Lukaisin iltiksestä --hän on jo kaunissilmäinen mummo ja nuorena ollut huippumalli ja elänyt luxuselämää--nyt kaipaa vain rauhallista vaatimatonta elämää
tulot alle köyhyysrajan--800€/kk
Onko hän tehnyt Hautalat, kun ei ole mitään eläkekassassa
"harmaa huippumalli?"
Miss Suomi -65 Virpi Miettinen leipäjonossa????
12
755
Vastaukset
- Heidikin leipäjonoon
.
Joutuuks jeesusteleva Heidi itsekin leipäjonoon
. - S Etämies
Vihreät vaihtavat ministeriensä varin huolen harmaaksi
Kai hän vielä coutsaa nuoria malleja. On muuten ehkä Suomen kaunein kautta aikain.
http://yle.fi/elavaarkisto/artikkelit/virpi_ja_caesar_14579.html#media=14586- css~
No tuossa linkissä on kaunis, mutta ei ole ehkä vanhentunut yhtä tyylikkäästi kuin jotkut toiset missit.
- S Etämies
css~ kirjoitti:
No tuossa linkissä on kaunis, mutta ei ole ehkä vanhentunut yhtä tyylikkäästi kuin jotkut toiset missit.
css~ purna ikäänkuin olisi itse kaunis
- css~
S Etämies kirjoitti:
css~ purna ikäänkuin olisi itse kaunis
Tässä on Virpi Miettinen:
http://www.iltasanomat.fi/viihde/art-1288516798644.html
ja tässä esim. Pirkko Mannola (joka on n. 7 vuotta vanhempi)
http://www.manageri.net/update/txt/uploads/pirkko_mannola_big.jpg - Huom.!
css~ kirjoitti:
Virpi Miettinen oli vuosia alkoholisti ja rappiolla. Elämä jättää jälkensä.
- css~
Huom.! kirjoitti:
Virpi Miettinen oli vuosia alkoholisti ja rappiolla. Elämä jättää jälkensä.
Puhuin tyylikkyydestä, en rypyistä. Tyylikkäästi voi vanheta, vaikka olisi alkoholisti.
Toisaalta on niitä miehissäkin. Irwinin muotirikokset eivät ole vanhentuneet vieläkään.
Virpi Miettinen taisi elää elämäänsä kuplassa, liian kauan. Kun se puhkesi, ei ollut mitään pehmeää minkä päälle pudota.
- kuplastakuplaan
Tulihan se uskoon?
- Oikeat Termit:.!1#%+
.
"PAmahti USKOON"
Har!
. - Into Himotuikku
Oikeat Termit:.!1#%+ kirjoitti:
.
"PAmahti USKOON"
Har!
.Late Johanssonnin sekosi uskoon kokan käytöllä
Kai Hautalan 42vpojuystävä on tuomittu huumerötöksistä
Räsäskän tekee hihhuliministeri valiokunnan ja seksi kielletään kamanjalla
saa kirkkomummojen äänet
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.1492023Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3051727- 931557
Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2001210Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois781193- 671150
- 251061
- 481007
Rakas nainen ymmärsin
Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl73956- 45937