2 vuoden seurustelun jälkeen kun kerroin miehelle, että minua on pyydettiin ulos niin tämä suuttui ja sanoi
minulle "kuka nyt sinuun rakastuisi kun ympärilläsi on noin paljon kauniita naisia" Ja kun tänään hän kysyi, että onko sinua pyydetty ulos vastasin kyllä ja hän suuttui siitä, että en ole mukamas kertonut hänelle. Sitten selitin asian ja kerroin mitä oli silloin vastannut niin hän siihen vastasi " no tottahan se oli kuka sinua pyytäisi ulos kun on kauniita naisia ja jos minä olisin siellä niin en tuhlaisi aikaani sinuun" Loukkaannuin pahasti ja sanoin, että nyt suhde loppui tähän ja heti alkoi lähetellä anteeksipyyntöjä ja kuittasi sen vitsiksi ?? mitä teen annanko TAAS anteeksi ??
poikaystävä loukkasi pahasti
17
795
Vastaukset
- särkynyt sydän
ja itsehän olen kaunis ja on myöntänyt sen
- Kolmenkympin elli
Ensinnäkin ei kuulosta hyvälle. Se että mies alkaa dissaamaan sua sanallisesti tuollaisesta. Olkoonkin epävarma itsestään, mutta toista ei vedetä siihen suohon. Tuo dissaaminen pahentuu ajan kanssa. Se on tyyli kommunikoida, opittu esim. kotoa. Mä en usko että siitä voi oppia irti kovin helposti. Ei kestä kauaa kun kaikki mitä teet on väärin. Sulta otetaan luulot pois kun oot niin kurja ettet osaa mitään.
Siksikään ei kannattaisi antaa anteeksi, että mies oppii sen että kaikkea ei ole tarkoitettu ääneen sanottavaksi eikä kaikesta sanotusta pääse irti. - Pyydetty ulos?
Varattua naista!?
- ffdfd
Niinpä, miten joku kehtaa! Kunniallisilla varatuilla on kuitenkin se punainen "reserved" -viiri pään päällä.
- ei vangittu
ffdfd kirjoitti:
Niinpä, miten joku kehtaa! Kunniallisilla varatuilla on kuitenkin se punainen "reserved" -viiri pään päällä.
No eihän tässä ole kysymys elinkautisvangista, vaan aivan itsenäisestä ihmisestä!
- suru.
Minusta ei kannattaisi enää jatkaa. Tuskin poikaystävä muuttuu erilaiseksi koskaan, mitä on jo. Hän ei arvosta.
- rumamies
Jätä se ja näytä et sulle ei puhella mitä sattuu. ehkä oppii ens kerralla .
- itsetunto tärkeä
Mies yrittää latistaa itsetuntoasi koska pelkää että lähdet jonkun kanssa ulos. Ja ilmeisen hyvin on onnistunutkin tuossa. Leuka pystyyn! Ennenkaikkea arvosta itseäsi, rakasta itseäsi, usko itseesi. Se miten aiot asian miehesi kanssa hoitaa; jatkaa vai ei...se jääköön sinun itsesi päätettäväksi.
- Mirmeli36
Komppaan täysin kolmenkympin elliä, juuri noin ajattelen minäkin kun luin tekstisi, Pahimmas tapauksessa narsisti tyyppi. Jos et ole pahasti rakastunut häneen, niin jätäpä pois tuollainen mies, vaikka ymmärrän kyllä jos et voi. Voihan se olla että sillä meni jauhot suuhun ja pasmat sekasin kun kuuli että reviirille ois tunkua, ja heitti hätäpäissään mielestään hervotonta huumoria ehkä jopa shokissa pystynyt puheitaan kontrolloimaan, jos hänen miehisyytensä sai kolauksen tms.Mustasukkainen laukoo monesti suustaan mitäsattuun. Joten kerran vois anteeksi antaakin, puhukaa...
- hmm.
Tainnut jo aika monta kertaa antaa anteeksi aloittaja, ehkä liian monta.
