Longboard vai cruiser ?? yms.

Tämmöneamatööri

eli mietin kumman ostaisin ? Osaako joku neuvoo, että mitä eroa cruiserilla on lonkkariin (muuta kun pituus.)

Mä oon siis ihan alottelija, että viime kesänä alottelin skeittaamaan ja nyt haluisin jotain paremmanluokan skeittii, mikä ois kestävä ja millä ois mukava kruisailla. hintaa max. 150 e ....Kumpi siis kannattais ottaa lonkkari vai cruiseri.

itse oon katellu näistä paikoista, jos tilaisi :
http://www.warehouseskateboards.com
http://www.junkyard.fi/

Onko kokemuksii noista ? (: ^

60

6996

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • asdfghjklöä

muaki kiinnostais tietää et kumpi ois parempi

• Koponen R.
    • aefreg

Cruiseri.

• On jo :)

Peukku myöskin Dinghylle

• mä waa :3

Cruiseri jos haluat temppuilla. Mutta jos kiinnostaa pelkkä rullaaminen niin long board (Dinghyn) on hyvä :D

• helloouww

Tuota.... Kruiserilla ei saq vedellä temppuja, se muovinen lauta on siihen hauras niin se heti katkeilee.. Että jos mikäli haluat temppuilla niin hanski skeitti... On kokemusta :/ Ja skatepro verkkokauppa on hyvä

• treflip_monkey
      • cruiserboy

itse tilasin eilen stereo vinyl cruiserin. tulispa se jo♥♥

• U mad?

mistä saa halvalla Dinghyn Cruiserin?

• kruisalemiseen

Onkos tuo Junkyard turvallinen että on halpa tilaus yms.

• SkateLife1992

CRUISER !

• dddd1

vitun pellet

• ede3

cruiseri mut puine ei mitää muovist

• jokukakara30

millane cruiseri on hyvä? siis onko overboard luotettava sivusto? jajaja onko niit erillaisii ?

• ostossa

Landyachtz Dinghy. Saa kait offshorest. En tie kun sinne pitäisi soitella...

• poomie

Osaako joku neuvoo miten offshorelta voisi tilata?

• Iines19

Itekki ajelin täs kaverin cruiserilla ja kruisailu vei mut mukanaan :) joten jos alottalijalle jostai sais jonku halvan n. 60e nii linkittäkää pliiss

• longboy1
    • kakka8

#peeeeeeeeeeeeeniiiiiiiiiiis!

• Lintunen

Eli siis.. Oon käyny cruisaamassa skeitti laualla, ihan kivaa on ollu:) Haluaisin hankkia lonkkarin tai cruiserin koska ei kiinnosta temppuilu...Mut siis on skeitti lauta vähän niinko cruiserin ja lonkkarin väliltä ja haluaisin niinku vaa rullata pitkiä matkoja ja hinta luokka ois joku 10-60€ voi olla myös käytetty,mieluiten semmonen se alusta ku skeitti lauas et pysyisi siinä kii ku tasapaino 6/5...LINKATKAA Sivuja?

• cruisergirl4ever03

oon vasta 11 skeitannu oon 5 v on noitakin testattu. cruiseria suositelen lämpimästi 150 e löytäää hyvinkin paljon kaikkee katoi Ebayst lautaa löysin: PENNYN 50 E?????:3 (sori outo viesti)

• Tietäjä

Hei tämmöneamatööri!

Cruiser-laudat toimivat hyvin perus kaupunkimatkantekoon, ehkä paremmin kuin longboard, mutta tasaisilla baanoilla longboardilla on ehkä mukavampi mennä. Cruiser-laudat ovat pienempiä ja niitä on kivempi kantaa, kuin isoa longboardia.
      Molemmilla laudoilla pääsee kovaa, vauhti ei hyydy kummassakaan, riippuu tietenkin taidoista. Junkyard.fistä kannattaa ostaa cruiser tai longboardi, siellä on laadukkaita kaikki. Junkyard on luotettava palvelu, joka tukee nykyisin myös verkkopankki maksamista. Tuotteet on aina tulleet perille noin 3 päivässä.

• Yoloswagger
      • Yoloswagger

• GHaRy

Junkyjard toimitti kieron lonkkarin ja niin muutama kaverikin on saanu, 1 tähti laadusta.

