aino oikea grilli on weberin grillit ne vaan toimii.
oikea grilli
9
396
Vastaukset
- Ei sittenkään webrua
Weber kaasugrillejä tässä tutkittuani, mietittyy kun ne Weberitkin on nykyään kiinassa tehty. Weberin paketin kulmassa pienellä printattuna lukee kuuluisat sanat "Made in China" . Eli luuloni jenkkigrillistä oli vain harhaa.
Onko sittenkään järkeä maksaa monta sataa enemmän kuin marketgrillistä? Samaa kaasuahan ne molemmat polttaa, hinnasta riippumatta.
Osa Webereistä alkaa olla myös aika vanhanaikaisen näköisiä ja en usko että jaksan kovin montaa vuotta grilliä pitää kun se menee taas vaihtoon. Eli minulle joku 25 vuoden hintaan piilotettu takuu ohjelma ei tuo mitään lisäarvoa.
Täytyy nyt vielä miettiä ostaako kalliin kiinalaisen Weberin vai kohtuu hintaisen kiinalaisen kaasugrillin. - grillaaja1
mutta vertaa esim laatua halppis grilleihin weberissä ihan toista luokkaa kannen paksuudet weberit ei nitise natise ne ei huoju aivan ehdottomia ykkös grillejä ps laatu maksaa
- weessä ei järkeä
Tuollasella 300 grillillä grillaa aivan saman kuin Weberilläkin, eikä tarvitse varaosia ostaa, kun kerran kolmeen vuoteen vaihtaa uuteen. Weberi-ukot joutuu pesemään höskäänsä tämän tästä, jos haluavat grillata sillä kymmen vuiotta, tai enemmän.
- minävaan1
300 euron grillillä voi heittää vesilintua
- hjk6767
"aino oikea grilli on weberin grillit ne vaan toimii"
Tarkennuksena lisäisin että nimen omaan weeberin pallorilli jossa poltetaan puuta, hiiltä tai brikketejä yms. - masa71
joo weberin hiiligrillit on tosi laadukkaita itellä 2 perushiiligrilliä 47 ja 57 sekä 57 smouker ja sit löytyy viel iso kaasugrilli
- terang hot
mitä hiiliä käytätte?
- erkki twistaa
Parasta tulee ihan puulla. Että polttaa siis ihan nuotiota siinä grillissä. Voi sitten grillailla (siis ottaa vähän makua ja väriä) suoraan liekistä ja sitten myös hiilloksella paistella. Jos haluu hifistellä niin vaikka leppää, mutta kaikki kuiva puu kelpaa, siis kunhan luonnonpuuta, eikä mitään käsiteltyä eikä edes sahalta tullutta, eli ei ylimääräisiä laudanpaloja jne vaikka olisivat "puhtaita".
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä531449- 1231334
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1231208- 1401034
- 101897
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten337831Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82724Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54646Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50643Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64602