Eli aivan lyhykäisyydessään, minkälainen hiustyyli "tökkii" miehellä ?
Kysymys naisille miesten hiusmuodista
10
1187
Vastaukset
- Sanna
1. Takatukka à la Tsekkikiekkoilijat
2. Ylipitkä, epäsiisti heviletti
3. Liian laitettu, blondattu "pretty boy" -tukka
4. Polkkatukka
5. US Army look (siili sivuilla, keskellä pysty)- hmmm
..ei paljon enää vaihtoehtoja jäänyt jäljelle...
mutta kysymykseen; Likaiset hoitamattomat hiukset tökkii siinä missä muutenkin epäsiisti ulkonäkö. Ehkäpä eniten tökkii (nykyisin onneksi enää harvoin näkyvä) kaljun peittäminen "korvajakauksella".
Mun mielestä hyväkuntoiset pitkät hiukset on miehellä ihan ok, mutta yhtälailla malliin leikattu lyhytkin tukka. - mungo
No nyt se selvis! Oma kampaus on ollut tuo nro. 5 jo vuosia, joten ei ihme kun akat välttelee mua kuin ruttoa :)
Mun hiuslaatu ei kylläkään ole yhteensopiva kuin tuon siilitukan ja kaljun kanssa, niin olisko kalju sitten parempi vaihtoehto? - Amarilla
2. Ylipitkä, epäsiisti heviletti
NAM!! Varsinkin jos on hyväkuntoinen niin OIOI! :) Miten ihmeessä heviletti voi olla ylipitkä?? :D - Ujo Haaveilija
En alkanut itse miettimään valmista listaa, ajattelin lähinnä spontaaneja vastauksia, mutta kiva kun teit sellaisen:=)
Lähtökohtana toki oli että hiukset ovat puhtaat.
Yhtenä vaihtoehtona olisi ilmeisesti permanetti, joka tunnettiin ennen mini-voguena, tietysti tyylejä on sitten lukematon määrä.
Hiustyypit asettavat myös omat vaatimuksensa, niin myös minun tapauksessa, valitettavasti pääsin listalle (5). - Tiinu
Oon täysin samaa mieltä!
- VIola
Yleisesti en voi sanoa, mikä tökkii. No joo, ehkä sellanen kasari siili päällä ja pitkä takatukka. Mutta noin niinkun normaaleista hiustyyleistä, ei voi sanoa. eri mallit sopii eri ihmisille. Ennemmin tykkäsin kovasti lyhythiuksisita miehistä ja muutenkin siistin oloisista. mutta kyllä pidempi tukkakin menee.. kävin muotimessuilla vkonloppuna ja siellä oli kyllä malleilla aika hienoja hiuksia ;) Että Jone Nikulalle käy pitkä tukka, vaikka Tomi Einonen voisi näyttää siinä aika järkyltä :)
- Ujo Haaveilija
Olen samaa mieltä kanssasi siitä, että eri henkilöille sopii erilainen hiustyyli, niin naisille kuin miehille. Mitään absoluuttista totuutta ei tässäkään asiassa ole.
Hauska kuitenkin kuulla, että lyhyt tukka on sinusta siisti.
Oma hiuslaatuni on kuitenkin sellainen, että ainut leikkausmalli joka minulle (omasta mielestä) soveltuu on jenkkitukka.
Tämä tuntuu kuitenkin herättävän negatiivistä palautetta.
- Meirami
Salatuissa elämissä oli tällä Saku Sammakolla sellainen ihmeellinen ylös nyrhitty peikkotukka että aina kun sen näin, näin punaista. Hyi helvetti!
Vanhemmilla miehillä tökkii se klassinen kaljunpeittelyletti, jossa pari haiventa kasvatetaan pitkiksi ja heitetään kaljun yli. Ja tuuli heittää sitten ne takaisin. Olen nähnyt tällaisen jopa ylilääkärillä. Jos kalju alkaa paistaa, parempi laittaa vaan sängeksi koko hoito...
Usein miehillä kyllä on juuri sellainen tukka kun heille sopiikin. Joillekin sopii pitkä viikinkitukka ja toisille sitten taas ei. Riippuu aivan hiuksen paksuudesta ja kallon muodosta.
Ikävä kyllä tietynlaiset kampaukset vetävät puoleensa tietynlaista porukkaa, tai sitten karkottavat. Militaariletti saattaa saada jonkun ekotytön varsinkin kauhistumaan... että onko kyseessä natsi ja silleen. - sattumaako?
Kaveri ajoi hiukseni parin millin pituiseksi pari viikkoa sitten ja tuntuu että vienti on naisten keskuudessa on räjähtänyt sen jälkeen! Ennen omistin siistin suht lyhyen geelillä sekoitetun mallin, mutta nyt tuntuu että "riski" kannatti ottaa!
Ravintoloissa on käynyt nyt "flaksi" kahtena vkloppuna peräkkäin...
Kommentit naisilta tervetulleita!
;)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.2812926Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka572326Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3482007- 1151733
Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois1121681Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2121375- 661317
- 681253
- 581232
Rakas nainen ymmärsin
Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl771181