• Kertokaaa

Oon 13v tyttö ja oon kiinnostunu rullaamisesta kokemusta on skeittilaudan päällä jonkin verran mut mua ei kiinnosta temput vaan rullaus ja painan jotain 60-70kg oon 175cm pitkä mut pelottaa et lauta ei kestä mua niin kumpi ois parempi cruiser vai lonkkari:) vastauksii äkkii!!:)

• CRUISERIT

Kyl Cruiseri kestää jollet hypi yms :)

• Kannattaako?

Mitä cruiseri maksaa? Haluaisin ostaa cruiserin, MUT EN HALUU TEMPPUILLA, NIIN SIIN ON PIENI ONGELMA.... Eli siis mitä se maksaa? Mistä ostan? Kannattaako ostaa? Oon 11v tyttö 35kiloa. 155cm.

• Aakk

Suosittelen!

• Aloittelija!

Haluun jonku 20 - 50€ hintaluokkaa olevan CRUISERIN. Se olis mun eka cruiseri, eli tavallaan "harjoituslauta". Linkatkaa jotain kauppoja joista saa HALPOJA cruisereita.

• täsoisvastaussulle

Skatepro.fi

• terveeee1

Kumpi koko cruisereista ois 22 vai 27?

• Amandaaz

Samaa mietin? Mitä tuumakoko merkitsee siinä? Kumpi ois tälläselle 12 vuotiaalle tytölle parempi cruiser. c: Oon hankkimassa.. En tiedä niistä mitään että 22" vai 27"? O.o

• Amandaaz

Heeei! Voiks joku vastata.. Aattelin ostaa skeittilaudan? Onko hyvä jos en temppuile vaan pitkiin matkoihin potkimiselle? Ja aattelin sellasta kun :Globe Est At Sea 8.25" x 31.75" Complete
      Onko hyvä valinta? c: Vastatkaaa ja jos oon 12 vuotias C:

• cruisergirl111111

Cruiser
      blue tomate sieltä tilasin ekan laudan 70€

• Kookle
      • Daaminna

Kits. Jungle 29" lähti tilaukseen XoXo

• tytsywaaa

Kumpi on vaarallisempi cruiseri vai lonkkari??
      Siis ittelläni on cruiser ja ihana on mutta aattelin ostaa lonkkarin. Aattelin vaa kysyyy kumpi on vaarallisempi

• hyyppä

Cruiseri kantsii

• Skateboard

Kaupungissa kannattaa olla cruiseri, mutta jos haluaa tasaista ja rentoa menoa/vähän potkimista pidemmillä matkoilla suosittelen longboardia ja skatepro on hyvä kauppa:)

• skeittihullu123

Se riippuu aivan siitä mihin tarkoitukseen lautaa haet cruiseri on hyvä sellaseen kevyeen cruisailuun ja lonkkari sitten jos haluut lautailla pitkää matkaa tai haet vähän kestävämpää lautaa. Molemmat noista ehdottamistasi nettikaupoista on hyviä ja luotettavia.

• jespsuu

Niillä on eroase että skateboardilla on on helpompi vaan mennä mutta cruiserissa tarviih enemmän tasapainoa että?...

• Adaax3

Itellä on stadiumin
      REVOLUTION REV LGB 33 :3
      Ihanaaa mennä sillä ^^

• kokemusta_lonkkareissta

No Lonkkari on hyvä kaupungilla ja muuallakin. Ainoo minus on se että ei voi oikeen ottaa bussiin :/! Taas cruiseri on pieni mutta se taas voi katketa helposti (jos ostaa halvan muovisen marketista) sekä cruiseri on pienempi ja huterampi, joten en suosittele alottelialle. Ja luottettava kauppa on skatepro (linkki siihen) https://www.skatepro.fi/c21.htm

• vältätuota

Totta, nuo skatepron lonkkarit ja kruiserit ovat huonoja, kannattaa vaihtaa kauppaa ja merkkejä. Kunnon välineet ei katkeile eikä ole huteria.

• Pietari99

Kokemuksia Miller Jungle tai Sun? Miten eroaa esim Dusters Kruiserista?

