Olen parikymppinen mies, harrastanut juoksua joka päivä jo pidemmän aikaa. Teen aina vähän eri lenkin, ja aina ohitseni juoksee joku hyvännäköinen pimu:) En mahda mitään, kun hyväkroppainen nainen juoksee ohi tissit ja pylly heiluen, pakko katsoa! Siinä naisen ohi juostessa kiinnitän erityisesti huomiota hänen hinkkeihinsä ja käännyn vielä , jotta ehtisin tsekata perseen. Yleensä,tietenkin, naiset huomaavat kuikuiluni mutta lähes aina ovat niinkuin eivät välittäisi...
Mitä naiset (lenkkeilijät) ajattelevat moisesta? Saako mies katsoa intiimialueisiin vai ahdistaako se liikaa...mielipiteitä?
kuuma nainen juoksee ohitseni...
56
2760
Vastaukset
- naistutkimus yliopis
loukkaantuvat jos katsot ja loukkaantuvat jos et huomaa
- elizee
tämä on niin totta! myönnän sen naisena. tämä on taas sitä kuuluisaa naisen logiikkaa.. :D
- voi hyvää päivää,
Muista, vanha virsi: älä silmä pieni katso mihin vain :)
- Merkki ´
Pierusignaali kaiketi on juoksijain viestintää.
- Muna seisoo lenkillä
Joo, minä kyllä katson ihan varmasti perseet, etenkin tiukat juoksutrikoot saa kyllä munan seisomaan.
Tämä on vapaa maa ja katsoa saa ihan vaikka miten pitkään, koskea saa sitten vasta luvan perästä ;)
Varmasti naiset huomaa katsomiseni, vaan se ei minua hävetä, olisivat vaan tyytyväisiä, että heitä katsellaan ja ihaillaan ;) - Mielikuvitus laukkaa
Minä kanssa katselen, sitten kotona monesti mielessäni mietin niitä kauniita naisia, joita lenkin aikana näin ja sitten masturboin mielessäni heidän peppujen muodot piirtyneenä. Hyvä, että on kauniita naisia olemassa.
- sMaileri
Olin menossa helmikuussa tekemään vetoja radalle, mutta siellä olikin menossa joku kävelykisa. Mutta siellä sitä olikin uhkeita naisia. Oli tissiä ja leveää persettä. Olis ollut mistä tarttua. Eimitään laihoja juoksijoita. Kunnon tanakkaa suomalaista maatiaislajia.
- xfthxhrgh
sMaileri kirjoitti:
Olin menossa helmikuussa tekemään vetoja radalle, mutta siellä olikin menossa joku kävelykisa. Mutta siellä sitä olikin uhkeita naisia. Oli tissiä ja leveää persettä. Olis ollut mistä tarttua. Eimitään laihoja juoksijoita. Kunnon tanakkaa suomalaista maatiaislajia.
siinä vaiheessa kun ei enää jää tuijottaan hinkkejä ja pebaa, kannattaa huolestua...rumia/läskejä nyt ei tietenkään normaalit miehet noteeraa...läskit muijat on kuvottavia.
- p-seestä
xfthxhrgh kirjoitti:
siinä vaiheessa kun ei enää jää tuijottaan hinkkejä ja pebaa, kannattaa huolestua...rumia/läskejä nyt ei tietenkään normaalit miehet noteeraa...läskit muijat on kuvottavia.
Ei tarvitse huolestua. Silloin vasta olet tullut järkiisi kun ei tarvitse
tuijottaa ahtereita ja hinkkejä, joka on monet jo silloin tuhonnut.
- koht30
Ei mua niinkään haittaa, yleensä huvittaa. Olen saanut katseita, vislauksia jo ylä-asteikäisestä niin eipä tuo mitään tee. Nykyään kyllä imartelee kun joku lihaksikas komistus katselee kun olen kaksi lastakin jo tähän maailmaan saattanut.
- vaivaako se
Entäs jos ei ole lihaksikas komistus vaan tavallinen maatiaismies joka katselee, eikö se enää imartele vaan vaivaa?
- koht30
vaivaako se kirjoitti:
Entäs jos ei ole lihaksikas komistus vaan tavallinen maatiaismies joka katselee, eikö se enää imartele vaan vaivaa?
Riippuu naamasta ;) kieltämättä jos joku fyysisesti epämiellyttävä mies katsoo himoissaan niin se tuntuu inhalle. Anteeksi jos jotakuta tämä loukkaa mutta näin asia on.
