vai nou?
saako joku täällä sinut hymyilemään?
36
115
Vastaukset
- määmy <3
määmy :)))
- ISO EGO
Minä itse.
- //Mies//
Zisel kirjoittaa usein hauskoja tarinoita elävästä elämästä. (Ja toki välillä myös rankempiakin juttuja)
http://www.writingbar.com/wp-content/uploads/Youre-awesome-Oops-Words-1-October-2012.jpg- zisel
Kiitos :)
- ProPalsta:.%#&$!1!
.
Ei pidä suosia Iutkailua!
.
Har! - Soh:.!1#%?+
ProPalsta:.%#&$!1! kirjoitti:
.
Ei pidä suosia Iutkailua!
.
Har!.
Eipäs sotketa slutkailua taas tähänkin har-siskoseni
http://youtu.be/2cyzJCgcfhg
Har!
.
Nyt hymyilyttää ajatus että Miehen Logiikka on Suomen kansa pienoiskoossa, vähän niin kuin eduskunnasta sanotaan. Kaikenlaista humeltajaa löytyy; fiksumpaa ja enempi tuulella käyvää kanssasuomalaista =)
Jos ääneen nauramista kutsutaan myös hymyilemiseksi, niin erittäin KYLLÄ vastaus siinä tapauksessa :)
- Ja kuka
sen aiheuttaa?
Ja kuka kirjoitti:
sen aiheuttaa?
Hmm.. Miten usein sinä naurat itse?
http://www.youtube.com/watch?v=vGLEyIWDBxk- Vastaahan nyt
sxthsens kirjoitti:
Hmm.. Miten usein sinä naurat itse?
http://www.youtube.com/watch?v=vGLEyIWDBxkkysymykseeni.
- TOSI ON SANO JOHTAJA
HIMATUIKKU, KUN KIRJOTTAA NIIN TOSISSAAN
Ja tosituikku kun vastailee himastaan! Vittu mää alan olee iha iskettävässä kunnossa ja istun vielä himassa. Joku muija
- kannattaa mennä
modelli kirjoitti:
Ja tosituikku kun vastailee himastaan! Vittu mää alan olee iha iskettävässä kunnossa ja istun vielä himassa. Joku muija
Mene sinne syömään.
kannattaa mennä kirjoitti:
Mene sinne syömään.
No mä vastasin et oon joutunut korjaa naapuri ruohonleikkurii, meen suihkuun ja lähen tulee....onneks sain naapurin muijalta karpalomehuu se kuulema selvittää pään. Kiva mennä jonkun daamin kanssa syömään kun ei oo mitään mielikuvaa siitä kenen kanssa on menossa ja oon ihan lärvit:D
- kannattaa mennä
modelli kirjoitti:
No mä vastasin et oon joutunut korjaa naapuri ruohonleikkurii, meen suihkuun ja lähen tulee....onneks sain naapurin muijalta karpalomehuu se kuulema selvittää pään. Kiva mennä jonkun daamin kanssa syömään kun ei oo mitään mielikuvaa siitä kenen kanssa on menossa ja oon ihan lärvit:D
Miksi juot niin paljon?
- ~~csi
modelli kirjoitti:
Modelli on siis ihan selvinpäin pikku luukussaan mutta palstarooliin kuuluu nyt la iltana esittää juopunutta.
- kannattaa mennä
~~csi kirjoitti:
Modelli on siis ihan selvinpäin pikku luukussaan mutta palstarooliin kuuluu nyt la iltana esittää juopunutta.
Jaa, miks?
- Merlolte
kannattaa mennä kirjoitti:
Jaa, miks?
Se on ihan Ok tyyppi mutta joskus ottaa ja sekoilee palstalla. Ei se mee jää tänne koska sillä on nyt seuraa.
