Siinä kun sukupuolielinten välissä on kumi joten se ei ole pettämistä. Jos taasen kondomia ei käytä on se pettämistä. Näin minä asian näen, mitä mieltä sinä olet?
Seksi kondomin kanssa ei ole pettämistä
40
1940
Vastaukset
- vakavasti
Tämä on provona ja trollinakin jo melko huono ja loppuunkaluttu, ei edes hymyilytä yhtään. Sitä mieltä minä olen.
- Näin on
Aloittajalla on kyllä hyvä pointti sillä eihän siinä varsinaista kontaktia ole kun käyttää kondomia. Suuseksi nyt ei ainakaan ole pettämistä.
- jujuujjjuu
Juu, suuseksi ei ole pettämistä mitenkään. Eikähän seksi kondomin kanssa edes ole oikeaa seksiä, kun paremmaltahan se paljaalla tuntuu :).
- Käytä kumia
jujuujjjuu kirjoitti:
Juu, suuseksi ei ole pettämistä mitenkään. Eikähän seksi kondomin kanssa edes ole oikeaa seksiä, kun paremmaltahan se paljaalla tuntuu :).
Kondomin käyttö osoittaa suurta vastuullisuutta, se on lieventävä asianhaara.
- vahva ja itsenäinen
Sun tyhmyytes ja moraalittomuutes kuuluu ja näkyy kilometrien päähän.Pidätkä itsellesi valehtelemisesta?Kuinka paljon?Jatka vaan samaan malliin ja kadota itsesi kokonaan pettämisiisi.
- Käytä kumia
Kondomin käyttö osoittaa suurta vastuullisuutta, ei tule tauteja.
- ei ihan
Käytä kumia kirjoitti:
Kondomin käyttö osoittaa suurta vastuullisuutta, ei tule tauteja.
Kondomin käyttö ei takaa etteikö tartuntoja voi tulla. Seksi vieraan kanssa loukkaa kumppanien arvostusta toisiinsa ja luottamusta.
- HALOO...
Hyväksyisitkö,jos oma kumppanisi sekstailisi toisen kanssa ja selittäisi samaa
sinulle??? TOTTAKAI SE ON PETTÄMISTÄ!!!- Käytä kumia
Kyllä kondomin käyttö on lieventävä asianhaara.
- Järkeä järkeä
Käytä kumia kirjoitti:
Kyllä kondomin käyttö on lieventävä asianhaara.
Olet uskomattoman lapsellinen, täys kakara. Uskottomuus on aina uskottomuutta jos pelehdit toisen kanssa vaikka on oma kumppani !!!
- Anonyymi
Niin totta ku olla jo voi!!!!!
- näin
Kysykää puolisoiltanne, onko heidän mielestä seksi toisen kanssa pettämistä jos käyttää kondomia ja onko se edes lieventävä asianhaara? Kysykää siltä puolisolta/kunppanilta jolle se kuuluu, niin sittehän tiedätte!
- Käytä kumia
Ei puolisolta pidä mennä kysymään, sehän loukkaisia häntä. Mitä puoliso ei tiedä, se ei hanta loukkaa.
- näin
Käytä kumia kirjoitti:
Ei puolisolta pidä mennä kysymään, sehän loukkaisia häntä. Mitä puoliso ei tiedä, se ei hanta loukkaa.
No, älkää sitten pettäkö itseänne tuollaisilla järjettömillä ajatuksilla, että kondomin kanssa harjoitettu seksi ei ole pettämistä, kun tiedätte sen puolisoa loukkaavan! Miksi se loukkaa?? Juuri siksi, kun se ON pettämistä! Itsepetosta parhaimillaan, oikeastaan AIVAN järjetöntä! Ethän sinä loukkaa puolisoasi, jos et kerran petä häntä (muka), kun käytät kondomia muitten kanssa!
- Syvintä loukkaamista
no voihan nenä, kylläpä teillä riittää puheita oikein alakanttiin.