- vaivaako se
koht30 kirjoitti:
Riippuu naamasta ;) kieltämättä jos joku fyysisesti epämiellyttävä mies katsoo himoissaan niin se tuntuu inhalle. Anteeksi jos jotakuta tämä loukkaa mutta näin asia on.
Eli tavallinen maatiaismies on sun mielestä fyysisesti epämiellyttävä? Toivottavasti kaikki naiset ei ajattele sunlailla! :( Tuskin itsekään lienet mikään kaunotar.
- Koht30
vaivaako se kirjoitti:
Eli tavallinen maatiaismies on sun mielestä fyysisesti epämiellyttävä? Toivottavasti kaikki naiset ei ajattele sunlailla! :( Tuskin itsekään lienet mikään kaunotar.
Jos tavallisella tarkoitat peräkammarin poikia niin kyllä. Fyysisesti epämiellyttävin on tyyppi josta näkee kauas ettei hän tee ulkonäkönsä hyväksi mitään. Roikkuvat housut ja 20 vuotta vanha kulahtanut paita kiristää mun juoksutahtia ja paljon. Ei se pelkkä naama miestä tee, olemus kertoo enempi kuin pelkkä naama.
Kaunottaresta en tiedä mutta joka lenkillä saan katseita perään ja kesäaikaan vislauksiakin. Eipä noilla niin väliä mulla on kotona mies odottamassa :) - vaivaako se
Koht30 kirjoitti:
Jos tavallisella tarkoitat peräkammarin poikia niin kyllä. Fyysisesti epämiellyttävin on tyyppi josta näkee kauas ettei hän tee ulkonäkönsä hyväksi mitään. Roikkuvat housut ja 20 vuotta vanha kulahtanut paita kiristää mun juoksutahtia ja paljon. Ei se pelkkä naama miestä tee, olemus kertoo enempi kuin pelkkä naama.
Kaunottaresta en tiedä mutta joka lenkillä saan katseita perään ja kesäaikaan vislauksiakin. Eipä noilla niin väliä mulla on kotona mies odottamassa :)En, vaan tavallista siisteihin vaatteisiin pukeutuvaa miestä tarkoitan. Mutta joka ei ole mikään sixpack-vatsainen vaan ihan tavallinen mies. Sulla lienee kumma käsitys tavismiehistä jos luulet niiden olevan peräkamarin miehiä.
Mitä tulee noihin katseisiin ja vislauksiin, niin ne tuskn sun ulkonäkös takia sitä tekee vaan ihan muut jutut mielessä, kenties olet "halvan" näköinen. Sinä vaan LUULET olevas hyvännäköinen, kuten niin moni muu suomalaisnainen. - Siinäpä pohdittavaa
vaivaako se kirjoitti:
En, vaan tavallista siisteihin vaatteisiin pukeutuvaa miestä tarkoitan. Mutta joka ei ole mikään sixpack-vatsainen vaan ihan tavallinen mies. Sulla lienee kumma käsitys tavismiehistä jos luulet niiden olevan peräkamarin miehiä.
Mitä tulee noihin katseisiin ja vislauksiin, niin ne tuskn sun ulkonäkös takia sitä tekee vaan ihan muut jutut mielessä, kenties olet "halvan" näköinen. Sinä vaan LUULET olevas hyvännäköinen, kuten niin moni muu suomalaisnainen.Niinpä, melko persjalkasia vääräsääriä moni juoksijanainen tuolla lenkkipoluillakin. Sitten kuvitellaan liikoja itsestään ja se näkyykin sitten asenteessa ja luonteessa miehiä kohtaan. Ei paljon kannata vaatia, jos ei ole pelimerkkejä itselläänkään...
Käykää vaimo jostain aasiasta, ne on pikkuperseisiä tiukkoja muijia jotka osaa tyydyttää miehen ja pitävän huushollin puhtaana ja ovat miestään varten. Kun taas suomi-kotka on vittumaisen luonteenomaava lättäperse, joka parinkymmene avioliittovuoden jälkeen on vaan 40kg lihavampi, mutta sama luonne pysyy...
- Eleanoora Rosenholm
- lenkkiä ja kullia
Naisetkin vois vähän löysätä ja antaa sitä pimppiä siellä lenkin lomassa, kun jos teitä joku mies katselee, sen jälkeen lenkkikin sujuisi hyvillä mielin ;)
Toki lämpimän kelin aikaan mukavampi luonnossa nussia :)- :) :)
Aivan, lerssiä mekkoon!
