Ettei nyt vaan taas olis karannu mopo käsistä, kun on mitalisijatoiveita esitetty .... :P
Läheltä on pitänyt, mutta minkäs voi, toiset on ollu sen ratkaisevan eron verran parempia ja onnittelut heille siitä, sillä eikös urheilussa olekaan tärkeintä se osanotto ja reilu peli kuin pelkkä kultamitaleihin tuijottelu ??
kamoon hei, relatkaa ny vähän...
Tosi reilua, joo, jos ei kultaa tule niin heti ollaan lynkkaamassa. Kannustava palaute on aina paikallaan ETENKIN jos menee päin persettä.
suomalainen tapa tuntuu vaan olevan haukkua ja mollata jos ei huipputuloksia tule.
tsemppiä koko joukkueelle, karsiutuneille ja kaikille vielä jäljellä oleville. Urheiluhan on VIIHDETTÄ ei sitä ny tosissaan pidä ottaa, tosikot.
Mut kyll määki ihmettelen miks vammoista yms kärsineet laitetaan kisoihin, vaikk onhan se niin ku ei o mistä ottaa nii kaavitaan kasaan mitä satutaan saamaan....
Mutta eikö vaan esim. kuulan finaali ollu hyvää urheiluviihdettä vaikkei siell finskei nähtykään ? ;) meinaan se Nelsonin pyllähdys oli kyllä huvittava ja se mesomine ko se huomas ettei voittanukkaa :) hjuumöriä jees
eihän nää Ateenan kisat ole KUIN YHDET KISAT MUIDEN JOUKOSSA :) jatkoa seuraa....
Hienoa että saatiin hopea skeetissä (missä ?? ai niin se pam pam laji jep jep ;) ja joku venepoppoo on kai melkeen siinä hilkulla, no tsemppiä vaan... harmi ku moukarismiehelle sattu vamma, mut sela vii sitä sattuu big deal....
ei kaikki ole mustavalkoista, paitti vanhan helvarin ruudulta katottuna ;)
Viis mitaleista, kivat kisat ja vielä jatkuu.
Sen sijaan että voivottelette suomalaisten menestymistä saisitte olla ennemmin huolissanne kisojen politisoitumisesta (Iran - Israel Judo ottelu)
Keihäsmies Rätyä mukaillen, Skasa on paska maa ( mutta kannustetaan heitäkin :)
suomen menestymisestä
c'mon
0
102
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1101064
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82794Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat261580Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede15563- 65531
- 92499
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.47491- 26482
- 47427
- 30416