sykemittarin nollaus?

sohvasiili

Hankin tänään elämäni ensimmäisen sykemittarin (Karhu active sykemittari, 39,90€) . Tyydyin halvimpaan, sillä olen vasta aloittelija juoksun ja ylipäätään koko urheilun suhteen.

Noh , tämän sykemittarin mukana tulleet käyttöohjeet ovat onnettomat. Monen esille nousseen ongelman olen jo onnistunut ratkomaan googlea apua käyttäen , mutta näitä en ymmärrä:

Kuinka sykemittari nollataan harjoittelun jälkeen ilman, että kaikki asettamani alkutiedot (ikä, paino, sukupuoli jne.) katoaisivat? On vaikeaa seurata kalorikulutusta jos lukuja ei harjoittelun jälkeen saa pyyhittyä pois, vaan jokaisen treenin ja eri päivien poltetut kalorit änkevät aina samaan lukuun.

Toinen asia, joka ihmetyttää on se , että mittaria testatessani huomasin kalorien kuluvan, vaikka olin vain paikallani! Olin hetki sitten haahulluit vain hieman keittiössä, joten minusta ei ole mahdollista, että tuo normi kotona käyskentely kuluttaisi kaloreita niin , että se sykemittarissa näkyisi. Olenko nyt käsittänyt oikei, että mittarissa oleva lyhennys HI tarkoittaa maksimisykettä ja lyhenne LO leposykettä? Epäilen, että jokin asetuksissani nyt mättää...

Onko kellään tämän foorumin lukijoista sattumalta käytössä samaa sykemittaria? Osaako joku neuvoa kuinka tämä vempele toimii?

16

5010

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Aloitin

      Ostin tänään samanlaisen. Oli kyllä oudot ohjeet, ja itsekin googlettelemalla päädyin tänne. Tais tulla halpa lelu kalliiksi, toivottavasti tuon saisi palautettua kauppaan vielä.

      • MitesOnkaan

        Karhu Active Pulse aktiivisuusranneke (W311)
        Saako tuota käytettyä muunkin Android-ohjelman kuin U Fit (Tracker Pro) kanssa?


    • Helpp!

      Mäkin ostin karhun active sykemittarin. Miten sait iän, painon ja pituuden kelloon!!?

      • Minttuliini273

        Ranneke kysyy niitä ,kun olet saanut yhteyden puhelimen Ufit ohjelman kautta iPhone puhelin , tai toisen ohjelman jos sinulla on android puhelin.


    • Aloittelijaaa

      Yhdyn edelliseen kysyjään, ja sama mittari myös tuli ostettua!! Miten nuo painot yms. saa laitettua??? Ohjeista ei saa mitään selkoa :-/

      • josipbroztito

        Et nyt rupea yhtymään kehenkään täällä senssipalstalla! Hoidat ne jutut sitten pimeässä ja salaa. Sykemittarin saat nollattua parhaiten lyömällä sitä vasaralla. Itsesi voit nollata kiljulla, se on mestareiden juoma.


    • sykkeenmittaaja

      Sykemittari mittaa sydämen lyöntisykettä eikä se tiedä, oletko urheilemassa vai sohvalla makaamassa. Energiaa keho kuluttaa molemmissa aktiviteeteissa. Normaali elimistön perustoimintojen kulutus on vajaa 100 kcal tunnissa ( eli pari tuhatta kcal vuorokaudessa).

      Se on monelle hämäävää, jos kolmen tunnin hidas kävely kuluttaa 350 kcal ja puolen tunnin juoksulenkki vain 250, niin kumpi on tehokkaampaa? Sohvalla makaamallakin kuluisi kolmessa tunnissa 250 kcal. Oikea vertailu olisikin verrata kolmen tunnin kävelyä siihen juoksulenkkiin 2½ tunnin sohvallamakailuun eli kolmessa tunnissa 250 200.

    • Sepedeus

      Asetukset sain laitettua mittariin. Käytetyt askeleet sain myös näkymään puhelimeen. Sykettä en ole saanut näkymään puh.näytölle. Unenlaadusta olen saanut yhden yön mittauksen. Monenlaista vaihtoehtoa ohjelman valikossa. Mitähän pitäisi valita, että em tiedot saisi näkyville. Bluetoot on päällä.

      • tohtorisykeröys

        Jos syke ei näy, niin olet luultavasti kuollut.


      • G.s

        Elä rutise. Hommoo garmin.


    • Sepedeus

      Päivitin ohjelman ja kaikki toiminnot alkoivat pelittää. Olen nero, jippii, ratkaisin ongelman ihan itse😂

      • Ylpiä

        Hyvä seppo.


    • Anonyymi

      Miten senshkemittarin saa päälle

    • Anonyymi

      Kovilla menijöillä karhun mittari.

    • Anonyymi

      Mistä saa karhun sykemittareita? Garmin näyttää mitä sattuu.

      • Anonyymi

        Citymarketista. Karhu Pro pulse.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      63
      6153
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      25
      3916
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      255
      2299
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      1910
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      26
      1353
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      95
      1296
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      304
      1077
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      54
      1030
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      77
      976
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      37
      915
    Aihe