- wqerwqr
ah kevät tulee ja on niitä nymfoja lenkilläki
- Sporttikyylä
Siis kyyläät häntä pää taakse kääntyneenä jo paljon ennen kuin hän ohittaa sinut ja sit suoristat pään ja näet Bootyn? Näin tästä ymmärrän:
Siinä naisen ohi juostessa kiinnitän erityisesti huomiota hänen hinkkeihinsä ja käännyn vielä , jotta ehtisin tsekata perseen
Kyllähän sitä peppua ehtii katella vaikka kuinka. Mä juoksen tahallaan hitaasti ja jos hyväpeppunen juoksee ohi niin juoksen loppumatkan hänen perässä, samoin teen pyöräillessä. Ei ole vääärin kyylätä ja himoita liikkuvia muhkeita pakaroita. - kireätrikoinen mies
Sama juttu aloittajan kanssa. Käyn ihan ylikierroksilla, kun juoksulenkkireitit on täynnä kuumuutta tihkuvia kireätrikoisia naikkosia. Justkin kun tossa tänään lähdin Vantaan Pakkalassa lenkille, niin heti ekan suoran päässä yhden kuuman tapauksen kanssa katsottiin toisiamme merkitsevästi, kun juoksi vastaan. Koht kesäkin tulossa, et pahemmaks tää vaan uhkaa mennä.
- viimeinen ALFA UROS
Suosittelenkin kyseisestä syystä juoksemaan alasti.näin voisit omalla esimerkilläsi rohkaista naisia tekemään samoin.sit vois lenkin yhteydessä vaikka nuuhkaista toisen alapäätä et onko naaras vastaan ottavainen.tätä voisi kutsua vaikka koirajuoksuksi.
- Pehmeä jänis
Ne naiset vihastuvat, jos olet ruma mies.
Saat vähän vilkuilla peppua, jos olet komea.
Naiset kuitenkin pukeutuvat nätisti vain itsensä takia. - nainti maistuu
Uuh aah ja muna pilluun!!
Kunnon tiukat housut naisella ja mälli lentää, se on 100% varma juttu - kireätrikoinen mies
Harmi, että tänään oli niin kipeät jalat eilisestä, ettei päässyt juoksemaan ja ihailemaan maisemia.
- viimeinen ALFA UROS
Juoksen työmatkat ja. Sitten vielä työpaikalla.tytöille kerron että minulla on juoksuaika. Haistelen työpaikan tuoleja missä tytöt ovat istuneet.nuuh
- onanisti-oinas
itse välillä istun yhes puskas ja runkkaan ku kuuma mimmi juoksee lenkkiään. on sillä niin herkkuperä
- kireätrikoinen mies
No toi on jo vähän sairasta mun mielestä.
- hinkkitissii
Kyllähän se aina vähän miehisen itsetunnon päälle käy kun parempi kuntoinen nainen juoksee sinut kiinni ja ohittaa.
- Miksi niin...
Miksi sitten olet huonompikuntoinen? Jos käy itsetunnon päälle, niin joko treenaa enemmän tai jätä juokseminen.
- Kireätrikoinen mies
Uhh beibi beibi. Lähipäiviksi luvattu aurinkoista säätä ja jalatkin tässä alkaa olemaan kunnossa edellisestä lenkistä. Siis jotenka: Naiset, suunnatkaa lenkkipoluille meidän innokkaiden miesten iloksi! -Ja koska en halua, että pyyntöni tulkitaan pelkäksi seksistiseksi naisen esineellistämiseksi niin lisätään, että kaikkien niiden omien hyvien oikeiden syidenne lisäksi siis esitän tämän pyyntöni. Olenhan siellä teidänkin silmän ilonanne ;).
- onhan noita nähty
"Niinpä, melko persjalkasia vääräsääriä moni juoksijanainen tuolla lenkkipoluillakin. Sitten kuvitellaan liikoja itsestään ja se näkyykin sitten asenteessa ja luonteessa miehiä kohtaan. Ei paljon kannata vaatia, jos ei ole pelimerkkejä itselläänkään...
