saako joku täällä sinut hymyilemään?

niin?

vai nou?

36

127

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • määmy <3

määmy :)))

• ISO EGO

Minä itse.

• //Mies//
      • zisel

Kiitos :)

• ProPalsta:.%#&$!1!

.

Ei pidä suosia Iutkailua!

.

Har!

• ProPalsta:.%#&$!1! kirjoitti:

.

.

Har!

Sano yksikin syy, miksi ei.

• Soh:.!1#%?+
        ProPalsta:.%#&$!1! kirjoitti:

.

.

Har!

.

Eipäs sotketa slutkailua taas tähänkin har-siskoseni

http://youtu.be/2cyzJCgcfhg

Har!

.

• Nyt hymyilyttää ajatus että Miehen Logiikka on Suomen kansa pienoiskoossa, vähän niin kuin eduskunnasta sanotaan. Kaikenlaista humeltajaa löytyy; fiksumpaa ja enempi tuulella käyvää kanssasuomalaista =)

• Jos ääneen nauramista kutsutaan myös hymyilemiseksi, niin erittäin KYLLÄ vastaus siinä tapauksessa :)

• Ja kuka

sen aiheuttaa?

• Vastaahan nyt

• Vastaahan nyt kirjoitti:

kysymykseeni.

Vastaa itse!

• TOSI ON SANO JOHTAJA

HIMATUIKKU, KUN KIRJOTTAA NIIN TOSISSAAN

• Ja tosituikku kun vastailee himastaan! Vittu mää alan olee iha iskettävässä kunnossa ja istun vielä himassa. Joku muija

• kannattaa mennä
        modelli kirjoitti:

Ja tosituikku kun vastailee himastaan! Vittu mää alan olee iha iskettävässä kunnossa ja istun vielä himassa. Joku muija

Mene sinne syömään.

• kannattaa mennä kirjoitti:

Mene sinne syömään.

No mä vastasin et oon joutunut korjaa naapuri ruohonleikkurii, meen suihkuun ja lähen tulee....onneks sain naapurin muijalta karpalomehuu se kuulema selvittää pään. Kiva mennä jonkun daamin kanssa syömään kun ei oo mitään mielikuvaa siitä kenen kanssa on menossa ja oon ihan lärvit:D

• kannattaa mennä
        modelli kirjoitti:

No mä vastasin et oon joutunut korjaa naapuri ruohonleikkurii, meen suihkuun ja lähen tulee....onneks sain naapurin muijalta karpalomehuu se kuulema selvittää pään. Kiva mennä jonkun daamin kanssa syömään kun ei oo mitään mielikuvaa siitä kenen kanssa on menossa ja oon ihan lärvit:D

Miksi juot niin paljon?

• ~~csi
        modelli kirjoitti:

Modelli on siis ihan selvinpäin pikku luukussaan mutta palstarooliin kuuluu nyt la iltana esittää juopunutta.

• kannattaa mennä
        ~~csi kirjoitti:

Modelli on siis ihan selvinpäin pikku luukussaan mutta palstarooliin kuuluu nyt la iltana esittää juopunutta.

Jaa, miks?

• Merlolte
        kannattaa mennä kirjoitti:

Jaa, miks?

Se on ihan Ok tyyppi mutta joskus ottaa ja sekoilee palstalla. Ei se mee jää tänne koska sillä on nyt seuraa.

• uupunut ny
        Merlolte kirjoitti:

Se on ihan Ok tyyppi mutta joskus ottaa ja sekoilee palstalla. Ei se mee jää tänne koska sillä on nyt seuraa.

kiitos kutsusta, mut väsyttävä päivä takana ja sauna väsytti lisää. Mut jos vaiks viikon päästä tähän aikaan palstailen, kun on himppasen ommoo aikoo muutama tunti.:)

• niin?
        uupunut ny kirjoitti:

kiitos kutsusta, mut väsyttävä päivä takana ja sauna väsytti lisää. Mut jos vaiks viikon päästä tähän aikaan palstailen, kun on himppasen ommoo aikoo muutama tunti.:)

Ukkos on baarissa ja kalsaroit taas palstalla ensi lauantaina? Mites viikolla?