"mitä teen annanko TAAS anteeksi"
- särkynyt sydän
olen antanut monta kertaa anteeksi, ei kuitenkaan ole loukannut ikinä
näin pahasti.. kiitos vastauksista, harmi kun rakastan niin paljon etten pysty eroamaan- mitäihmettä?
Miksi sitten pyydät neuvoja, jos olet jo antanut anteeksi ja kärsit omasta, vapaasta tahdostasi?
Pötyä. Sinä pystyt eroamaan. Mutta et halua. Jostain syystä saat jotain tästä kieroutuneesta kärsimyksestä, niin että haluat vapaaehtoisesti siinä pysyä.
Jokainen tekee valintansa. Jos et halua kengän jälkiä kasvoihisi, lakkaa olemasta kynnysmattona. Mieti mikä saa sinut pysymään suhteessa ja kärsimään vapaaehtoisesti, leikitkö marttyyriä? "Oi voi kun se kohtelee NIIIN huonosti mut eihän se mitään tarkota en mä voi sitä jättää ja voi kun mä sitä silti rakastan blablabla." Kuulostaako tutulta?- keino1
Ok. No jospa laitat anopin pitämään hänelle saarnan miten naisia kohdellaan. Kiihdytä ensin äitisi 120 km/h.
- en ikinä
En antaisi anteeksi. Hieman saman mittakaavainen asia minulle kuin, että joku huo'ittelisi.
- oijkkakhpaihr
Et pysty eroamaan...et siis pysty tekemään sitä, mikä olisi sinulle hyväksi. Vai et halua erota? Oma on valintasi. Onnea valitsemallasi tiellä ja otan osaa.
- seppo seponseppo
Älä ainakaan päästä sitä helpolla, jos et jättää halua. Jotenkin sun täytyy näyttää sille, että jos tuo jatkuu niin ovi on jo raollaan! Toisaalta, miksi kerroit jätkälle, että sua oli pyydetty ulos? Halusitko ehkä huomiota ja vähän mustasukkaisuutta?
Semmoista se on....parisuhteet on monimutkaisia hienovaraisia juttuja, joita pitää tarkastella kokonaisuuksina eikä vain toisen kannalta. Poikaystäväsi kertomus voisi olla erilainen? Esim. "Mun muija on nätti ja tietää sen liiankin hyvin. Se tahallaan provoo mua kertomalla kuinka muut yrittää aina iskeä sitä. Sitten kun suutun siitä niin se märisee, että mä en muka kunnioita sitä! Vttu että muijat on vaikeita. " ;)
En sano, että tuommoinen ajattelu jätkältä olis kovin fiksua ja kypsää, mutta sellaisiamonet nuoret kundit vaan on. Ja nuoret tytöt joskus myös on ihan yhtä hassuja. No offence.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka672385- 661367
Kyläkauppias ajoi kännissä töistä kotiin
Ei edes kallis auto estä humalassa ajamista, vaikka luulisi alkolukko olevan sellaisessa jo vakiovarusteena. https://ww691130EU komissio - EU-elpymisrahoja voidaan käyttää TILAPÄISESTI väärin!
Espanja ohjasi miljardeja euroja – Nyt EU-komissio teki yllättävän paljastuksen Skandaaliksi noussut Espanjan EU-rahoje41097- 77803
Kiitos upeasta palvelusta kukkamyyjä
Kiitos sinulle upea kaunis kukkamyyjä Kuhmon torilla 🌹 Upea iloinen asenteesi ja kaunis hymysi pelasti päiväni ❤️ Jäi19780Ratikka Turkuun
Ei hyvä. Ja syy on siinä , kukaan ei osaa suunnitella oikeaa reittiä. Pitää huomioide, kiskoja sijaintia ei voi muutta82660- 43658
Miehet trikoissaan
On se kauhian näkköistä, kun miehet tiukossa trikkoissa juoksentelloo ja mulukku paestaa trikkoijjen läpi. Kahtokkee pe23615- 27581