• Murattinen

Millereissä enemmän jalkatilaa dekissä ja dekeillä tekee muutakin kuin kruisaa. Millereissä on concavea ja tailikin ollaukseen, Dusters on tasainen kun pannukakku.

• 13vuotias

Ajattelin ostaa tokmannin halpis cruiserin ekaksi kannattaako hintaa on 20€

• stan

Kannattaa, jos tarviit pelkät laakerit. Sit jos dekki on muovii niin stokkan kulmalla Turuus on se muovijätteen keräyspiste, dekin voi heittää sinne.

• Lonkkuu

Longboard. Jaloille enemmän tilaa, vakaampi, ei ole hutera. Oppii käyttämään nopeammin. Cruiseria on tietysti mukavampi kuljettaa mutta suosin longboardia.

• Lobgboard

Jos tykkäät liikkua kaupungissa niin cruiseri on huomattavasti parempi. Jos tykkäät liikkua pitkällä asfalttitiellä missä ei juuri liikennettä näy, niin kannattaa ottaa longboard. Lisäksi longboardilla pääsee lujempaa. Itsekin mietin aika kauan kumman valitsen, mutta päädyin longboardiin koska asun alueella jonka lähellä on pitkiä ja tasaisia asfaltteja ja rauhallinen liikenne. Lisäksi liikkuminen ison laudan päällä on huomattavasti helpompaa kuin pienen.

• SNOI

^Tuo ensimmäinen

• 258

Cruiser

• vaananen187

Ei todellakaa kumpaakaan silkkaa rahastusta useimmat cruiserit ja lonkkarit on heikkoja tai niissä on kestämättömät laakerit osta mielummin oikea skede nii siklä on hyvä rullailla jos haluut rullailuun sopivat renkaat ni aina voi ostaa paremat jos tarvit apuu ni insta chat nimi on vaananen187

• efwudASD

Paitti jos ostat puisen laatulonkkarin tai cruiserin. Mulla molemmat, ei muovicruiserjuttuja. Lyhyt 36,5" kicktailillinen nyt suosikkipeli "jokapaikanhöylä". Laakerit on abec-7 ja kestänyt 2v ongelmitta kruiserissa, menee helposti peruskeitin ohi. Ääni lyhyemmälle lonkkarille kicktaililla. Osta suosiolla joku 160-200e niin pääset jyvälle asiasta :)

• mikämikämikämikä

Lyhyt criserilonkkari?

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Sä et pääse yli, mä en pääse yli

Jäädäänkö kuinka pitkäksi aikaa kärvistelemään omissa kuplissa näihin tunteisiin vai aletaanko puskemaan jo tätä läpi. V
      Ikävä
      128
      1488
    2. Hirvittävä onnettomuus.

Voimia ja lohdutusta suuressa surussanne🙏🙏.
      Rovaniemi
      37
      1401
    3. Missä väleissä ollaan

Jatkossa? Vai ollaanko missään? Koetko ikäväksi näkemisen)
      Ikävä
      67
      1215
    4. Hei sinä nainen

Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa
      Ikävä
      54
      1149
    5. Riittääkö vielä

Pelkät kuvat? 😉
      Ikävä
      69
      994
    6. Mitäs te venäjän puolustajat tekisitte, jos venäjä todella hyökkäisi tänne?

Tää on se mielenkiintoinen kysymys. Tehän olette lähinnä vasemmistolaisia, eikä armeijaa ole käyty, eikä rintamalle mi
      Maailman menoa
      255
      961
    7. Kelan perkeleellinen käytäntö

Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei
      Maailman menoa
      195
      948
    8. Mitä toivot

Välienne olevan?
      Ikävä
      73
      911
    9. Ellen Jokikunnas ja Jari Rask napauttavat - Tällaisten ihmisten ei kannata muuttaa Italiaan: "Ei..."

Ellen Jokikunnas ja Jari Rask toteuttivat oman unelmansa Italiassa. He ostivat kakkoskodin Italian Pugliasta. Lue lisää
      Suomalaiset julkkikset
      16
      830
    10. Miksi kaikki jauhaa KAJ:sta

Se bastulauluhan on todella huono, vanhanaikainen ja oikea junttilaulu. Oikein ällöttää, kun idiootit hehkuttaa sitä ps
      Maailman menoa
      106
      818
    Aihe