• piristyny ny
        niin? kirjoitti:

Ukkos on baarissa ja kalsaroit taas palstalla ensi lauantaina? Mites viikolla?

Olen ennalta-arvattava? :D

Arkiviikolla palstailusta en tiedä, kun pitää suhata 30 km:n säteellä autolla eri suuntiin koko viikko. Normaalia kiireisempi viikko, huoahdan helpotuksesta varmaan pe-illalla..

• saunaan menossa

Modelli, almameedio, LaRito, joskus rela ja riku, lisko ja buddy ainakin.

• Hiljaa siellä tai saunatonttu tulle lauteiden alta, ottaa kuvan ja laittaa sen palstalle.

• saunaan menossa

unohdin määmyn.

• modeIIi
        modelli kirjoitti:

Hiljaa siellä tai saunatonttu tulle lauteiden alta, ottaa kuvan ja laittaa sen palstalle.

Minun vanhat vitjamunat tonttu jo kuvasi roikkumassa laudelautojen välistä

• pyyhe mukkaan myös
        modelli kirjoitti:

Hiljaa siellä tai saunatonttu tulle lauteiden alta, ottaa kuvan ja laittaa sen palstalle.

:)

Täytyypä olla tarkkana..

• fanittaja100 000

NASDAQ!

• Oasis

Kyllä minut on aika moni täällä hymyilemään saanut, jotkut jopa ääneen nauramaan.

• niin?

matti penis?

• Oasis
        niin? kirjoitti:

matti penis?

Kuka on Matti Penis?

• Kyöstix

Aivan kaikki. Täällä palstallahan on niin hilpeetä porukkaa :D

• Kyllä, monikin ja eri syistä.

• Hymy on usein herkässä. Täällä on välillä aika villi meininki.
      Varsinkin naurattaa hauskat yllätykset, hölmöt sanailut ja osuvat lausahdukset. Tilannekomiikka on parasta.

Kaikki rekatut ja puskat, sekä puskailevat rekatut. Eikä niitä edes tunnista puskista, ainakaan minä en osaa tunnistaa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille

Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.
      Maailman menoa
      278
      2593
    2. Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki

"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."
      Maailman menoa
      77
      2443
    3. SDP pelastaa uppoavan Suomen

2027 kun SDP voittaa ylivoimaisesti vaalit alkaa Suomen uusi raju syöksy kohti täystyöllisyyttä ja turvallisempaa yhteis
      Maailman menoa
      51
      2182
    4. Kauppalehti - Törkeä skandaali paljastui: Espanja käytti EU-rahoja ihan muuhun kuin piti

Espanja on käyttänyt miljardeja euroja EU:n elpymisavustuksia eläkkeisiin ja sosiaalimenoihin – ja pyytää lisää. Espanj
      Maailman menoa
      67
      1844
    5. Onko kivaa jättää

elämän suurin rakkaus hiljaisuuteen?
      Ikävä
      120
      1618
    6. Jopa Espanjassa talous kasvaa, Purra vain irvistelee

Huomaa kuinka Purra on Suomen historian huonoin miniseteri, joka ei ole saanut aikaiseksi kuin tuhoa, Siis jopa vasemmis
      Maailman menoa
      59
      1544
    7. Mitä haluaisit sanoa hänelle tänään?

Kerro tähän viestisi. 🍭🍡🍦
      Ikävä
      134
      1396
    8. En kerro nimeäsi nainen

Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin
      Ikävä
      73
      1288
    9. Auta mua mies

Ota vielä yhteyttä, keksi oikeat sanat että vuosien ajan kasvanut muuri murtuu meidän väliltä vaikka aluksi vain vähän.
      Ikävä
      87
      1099
    10. Olet kiva ihminen

En kiellä sitä yhtään. Sinussa on hyvin paljon erinomaisia puolia, enemmän varmasti kun meissä muissa. Sitten on puoli
      Ikävä
      76
      1089
    Aihe