Käykää vaimo jostain aasiasta, ne on pikkuperseisiä tiukkoja muijia jotka osaa tyydyttää miehen ja pitävän huushollin puhtaana ja ovat miestään varten. Kun taas suomi-kotka on vittumaisen luonteenomaava lättäperse, joka parinkymmene avioliittovuoden jälkeen on vaan 40kg lihavampi, mutta sama luonne pysyy..."
Tässäkin joku ukko avautuu naisihanteestaan - tääkin on just se reppana, joka yleensä laitetaan jo hesa-vantaan kentällä nippusiteisiin, ettei tartte keskeyttää hyvin alkanutta Bangkokin lentoa, minne tääkin reppana on menossa hakemaan
sitä tiukkaperästä horoa, jolla lapsilauma jää oottamaan, että äippä elättäis heidätkin uuden Suomikultansa avulla. Onnea sullekin lökäpöksyukko, jota ei ees näe lenkkipolulla, mutta kommenttia löytyy.- Buaahhahahaaa
Eipä muuta, kun se koira älähtää, johon kalikka kalahtaa!!
Osu ja uppos!
- rankkafrendi
Tottakai saa katsoa. Vapaa maa ja oma asuvalinta. Pitäiskö kääntää pää sivuun naisen juostessa edellä? Mun mielestä se on epäilyttävää kuten suora tuijotus. Naisfiguuria voi ihailla tuijottamattakin. Hienoa että naiset pukeutuvat vapautuneesti, vaikka suomalaisnaisilla onkin seksikkäässä tyylissä opettelua. Ja miehillä katselussa. Ei tuijotusta tai kyyläystä, ihan normaalia elämistä ja olemista vaan.
- kyyläri
mä aloitin koko juoksuharrastuksen nyt noiden trikoiden yleistyttyä. Jos juoksutrikoot katoavat naisilta, loppuu mun harrastuskin. Toivottavasti asia pysyy mallillaan niin minäkin pysyn ok kunnossa
- viimeinen ALFA
Kyllä se on luonnollista ku n mies juoksee naisen perässä.
- kireätrikoinen mies
Kertokaas nyt mulle missä juoksee näteimmän näköiset juoksijatyttöset, kun välillä näyttää siltä kuin olisin ainoa juoksua harrastava Pakkalassa? Pahemmin ei tosiaan muita juoksijoita reiteillä näy, naisia tai miehiä.
- herkkupeppu 30v
Ihanaa kun saa juosta vähissä vaatteissa ja nautin miesten katseista jotka suorastaan riisuvat minua katseillaan.
- puolisot kotiin
Kiima käy kuumana jo Tukholman reissulle. Paikat on kovina ja pipari märkänä. Pikkutuhmia heitellään flirtiksi. Jos vaikka sais nettikaverilta kovaa kankea tai kova kanki sais kuumaa pyllypeesiä. Tyrkyt on valmiina jakamaan ja odottaa kuumaa peesausta jo laivalla. Ensin laivalla tapaapäin ja sitten maralla pyllypeesausta muistelleen viime yön panoa.
- Antonio Banderas
Mun kulmilla juoksee yhdessä kaksi puumaa. Toinen on itsetietoinen nirppanokka. Toinen puolestaan viilea kaunotar. Molemmat ovat hyväkuntoisia ja juoksevat kauniisti.
Saakeli kun se leuhka muija jäisi joskus kotiin. Sairastuisi vaikka flunssaan tai jotain. Se kaunotar on hieman pidättyväinen ja ujo. Hän on huomannut, että kun tulevat lenkillä vastaan, niin katson aina häntä.
Voisin tehdä tuttavuutta sen kaunottaren kanssa. Ihme, ettei ole tullut milloinkaan vastaan, missään muussa yhteydessä. - kireätrikoinen mies
Heh heh :). Aihehan kirvoittaa kerrassaan makeita hymyjä, kun runosuoni noin valtoimenaan tykyttelee. Mitään vinkkiä missä päin herkkubeba tapaa töppöstellä, josko ois tsäänssejä joskus törmäillä lenkkipoluilla ja hetken peesata?
- ikävä kyllä
Mun ohi yleensä juoksee vain kylmiä naisia :(
- sketsiorja
Herkkupeban niskaan pääsee mällit kiskaiseen vielä Tukholman lähtöviivalla. Nyrkkikyllikki rulaa ja byllybeesistä saa virikettä. Seksi ja flirtti on mukava virike naamailijan juoksuun.
