Etsin soittajia rockbändiin tai bändiä pääkaupunkiseudulta. Iällä ei ole paljon väliä, enemmänkin kiinnostuksella ja sillä että osaa ainakin jonkinverran soittaa. Ja tietysti omat soittokamat on hyvä juttu. Soitan sellasta perusrockia, Rolling Stones, Hanoi Rocks, Michael Monroe, Nirvana, Soundgarden, periaatteessa mikä vaan kitaramusiikki käy. Olen 13.v kitaristi ja asun ihan kohtuullisen bussimatkan päässä helsinkiin. Soittajat ilmoittautukaa!
Haetaan soittajia rockbändiin!
6
295
Vastaukset
- mosterhighbrätsi
morjens olenmilla 9wuotta soitan pienoa käyn tunnilla yhdesti viikossa haluun pändiin mun kamut ei pidä musasta vaan pelaavat sählyä pääsenkö?????????????????
- mosterhigbrätsi
voistaanko soittaa britniä???????!?
- liian suuri matka
Kiinnostaisi kyllä, mutta taitaa kaatua siihen, että asuu Kainuussa...
- Hanoirockslover
Itse olisin tooosi kiinnostunu...... Mutta asun liian kaukana :/ ja muutenki tykkään Laulamisesta ja soittamisesta :) ja sitten Rakastan Hanoi rocksia ja Mike monroee :)
- melkein natsaa
itelläkin olis ajatusta perustaa bändiä, asun helsingin lähellä, soitan rumpuja ja vähän kitaraa, ja voisin toimia myös taustalaulajana. ikää 15v, mutta musiikkimaku menee itsellä progressivisen rockin/metallin puolelle. :( silti ilmottele jos kiinnostaa, pääinstrumenttina siis rummut
- aku wall
olen kymmenen vuotias rumpali ja asun tampereella
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka1383159EU komissio - EU-elpymisrahoja voidaan käyttää TILAPÄISESTI väärin!
Espanja ohjasi miljardeja euroja – Nyt EU-komissio teki yllättävän paljastuksen Skandaaliksi noussut Espanjan EU-rahoje402992- 1081408
Empaattisuus ja suoruus.
Tässä tullut noita pehmeitä asioita pohdittua, mutta toisaalta olen myös yksinkertainen mies. Pidän suoruudestakin. Mi1411145Kristillinen kaste annetaa upotuskasteena
Kristillinen upotuskaste perustuu juutalaiseen mikve-kasteeseen, jossa upottaudutaan veden alle kokonaan. Paavali vertas1621077Koko kansan kaste Punaisen meren ylityksen aikana
Koko Israelin 2,5 milj.kansa sai kasteen ja Pyhän Hengen lahjan ylittäessän Punaisen meren. 1.Kor.10 1 Sillä minä en ta3661057- 60997
Sijaiskasteet kuolleitten puolesta
Paavali teki Korintossa sijaiskasteita kuolletten puolesta eli ns. Mormoninkasteita. 1. Kor. 15:29 Mitä muutoin ne, j373979- 41807
Sä saat mut tuntemaan
Jotain sellaista mitä ei saisi tuntea mutta må en mahda tälle mitään. Mulla on ikävä niitä meidän katseita ja sitä tunne22783