At-miehet ja intti

Reservin jehu

Olen kiinnostunut selvittämään maanpuolustusvelvoitteen täyttämisen yhteyttä parisuhdemarkkinoilla menestymiseen. Alemman tason mies: oletko käynyt armeijan?

25

255

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Olen käynyt, vieläpä ihan "normaalisti" eli en B-miehenä.

• Et tainnut olla

vielä silloin plösö

• Et tainnut olla kirjoitti:

vielä silloin plösö

Kyllä muuten olin. Sen sijaan en ollut tutustunut markkina-arvoteoriaan, joten rautainen tahto, halu näyttää että pystyn ja (hapuilevahko) usko omiin kykyihin auttoivat voittoon.

• vuoidet vierii

Monesko kerta oli kun vastasit tähän samaan kysymykseen tällä palstalla?

• vuoidet vierii kirjoitti:

Monesko kerta oli kun vastasit tähän samaan kysymykseen tällä palstalla?

Kuinka monta kertaa tätä on kysytty? Kieltämättä voisi joskus vaan jättää vastaamattakin, loppujen lopuksi nolottaa itseänikin.

• Ikä: 21
      Seksikumppanien määrä: 0
      Asepalvelus: Vapautettu mielenterveyssyistä

Kumpi on syy ja kumpi seuraus, päättäkää itse!

• Res. alikersantti

Tietysti, samalla tavalla sitä nussimattomat tykinruoaksi kelpaavat.

Juuri intissähän AT-miehet on helppo tunnistaa. Olet sosiaalisesti lahjaton, jos et tunnistanut. Meidän komppaniassa AT-miehiä oli minun lisäkseni muutamia.

• atm nro xxxxx

En. Olen vapautustaistelija.

• olenkaiKTM

Suoritettu aliupseerikoulu.

• valitettavasti_

9,5 kk

• Gona Man

362, Citroenin merkit kaulassa ja naista riitää. ASENTO! TAAK PST!

• Olen käynyt (6.7.1998-7.3.2002)

• mitä käynyt

Ei kai kenenkään armeija voi kestää melkein neljää vuotta? Vai mitä tarkoitit päivämäärillä?

• mitä käynyt kirjoitti:

Ei kai kenenkään armeija voi kestää melkein neljää vuotta? Vai mitä tarkoitit päivämäärillä?

Nuo on suoraan sotilaspassista. Kävin opiskelemassa välillä.

• AT-Majuri

Olen reservin majuri, mutta poikuus on silti tallella.

• HC-ATM

Suoritin asepalvelukseni normaalisti kuudessa kuukaudessa. Inttiin menemällä sain minimoitua opinnoilleni aiheutuvan tauon, muuten olisin kyllä mennyt sivariin.

• Tykki syöksee tulta

Olen tykkimies, mutta vain sotilaallisessa mielessä.

• exit only

intti on vain yhden kirjaimen päässä hintistä.

• njääh

Enpä usko että tuolla armeijan käymisellä on kovinkaan suurta merkitystä parisuhdemarkkinoilla menestymisen kannalta.

Itse olen alikersantti ja ensimmäisen kerran seksiä sain 26 vuotiaana, mutta tunnen myös sellaisen aliupseerikoulun käyneen joka ei ole sitä vielä 30 vuotiaanakaan päässyt kenenkään naisen kanssa harrastamaan. Kurssikaverini on naimisissa 14 vuotiaana tapaamansa naisen kanssa, mutta hän onkin reservin kersantti...

• Res.ltn.

Vain todella pieni vähemmistö naisista on kiinnostunut miehen armeijan käynnistä. Armeijan käymättömyys ei siis aiheuta ätminkäisyyttä vaan moni valmiiksi ätkimkäinen ei käy armeijaa.

• Nimenomaan. Miksi mennä puolustamaan maata, jossa ei saa palkinnoksi koskematonta teininaista? Jokainenhan sen tietää että jos sota tulee, suomitytöt levittävät haaransa välittömästi vihollismaan yt-sotilaille.

• res. korp

I/13 ei kotiudu koskaan, aaaaamujaa

• hakkai.

Armeijassa olin alikersantti
      Siviilissä olen ATM.

