Etsin soittajia rockbändiin tai bändiä pääkaupunkiseudulta. Iällä ei ole paljon väliä, enemmänkin kiinnostuksella ja sillä että osaa ainakin jonkinverran soittaa. Ja tietysti omat soittokamat on hyvä juttu. Soitan sellasta perusrockia, Rolling Stones, Hanoi Rocks, Michael Monroe, Nirvana, Soundgarden, periaatteessa mikä vaan kitaramusiikki käy. Olen 13.v kitaristi ja asun ihan kohtuullisen bussimatkan päässä helsinkiin. Soittajat ilmoittautukaa!
Haetaan soittajia rockbändiin!
6
242
Vastaukset
- mosterhighbrätsi
morjens olenmilla 9wuotta soitan pienoa käyn tunnilla yhdesti viikossa haluun pändiin mun kamut ei pidä musasta vaan pelaavat sählyä pääsenkö?????????????????
- mosterhigbrätsi
voistaanko soittaa britniä???????!?
- liian suuri matka
Kiinnostaisi kyllä, mutta taitaa kaatua siihen, että asuu Kainuussa...
- Hanoirockslover
Itse olisin tooosi kiinnostunu...... Mutta asun liian kaukana :/ ja muutenki tykkään Laulamisesta ja soittamisesta :) ja sitten Rakastan Hanoi rocksia ja Mike monroee :)
- melkein natsaa
itelläkin olis ajatusta perustaa bändiä, asun helsingin lähellä, soitan rumpuja ja vähän kitaraa, ja voisin toimia myös taustalaulajana. ikää 15v, mutta musiikkimaku menee itsellä progressivisen rockin/metallin puolelle. :( silti ilmottele jos kiinnostaa, pääinstrumenttina siis rummut
- aku wall
olen kymmenen vuotias rumpali ja asun tampereella
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1272075
Ajattelen sinua nyt
Ajattelen sinua hyvin todennäköisesti myös huomenna. Sitten voi mennä viikko, että ajattelen sinua vain iltaisin ja aamu221470Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis651169Yritys Kannus
Mää vaan ihmettelen, julkijuopottelua. Eikö tosiaan oo parempaa hommaa, koittas saada oikeasti jotain aikaiseksi. Hävett111079Vaistoan ettei sulla kaikki hyvin
Odotatko että se loppuu kokonaan ja avaat vasta linjan. Niin monen asian pitäisi muuttua että menisi loppu elämä kivasti101067- 88952
- 80819
- 17817
Kuin sonnilauma
Taas on Virkatiellä kova meteli keskellä päivää. Ei siinä kyllä toisia asukkaita yhtään ajatella. Tullaan yhden asuntoon16741Syrjintäskandaali Lieksan kaupungin johdossa
Ylen valpas toimittaja kirjoittaa: Lieksan kaupunki kieltäytyi hyväksymästä Vihreiden venäläistaustaista ehdokasta Lieks107681