on runsasta, mutta keski-ikäinen ei meinaa löytää sellaista, jonka tuntisi omakseen. Jos sattumalta löytyy miellyttävä kangas niin itse vaate ei sovi tavalliselle naiselle, jolla ei ole tikkukäsivarret, pillijalat ja jolla on lantio. Myös marketit menneet nykyään samaan epätarjontaan.
Kemin vaatetarjonta
9
316
Vastaukset
- Ainakin Prismasta
löytyy ja toinen paikka on Halpahalli.
Bombus, Punamusta putiikki, Valtasoppi ja Toinen linja, mutta se hintatsohan on tietenkin erikoisliikkeen mukainen.- taloudellista kelle
"laihat" vaatteet syntyy pienemmästä määrästä kangasta, ovat siis halvemmat valmistaa, ja nuoriso maksaa ihan hulluna.
- Olisikohan
Toinenlinja sinua varten? Bombus on myös liike josta pitäisi löytyä rotevammallekkin vaatetta. Enkä tarkoita mitään ylipainoista lahnaa, vaan muodokasta naista.
- koko40
Minulla ei ole vara ko. kauppoihin. Tarvin perusvaatteita, niitä vain ei löydy.
- tavllinen nainen
koko40 kirjoitti:
Minulla ei ole vara ko. kauppoihin. Tarvin perusvaatteita, niitä vain ei löydy.
Olen kyllä käynyt eri kaupoissa, jotenkin vaan on vieraan tuntuista nyk tyyli ja mallit, kinnaavia ja kiristäviä ja epämukavia, hihat liian pitkiä, kaula liian avoin. Kun tämän ikäinen ihminen astuu sisään noihin muotikauppoihin, saa jo vastaansa myyjän ihmettelevän katseen että mitähän tuokin täne tulee. Bombus pitää etsiä.
En ole ylipainoinen enkä suuri.
Kaipa muoti taas muuttuukin, pitää kerätä sitten enemmän.
- ........
Hakekaa lähetystorilta vaatteet, löytyy halvalla ja joka kokoa löytyy.
- myös sama ongelma
älkää soittako suuta. aikuinen nainen (yli 35 v.) ei voi enää pukeutua teinivaatteisiin tai ei pitäisi ainakaan. siistiin arkipukeutumiseen ei löydy vaatteita ainakaan normihinnalla.
- nuorisolle löytyy
myös sama ongelma kirjoitti:
älkää soittako suuta. aikuinen nainen (yli 35 v.) ei voi enää pukeutua teinivaatteisiin tai ei pitäisi ainakaan. siistiin arkipukeutumiseen ei löydy vaatteita ainakaan normihinnalla.
Kyseessä nuorison salajuoni? He eivät halua, että vanhemmat ostavat itselle vaatteita, näin rahat säästyvät perinnöksi heille.
- nuorisolle löytyy
nuorisolle löytyy kirjoitti:
Kyseessä nuorison salajuoni? He eivät halua, että vanhemmat ostavat itselle vaatteita, näin rahat säästyvät perinnöksi heille.
ja kas kun tämänkin ketjun koristeeksi tuohon viereen on asteltu vaatemainos, jollaisia ei "kukaan" päällensä laittaisi, mistä ei kyllä ole pelkoakaan, koska eihän ne näytä mahtuvan anorektikoillekaan. Ehkä onkin tarkoitettu barbienukeille?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p455060Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?1131594Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "481229Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella101169- 131113
81-vuotias Frederik avoimena - Ei omasta mielestä kelpaa tästä syystä realityihin: "Veemäinen..."
Junttidiscon kuninkaana tunnettu Frederik, 81, on esiintymislavoilla suvereeni tekijä. Mies on viihdyttänyt ympäri Suome171007Muusikko yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan
Karu epäily: Muusikko, 32, yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan Oulussa. IS:n selvityksen perusteella miestä ei ole syy76969Kulukusuunnat
Eikö kuhmolaiset iha oikiasti tiiä kumpi o vasen ja kumpi oikia? Tuolla ku liikennemerkissä näkyy nuolet ylös ja alas, v3875Tynkä Eläintarha ei ole enää visiitin väärti
Ähtärin MesiZoo on vajonnut alas. Näytillä olevien eläinten määrä on romahtanut lähemmäs -40%. Paikat ovat päässeet pah57779Junan alle
Kuka päätti tai yritti päättää päivänsä jäämällä junan alle ja aiheutti sen takia veturikuskille ja muille traumat..?27753