Armeija ei ole ongelma ATM:lle koska siellä toiminta on tietyssä mielessä loogista ja johdonmukaista. Itseasiassa väitän että armeija on selkeytensä vuoksi ihan hyvä paikka ATM.lle olla, ei ole edes naisia kiusaamassa. Tietenkin osa ATM:istä on ihan silkkaa mielenterveydellistä ongelmaansa sekä jäävi armeijasta että naisista, mutta silloinhan tuo mielenterveydellinen ongelma selittää jokaisen elämänalueen ongelman eikä rajoitu vain naisiin tai armeijaan - vaan myös työhön ja muihinkin sosiaalisiin piireihin ja elämänkaavaan. Kyseessä toki on ATM mutta syy on selkeä.

Jäljelle jäävä porukka suorittaa asevelvollisuutensa täysin yhtäläisistä lähtökohdista ja samalla menestyksellä kuin muutkin ikätoverinsa. ATM:ssä kyse ei ole kyvyttömyydestä siihen tai tähän muussa elämässä - vaan sukupuolten ja vain sukupuolten välisestä riemastuttavasta mahdottomuuden kuilusta. ATM on "Alempaa Tasoa" loppujen lopuksi vain suhteessaan vastakkaiseen sukupuoleen. Olen tavannut miehiä jotka ovat pärjänneet erittäin hyvin ns. miesten asioissa - olkoon se urheilu, metsästys, ammatti (myös johtajatason ammatit) tai armeija (ja monissa tapauksissa kaikki noista) - mutta jotka eivät vaan kykene saavuttamaan sitä huomiota naisilta joka mahdollistaisi parisuhteen tai edes seksuaalisen suhteen.

• näin on

>>>Olen tavannut miehiä jotka ovat pärjänneet erittäin hyvin ns. miesten asioissa - olkoon se urheilu, metsästys, ammatti (myös johtajatason ammatit) tai armeija (ja monissa tapauksissa kaikki noista) - mutta jotka eivät vaan kykene saavuttamaan sitä huomiota naisilta joka mahdollistaisi parisuhteen tai edes seksuaalisen suhteen.

• sinkkumies.

Armeijassa mä olin alokkaista 3 kovakuntoisin. Silloin oli 140 alokasta. Ammunnoissa mä olinkin sitten paras. Alokasaikana oli 6 pitkää marssia josta pisin 40 kilsaa ja lyhin 15 kilsaa. Mä olin kaikilla marsseilla. Cooperissa juoksin alokas aikana 3100 ja armeijan lopussa 3400. Nyt ei menis cooperissa kuin 2700.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ikävöin sinua kokoyön!

En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun
      Ikävä
      30
      2826
    2. Kova karman laki

Karman lain kautta pahantekijä tehdessään pahaa toteuttaa koston ja rangaistuksen sille jolle pahaa on tehty. Tämä tarko
      Hindulaisuus
      508
      1827
    3. Päivieni piristys, missä olet?

Toit iloa ja valoa mun elämään ☀️ Nyt mennyt kohta viikko ettei ole nähty. Kaipaan nähdä sua silti ja pelkään vaikka tei
      Ikävä
      17
      1800
    4. Älä mahdollisesti ota itseesi

En voinut tietää. Sitäpaitsi.. niin
      Ikävä
      17
      1414
    5. Näen jatkuvasti Sompasaunalla alastomia miehiä ja naisia

jotka menevät siihen viereiseen rantaan myös uimaan alasti. Sompasaunat on siis Mustikkamaalla Helsingissä, ja kuljen si
      Maailman menoa
      73
      1320
    6. Ota nainen yhteyttä ja tee Tikusta asiaa?

Niin sitten minä teen Takusta asiaa.
      Ikävä
      24
      1245
    7. Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin

Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo
      Tunteet
      43
      1228
    8. Millainen kaivattusi luonne on?

Millaisia luonteenpiirteitä arvostat kaivatussa? Oletteko samanlaisia luonteeltanne?
      Ikävä
      77
      1169
    9. Metsästysmökki

Metsästyskortti saapui. Lisäksi metsästysmökki varata!
      Kuhmo
      31
      1018
    10. UPM suunnittelee paperintuotannon lopettamista LPR:ssa

Ilta-Sanomissa oli uutinen. Metsäyhtiö UPM suunnittelee paperintuotannon lopettamista Kaukaan-tehtaalla Lappeenrannassa
      Lappeenranta
      97
      1007
    Aihe