Vai ei ole petos jos käyttää kondomia, eiköhän se ole oikein harkittu petos.
Ihan samoin on kaikki suuseksit ja peppuseksit, täyttä pettämistä.
Jos ette pysty vakiintumaan yhteen suhteeseen, on parasta olla sinkkuna ja varmistaa, että yhtäkään lasta ei näistä reissuista tule.
Kaikki sellainen toiminta, jossa olet tekemisissä läheisyyden tai flirtinkään kanssa puolisosi tietämättä tai tietäenkin on petosta ja puolison syvintä loukkaamista, saatikka sitten omien lapsien syvintä loukkaamista myös.- Herrasmies minäkin
Herrasmies toimii niin ettei pikkuvaimo saa tietää, silloin ketään ei satuteta. Hienotunteisuus on tärkeää näissä asioissa.
- mäentainnutajutaoike
Minä kun luulin, että aloitus on huumoria, samoin vastaukset ja jotkut herkkähipiäiset otti sen tosissaan.
- Clinton tietää
Bill Clintonin mukaan suuseksi ei ole seksiä, kaipa kondomin käyttö ei myöskään ole seksiä.
- on se
Jos on sukupuolisessa kanssakäymisessä toisen henkilön kanssa, se on pettämistä - myös kondomin kanssa. Suuseksi myös. Kondomi ei ole 100% varma, ja käsistä voi tarttua. Lisäksi papilloomavirus viihtyy myös muualla kuin sukuelimissä.
- erhywruj
mitä sitten jos kumi hajoaa tai ei pysy paikoillaan?
Muuttuuko se sitten pettämiseksi? vai voiko sitten sanoa että "ei mun tarkoitus ollu pettää, mut se vaan tapahtu"
Mitä mieltä ole ap?- näin
Joo, niinhän se näitten älypäiden mielestä varmaan on! Vaimolle voi sitten kertoa, että on ollut uskollinen vuosikaudet ja paneskellut muitten naisten kanssa VAIN kondomilla, mutta ihan yllätäin tuli petettyä kun kondomi meni rikki. No, siitä voi hyvinkin tulla tilanne, että päädytään pariterapiaan, jota kautta toivottavasti ohjataan tälläisiä puhuva mies hoitoon!
- aearsrj
näin kirjoitti:
Joo, niinhän se näitten älypäiden mielestä varmaan on! Vaimolle voi sitten kertoa, että on ollut uskollinen vuosikaudet ja paneskellut muitten naisten kanssa VAIN kondomilla, mutta ihan yllätäin tuli petettyä kun kondomi meni rikki. No, siitä voi hyvinkin tulla tilanne, että päädytään pariterapiaan, jota kautta toivottavasti ohjataan tälläisiä puhuva mies hoitoon!
Ei se aina mies ole, kyllä tuntuu olevan näitä selkärangattomia lapamatoja puolin ja toisin.
Olen itse nainen.
- hjhfyihg
No se sitten minun mies tosiaan petti minua kun paljaalla veteli. Muija ol jälkiehkäsyn sanonu riittävän ehkäsyksi. Joka ei todellakaan riittänyt.
- Uskollinen82
Kuka on noin idiootti että ajattelee tolleen??? Se on pettämistä vaikka olis käytetty kondomia. Tollaset sais pysyä sinkkuna. En ainakaan itse halua olla sellasen kanssa joka ajattelee tolleen.
- Lapsia tahdoin
"Kuka on noin idiootti että ajattelee tolleen??? Se on pettämistä vaikka olis käytetty kondomia. Tollaset sais pysyä sinkkuna. En ainakaan itse halua olla sellasen kanssa joka ajattelee tolleen."
Vai niin, aika ahdasmielistä. Vain ehdottomasti uskolliset saisivat siis mennä naimisiin ja hankkia lapsia? Kyllä muillakin on oikeus lisääntyä, se on ihmisen perusvietti. Syytön kai minä siihen olen että naisilla on epärealistisia kuvitelmia uskollisuudesta.
