Etsin soittajia rockbändiin tai bändiä pääkaupunkiseudulta. Iällä ei ole paljon väliä, enemmänkin kiinnostuksella ja sillä että osaa ainakin jonkinverran soittaa. Ja tietysti omat soittokamat on hyvä juttu. Soitan sellasta perusrockia, Rolling Stones, Hanoi Rocks, Michael Monroe, Nirvana, Soundgarden, periaatteessa mikä vaan kitaramusiikki käy. Olen 13.v kitaristi ja asun ihan kohtuullisen bussimatkan päässä helsinkiin. Soittajat ilmoittautukaa!
Haetaan soittajia rockbändiin!
6
278
Vastaukset
- mosterhighbrätsi
morjens olenmilla 9wuotta soitan pienoa käyn tunnilla yhdesti viikossa haluun pändiin mun kamut ei pidä musasta vaan pelaavat sählyä pääsenkö?????????????????
- mosterhigbrätsi
voistaanko soittaa britniä???????!?
- liian suuri matka
Kiinnostaisi kyllä, mutta taitaa kaatua siihen, että asuu Kainuussa...
- Hanoirockslover
Itse olisin tooosi kiinnostunu...... Mutta asun liian kaukana :/ ja muutenki tykkään Laulamisesta ja soittamisesta :) ja sitten Rakastan Hanoi rocksia ja Mike monroee :)
- melkein natsaa
itelläkin olis ajatusta perustaa bändiä, asun helsingin lähellä, soitan rumpuja ja vähän kitaraa, ja voisin toimia myös taustalaulajana. ikää 15v, mutta musiikkimaku menee itsellä progressivisen rockin/metallin puolelle. :( silti ilmottele jos kiinnostaa, pääinstrumenttina siis rummut
- aku wall
olen kymmenen vuotias rumpali ja asun tampereella
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit1578362KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti4427469Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei743844Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-20000117808521513551Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1123009Huomaatteko Demari Tytti ei esitä pahoitteluitaan
Samanlainen ilmeisesti kuin Marin eli Uhriutuu no he ovat Demareita ja muiden yläpuolella siis omasta mielestään512607- 1262026
Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro231863Turvaan tulleet lähettävät omia lapsiaan vaaraan - hullua
MOT-ohjelman jakso ”Loma vaihtui kahleisiin” kertoi, kuinka Suomessa ja muualla Euroopassa asuvat somaliperheet lähettäv361684Tytti Tuppurainen nöyryyttää avustajiaan
Tytti Tuppurainen nöyryyttää SDP:n eduskuntaryhmän kokouksissa sekä avustajia että kansanedustajia. Hän nolaa ihmisiä ju1811530