????????????
Mikä on liiallista flirttailua suhteessaolevalle?
12
105
Vastaukset
- plopplp
meinasin flirtata tänään. kaupan aulassa vanha nainen ( 70) hölskytteli rivallista punaisenristin rahankeruu astiaa . meinasin mennä kysymään että jos saisin työntää pippelin siihen kämmenen ja purnukan väliin ni oltais saatu siitä edestakaisesta liikkeestä kaikki hyöty. köyhät olis saanu spermaa syötäväks.
- omnom nom
mmm... nam!
- lottamari<3
liiallista flirttailua ei olekaan!!!!!!!!!
Ei ehkä, mutta palstalaisten maailmankatsomuksessa flirttailu tarkoittaa näköjään suoraa ehdotusta seksinharrastamiseen, joten turha kai asiasta kirjoitella täällä.
- lottamari<3
lord.boredom kirjoitti:
Ei ehkä, mutta palstalaisten maailmankatsomuksessa flirttailu tarkoittaa näköjään suoraa ehdotusta seksinharrastamiseen, joten turha kai asiasta kirjoitella täällä.
ai jaha, sitten mun pitää muuttaa maailmankatsomustani ja alkaa ehdottamaan suoraan, että ei täällä turhaan tulisi jauhettua ja haaskattua sinkkumiesten aikaa.
Ajattelin ensin hoidella tuon surunveren ja katson sitten seuraavaksi jonkun yhtä kauan puutteessa kituvan. - mies32
lottamari<3 kirjoitti:
ai jaha, sitten mun pitää muuttaa maailmankatsomustani ja alkaa ehdottamaan suoraan, että ei täällä turhaan tulisi jauhettua ja haaskattua sinkkumiesten aikaa.
Ajattelin ensin hoidella tuon surunveren ja katson sitten seuraavaksi jonkun yhtä kauan puutteessa kituvan.Muista, ettei Surunverellä ole varaa tulla luoksesi hoideltavaksi. Saisitkohan itse säästöön matkarahat jos vuokraisäntäsi antaa alennusta vuokrasta?
- lottamari<3
mies32 kirjoitti:
Muista, ettei Surunverellä ole varaa tulla luoksesi hoideltavaksi. Saisitkohan itse säästöön matkarahat jos vuokraisäntäsi antaa alennusta vuokrasta?
On mulla sukanvaressa sen verran, että Kokkolaan asti pääsen.
- mies32
Kaikki tarkoituksellinen flirttailu on väärin varatulta ja varattua kohtaan. Tietysti hymyilyt sun muut nyt kuuluvat normaaliin käytökseen, mutta siinä vaiheessa jos yrität saada hymyysi jotain viekoittelua mukaan, ollaan aidan väärällä puolella.
Väitän, että flirttailu ei ole väärin - mutta jos tietää toisen olevan varattu tai on itse varattu, liikutaan ehkä hieman heikoilla jäillä. Tällöin flirttailevan osapuolen pitää ehkä harkita flirttiään sen mukaan, uskooko toisen ymmärtävän että kyse ei ole mistään paneskelupyynnöstä, vaan kaverillisesta kiusoittelusta. Taitolaji siis tällöin, ja siksi minäkin, silloin harvoin kun edes yritän flirttailla, teen sitä vanhempien kamunaisten kanssa, joista en toivo mitään tyttöystävää tai panokumppania, ja jotka eivät varmasti tajua että edes voisin pitää heitä sillä tavalla viehättävinä kuin he ovat. Lopputuloksena kellekään ei jää paha mieli eikä kenenkään avioliitot mene rikki.
- lottamari<3
lord.boredom kirjoitti:
Väitän, että flirttailu ei ole väärin - mutta jos tietää toisen olevan varattu tai on itse varattu, liikutaan ehkä hieman heikoilla jäillä. Tällöin flirttailevan osapuolen pitää ehkä harkita flirttiään sen mukaan, uskooko toisen ymmärtävän että kyse ei ole mistään paneskelupyynnöstä, vaan kaverillisesta kiusoittelusta. Taitolaji siis tällöin, ja siksi minäkin, silloin harvoin kun edes yritän flirttailla, teen sitä vanhempien kamunaisten kanssa, joista en toivo mitään tyttöystävää tai panokumppania, ja jotka eivät varmasti tajua että edes voisin pitää heitä sillä tavalla viehättävinä kuin he ovat. Lopputuloksena kellekään ei jää paha mieli eikä kenenkään avioliitot mene rikki.
Ei flirtti kenenkään avioliittoa kaada, jos sen tarkoitus on olla leikkimielistä hassuttelua, eikä kumppanin nolaamista.
- Reipas Mies
Tietenkin sellaiset vapaa mieliset naiset kärkkyvät suosituilta miehiltä huomiota ja evidenssiä kauneudestaan. Ilmiö on tuttu, esim. duuni yhteisöön tulee uusi kaunis nainen niin tavistarjat on kohta puolikiloa meikkiä naamallaan. Norminaiset eivät yleensä ehdollista normimiestä asiakaspalveluun vaan kanssakäynti voi olla enemmän luonnollista ilman "työpaikkaromanssi kipinöitä".
Vastaus kysymykseen alussa: miehen toiminta jonka tarkoitus on saada joku muu nainen kuin se oma kumppani seksiin suostuvaiseksi. Toisaalta, harvalla miehellä on niin vankkumaton suosio että olisi aihetta työntää poispäin ympärillä olevia naisia rakentaen jonkun suojamuurin, mutta jos silti varattuna ei tilannettaan kerro ja on täysi ähky päällä saada niitä muita muijia sänkyyn, niin aika paskasta miehestä on kyse. Tai panomiehestä jolla on revolveri-panorinki. - -----
Keskeytetty yhdyntä on ehkä turhan rajua flirttiä varatuille.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Orpo räyhää: kansan on muututtava
Orpon mukaan kansa ei elä kokoomuksen kanssa samassa todellisuudessa, ja sen vuoksi kansan on muututtava. Kas kun ei san2723372Muovikassikartelli
Kauppaketjut ovat yhdessä sopineet muovikassin yksikköhinnaksi 59 senttiä. Milloin viranomaiset puuttuvat tähän kartell211853Aidon persun tunnistaa Marinin palvonnasta
Oli kyse sitten Halla-ahosta tai Putinista. Ensimmäisenä aidolle persulle tulee mieleen Marin.281527- 841401
- 1371048
- 811004
Hallintooikeus..
"Asemakaavapäätös pysyy voimassa.Poikkeamista ja rakentamista koskevat luvat hylättiin" kertoo Pyhäjärven Sanomat netti.65884Olen rakastunut
varattuun joka ei eroa. Miten tunteista eroon? Tämä ei ole tavanomaista. On elämäni suuri rakkaus.86776Jos se joskus oli molemminpuolista
niin hyvin me molemmat onnistuttiin pitämään toinen epätietoisena.61707Laita nyt se viesti
Tiedän että haluat tavata. Kirjoitat, pyyhit, kirjoitat... Lähetä se viesti 😗51686