Ongelmani on että naiseni oikeasti syö enemmän kuin minä, iso mies. Olen seurannut hänen syömisiään.
Aamulla hän syö 500g (SIIS PUOLI KILOA) maitorahkaa ja muutaman desin marjoja, Päivällä menee kanaa/kalaa 400-500g ja siihen puolikiloa kasviksia ja riisiä!! Illalla vielä toinen saavillinen maitorahkaa näkkäriä juustoa piimää
Avovaimoni on 160cm ja painaa vähän vajaan 50 kg. Mitä teen ettei se liho ihan porsaaksi?!
Naiseni syö enemmän kuin minä
23
565
Vastaukset
- lifemocker
ei ainakaan kannata puhua huolistasi?
- annatoisensyyä
Voi kuinka surullista, jos joku oikeasti ajattelisi noin. "tyttöystäväsi" on melkein jopa alipainoinen. 160cm pitkän naisen olisi tervettä painaa 55-65 kg
Luultavasti liikkuu päivän aikana, rasvattomat rahkat ja marjat on vaan hyvästä.
Yritätkö saada laiheliinityttöparalle anoreksian? Sinulla on aika pahasti vääristynyt kauneuskäsitys ja käsitys siitä, mikä on kormaalia ja mikä sairasta. öö.. tuohan nyt kuulostaa aika perus salilla käyvän naisen ruokavaliolta?
Oma ruokavalioni :
-Maitorahkoja, marjoja, mysliä
-Tuoremehuja, proteiinipirtelöitä, piimää, maitoa
-kanaa ja kalaa ja kananmunaa ihan helvetisti
-tuoreita kasviksia ja vihanneksia
-paljon hedelmiä
enkä silti mikään tynnyri ole, 159/56 ja käyn 4x vkossa kuntosalilla ja 2x viikossa juoksemassa, lisäks satunnaisesti uintia ja tanssimista.- possunmies
No kyllä olet tynnyri noilla mitoilla! Juuri tuollaista en muijastani halua!
- mies itsekin
possunmies kirjoitti:
Mitä helvettiä. Haukut naisia tynnyreiksi, vaikka ihan normaalimitoissa.
Oletko itse joku riuku, 160cm luistimet jalassa?
Possuttele sitten, kun painoa alkaa olla 15-20 kg liikaa.
Joku paino on aika pieni asia, kun ihminen voi sairastua ihan oikeastikin. Silloin on aika saman tekevää onko muutama kilo plussaa tai miinusta.
Taidat olla provoilija? possunmies kirjoitti:
:DDD
Käyn tosiaan salilla 4x vkossa, uimassa ja tanssimassa satunnaisesti muutaman kerran kuukaudessa ja 2x vko vedän tunnin juoksulenkin, jos et tästä osaa päätellä mistä massani koostuu, voit suksia suolle :D
Ainiin, tavoitepainoni on 60kg ja siihen päästäkseni minun on syötävä vielä enemmän ;)
- possunmies
Ei nainen voi noin paljon syödä lihomatta vaikka liikkuis miten paljo!
- nainen.
En voi uskoa että kukaan syö päivässä yli 3 kiloa, tuon kokoinen nainen. Ja on silti hoikka. Onko joku LAPAmato? Hyvät geenit ja ei tule ähkyä? Vai oksentaako hän kaiken? Nopea aineevaihdunta? Suolileikkauksessa ollut.... se selittäisi kaiken! Eli osa suolistosta olisi poissa? Tai jokin aine ei imeydy, ja pitää vetää ruokaa paljon? Jotain hämärää on jutussa... Tulepa kertomaan myöhemmin mitä! Vai onko hän sittenkin MIES? Sukupuolenvaihdosleikkaus?
Luultavasti tieteellinen ihme kyseessä. Itse en pystyisi tuohon suoritukseen, lihon yleensä sokerista ja rasvasta. Normaaliruokaa en voi syödä isoja määriä. Onko hän joku ufonainen? :) Siis positiivisessa mielessä.- nainen.
Karppaus?
- mdealgq
No minä pystyn samoihin määriin ja vielä enempäänkin! Eihän tuossa ole kuin kaksi lämmintä ruokaa jossa 200g lihaa ja 250g kasviksia. 500g rahkaakaan aamuin illoin paha ole, kun ei edes välipaloja syö. Terkuin nainen 165/51. Ps. Kyllä pystyy syömään isoja määriä kun syö terveellisesti ja liikkuu normaalisti.
- rivo-ritva
Eipä tuossa mainittu mitään sokerista tai rasvasta.
Sinulle kyllä suosittelen hyvälaatuisia rasvoja, tai vaihtoehtoisesti purkista A-vitamiinia. Jos tuntuu, että et näe kunnolla kirjaimia, joista muodostuu niitä lauseita. - miesvm1967
mis.sy kirjoitti:
ei tarvitse olla ufonainen vaan urheilija.
