Pituus on todella tärkeä naisille, Uusi Suomi
12
350
Vastaukset
- Shark Mac
Miehet ei käytä korkokenkiä, mutta on meillekin sentään jotakin keksitty esim semmoinen mukava pohjallinen kuin "step-ups" en mainosta mutta googlettamalla löytynee.
Btw jos olet yli 175cm pitkä, niin deitti-ilmoituksissa voi huoletta ilmoittaa olevansa 182cm pitkä, koska tuommoiset 160-170 pitkät naiset eivät eroa huomaa. Tuo 180 tuntuu olevan vain naisille semmoinen maaginen luku, joka näyttää ja kuulostaa hyvältä ja miehekkäältä, mutta kokemus on ihan eri asia. Itse olen n.180 mutta minua on sanottu monesti 190cm pitkäksi mikä on ihan outoa..mutta totta :D. Esim on sanottu että "mitä vit.. sä oot pitempi kuin mitä ilmoitit".. "mä luulin että oot 190" .. Naiset ei hahmota pituutta ja spatiaalisia suhteita niin hyvin kuin miehet. Luku 180 on vain seksikäs ja thats it.
Ja on ihan turha lyhyenä miehenä koittaa päteä lihaksilla, koska se saa leveys-pituussuhteen näyttämään vaan pahemmalta. Ripped voi olla toki.- rehellisyyttä pls
Olen liki 180 cm nainen. Miehen pituudella ei ole mitään merkitystä parisuhteen suhteen, mutta valehtelulla on. En ikinä tapaisi iudelleen miestä, joka jo ekoilla treffeillä ns. kiinnijää valehtelusta.
- Clean Harry
Liki 180cm ei ole matemaattisesti tarkka arvo eli siis oletko 177,178 vai 179cm?
Suomitollomiehille on sama mitä naiset sanoo itsestään, yhtä kiltisti ne tulee asiakaspalvelemaan. - 78ll
Eiköhän se ole todistettu jo vuosikausia sitten.
ja peräti 10% on sitä mieltä että nainen saa olla yli 20cm pidempi?
Jotenkin haiskahtaa hassulta koko "tutkimus". - +++
Joskus naiset, ja miehetkin, yllättyvät joidenkin pituudesta tai siis lyhyydestä "luulin että olet ainakin 182". Se johtuu siitä, että niin moni mies VALEHTELEE muutaman sentin lisää pituuteensa. Tuntuu että kaikki sanovat pituutensa kengät jalassa 1-2cm. Jos siis olet 179cm ja kerrot sen rehellisesti, ihmettelevät, kun ovat tottuneet luulemaan 176 senttisiä sataseitenyseiksi.
- valehtelu ikävää
Tuo on oikeasti harmi. Musta on kiva että mies on mua itseä pidempi - ei ole väliä onko eroa 5cm vai 15cm, kunhan saan edes vähän katsoa miestä ylöspäin. Itse olen 165cm. Entinen avomieheni oli 186cm, tiedän varmasti koska joskus piti mitata tarkasti erästä miehen työjuttua varten, joten osaan suht hyvin arvioida kuka on sen 20cm itseä pidempi. Tuli kuitenkin pitkään avokin kanssa vierekkäin kuljettua.
Viimeisin miesystäväni ei koskaan halunnut myöntää olevansa alta 180, vaikka en en voinut käyttää edes 5cm korkoja hänen seurassaan ilman että olin suunnilleen saman mittainen - 10cm koroilla olin jo näkyvästi pidempi. Ei haitannut, en vaan käyttänyt korkoja hänen seurassaan kun häntä asia tuntui vaivaavan. Ihmettelin vaan miksei voi edes naisystävälle myöntää, kun pituuseroa ei selvästi ollut kuin se viitisen senttiä. Häntä itseään tuntui pituutensa vaivaavan kaikkein eniten, en olisi kiinnittänyt asiaan mitään huomiota ellei hän olisi usein maininnut olevansa 180 pitkä. En kuitenkaan lähtenyt kyseenalaistamaan kun tuntui olevan niin arka aihe.
Kerran mulla oli nettisivulla deitti-ilmoitus, en ollut määritellyt miehelle mitään pituus- tai painorajoja, laitoin vaan toivomuksen että normaalikroppainen kun itsekin olen sopusuhtainen. Yksi mies tuntui kirjoitellessa hirmuisen mukavalta, avoimelta ja puheliaalta, sovittiin treffit. Hänellä luki profiilissaan että oli 183cm, niin laitoin korkokengät jalkaan. Miehen otsa olikin sitten suunnilleen leukaani asti. Ärsytti ihan suunnattomasti tuollainen suoranainen valehtelu! Olisin lähtenyt kyseisen miehen kanssa ulos vaikka ei olisi lukenut pituutta profiilissa lainkaan, mutta miksi pitää valehdella tuollaisesta asiasta mikä varmasti selviää kun nähdään kasvokkain. Maku meni ihan täysin koko mieheen, valehtelu on pahin moka mitä voi tehdä.