- että näin
kädellä toisen auttaminen nyt ei ainakaan ole pettämistä. eikä seksin ostaminen ole pettämistä, sehän on vain yhden ammattiryhmän auttamista.
- Anonyymi
Eihän se nyt tietenkään ole pettämistä jos sukuelimet eivät kosketa toisiaan, vaan välissä on kondomi. Onko se pettämistä jos hinkkaan munaa seinää vasten ja naapurissa nainen hinkkaa pimperoa seinään? Ei tietenkään.
- Anonyymi
Juuri näin. Olin juuri tulossa kirjoittamaan samaa.
- Anonyymi
Vähän sama jos sanois ettei tappanut ihmistä vaan veitsi josta pidin kiinni tappoi.
- Anonyymi
Periatteessa niin se onkin, veitsi tappoi, ei ihminen.
- Anonyymi
Kumin käyttö vieraan kanssa kertoo vastuullisuudesta omaa kumppania/puolisoa kohtaan. Teko sinässä ei hyvä mutta ei ainakaan pelkoa taudeista.
- Anonyymi
Oot kyl aivan kujalla. 😂😂😂
- Anonyymi
Kulli kuuluu pilluun
- Anonyymi
Ei mihin tanssia sellaiseen kuitenkaan
- Anonyymi
Niin jos se yhdessä sovitaan? Avoimissa suhteissa kaikki voi olla mahdollista? Pelin oltava reilua.
- Anonyymi
Seli seli. Seuraavaksi varmaan väität, että seksi kondomilla ja se sepaluksesta esiin otettuna kalsarit jalassa pitäen ei ole pettämistä ja daamillakin oli mekko päällä, mutta pikkarit ja sukkikset oli riisuttu. Niin eihän se oo pettämistä, kun vaatteita oli päällä.
- Anonyymi
Jos panisin vierasta naista mitä en halua edes tehdä käyttäisin kyllä ehdottomasti kumia, koskaan ei tiedä mitä levii kun paljaalla painaa. Siitä on tullut jo maistiaiset kun vaimoni oli ennen tapaamistamme ollut jonkun yhden yön tuttavuuden kanssa sängyssä ja antanut miehelle ilman kumia, ja kappas oli saanut sukupuolitaudin jonka tartutti tietämättään minuun. Ihan sama vaikka kumi, pettämistä kaikkinensa.
- Anonyymi
Tiedän muutaman naisen joiden mielestä yhdyntä on vasta pettämistä, ei esimerkiksi suihin otto tai käsirunkkaus tai jos antaa miehen nuolla ei ole pettämistä. Kullakin mielipiteensä mikä on uskottomuutta mikä ei.
Siiton erimielisyyksii, onks aktiviteetti kortsun kans pettämist, mut soon ainaskin varma, et ei se miltään tunnu.
- Anonyymi
Jos kassit ei kosketa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1311746
Miksköhän mä oon tuolla
Joskus antanut ymmärtää että olisin sun rinnoista pelkästään kiinnostunut 😂😁🤭 ja sä säikähdit että koskisin ilman lup161452Heti kun luomisen motiivi tuli esiin - se haisi RAAMATULLISELTA TARINALTA ISOISÄSTÄ, JOLLA ON PARTA
Pinnalliset käsitykset korkeammasta Todellisuudesta Heti kun luomisen motiivi tuli esiin - se haisi RAAMATULLISELTA TAR3291012- 611000
J miehestä oikeaa
Nimeä ei voi tänne julkaista mutta kannattaa olla varuillaan jos ”aistit” auki t nainen90874- 66851
- 1770
- 46751
Kysyit firman bileissä..
.. että tulisinko luoksesi yöksi... Oliko se vain heitto. Mitäs jos olisin tullut? Naiselta9681Miksi Suomessa uskotaan Usan kanssa tehtyihin sopimuksiin
Kaikki viestit Usan suunnasta on ollut jo pitkän aikaa sen kaltainen että muiden liittolaismaidenkin sotilaallista autta62668