Etsin soittajia rockbändiin tai bändiä pääkaupunkiseudulta. Iällä ei ole paljon väliä, enemmänkin kiinnostuksella ja sillä että osaa ainakin jonkinverran soittaa. Ja tietysti omat soittokamat on hyvä juttu. Soitan sellasta perusrockia, Rolling Stones, Hanoi Rocks, Michael Monroe, Nirvana, Soundgarden, periaatteessa mikä vaan kitaramusiikki käy. Olen 13.v kitaristi ja asun ihan kohtuullisen bussimatkan päässä helsinkiin. Soittajat ilmoittautukaa!
Haetaan soittajia rockbändiin!
6
203
Vastaukset
- mosterhighbrätsi
morjens olenmilla 9wuotta soitan pienoa käyn tunnilla yhdesti viikossa haluun pändiin mun kamut ei pidä musasta vaan pelaavat sählyä pääsenkö?????????????????
- mosterhigbrätsi
voistaanko soittaa britniä???????!?
- liian suuri matka
Kiinnostaisi kyllä, mutta taitaa kaatua siihen, että asuu Kainuussa...
- Hanoirockslover
Itse olisin tooosi kiinnostunu...... Mutta asun liian kaukana :/ ja muutenki tykkään Laulamisesta ja soittamisesta :) ja sitten Rakastan Hanoi rocksia ja Mike monroee :)
- melkein natsaa
itelläkin olis ajatusta perustaa bändiä, asun helsingin lähellä, soitan rumpuja ja vähän kitaraa, ja voisin toimia myös taustalaulajana. ikää 15v, mutta musiikkimaku menee itsellä progressivisen rockin/metallin puolelle. :( silti ilmottele jos kiinnostaa, pääinstrumenttina siis rummut
- aku wall
olen kymmenen vuotias rumpali ja asun tampereella
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik123940MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar802049Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5481641Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin851308Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja671097Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s331028Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt214908Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o60883- 171854
Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill3818