Mulle ei mysli sopinut enkä muutenkaan suosi vaaleita viljoja vaikken erityisesti karppaa, enemmänkin jotain VHH:n ja GI:n välimaissa. Ruisleipää ja jotakin täysjyvätuotteita kuluu hieman koska hiilareita tarvii vähän että jaksaa tehdä oikeasti jotakin. Ei ole juurikaan rasvaakaan mitä poltella joten energiantarve syö muutoin lihakset ellei käytä vähän hiilareita. Myslistä sain helvetinmoiset ilmavaivat ja vatsakivut vaikka joskus liotin sitä vedessä yli yön joten lopetin myslin käytön :D
- ei määrä vaan laatu
500g maitorahkaa muutaman desin marjoja = n. 400 kcal
kanaa/kalaa 400-500g puolikiloa kasviksia riisiä = n. 700 kcal
illalla 500 g maitorahkaa näkkäriä juustoa piimää = n. 5-600 kcal
Yhteensä 1600-1700 kcal. Ihan normaalia. Jos käy salilla tai jumpassa, kalorimäärä jää alle kulutuksen. Oletus tietysti, että tuo kana/kala on tehty ilman rasvaisuutta. - HOHOIJAAAAAAAAAA
JOOPA JOO VITT* MIKÄ PROVO TAAS!!!!
- olen lihava
hahahahaha :D :D
- 11+1
Just joo. Naisen pitäisi olla syömättä vai. mikä siinä on että miehet ei tajua että lähes kaloritonta ruokaa ( kasvikset) saa vetää rajattomasti. Suositus on 600-800g vuorokausi dieetillä!
- miesvm1967
11+1 kirjoitti:
Just joo. Naisen pitäisi olla syömättä vai. mikä siinä on että miehet ei tajua että lähes kaloritonta ruokaa ( kasvikset) saa vetää rajattomasti. Suositus on 600-800g vuorokausi dieetillä!
Syömättömyys nimenomaan lihottaa koska elimistö siirtyy säästöliekille ja pyrkii varastoimaan kaiken mahdollisen rasvana..
- miesvm1967
miesvm1967 kirjoitti:
Syömättömyys nimenomaan lihottaa koska elimistö siirtyy säästöliekille ja pyrkii varastoimaan kaiken mahdollisen rasvana..
Ja aloittajalle voi suositella pumpattavaa Barbaraa, se ei häiritse syömisellään eikä valita vaikka kuinka rynkyttää menemään ja jaksaa kuunnella kaikenlaisia juttuja vastaanpanematta :P
"Avovaimoni on 160cm ja painaa vähän vajaan 50 kg. "
-Ja ongelma oli mikä..??!?!?!?!?!?!?!
Muutenkin ruoka-aineet joita äsken luettelit olivat aivan erinomaisia valintoja (määrät kerta-annoksiksi hieman suuret), joten naisesi selvästi tietää mitä tekee.- miesvm1967
Samaa mieltä että ruoka-aineet olivat ihan ok, poislukien tuo mysli omalla kohdallani. Ja ehkä kandeis jakaa annokset useampaan kertaan juu. BMI-laskuri näyttää 160cm/49kg 19.1 eli normaalipainon puolella vaikkakin hoikka. Toki jos on lihasta niin voi olla myös tosi hoikka. Mutta mitään erityistä ongelmaa tuossa ei ole munkaan mielestä. Ilmisesti tämä oli pelkkä provo koko aloitus.
- 7 + 20
Ongelmasi on se, että kyttäät toisen syömisiä. Hanki oma elämä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä2464041Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.1272333Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575822006- 1411481
Hotelli kainuu
Mietityttää, hotelli Kainuussa, se, että asiakkaat voivat valita ketä saa olla ja ketä ei, Illan aikana asiakkaina!37950Seuraavakin hallitus joutuu leikkaamaan
Sitähän tämä hallitus nyt höpöttää, kun itse on ajanut tilanteen katastrofaaliseksi. Orpon hallitus lähti suurin puhein128949- 77939
Ovatko vastasyntyneet vauvat syntisiä?
Se ihmisten keksimä järjetön perisynti, jos ovat!331860Pitäis vaan lopettaa
Sinun kanssa yhteydenpito. Alkaa vaan haluamaan enemmän ja tuskin lopulta mikään kohtaisi. Ja ikävä vaan kasvaa ja lähei8857J. Rinta-Joupilla jättimäinen veropetosvyyhti
Seinäjoen keskustan kiinteismiljonäärit olleet jo pitkään ahtaalla ja liittykö J. Rinta-Jouppikin rintamaan? https://yl62780