- Käki2
Tukholman mara on pakkopullaa taas kerran mutta ne laivareissut korvaavat kaiken vaivan. Ei kesää ilman pesää.
- naira?
ait sit maratoonilta tultaessa saa juoksijattarien pilluja?=
jaksaako viel
- kireätrikoinen mies
Voisko tuota suoranaisen kielellisen irstailun määrää rajoittaa ja pysyä aiheen asiassa? Hieman liikaa saa luke mälleistä sun muista hämäristä puskarunkkareista.
- spmp
Narsistinen persoonallisuus jos pitää seksistä puhua vaikka sitä on. Useammin kyllä siitä puhe mistä puute.
- kireätrikoinen mies
Uuh beibi beibi. Tämä ketju ei kylmene koskaan.
- valkku
ihmettelen suomalaisen miesjuoksun tasoa ja vähäistä harjoitusmäärää
luulisi tämän ketjun perusteella ettei pojat lenkiltä malta olla pois ollenkaan :)
matka nyt ei tietenkään puskassa taitu, syke varmaan hakkaa anaerobisen kynnyksen tuntumassa silloinkin - Niinsevainon...
valkku kirjoitti:
ihmettelen suomalaisen miesjuoksun tasoa ja vähäistä harjoitusmäärää
luulisi tämän ketjun perusteella ettei pojat lenkiltä malta olla pois ollenkaan :)
matka nyt ei tietenkään puskassa taitu, syke varmaan hakkaa anaerobisen kynnyksen tuntumassa silloinkinJuokseva mies vain katselee ja haaveilee naisista.
Jääkiekkoilija puolestaan kyntää nämä naiset.
Siksi lätkään löytyy väkeä. - fgdgdg
Niinsevainon... kirjoitti:
Juokseva mies vain katselee ja haaveilee naisista.
Siksi lätkään löytyy väkeä.Jos on hintelät maratoonarit jo vitsi, niin kylläon noi jääkökköilijät vähintään yhtä suuri vitsin aihe. "omaa peliä, kaveri tuli kovaa..." ou nou.
- Niinsevainon...
fgdgdg kirjoitti:
Jos on hintelät maratoonarit jo vitsi, niin kylläon noi jääkökköilijät vähintään yhtä suuri vitsin aihe. "omaa peliä, kaveri tuli kovaa..." ou nou.
Onhan ne tosi juntteja, mutta naiset niitä jostain syystä haluavat.
- sertu
Niinsevainon... kirjoitti:
Juokseva mies vain katselee ja haaveilee naisista.
Siksi lätkään löytyy väkeä.hiihtäjät köyrii kaikki naiset!!
- Wet Pet
Ou beibi give it to me. Do me with your horny prick.
- αpua
Näin läskin lenkkeilijän legginsseissä..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persujen vaalilupaus oli euron bensa
Nyt puhutaan jo kolmen euron bensasta. Kyseessä on Suomen historian törkein vaalipetos.1222263Vain vasemmistohallitus saa minut menemään töihin
Änkyräkapitalistien sortaessa kansaa en laita rikkaakaan ristiin. Elän mielummin Kelan tuilla, ja jos niitä leikataan, n582197Maataloustuet perittävä korkojen kera takaisin
Yrittäjiltä jotka ovat myyneet tuotantoaan ulkomaille. Veronmaksajan kustantama tuki on tarkoitettu elintarvikkeiden hi501875EK: Suomi tarvitsee vuosittain 45 000 maahanmuuttajaa
Senpä takia Riikkakin laulaa sen lauluja kenen leipää syö. Viime vuonnahan Suomeen muutti 50 tuhatta ulkomaalaista. htt311485Topi osti Askon
Hieno mies. Pelastaa työpaikkoja. Kiitokset myös emännälleen, joka pitää isännän virkeänä. https://www.is.fi/taloussan951437- 941407
Kastaa ja upottaa on eri sanat
Kastaa ja upottaa on eri sanat ja niillä on eri merkitys. Eikä Jeesusta haudattu upottamalla maahan kaivettuun kuoppaan2191171Oliko se oikeasti epäselvää
sinulle että olin ihastunut sinuun? (Ymmärrän että siitä on aikaa, eikä voi olettaa että kaikkea muistaisi tai että men661170Uskomatonta touhua!
Ei olis uskonut että kateus yrittäjää kohtaan menee noin pitkälle. TTP:ssa irrotettu sähköjohto jäätelöaltaasta. Kaikki311170- 691030