Onko rokotukset huuhaata?

Missä näyttö?

6

141

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • dbfhsd

      Huuhaata juu varmasti, mutta jotenkin kummasti kukaan ei enää edes tunne noita sairauksia, joita vastaan rokotetaan, kun ne ovat hävinneet lähes kokonaan maastamme. Ei niitä enää kukaan enää edes pelkää, kun ei tiedetä mitä pelätä. Jostakin mystisestä syystä ne ovat hävinneet. Mutta eihän kyse mitenkään voi olla toimivista rokotteista. Todennäköisempi on se salaliittoteoria! Meidät on myrkytetty! Pistetty aineita, jotka tekevät meistä seiraampia ja huonompia ihmisiä! Ihman rokotteita olisimme täydellisiä! Ei mitään sairauksia!

      Tieteellisiä tutkimuksia harvemmin googlettamalla löytyy, mutta ihan kaikkea muuta sen sijaan...

      • Tässäpä sinulle sitä kaipaamasi tieteellistä tutkimusta: http://en.wikipedia.org/wiki/Unethical_human_experimentation_in_the_United_States

        Nämähän ovat kaikki jo vuosikymmeniä vanhoja tutkimuksia ja vain USA:ssa tehtyjä. Mitä kaikkea muuta ja muualla?
        Mengele oli harrastelija näitten, mm Nobelin palkinnolla palkittujen rinnalla.
        Uusia on tehty paljon ja koko ajan niitä tehdään.
        Suomessakin.
        Niin että anna vain rokottaa lapsesi uudella kokeilurokotteella...
        Sellainenhan oli tämä sikapiikkikin. Ja uusia on tulossa koko ajan...


    • Terve ihminen ei

      piikiä tarvitse. Piikitys yms myrkyttäminen on lääketehtaiden luoma bisnes! Oli järkytys seurata sikapiikki rokotejonoissa tappelua, että saa ensimmäisenä myrkkyä suoneen!!

      Kun oma vastustuskyky on kunnossa, niin rokotteita yms kemikaaleja ei elimistö tarvitse.Lääketehtaiden painajainen:
      http://maitohappobakteeri.omasivu.fi/mhb-maitohappoprobiootti-bakteerit-pahkinankuoressa-vaiheittain-lyhyesti/mhb-kolme-vaikutukseltaan-tarkeinta-probiootti-bakteeria-ovat-immuunipuolustuksen-perusta/

      Kumpaako tarvitset? Testaa ja yllätyt:
      http://maitohappobakteeri.omasivu.fi/

      • Tässä tietoa

        Rokkotteita ei koskaan laiteta suoneen. Maitohappobakteerit ovat turhaa höpötystä.


    • jatka uskomista

      Minusta rokotusinfo.fi ja magneettimedia tekee ihmiskunnalle suuren palveluksen.

      Se hienosti löytää ja ylipuhuu idiootit, saa ne hysteerisesti välttämään rokotteita ja kun ne sitten kuolevat sairauksiin, jotka rokotuksilla voisi välttää, ihmiskunnan geenipoolista poistuu typeryyttä kahmalokaupalla.

      Vielä kun saisi hörhöt välttämään sairastuttuaan lääkäreitä, ettei mene meiltä tervejärkisiltä resursseja siinäkään hukkaan. Kaikki taudit kun ei tapa...sääli.

      Senkun kuolette ilman rokotuksia, te ja lapsenne - hyvä vaan.

    • rauha11

      Rokotus ei ole huuhaata tai kemiallisia vieraita mömmöjä.
      Rokotuksen ideo on se, että lihakseen piikitetään taudinaiheuttajaa niin pieni annos että elimistön oma immuunipuolustus herää siihen ja saa aikaan sen että elimistö sitten on immuuni jos tulee vaikkapa jokin raivotautinen eläin puraisee, elimistöllä on sitten valmiina oma puolustus tautia vastaa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      120
      1301
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      122
      1163
    3. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      48
      1133
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      138
      1013
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      99
      853
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      317
      802
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      714
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      636
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      49
      619
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      592
    Aihe