Hei. Menen katsomaan Yoker pyörää joka on käytetty, mutta kuulemma vain 5km ajettu. Onko hyvä pyörä? Kiitos vastauksista!
Helkama Yoker 16"
8
2167
Vastaukset
- Alkup. Maantiepyöräi
- painava
- hieman "ihmeellinen" muotoilu
- jalkajarru
En ostaisi omille muksuille - osta pois vaan
Jalkajarru on ehdoton lapsille. Ihmeellinen muotoilu? Mitän hiton väliä sillä on jos pyörä on sopivan kokoinen ja miellyttävä ajaa. Painava? Lasten fillareissa ei yleensä muutenkaan panosteta pyörän keveyteen, eiköhän tuossa ole ennemminkin keskitytty kestävyyteen. Tuossa näyttäisi olevan hyvin kattava ketjun suojus ja muutenkin vaikuttaa asialliselta pyörältä.
- Joo, siis ei
Jalkajarru on vaarallinen!
- HiPo
Jalkajarrussa on yksi hyvä puoli. Se on kestävä. Lastenpyörissä luotettavuus on tietenkin tärkeää. Käsijarrut vaativat aina hieman enemmän huolellisuutta ja huolenpitoa.
Toisaalta jalka jarru on jarruna surkea. Tämän tietää jokainen, joka on ajanut kunnon käsijarrullisella fillarilla. Jalkajarru on hidas, tehoton ja se vaikuttaa vain takapyörään, jonka jarrutusteho ei edes voi olla hyvä. Lapsi oppii kyllä käsijarrujen käytön siinä kuin jalkajarrunkin, kunhan käsijarrut ovat vain kunnolliset ja toimivat.
Lasten pyörän hankinta ei kyllä ole helppoa. Tarjolla on lähinnä vain heikkolaatuisia samantyyppisiä pyöriä, joita tämä Yokerkin edustaa (tosin paremmasta päästä). Parempi olisi kevytrunkoinen (teräs tai alumiini) yksivaihteinen, vapaarattaalla ja lasten mitoille tehdyillä etu ja takakäsijarrulla varustettu pyörä. Näitä ai vain löydy mistä tahansa marketista. Onneksi sentään netti on keksitty. .. niin ja se ensimmäinen pyörä on tietenkin potkupyörä. - joo joo jooo
Joo, siis ei kirjoitti:
Jalkajarru on vaarallinen!
Jalkajarrullisten pyörien kanssa ei ole ollut ikinä mitään ongelmaa. Lapsen on paljon helpompi jarruttaa jalkajarrulla kuin käsijarrulla.
- HiPo
joo joo jooo kirjoitti:
Jalkajarrullisten pyörien kanssa ei ole ollut ikinä mitään ongelmaa. Lapsen on paljon helpompi jarruttaa jalkajarrulla kuin käsijarrulla.
Perustelut?
- Alkup. Maantiepyöräi
HiPo kirjoitti:
Jalkajarrussa on yksi hyvä puoli. Se on kestävä. Lastenpyörissä luotettavuus on tietenkin tärkeää. Käsijarrut vaativat aina hieman enemmän huolellisuutta ja huolenpitoa.
Toisaalta jalka jarru on jarruna surkea. Tämän tietää jokainen, joka on ajanut kunnon käsijarrullisella fillarilla. Jalkajarru on hidas, tehoton ja se vaikuttaa vain takapyörään, jonka jarrutusteho ei edes voi olla hyvä. Lapsi oppii kyllä käsijarrujen käytön siinä kuin jalkajarrunkin, kunhan käsijarrut ovat vain kunnolliset ja toimivat.
Lasten pyörän hankinta ei kyllä ole helppoa. Tarjolla on lähinnä vain heikkolaatuisia samantyyppisiä pyöriä, joita tämä Yokerkin edustaa (tosin paremmasta päästä). Parempi olisi kevytrunkoinen (teräs tai alumiini) yksivaihteinen, vapaarattaalla ja lasten mitoille tehdyillä etu ja takakäsijarrulla varustettu pyörä. Näitä ai vain löydy mistä tahansa marketista. Onneksi sentään netti on keksitty. .. niin ja se ensimmäinen pyörä on tietenkin potkupyörä.http://www.islabikes.co.uk
ja Cubella sekä Spessulla on myös ihan kelvollisiakin malleja - besserwisseri
Joo, siis ei kirjoitti:
Jalkajarru on vaarallinen!
Sinä olet vaarallinen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 911117
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa110901- 125886
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten279679- 76658
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait74621Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64572Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54546Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist38520- 72483