- uupunut ny
Merlolte kirjoitti:
Se on ihan Ok tyyppi mutta joskus ottaa ja sekoilee palstalla. Ei se mee jää tänne koska sillä on nyt seuraa.
kiitos kutsusta, mut väsyttävä päivä takana ja sauna väsytti lisää. Mut jos vaiks viikon päästä tähän aikaan palstailen, kun on himppasen ommoo aikoo muutama tunti.:)
- niin?
uupunut ny kirjoitti:
kiitos kutsusta, mut väsyttävä päivä takana ja sauna väsytti lisää. Mut jos vaiks viikon päästä tähän aikaan palstailen, kun on himppasen ommoo aikoo muutama tunti.:)
Ukkos on baarissa ja kalsaroit taas palstalla ensi lauantaina? Mites viikolla?
- piristyny ny
niin? kirjoitti:
Ukkos on baarissa ja kalsaroit taas palstalla ensi lauantaina? Mites viikolla?
Olen ennalta-arvattava? :D
Arkiviikolla palstailusta en tiedä, kun pitää suhata 30 km:n säteellä autolla eri suuntiin koko viikko. Normaalia kiireisempi viikko, huoahdan helpotuksesta varmaan pe-illalla..
- saunaan menossa
Modelli, almameedio, LaRito, joskus rela ja riku, lisko ja buddy ainakin.
- saunaan menossa
unohdin määmyn.
- modeIIi
modelli kirjoitti:
Hiljaa siellä tai saunatonttu tulle lauteiden alta, ottaa kuvan ja laittaa sen palstalle.
Minun vanhat vitjamunat tonttu jo kuvasi roikkumassa laudelautojen välistä
- pyyhe mukkaan myös
modelli kirjoitti:
Hiljaa siellä tai saunatonttu tulle lauteiden alta, ottaa kuvan ja laittaa sen palstalle.
:)
Täytyypä olla tarkkana..
- fanittaja100 000
NASDAQ!
- Oasis
Kyllä minut on aika moni täällä hymyilemään saanut, jotkut jopa ääneen nauramaan.
- niin?
matti penis?
- Oasis
niin? kirjoitti:
matti penis?
Kuka on Matti Penis?
- Kyöstix
Aivan kaikki. Täällä palstallahan on niin hilpeetä porukkaa :D
Kyllä, monikin ja eri syistä.
Hymy on usein herkässä. Täällä on välillä aika villi meininki.
Varsinkin naurattaa hauskat yllätykset, hölmöt sanailut ja osuvat lausahdukset. Tilannekomiikka on parasta.
Kaikki rekatut ja puskat, sekä puskailevat rekatut. Eikä niitä edes tunnista puskista, ainakaan minä en osaa tunnistaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 591568
Janni Tikkanen ohjattiin miesten pukuhuoneeseen
Vai olisko sittenkin Janne Tikkanen? Jos siellä jalkojen välissä on miesten killukkeet, mieshän tämä Janni on. Ja kuuluu671524Pitkäaikaistyöttömyys Suomessa harvinaisen paha
Karut työttömyysluvut, korkein luku yli neljännesvuosisataan.1631346Mitä vastaisit
Jos kysyisin, että lähdettäisiinkö lenkille yhdessä? Vain sinä ja minä, kaksin? Miehelle661227Tiedän ettet tehnyt tahallasi pahaa
Asiat tapahtuivat, ristiriidat ovat meitä vahvempia. Olemmeko me niin vahvoja, että selviämme tästäkin vielä? Aika paljo1041151Keskisarja loisti A-studiossa, vauhkoontunut Sofia Virta munasi itsensä
Keskisarja taas puhui 100% faktaa maahanmuuttoon liittyen. Kokoomuksen Kaumalta tuli pari hyvää puheenvuoroa, joskin muu2721132- 601029
Rakastan ja ikävöin sinua
Ei helpota tämä ikävä millään. Pelkäsin että tämä ajanjakso tulee olemaan juuri näin vaikea. Siksi halusin ennen tätä pä591018KIIKKUSTUOLI
Aloitetaan taas uudella alustalla, nuo pitkiksi venyneet ovat hankalia etsiä uusia viestejä, joskus vastauksia tulee sin89953Nyt tiistain galluppi alkaa....
Kuka on sun elämän rakkaus? Ketä kaipaat edelleenkin? Nyt nimiä vaan rohkeesti tuohon alle.Tää on ikäväpalsta, eikä mikä57940