- tavis mies.
Tälläsen 166cm on ihan turha edes kuvitella et nainen kiinnostuu minusta.
- 5+15
Pituutta tällä miehellä on 174 cm joka ei taida tänä päivänä paljoa olla. Itselläni tästä tulee alemmuuskompleksi vain nettideitti ilmoituksia lukiessa, kun alle 175 tai jopa alle 180 cm "ei ole miehen mittainen". Niin kuin että mitä v..., 174 cm pitkä mies siis ei ole edes kaikkien naisten mielestä mies ollenkaan?? Täysin käsittämätön tuo naisten asenne, syyhän siis että nainen haluaa 1) katsoa miestä ylöspäin eli alistua miehelle ja 2) tuntea olonsa turvalliseksi eli ajatukset ovat jääneet vielä jonnekin kivikauden maailmaan.
Ei ehkä niin yllättävää, tähän astiset pitkät suhteeni (3v ja 5v) ovat kumpikin olleet itseäni pidempien naisten kanssa. Eivät kaivanneet miestä, jota katsoa ylöspäin ja turvallisuusvajettakaan ei ollut.- siiderivalas vissiin
Nimenomaan ainoa paikka missä tuota pituutta tuijotellaan silmä kovana on noi nettideitit. Oikeassa elämässä kukaan ei kelaa että aa empäs puhukaan tuon 174 pitkän miehen kanssa kun alarajani on 175.
Jos mä laittaisin deitti-ilmoon että painan 63kg niin karsiutuisin monen miehen listoilta kun yläraja näkyy usein olevan se 60kg, ja sen yli painavat on läskejä siiderivalaita. Kummasti vaan ei ole koskaan mun paino ollut irl kenellekään miehelle mikään deal breaker.
Ihanteita saa toki kaikilla olla, mutta on tuo nettideittien pituus- ja painohömppä lähtenyt monilta ihan käsistä. Onneksi livemaailma on ihan eri juttu kuin netti. - hfdhdhdhdhds
siiderivalas vissiin kirjoitti:
Nimenomaan ainoa paikka missä tuota pituutta tuijotellaan silmä kovana on noi nettideitit. Oikeassa elämässä kukaan ei kelaa että aa empäs puhukaan tuon 174 pitkän miehen kanssa kun alarajani on 175.
Jos mä laittaisin deitti-ilmoon että painan 63kg niin karsiutuisin monen miehen listoilta kun yläraja näkyy usein olevan se 60kg, ja sen yli painavat on läskejä siiderivalaita. Kummasti vaan ei ole koskaan mun paino ollut irl kenellekään miehelle mikään deal breaker.
Ihanteita saa toki kaikilla olla, mutta on tuo nettideittien pituus- ja painohömppä lähtenyt monilta ihan käsistä. Onneksi livemaailma on ihan eri juttu kuin netti.En tiiä miten nykyään S24 Treffeillä, mutta ennen oli kyse nimenomaan _ihannekumppanista_ Eli se on eri asia kuin kriteerit.
- ¤¤¤¤
hfdhdhdhdhds kirjoitti:
En tiiä miten nykyään S24 Treffeillä, mutta ennen oli kyse nimenomaan _ihannekumppanista_ Eli se on eri asia kuin kriteerit.
Itse lähden ainakin siitä, että kyseessä on seuranhakusivusto eikä saitti, missä kerrotaan omista fantasioista.
Se mitä haetaan on se mitä haetaan ja jos ei siihen sovita niin sitten annetaan olla. Enkä minä ainakaan halua olla mikään korvike kenellekään. - czxczx
siiderivalas vissiin kirjoitti:
Ihanteita saa toki kaikilla olla, mutta on tuo nettideittien pituus- ja painohömppä lähtenyt monilta ihan käsistä. Onneksi livemaailma on ihan eri juttu kuin netti."Ihanteita saa toki kaikilla olla, mutta on tuo nettideittien pituus- ja painohömppä lähtenyt monilta ihan käsistä. Onneksi livemaailma on ihan eri juttu kuin netti. "
voi olla näinkin, mutta jos nainen on alle 170 cm, voi hänestä jsaada ylipainoisen vaikutelman.
itselläsi on ilmeisesti ylipainoa ja pidät siksi näitä hömppänä?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.
Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse864650Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"
Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky1093837Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä1793655Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.682096Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575751941Mitä on tullut
Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.791288- 1301152
Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle
Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.1471094- 501000
Mikä homma?
https://share.google/NvruSS4P4EzjTWPov Poliisilla oli keskiviikkona 4. maaliskuuta yksityisasunnossa Saarijärvellä tehtä30904