Etsin soittajia rockbändiin tai bändiä pääkaupunkiseudulta. Iällä ei ole paljon väliä, enemmänkin kiinnostuksella ja sillä että osaa ainakin jonkinverran soittaa. Ja tietysti omat soittokamat on hyvä juttu. Soitan sellasta perusrockia, Rolling Stones, Hanoi Rocks, Michael Monroe, Nirvana, Soundgarden, periaatteessa mikä vaan kitaramusiikki käy. Olen 13.v kitaristi ja asun ihan kohtuullisen bussimatkan päässä helsinkiin. Soittajat ilmoittautukaa!
Haetaan soittajia rockbändiin!
6
222
Vastaukset
- mosterhighbrätsi
morjens olenmilla 9wuotta soitan pienoa käyn tunnilla yhdesti viikossa haluun pändiin mun kamut ei pidä musasta vaan pelaavat sählyä pääsenkö?????????????????
- mosterhigbrätsi
voistaanko soittaa britniä???????!?
- liian suuri matka
Kiinnostaisi kyllä, mutta taitaa kaatua siihen, että asuu Kainuussa...
- Hanoirockslover
Itse olisin tooosi kiinnostunu...... Mutta asun liian kaukana :/ ja muutenki tykkään Laulamisesta ja soittamisesta :) ja sitten Rakastan Hanoi rocksia ja Mike monroee :)
- melkein natsaa
itelläkin olis ajatusta perustaa bändiä, asun helsingin lähellä, soitan rumpuja ja vähän kitaraa, ja voisin toimia myös taustalaulajana. ikää 15v, mutta musiikkimaku menee itsellä progressivisen rockin/metallin puolelle. :( silti ilmottele jos kiinnostaa, pääinstrumenttina siis rummut
- aku wall
olen kymmenen vuotias rumpali ja asun tampereella
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sä et pääse yli, mä en pääse yli
Jäädäänkö kuinka pitkäksi aikaa kärvistelemään omissa kuplissa näihin tunteisiin vai aletaanko puskemaan jo tätä läpi. V1341708- 401638
Hei sinä nainen
Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa631390- 681305
Kelan perkeleellinen käytäntö
Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei2091134Mitäs te venäjän puolustajat tekisitte, jos venäjä todella hyökkäisi tänne?
Tää on se mielenkiintoinen kysymys. Tehän olette lähinnä vasemmistolaisia, eikä armeijaa ole käyty, eikä rintamalle mi2761091- 701083
- 74955
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask napauttavat - Tällaisten ihmisten ei kannata muuttaa Italiaan: "Ei..."
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask toteuttivat oman unelmansa Italiassa. He ostivat kakkoskodin Italian Pugliasta. Lue lisää19948Miksi kaikki jauhaa KAJ:sta
Se bastulauluhan on todella huono, vanhanaikainen ja oikea junttilaulu. Oikein ällöttää, kun idiootit hehkuttaa sitä ps106888