!
Nono.....kaikkihan on sitten hienosti kun olet onnellinen lapsistasi ja minä "päärynäpepustani"..... Tasapaino pitää säilyä joka alueella elämässämme.....
Ja kiva kun sinäkin löysit tämän kuntoilu osion.....
- Kuoppainen
Mutta sinun kuoppasi ovat varmaan eri paikassa? Siellä missä kuuluukion olla, kankkujen sivussa?
Toisaalta en ole koskaan kiinnittänyt itsessäni huomiota kuin kokonaisuuteen ja tyytynyt siihen mitä olen....en niihin "epäkohtiin" joita löytyy jos millaisia jos alan itseäni suurennuslasilla tutkimaan.....no toisaalta olenhan ollut vain aina liikunnanharrastelija....
Esim. häntäluu on kohollaan itselläni enemmänkuin muilla....olen pudonnut lapsena selälleni ja siitä tuo outo moukku häntäluussa....mutta ei se tahtia haittaa.
Toinen jalka on aivan eriparia....mutta olkoon vain lopun elämää, hyvin niillä on pystynyt tanssimaan ja muutenkin käyttämään....
Mut kuules "Kuoppainen"....jatka liikuntaharrastuksiasi monipuolisena....siitä hyvästä olosta saat myös nauttia minkä siitä saat!
Ps. Älä välitä pienistä kauneusvirheistä!
- arvaus vaan
Lonkan loitonnuslaite?
http://online.fysioline.fi/PublishedService?file=page&pageID=9&itemcode=3028- ed.
menet kyljellesi lattialla ja nostat jalkaa sivusuunnassa ylös, niin peppuun tulee leveyttä
- upitoe
Minulla on myös kuopat juuri samassa kohtaa! Ne ilmestyivät raskausaikana :/ nyt koitan treenata peppua yhden jalan kyykyllä, (muun pepputreenin lisäksi) toivottavasti tuottaa joskus tulosta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p455060Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?1131594Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "481239Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella101189- 131123
81-vuotias Frederik avoimena - Ei omasta mielestä kelpaa tästä syystä realityihin: "Veemäinen..."
Junttidiscon kuninkaana tunnettu Frederik, 81, on esiintymislavoilla suvereeni tekijä. Mies on viihdyttänyt ympäri Suome171007Muusikko yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan
Karu epäily: Muusikko, 32, yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan Oulussa. IS:n selvityksen perusteella miestä ei ole syy76969Kulukusuunnat
Eikö kuhmolaiset iha oikiasti tiiä kumpi o vasen ja kumpi oikia? Tuolla ku liikennemerkissä näkyy nuolet ylös ja alas, v3895Tynkä Eläintarha ei ole enää visiitin väärti
Ähtärin MesiZoo on vajonnut alas. Näytillä olevien eläinten määrä on romahtanut lähemmäs -40%. Paikat ovat päässeet pah57779Junan alle
Kuka päätti tai yritti päättää päivänsä jäämällä junan alle ja aiheutti sen takia veturikuskille ja muille traumat..?27753